quote:Larry: Welcome to our live chat service.
Me: Hi Larru
Me: LArry*
Me: I want to buy a Dash cam at your webshop but i have a question about the shipping method
Me: Recently i read a lot of problems with items which al stuck at Uriqimu, is there a shipping method you offer to avoid this place?
Me: Urumqi
Larry: fast shipping
Larry: standard shipping
Me: And that will avoid Urumqi?
Me: Will a standard shipping method be quaranteed that it will avoid Urumqi
Larry: we ship to all over the world
Me: You dont understand
Me: I want shipping to Holland, BUT NOT via Urumqi
Larry: we offer dhl ups ems
Larry: and post mail
Bestel hem dan op eBay. Zoek even de juiste verkoper op (die er veel verkocht heeft).quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:30 schreef De-Hamster het volgende:
Met livechat van Gearbest valt echt niet te communiceren. Mijn Engels is zeker niet geweldig, maar dit soort reacties is echt triest.
[..]
Op eBay is die overal 50-55$ ipv de 40$ van die webshop. Daarnaast hoor ik altijd dat je op eBay moet uitkijken voor neppers en met deze webshop meer vertrouwen erin dat je een echte krijgt. Ik moet er trouwens twee bestellen, ook voor mijn vader om eens te proberen. Morgen nog eens proberen via Livechat en anders gewoon erop gokken icm paypal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:40 schreef Viezze het volgende:
[..]
Bestel hem dan op eBay. Zoek even de juiste verkoper op (die er veel verkocht heeft).
Gewoon proberen. De meeste webshops zijn verder in de organisatie nu wel bekend met Uriqimu en anders de shipping agents wel. Pakketten van mij die later zijn verzonden dan eind september / begin oktober gaan vrijwel allemaal niet via Uriqimu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:54 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Op eBay is die overal 50-55$ ipv de 40$ van die webshop. Daarnaast hoor ik altijd dat je op eBay moet uitkijken voor neppers en met deze webshop meer vertrouwen erin dat je een echte krijgt. Ik moet er trouwens twee bestellen, ook voor mijn vader om eens te proberen. Morgen nog eens proberen via Livechat en anders gewoon erop gokken icm paypal.
Je hoeft helemaal NIKS los te schroeven. Je propt het gewoon achter je a stijl en onder je matjes. Zie ook laatste filmpje in de op. Als ik het kan, kan jij het ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
Vraag, wil de pwr kabel wegwerken zosat je deze niet door de auto ziet lopen naar achter de achteruitkijkspiegel.
Pech is dat ik het niet aandurf om dat uit te voeren ivm geen kennis van hoe alles los te schroeven aansluiten etc.
Is er iemand die in de regio Apeldoorn en/of amersfoort een bedrijf of personen weet die dit tegen een schappelijk prijsje weet uit te voeren?
Gaan we gewoon proberen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon proberen. De meeste webshops zijn verder in de organisatie nu wel bekend met Uriqimu en anders de shipping agents wel. Pakketten van mij die later zijn verzonden dan eind september / begin oktober gaan vrijwel allemaal niet via Uriqimu.
Zou het er gewoon op wagen, de supportmedewerkers weten van dat soort dingen toch vaak niets!
Pakketten blijven daar liggen, lopen vertraging op die nog langer dan gebruikelijk is. Pakketten die daar langs zijn geweest komen niet verder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:19 schreef Erasmo het volgende:
Wat is er eigenlijk zo verschrikkelijk aan Urumqi?
Gearbest is wel goedkoper en zou daarnaast gewoon de echte verkopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:13 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou lekker ebay doen met een verkoper met een hoge score.
Ebay verkoopt ook de echte. Zo niet dan krijgen ze een slechte score, en waarschijnlijk ook gezeik met ebay zelf. En daarnaast is je ebay geld terug garantie echt heel goed, ik koop maandelijks dingen van ebay en heb helaas wel eens iets ontvangen wat niet goed was, maar OF de verkoper geeft het geld terug, en als die het dan weigert, dan geeft ebay het geld terug (of dwingt de verkoper). Hoe dan ook, het is echt GOED geregeld voor kopers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gearbest is wel goedkoper en zou daarnaast gewoon de echte verkopen.
