abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144717416
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:34 schreef Wespensteek het volgende:
Erg toch, de PVV gaat mensen straffen die het niet met hun eens zijn, leve de vrijheid van meningsuiting als de PVV het voor het zeggen krijgt. Dit is uw mening anders krijgt u straf.
Dat staat er niet. Dit is een gevalletje 'don't bite the hand that feeds you'. Zo wil ik ook wel een beetje mijn mening geven en betaalt worden door degene waar ik tegenaan loop te trappen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_144717449
Gario is een fijne bliksemafweer voor de PVV geworden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_144717472
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:56 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Touwtje springen, aan elkaar gelaste fietsframes, pindakaasvloeren...alleen een dwaas zal hiervoor betalen. Het is ook niet voor niets dat ze subsidies moeten hebben want er is in Nederland geen hond te vinden die dit soort onzin gaat kopen. (ook jij niet al zal je dat waarschijnlijk ontkennen)
Als je de waarde van vrije kunst niet ziet, waarom het dan niet hebben over de subsidies in het algemeen?

Nu lijkt het wat meer op rancune vanwege zijn mening omtrent Zwarte Piet.
pi_144717474
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:56 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Touwtje springen, aan elkaar gelaste fietsframes, pindakaasvloeren...alleen een dwaas zal hiervoor betalen. Het is ook niet voor niets dat ze subsidies moeten hebben want er is in Nederland geen hond te vinden die dit soort onzin gaat kopen. (ook jij niet al zal je dat waarschijnlijk ontkennen)
Het stedelijk had vorig jaar ongeveer 700.000 betalende bezoekers. Mensen willen dus wel degelijk betalen voor het kijken naar moderne kunst.
pi_144717537
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het stedelijk had vorig jaar ongeveer 700.000 betalende bezoekers. Mensen willen dus wel degelijk betalen voor het kijken naar moderne kunst.
Als de PVV'er het niet leuk vindt dan vindt niemand het leuk, zo luidt de gedachtegang.
pi_144717553
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nu lijkt het wat meer op rancune vanwege zijn mening omtrent Zwarte Piet.
Zal zeker meespelen. Is ook niks mis mee. 96% van de burgers wil Zwarte Piet behouden. Gario schoffeert 96% van bevolking met zijn bizarre aanvallen op kinderfeestjes. Dan kan je tegenreacties verwachten.
“Guardians of Western Civilization”
Someone has to stand up and defend the world
pi_144717596
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:04 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Zal zeker meespelen. Is ook niks mis mee. 96% van de burgers wil Zwarte Piet behouden. Gario schoffeert 96% van bevolking met zijn bizarre aanvallen op kinderfeestjes. Dan kan je tegenreacties verwachten.
Schofferen nog wel. :')

Maar goed, een heksenjacht op zo'n persoon om zijn mening is dus prima. Goed dat ik het weet.
pi_144717608
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En waarom zijn er dan maar 38 bezoekers komen opdagen bij zijn voorstellingen ?? En je doet nu net alsof die 700.000 bezoekers op de moderne kunst afkomen terwijl de grote publiekstrekkers in het stedelijk Museum te vinden zijn bij de klassieke en hedendaagse kunst.
pi_144717609
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:04 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Alleen sneu dat het dan van clubs komt die in de praktijk harder bezig zijn Zwarte Piet de nek om te draaien ;(. De gijzeling van Piet door de PVV kan zomaar eens de doodsteek zijn.
pi_144717636
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:06 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

En waarom zijn er dan maar 38 bezoekers komen opdagen bij zijn voorstellingen ?? En je doet nu net alsof die 700.000 bezoekers op de moderne kunst afkomen terwijl de grote publiekstrekkers in het stedelijk Museum te vinden zijn bij de klassieke en hedendaagse kunst.
Dacht dat je het in je post had over moderne kunst in het algemeen.
pi_144717646
Maar ben je het er al mee eens dat de PVV aan het verkeerde adres is met zijn vragen? De minister van cultuur heeft weinig met het Stedelijk te maken.
pi_144717659
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar goed, een heksenjacht op zo'n persoon om zijn mening is dus prima. Goed dat ik het weet.
Wist je dat nog niet? :?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_144717665
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En de heksenjacht tegen blanke Nederlanders door Gario is natuurlijk niet de moeite waard om te benoemen.
Quincy Gario is een racist
pi_144717702
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:09 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