Verder wel een aardige shop gearbest, weinig klachten over gezien in de Chinese webshop topics
was het maar zo makkelijk. heb een ford c-max en de 12 v aansluiting zit in de middenconsole. geen idee hoe ik vanaf daar op een nette wijze de kabel uberhaupt in het dashboard kan krijgen om vandaar naar de a stijl te komen. vanaf de a stijl is het natuurlijk geen probleemquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal NIKS los te schroeven. Je propt het gewoon achter je a stijl en onder je matjes. Zie ook laatste filmpje in de op. Als ik het kan, kan jij het ook.
Onder je matjes. Je hebt losse matjes naam ik aan? Dus door de A stijl heen, onder je vloer matje, en dan zie je 20cm ofzo naar de aansteker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
was het maar zo makkelijk. heb een ford c-max en de 12 v aansluiting zit in de middenconsole. geen idee hoe ik vanaf daar op een nette wijze de kabel uberhaupt in het dashboard kan krijgen om vandaar naar de a stijl te komen. vanaf de a stijl is het natuurlijk geen probleem
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Onder je matjes. Je hebt losse matjes naam ik aan? Dus door de A stijl heen, onder je vloer matje, en dan zie je 20cm ofzo naar de aansteker.
Invoegen blijft moeilijk voor sommige mensen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:10 schreef delano.888 het volgende:
En ook vandaag, ging het weer net goed op de pleijbrug:
Ik zette de muziek zachter omdat ik het al aan zag komen.
En ik riep "niet remmen lul" omdat ik de rode auto uberhaubt niet gezien had dus dacht, wtf doe je? Dat was dus onterecht van me![]()
Streetview:
https://www.google.com/ma(...)rRvMOQe6QLZNW77g!2e0
Het gaat daar heel vaak bijna fout omdat de invoegstrook veel te kort is. En als je door rijd knal je de vangrail in, er is geen vluchtstrook.quote:
Klopt, dat doet vrijwel iedereen op dat stukje altijd daar, om invoegers de ruimte te geven. Vlak daarna ben ik weer naar rechts gegaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:15 schreef Thuisprikker het volgende:
En zelf vooral links blijven plakken....
Ik maak geen fout. Ik ga daar op tijd naar links zodat mensen kunnen invoegen. Dat moet wel anders krijg je helemaal ongelukken. Die zilveren kon niet naar links anders had hij het ook gedaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:29 schreef Thuisprikker het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt hoor, maar vond het wel grappig om te zien dat je zelf een fout van een ander filmt terwijl je zelf.....haha
Zelf blijf ik ook wel eens op de linkerbaan plakken omdat ik verderop ook linksaf moet slaan en er anders niemand mij ertussen laat.
Het is geen gevaarlijke lokatie, merendeel van de automobilisten let gewoon niet op.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik maak geen fout. Ik ga daar op tijd naar links zodat mensen kunnen invoegen. Dat moet wel anders krijg je helemaal ongelukken. Die zilveren kon niet naar links anders had hij het ook gedaan.
Ik filmde overigens ook geen fout van iemand maar een gevaarlijke locatie waar iets aan gedaan zou moeten worden.
Dus als er simpelweg geen ruimte is om in te voegen moeten mensen daar maar stil gaan staan of de vangrail in rijden?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:43 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het is geen gevaarlijke lokatie, merendeel van de automobilisten let gewoon niet op.
Ook op deze invoegstrook kun je ruim van tevoren zien hier het verkeer op de weg zich beweegt. Ruim voldoende tijd om aan te passen dus.
Of gewoon de snelheid waarmee je accelereert op de oprit aanpassen zodat je wel bij een gat uitkomt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus als er simpelweg geen ruimte is om in te voegen moeten mensen daar maar stil gaan staan of de vangrail in rijden?
Nee, als er geen ruimte is zou je dat ruim van tevoren moeten zien en rij je wat langzamer of stop je zelfs aan het begin van de invoegstrook..quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus als er simpelweg geen ruimte is om in te voegen moeten mensen daar maar stil gaan staan of de vangrail in rijden?
Whehehe, de gemiddelde Nederlandse automobilist en inzicht hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:02 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee, als er geen ruimte is zou je dat ruim van tevoren moeten zien
Natuurlijk weinig handig en niet sympathiek, maar voor hetzelfde geld is dit zo'n vrachtwagenchauffeur die zijn zakie zonder in de spiegels te kijken naar links kwakt.quote:Op zondag 2 november 2014 15:19 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iteren_op_de_a1.html
Maar dat is in dit geval ook niet aan de hand voor zover ik kan zien.quote:Op zondag 2 november 2014 19:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Natuurlijk weinig handig en niet sympathiek, maar voor hetzelfde geld is dit zo'n vrachtwagenchauffeur die zijn zakie zonder in de spiegels te kijken naar links kwakt.
En dan reacties lekker uitschakelen op YouTube. Manmanmanquote:Op maandag 10 november 2014 18:56 schreef delano.888 het volgende:
Wie draait er nou Jurassic park muziek in de autodan is zelfs The Imperial March nog een beter idee
![]()
Oh en wat een IDIOOT die caliber 50:
Oh, iemand schiet voor me langs? Ipv even de claxon aan te tikken ga ik hem even met slippende banden achtervolgen en bijna aanrijden, top plan toch?
En hij lockt een gedeelte van zijn video's (zoals die 1 hoger) zodat je ze alleen kan vinden via de linkjes op flitsservice. Hij weet dus zelf heel goed dat hij fout zit.quote:Op maandag 10 november 2014 19:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En dan reacties lekker uitschakelen op YouTube. Manmanman
quote:Op maandag 10 november 2014 19:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En hij lockt een gedeelte van zijn video's (zoals die 1 hoger) zodat je ze alleen kan vinden via de linkjes op flitsservice. Hij weet dus zelf heel goed dat hij fout zit.
Hier nog een leuke van hem van flitsservice, WTF:
Zie 3 hoger, het zelfde filmpjequote:Op maandag 10 november 2014 19:43 schreef SuperFood het volgende:
die gaat echt een keer iemand finaal doodrijden
Inclusief bijpassende muziek ook echtquote:
Hij ziet er niet echt uit als tokkie. Zijn rijgedrag is wel zo. Maar goed.quote:
De beste chauffeur van Nederland, overduidelijk.quote:Op maandag 10 november 2014 19:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En hij lockt een gedeelte van zijn video's (zoals die 1 hoger) zodat je ze alleen kan vinden via de linkjes op flitsservice. Hij weet dus zelf heel goed dat hij fout zit.
Hier nog een leuke van hem van flitsservice, WTF:
Zeker, meneer is zelfs bij een wegversmalling niet te stoppen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De beste chauffeur van Nederland, overduidelijk.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zeker, meneer is zelfs bij een wegversmalling niet te stoppen.
ff groot lichtquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zeker, meneer is zelfs bij een wegversmalling niet te stoppen.
Kan allemaal in Almeloquote:Op maandag 10 november 2014 18:56 schreef delano.888 het volgende:
Wie draait er nou Jurassic park muziek in de autodan is zelfs The Imperial March nog een beter idee
![]()
Oh en wat een IDIOOT die caliber 50:
Oh, iemand schiet voor me langs? Ipv even de claxon aan te tikken ga ik hem even met slippende banden achtervolgen en bijna aanrijden, top plan toch?
Politie kwam er toen pas achter dat hij toch echt naar rechts moestquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef delano.888 het volgende:
En vanavond een politie die ietsje te ruim de bocht door ging, dus dan maar tegen het verkeer in
Of gaan jullie me nou vertellen dat hij dat zou gepland had, zoja vind ik het alsnog een hele domme actie, want je moet zo een veel scherpere bocht maken..
Daar heb je nog wel een punt misschien jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Politie kwam er toen pas achter dat hij toch echt naar rechts moest
Hij woont in Goor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
Die kerel rijdt in de driehoek Apeldoorn, Almelo, en Duitse grens. Vooral tussen de dorpen door.