En de heksenjacht tegen blanke Nederlanders door Gario is natuurlijk niet de moeite waard om te benoemen.
Altijd mooi om daarbij een racistisch medium aan te halen.
pi_144717705
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Alleen sneu dat het dan van clubs komt die in de praktijk harder bezig zijn Zwarte Piet de nek om te draaien ;(. De gijzeling van Piet door de PVV kan zomaar eens de doodsteek zijn.
Ik weet niet of je de peilingen een beetje gevolgd hebt maar Zwarte Piet is sinds de 'discussie' populairder dan ooit. (nogmaals 96% wil Zwarte Piet in zijn huidige vorm behouden)
pi_144717732
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:11 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de peilingen een beetje gevolgd hebt maar Zwarte Piet is sinds de 'discussie' populairder dan ooit. (nogmaals 96% wil Zwarte Piet in zijn huidige vorm behouden)
Dan nog maakt juist het kapen door de PVV Piet alleen maar zwakker. Door er het boegbeeld van racistisch en achterlijk Nederland van te maken (de PVV-aanhang) draai je Piet langzaam maar zeker de nek om...
pi_144717736
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:09 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Wat een droevig stukje. Dat je serieus een link post met de term 'zeurneger' zegt genoeg.

Ik weiger te communiceren met stomme tokkies, dus hierbij: :W
pi_144717848
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat een droevig stukje. Dat je serieus een link post met de term 'zeurneger' zegt genoeg.

Ik weiger te communiceren met stomme tokkies, dus hierbij: :W
Waarom maken mensen zich toch veel meer druk om volstrekt triviale zaken dan om zaken die er werkelijk toe doen? :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144717878
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan nog maakt juist het kapen door de PVV Piet alleen maar zwakker. Door er het boegbeeld van racistisch en achterlijk Nederland van te maken (de PVV-aanhang) draai je Piet langzaam maar zeker de nek om...
Mensen zoals jij draaien ZP de nek om, niet die mensen! Gewoon geen aandacht besteden aan die relnichten en het probleem is snel opgelost.
#NoDAPL
pi_144717946
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Mensen zoals jij draaien ZP de nek om, niet die mensen! Gewoon geen aandacht besteden aan die relnichten en het probleem is snel opgelost.
Ik besteed geen aandacht aan die malle Quincy. Maar door het laten kapen van piet door achterlijke extreemrechtse tokkies heeft Piet straks wel een probleem...

Maar hoe zou ik Piet precies de nek om draaien?
pi_144718001
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik besteed geen aandacht aan die malle Quincy. Maar door het laten kapen van piet door achterlijke extreemrechtse tokkies heeft Piet straks wel een probleem...

Door zo van de daken te schreeuwen dat het "achterlijke extreemrechtse tokkies" zijn die tot het pro-kamp behoren (>>90% van de mensen) , door pro-ZP in de extreemrechtse hoek te duwen op deze manier. Gewoon geen aandacht besteden aan zulke relnichtjes en net zulke extreme tegenreacties en er is niets aan de hand. Mensen zoals jij gooien olie op het vuur, stoken het vuur hiermee op, terwijl het vuur vanzelf snel uitgaat als we met zijn allen die zever negeren of er lekker mee blijven lachen.
#NoDAPL
pi_144718002
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

'kapen door de PVV Piet' ??Jij mag ook opkomen voor Zwarte Piet hoor net als de PVV dat recht heeft. Geen enkel probleem toch.
En" het boegbeeld van racistisch en achterlijk Nederland" ?? Als er iemand racistisch en achterlijk is dan is het Gario en zijn clubje griezels wel.
pi_144718053
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je draait de boel een beetje om.
De reden waarom Zwarte Piert populairder is dan ooit tevoren is nou juist het racistische en gefrustreerde gedrag van de Gario griezels.
pi_144718068
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:26 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

'kapen door de PVV Piet' ??Jij mag ook opkomen voor Zwarte Piet hoor net als de PVV dat recht heeft. Geen enkel probleem toch.
En" het boegbeeld van racistisch en achterlijk Nederland" ?? Als er iemand racistisch en achterlijk is dan is het Gario en zijn clubje griezels wel.
Yep, iemand die zich zo druk maakt om de huidskleur van ZP is duidelijk racistisch. Iemand die niet racistisch is interesseert het niet. ;)
Racisme: onderscheid maken naar ras. In de praktijk betekent het voor veel mensen wat anders maar dit is wat racisme echt betekent.
#NoDAPL
pi_144718072
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:26 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Ik kom ook volop op voor Zwarte Piet :).
Maar dat wordt steeds moeilijker als de echte racisten Piet kapen voor hun politiek gewin...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')