Ieder die daar woont; u bent gewaarschuwd.
Ze weten ervan en doen het eromquote:Maar in navolging van
niet rechts inhalen daar zou al een verbetering zijn denk je nietquote:Op woensdag 12 november 2014 19:27 schreef Mr.Ping het volgende:
Wat moet hij anders, z'n auto erop stuk rijden?
Als zijn VM77 o.i.d. goedgekeurd is dan mag je verwachten dat je zonder schade normaal een drempel kan nemen.
Je moet volgens mij in dit topic zijnquote:Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef SuperFood het volgende:
irritant gedrag / wegsituatie: file tijd, 7 veel te dure wagens met blauw blauw die zichzelf belangrijk vinden.
verder irriteer ik me niet zo snel meer geloof ik. wat me nog wel verbaast zijn motorrijders die gerust met 70 tussen het verkeer doorrijden alsof het file is. ongeluk zit dan toch wel in een klein hoekje.
oopsquote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je moet volgens mij in dit topic zijn:
PTA / Irritaties op de weg #73 Raad de rotonde
Grappig dat hij nog even seint achteraf, links-rechts-links met knipper is bedankt toch? Dat zal hij dan wel naar jou bedoelen ivm het wachten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:04 schreef Mano_ het volgende:
Ook een kleine irritatie in dit topic, maar omdat er beeld bij is mag het hier vind ik
80 op een vrijwel lege snelwegJa, dan gaan zelfs vrachtwagens je inhalen. Volgende keer maar een taxi bellen, oma.
Ik denk het ja. Eerst zat ik er nog best dicht achterop, op beeld lijkt de afstand groter, want ik kwam uit die bocht en zag pas laat dat hij naar links kwam. Van ~140 op mn teller (Vmax = 130) naar ~80 dus ik moest aardig doorremmen. Maar liet wel weer wat ruimte vallen en netjes gewacht met inhalen tot hij weer rechts zat, want ik snap wel dat je daar als chauffeur niet achter wil blijven hangen. Die andere vrachtwagen kwam ook gelijk mee naar links.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Grappig dat hij nog even seint achteraf, links-rechts-links met knipper is bedankt toch? Dat zal hij dan wel naar jou bedoelen ivm het wachten?
Ja top toch, je kon hem er moeilijk langs rammen, dus dan kan je net zo goed even wat ruimte geven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Eerst zat ik er nog best dicht achterop, op beeld lijkt de afstand groter, want ik kwam uit die bocht en zag pas laat dat hij naar links kwam. Van ~140 op mn teller (Vmax = 130) naar ~80 dus ik moest aardig doorremmen. Maar liet wel weer wat ruimte vallen en netjes gewacht met inhalen tot hij weer rechts zat, want ik snap wel dat je daar als chauffeur niet achter wil blijven hangen. Die andere vrachtwagen kwam ook gelijk mee naar links.
vrachtwagens rijden meestal best wel netjes imo. ondergewaardeerd volk. en ja het is irritant als ze met 80 inhalen maar kan me ook goed voorstellen dat een auto voor je met 75 ook rete irritant is. vrachtwagenchauffeursquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja top toch, je kon hem er moeilijk langs rammen, dus dan kan je net zo goed even wat ruimte geven.
Ik heb altijd respect voor vrachtwagens. Buiten dat onze economie niet zonder kan, is het echt best zwaar werk itt wat mensen denken.
Ergens heeft hij natuurlijk wel een beetje gelijk in dit geval.quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Wow, gevalletje frusti. Stond toevallig tussen de gerelateerde video's maar het hele kanaal staat er vol mee. Laatste jaar vrijwel geen uploads dus onbekend of hij zichzelf dood heeft gereden.
Was dit niet een FOK! user? Ik ben blijkbaar geabonneerd op hem.quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Wow, gevalletje frusti. Stond toevallig tussen de gerelateerde video's maar het hele kanaal staat er vol mee. Laatste jaar vrijwel geen uploads dus onbekend of hij zichzelf dood heeft gereden.
Vast wel. Maar om het nou gelijk als het eind van de wereld te beschouwen gaat ook wel ver. Het is maar een kleine moeite.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:06 schreef eP2e het volgende:
[..]
Ergens heeft hij natuurlijk wel een beetje gelijk in dit geval.
Geen idee. Maar echt uploaden en anderen terecht wijzen doet ie niet meer echt vaak in ieder gevalquote:Op dinsdag 18 november 2014 02:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was dit niet een FOK! user? Ik ben blijkbaar geabonneerd op hem.
Die gast is echt een klapmongool inderdaad. Lapt zelf elke verkeersregel die er is aan zijn laars en komt flink moraalridderend al zijn filmpjes posten waarin iemand iets 'fout' doet (in zijn ogen)quote:Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet rechts inhalen daar zou al een verbetering zijn denk je nietwat een mafketel.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Nou, nou. Hij moest remmen van 110 naar 100.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso een gefrustreerd figuur
Deze is helemaal______!
Hahahah! Dat was ik!quote:Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef SuperFood het volgende:
niet rechts inhalen daar zou al een verbetering zijn denk je nietwat een mafketel.
Motorrijder(s) wou(den) keurig rechts rijden maar dat is niet goed genoeg voor hem omdat hij daar (te) hard rijdt terwijl hij iedereen rechts inhaalt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een klapmongool is het ook, dik boven de vmax rechts inhalen en dan huilie huilie doen
Heb je wel het knopje dan de plopper eerst uit geklikt en daarna weer in? En hij blijft trouwens niet zitten als je van dat zonne print aan de binnenkant heb, dan moet je m daar onder doen.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef De-Hamster het volgende:
Heb eens geprobeerd de G1W-C in de auto te plaatsen, ik heb hem via GearBest binnengekregen.
Helaas lukt het niet, het meegeleverde 'zuignapje' plakt op geen enkele manier aan het raam. Hij blijft hooguit drie tellen vasthangen. Daarbij is het ook nog lastig om een goed plekje te vinden zodat hij én veel ziet én niet in me zicht zit.
Voorlopig weer in de kast gelegd totdat ik een manier kan bedenken hoe hij uberhaupt aan mijn raam kan plakken![]()
Ik heb het plastic folietje eraf gehaald en heb hem overal op het raam proberen te plakken. Dat hij niet op de zonneprint plakte was ik al bang voor, maar hij plakt zelfs niet letterlijk voor mijn neus. Dat vastklik ding gebruik ik natuurlijk ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je wel het knopje dan de plopper eerst uit geklikt en daarna weer in? En hij blijft trouwens niet zitten als je van dat zonne print aan de binnenkant heb, dan moet je m daar onder doen.
Ik heb meer het idee dat die Micra even seint naar de chauffeur dat hij terug naar rechts kan, en dat de chauffeur daarom seint.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Eerst zat ik er nog best dicht achterop, op beeld lijkt de afstand groter, want ik kwam uit die bocht en zag pas laat dat hij naar links kwam. Van ~140 op mn teller (Vmax = 130) naar ~80 dus ik moest aardig doorremmen. Maar liet wel weer wat ruimte vallen en netjes gewacht met inhalen tot hij weer rechts zat, want ik snap wel dat je daar als chauffeur niet achter wil blijven hangen. Die andere vrachtwagen kwam ook gelijk mee naar links.
Nee, het groot licht kwam ook van de vrachtwaggelquote:Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat die Micra even seint naar de chauffeur dat hij terug naar rechts kan, en dat de chauffeur daarom seint.
Een chauffeur die seint omdat je afstand houdt heb ik nog nooit meegemaakt.
Volgens Mark die voorop deze tandem zit zijn vooral vrouwen een gevaar in het verkeer. https://www.youtube.com/channel/UCESqTAQAHeIaZAhK9nmhNjQquote:Op zondag 23 november 2014 13:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Lekkere actie dit ook...
http://www.dumpert.nl/mediabase/6627140/c1c95e8c/index.html
quote:Op zondag 23 november 2014 14:17 schreef JaapB het volgende:
[..]
Volgens Mark die voorop deze tandem zit zijn vooral vrouwen een gevaar in het verkeer. https://www.youtube.com/channel/UCESqTAQAHeIaZAhK9nmhNjQ
Maar als je de filmpjes ziet dan is vooral Mark met zijn gangmaker niet zo verkeersvriendelijk bezig
quote:speciaal nu geupload zonder beschrijving omdat de mensen van dumpert toch wel een mening hebben!! oja en iedereen met zijn GROTE BEK is een pussy want na 5 maanden heb ik nog steeds geen klap op me bek gekregen stelletje watjes. kunnen alleen maar schelden op internet want mensen die reageren komen hun huis niet uit!
Ziet er verdacht bewust uitquote:Op zondag 23 november 2014 14:51 schreef TwisterNederland het volgende:
Hij heeft een nieuwe video geupload.
Totaal geen anticipatievermogen. Die auto stond al ruim 3 seconden op dat punt.
Edit: heb ik nou het gevoel dat ie bewust niet remt?
Beschrijving erbij zegt alles.
[..]
Dat is toch zijn methode.quote:
En op zijn grafsteen staatquote:Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat is toch zijn methode.
Zodra hij voorrang heeft stevig doorfietsen ongeacht wat er in de weg staat, de ander moet namelijk vrij baan maken.
En als er dan een botsing is -door de schuld van de ander- dan heeft hij weer een filmpje voor youtube.
Als hij echt consequent is dan neemt hij ook voorrang op vrachtwagens.
Lekker in de dode hoek blijven en rechtdoor fietsen wanneer de vrachtwagen naar rechts wil. Hij heeft dan immers voorrang.
Kwestie van tijd voor ie klappies krijgt.quote:Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat is toch zijn methode.
Zodra hij voorrang heeft stevig doorfietsen ongeacht wat er in de weg staat, de ander moet namelijk vrij baan maken.
En als er dan een botsing is -door de schuld van de ander- dan heeft hij weer een filmpje voor youtube.
Als hij echt consequent is dan neemt hij ook voorrang op vrachtwagens.
Lekker in de dode hoek blijven en rechtdoor fietsen wanneer de vrachtwagen naar rechts wil. Hij heeft dan immers voorrang.
Hij remt ook niet, als je alleen al 1 van je remmen hard indrukt op je fiets dan sta je wel meteen stil.quote:Op zondag 23 november 2014 14:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat een mongool…quote:Op zondag 23 november 2014 14:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
hij lijkt het haast als aanleiding te zien voor een leuke sociale interactie. echt he wat een broodmongool.quote:Op zondag 23 november 2014 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hij remt ook niet, als je alleen al 1 van je remmen hard indrukt op je fiets dan sta je wel meteen stil.
En sowieso op een stilstaande auto fietsen, wat van klapmongool ben je dan
quote:[Laurens]10 uur geleden
Na aanleiding van je filmpje op dumpert ben ik je op gaan zoeken. Ik moet je echt even zeggen dat je een verschrikkelijke randdebiel bent. Waarom rijdt je in hemelsnaam opzettelijk op die Saab in. Heb je enig idee hoeveel schade je maakt met je domme moraalridder actie? Ik ga graag met je de discussie aan.
Wel erg makkelijk uitgeluld. Misschien dat ik daar nog een eigen schrijfsel neerzet, maargoed. Hij heeft wat 'ie wil: aandacht.quote:[Dutch Bicycle Cam]8 minuten geleden
[+Laurens] de schade aan de auto was 700 euro maar ik verlaag me niet tot jou nivo dus je discussie kun je vergeten
nivoquote:Op maandag 24 november 2014 12:01 schreef Ridocar het volgende:
Ik ben net de reacties aan het inlezen:
[..]
[..]
Wel erg makkelijk uitgeluld. Misschien dat ik daar nog een eigen schrijfsel neerzet, maargoed. Hij heeft wat 'ie wil: aandacht.
quote:ik weet dat de meeste mensen reaguurders zijn van dumpert. en die mensen komen toch niet buiten dus ik maak me geen zorgen en lach me rot hierom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |