abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146762839
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:04 schreef Mano_ het volgende:
Ook een kleine irritatie in dit topic, maar omdat er beeld bij is mag het hier vind ik :P

80 op een vrijwel lege snelweg |:( Ja, dan gaan zelfs vrachtwagens je inhalen. Volgende keer maar een taxi bellen, oma.

Grappig dat hij nog even seint achteraf, links-rechts-links met knipper is bedankt toch? Dat zal hij dan wel naar jou bedoelen ivm het wachten?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 18 november 2014 @ 00:14:55 #162
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_146762912
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:11 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Grappig dat hij nog even seint achteraf, links-rechts-links met knipper is bedankt toch? Dat zal hij dan wel naar jou bedoelen ivm het wachten?
Ik denk het ja. Eerst zat ik er nog best dicht achterop, op beeld lijkt de afstand groter, want ik kwam uit die bocht en zag pas laat dat hij naar links kwam. Van ~140 op mn teller (Vmax = 130) naar ~80 dus ik moest aardig doorremmen. Maar liet wel weer wat ruimte vallen en netjes gewacht met inhalen tot hij weer rechts zat, want ik snap wel dat je daar als chauffeur niet achter wil blijven hangen. Die andere vrachtwagen kwam ook gelijk mee naar links.
pi_146762988
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:14 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Ik denk het ja. Eerst zat ik er nog best dicht achterop, op beeld lijkt de afstand groter, want ik kwam uit die bocht en zag pas laat dat hij naar links kwam. Van ~140 op mn teller (Vmax = 130) naar ~80 dus ik moest aardig doorremmen. Maar liet wel weer wat ruimte vallen en netjes gewacht met inhalen tot hij weer rechts zat, want ik snap wel dat je daar als chauffeur niet achter wil blijven hangen. Die andere vrachtwagen kwam ook gelijk mee naar links.
Ja top toch, je kon hem er moeilijk langs rammen, dus dan kan je net zo goed even wat ruimte geven.

Ik heb altijd respect voor vrachtwagens. Buiten dat onze economie niet zonder kan, is het echt best zwaar werk itt wat mensen denken.
pi_146763049
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja top toch, je kon hem er moeilijk langs rammen, dus dan kan je net zo goed even wat ruimte geven.

Ik heb altijd respect voor vrachtwagens. Buiten dat onze economie niet zonder kan, is het echt best zwaar werk itt wat mensen denken.
vrachtwagens rijden meestal best wel netjes imo. ondergewaardeerd volk. en ja het is irritant als ze met 80 inhalen maar kan me ook goed voorstellen dat een auto voor je met 75 ook rete irritant is. vrachtwagenchauffeurs ^O^
pi_146763786
Wow, gevalletje frusti. Stond toevallig tussen de gerelateerde video's maar het hele kanaal staat er vol mee. Laatste jaar vrijwel geen uploads dus onbekend of hij zichzelf dood heeft gereden.
pi_146764149
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 november 2014 01:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Wow, gevalletje frusti. Stond toevallig tussen de gerelateerde video's maar het hele kanaal staat er vol mee. Laatste jaar vrijwel geen uploads dus onbekend of hij zichzelf dood heeft gereden.
Ergens heeft hij natuurlijk wel een beetje gelijk in dit geval.
  dinsdag 18 november 2014 @ 02:29:13 #167
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_146764241
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 november 2014 01:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Was dit niet een FOK! user? Ik ben blijkbaar geabonneerd op hem.
pi_146770986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 02:06 schreef eP2e het volgende:

[..]

Ergens heeft hij natuurlijk wel een beetje gelijk in dit geval.
Vast wel. Maar om het nou gelijk als het eind van de wereld te beschouwen gaat ook wel ver. Het is maar een kleine moeite.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 02:29 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Was dit niet een FOK! user? Ik ben blijkbaar geabonneerd op hem.
Geen idee. Maar echt uploaden en anderen terecht wijzen doet ie niet meer echt vaak in ieder geval :P
  dinsdag 18 november 2014 @ 15:31:47 #169
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_146776166
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef SuperFood het volgende:

[..]

niet rechts inhalen daar zou al een verbetering zijn denk je niet :') wat een mafketel.
Die gast is echt een klapmongool inderdaad. Lapt zelf elke verkeersregel die er is aan zijn laars en komt flink moraalridderend al zijn filmpjes posten waarin iemand iets 'fout' doet (in zijn ogen)
:r walgelijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_146776486
quote:

Hij heeft hier geen last van en maakt zich druk.... :')

Frusti figuurtje
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_146776542
Sowieso een gefrustreerd figuur :')

Deze is helemaal :') ______!

pi_146777327
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso een gefrustreerd figuur :')

Deze is helemaal :') ______!

Nou, nou. Hij moest remmen van 110 naar 100.
Hop, gelijk de toeter erop :')
Die 2e met die noodstop (je hoort zijn banden piepen) was ook overdreven.

Deze is al helemaal kneuzig. Koning gas geven om gaten dicht te rijden komt iemand tegen die hetzelfde doet bij hem en diegene is dan ineens een 'randdebiel' :')
Maar dit is salush1 dus zijn fouten tellen niet.
pi_146780085
Als je het dit waard is om dat videotje te gaan uitknippen, op YouTube uploaden dan ben je idd wel erg gefrustreerd. Zo'n figuren halen het bij mij maximaal als onderwerp tijdens het avondeten.
Of saté?
pi_146780192
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef SuperFood het volgende:

niet rechts inhalen daar zou al een verbetering zijn denk je niet :') wat een mafketel.
Hahahah! Dat was ik!

Ik dacht al waarom komt die nou rechts vorbij maar dachtr dat dat was omdat ik remde.
pi_146780546
Jammer, geen kaartje in mijn cam. Anders had je minutenlang iemand zien spelen met zijn tablet. Ding hing aan de voorruit en van achter gezien was het tussen de binnenspiegel, dashboard en de twee stoelen alleen maar tablet te zien.

Hoe groot wil je de dode hoek hebben.
.
pi_146782496
Nee joh, dat was zijn navigatie.
Die hangen ze ook altijd midden op de voorruit, daar zijn ze toch voor?
Als je ogen slechter worden, kan het nooit groot genoeg zijn.
pi_146783319
Zo groot, dat je achterligger ook alvast kan zien of je links of rechtsaf gaat.
.
  dinsdag 18 november 2014 @ 22:44:53 #178
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_146791991
Wat een klapmongool is het ook :'), dik boven de vmax rechts inhalen en dan huilie huilie doen :')

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_146795972
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een klapmongool is het ook :'), dik boven de vmax rechts inhalen en dan huilie huilie doen :')

Motorrijder(s) wou(den) keurig rechts rijden maar dat is niet goed genoeg voor hem omdat hij daar (te) hard rijdt terwijl hij iedereen rechts inhaalt. :')
Ik had al geen hoge pet van hem op...
pi_146837267
Rechts is de plaats op de weg voor al die luie slaapkoppen in de middelste baan. Wordt je toch moe van...
pi_146843351
Heb eens geprobeerd de G1W-C in de auto te plaatsen, ik heb hem via GearBest binnengekregen.

Helaas lukt het niet, het meegeleverde 'zuignapje' plakt op geen enkele manier aan het raam. Hij blijft hooguit drie tellen vasthangen. Daarbij is het ook nog lastig om een goed plekje te vinden zodat hij én veel ziet én niet in me zicht zit.

Voorlopig weer in de kast gelegd totdat ik een manier kan bedenken hoe hij uberhaupt aan mijn raam kan plakken :') :')
Of saté?
pi_146843683
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef De-Hamster het volgende:
Heb eens geprobeerd de G1W-C in de auto te plaatsen, ik heb hem via GearBest binnengekregen.

Helaas lukt het niet, het meegeleverde 'zuignapje' plakt op geen enkele manier aan het raam. Hij blijft hooguit drie tellen vasthangen. Daarbij is het ook nog lastig om een goed plekje te vinden zodat hij én veel ziet én niet in me zicht zit.

Voorlopig weer in de kast gelegd totdat ik een manier kan bedenken hoe hij uberhaupt aan mijn raam kan plakken :') :')
Heb je wel het knopje dan de plopper eerst uit geklikt en daarna weer in? En hij blijft trouwens niet zitten als je van dat zonne print aan de binnenkant heb, dan moet je m daar onder doen.
pi_146843844
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:53 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heb je wel het knopje dan de plopper eerst uit geklikt en daarna weer in? En hij blijft trouwens niet zitten als je van dat zonne print aan de binnenkant heb, dan moet je m daar onder doen.
Ik heb het plastic folietje eraf gehaald en heb hem overal op het raam proberen te plakken. Dat hij niet op de zonneprint plakte was ik al bang voor, maar hij plakt zelfs niet letterlijk voor mijn neus. Dat vastklik ding gebruik ik natuurlijk ja.
Of saté?
pi_146844595
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:14 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat die Micra even seint naar de chauffeur dat hij terug naar rechts kan, en dat de chauffeur daarom seint.

Een chauffeur die seint omdat je afstand houdt heb ik nog nooit meegemaakt.
Nee.
  donderdag 20 november 2014 @ 16:58:13 #185
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_146845613
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:23 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat die Micra even seint naar de chauffeur dat hij terug naar rechts kan, en dat de chauffeur daarom seint.

Een chauffeur die seint omdat je afstand houdt heb ik nog nooit meegemaakt.
Nee, het groot licht kwam ook van de vrachtwaggel :)
  zondag 23 november 2014 @ 14:17:37 #187
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_146925078
quote:
Volgens Mark die voorop deze tandem zit zijn vooral vrouwen een gevaar in het verkeer. https://www.youtube.com/channel/UCESqTAQAHeIaZAhK9nmhNjQ
Maar als je de filmpjes ziet dan is vooral Mark met zijn gangmaker niet zo verkeersvriendelijk bezig :P
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_146925452
quote:
6s.gif Op zondag 23 november 2014 14:17 schreef JaapB het volgende:

[..]

Volgens Mark die voorop deze tandem zit zijn vooral vrouwen een gevaar in het verkeer. https://www.youtube.com/channel/UCESqTAQAHeIaZAhK9nmhNjQ
Maar als je de filmpjes ziet dan is vooral Mark met zijn gangmaker niet zo verkeersvriendelijk bezig :P
:') overal als een josti door racen en dan gek opkijken dat je zo vaak in de (bijna) problemen komt met je medeweggebruikers.
pi_146926082
Hij heeft een nieuwe video geupload.
Totaal geen anticipatievermogen. Die auto stond al ruim 3 seconden op dat punt.
Edit: heb ik nou het gevoel dat ie bewust niet remt? :')

Beschrijving erbij zegt alles.
quote:
speciaal nu geupload zonder beschrijving omdat de mensen van dumpert toch wel een mening hebben!! oja en iedereen met zijn GROTE BEK is een pussy want na 5 maanden heb ik nog steeds geen klap op me bek gekregen stelletje watjes. kunnen alleen maar schelden op internet want mensen die reageren komen hun huis niet uit!
pi_146926263
hij vindt het mooi ongelukken want dan heeft ie weer een uploadbaar filmpje.
pi_146926954
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 14:51 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ziet er verdacht bewust uit :')
pi_146928154
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 15:15 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ziet er verdacht bewust uit :')
Dat is toch zijn methode.
Zodra hij voorrang heeft stevig doorfietsen ongeacht wat er in de weg staat, de ander moet namelijk vrij baan maken.
En als er dan een botsing is -door de schuld van de ander- dan heeft hij weer een filmpje voor youtube.

Als hij echt consequent is dan neemt hij ook voorrang op vrachtwagens.
Lekker in de dode hoek blijven en rechtdoor fietsen wanneer de vrachtwagen naar rechts wil. Hij heeft dan immers voorrang. :Y
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_146928345
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Zodra hij voorrang heeft stevig doorfietsen ongeacht wat er in de weg staat, de ander moet namelijk vrij baan maken.
En als er dan een botsing is -door de schuld van de ander- dan heeft hij weer een filmpje voor youtube.

Lekker in de dode hoek blijven en rechtdoor fietsen wanneer de vrachtwagen naar rechts wil. Hij heeft dan immers voorrang. :Y
En op zijn grafsteen staat
"EN TOCH HAD IK VOORRANG!!!"
RIP -een eenzame fietser
  zondag 23 november 2014 @ 18:45:32 #194
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_146932750
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:55 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Kwestie van tijd voor ie klappies krijgt.
  zondag 23 november 2014 @ 20:01:08 #195
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_146935235
quote:

[..]

Hij remt ook niet, als je alleen al 1 van je remmen hard indrukt op je fiets dan sta je wel meteen stil.

En sowieso op een stilstaande auto fietsen, wat van klapmongool ben je dan :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_146936062
quote:

[..]

Wat een mongool… :')
Als ik de eigenaar van die auto was, had ik deze video gebruikt om hem de schade te laten betalen….

Had ie bij mij niet hoeven flikken….
pi_146936352
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Hij remt ook niet, als je alleen al 1 van je remmen hard indrukt op je fiets dan sta je wel meteen stil.

En sowieso op een stilstaande auto fietsen, wat van klapmongool ben je dan :')
hij lijkt het haast als aanleiding te zien voor een leuke sociale interactie. echt he wat een broodmongool.
pi_146950455
Die gast modereert zich nu suf. Alle reacties waarmee hij het niet eens is worden verwijderd :')
pi_146950836
Ik ben net de reacties aan het inlezen:
quote:
[Laurens]10 uur geleden

Na aanleiding van je filmpje op dumpert ben ik je op gaan zoeken. Ik moet je echt even zeggen dat je een verschrikkelijke randdebiel bent. Waarom rijdt je in hemelsnaam opzettelijk op die Saab in. Heb je enig idee hoeveel schade je maakt met je domme moraalridder actie? Ik ga graag met je de discussie aan.
quote:
[Dutch Bicycle Cam]8 minuten geleden

[+Laurens] de schade aan de auto was 700 euro maar ik verlaag me niet tot jou nivo dus je discussie kun je vergeten
Wel erg makkelijk uitgeluld. Misschien dat ik daar nog een eigen schrijfsel neerzet, maargoed. Hij heeft wat 'ie wil: aandacht.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_146950937
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:01 schreef Ridocar het volgende:

[..]

[..]

Wel erg makkelijk uitgeluld. Misschien dat ik daar nog een eigen schrijfsel neerzet, maargoed. Hij heeft wat 'ie wil: aandacht.
nivo :')

En verder
quote:
ik weet dat de meeste mensen reaguurders zijn van dumpert. en die mensen komen toch niet buiten dus ik maak me geen zorgen en lach me rot hierom.
pi_146950966
quote:
[Dutch Bicycle Cam] 20 minuten geleden

+[Niels] en dat zegt iemand met een plaatje van een vieze n*ger
Als reactie op de avatar van die ene Niels waarop Xzibit te zien is.

Ik vrees dat het een PVV-stemmer is...
pi_146950974
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:01 schreef Ridocar het volgende:

[..]

[..]

700 euro schade… mag toch hopen dat ie dat heeft moeten betalen….

Jammer dat hij niet in mijn stad woont… had ie het geintje bij mij kunnen flikken… had ie het vanuit zijn ziekenhuisbed mogen regelen….

Wat een figuur :r :')
pi_146951061
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:07 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Onder welke video is deze reactie geplaatst?
pi_146951101
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:10 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Onder welke video is deze reactie geplaatst?
Bij diezelfde opzettelijke Saab-aanrijding.
pi_146951327
saab rijder kan toch filmpje gebruiken als bewijsvoering bij een eventuele claim richting deze moraalridder?
Hooray for boobies!
pi_146951332
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:12 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Bij diezelfde opzettelijke Saab-aanrijding.
Jemig, wat een figuur.
Ik denk dat ik inmiddels weet in welke straat hij woont :')
pi_146952778
pi_146955376
Van welke sociale werkplaats is die jas?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_146955662
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:47 schreef jeroen25 het volgende:
Van welke sociale werkplaats is die jas?
Ja. Gevestigd in leeuwenborg volgens mij.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 24 november 2014 @ 14:59:50 #210
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_146955732
Wat een gast :').
pi_146958441
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:21 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Jemig, wat een figuur.
Ik denk dat ik inmiddels weet in welke straat hij woont :')
Ik ook, Tuinstraat volgens mij.
Ik woon letterlijk om de hoek maar heb hem nog nooit gezien, uiteraard hou ik t in de gaten.
toch?
pi_146958898
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 16:19 schreef keesos het volgende:

[..]

Ik ook, Tuinstraat volgens mij.
Ik woon letterlijk om de hoek maar heb hem nog nooit gezien, uiteraard hou ik t in de gaten.
Tuinstraat is het postadres van het bedrijf waar hij werkt. Ongetwijfeld dat hij daar wel eens is om post op te halen. Er zijn ook wel filmpjes waar hij in de nabije straatjes fietst maar voor zover ik weet woont hij niet in de wijk. Ook gezien de vele filmpjes op de aweg.

[ Bericht 9% gewijzigd door TwisterNederland op 24-11-2014 17:13:54 ]
pi_146960064
Oja je hebt gelijk ja!
Ik ging teveel uit van dit filmpje:
(Laatste 5 sec.) daar komt hij aan bij Tuinstraat +/- 21, maar hij heeft dat postadres inderdaad op nr. 19 zitten van bikkels and bikes. (deurtje door naar achterkant woning)
Hij is inderdaad veel in buurt van de Aweg etc.

Ik ga niet op hem jagen ofzo, want ik heb geen aanvaring met hem gehad oid. Maar hij moet natuurlijk absoluut niet zoiets flikken bij mij als wat hij deed bij die saab :(
toch?
pi_146960591
omg net ook dat filmpje gezien van de dutch bicycle cam met aanrijding. Het is jammer dat je voor fietsen geen rijbewijs nodig hebt anders zouden ze die bij hem direct moeten afpakken. Dit is gewoon expres op een stilstaande auto inrijden. Je ziet hem niet remmen of een andere richting opsturen. Rij zelf ook vaak met de auto over dat betreffende kruispunt en dat is gewoon super onoverzichtelijk. Links en rechts fietsers van je, een druk zebrapad en dan nog de kruising met de betreffende weg waar het druk is. Je moet dan wel langzaam een stukje de weg oprijden en ondertussen je spiegels in de gaten houden of er geen fietsers rechts van je erlangs schieten. Als fietser moet je daar ook voorzichtig rijden itt deze eikel. Kan me zo opwinden over dit soort figuren... :(
pi_146960675
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 17:13 schreef keesos het volgende:
Ik ga niet op hem jagen ofzo, want ik heb geen aanvaring met hem gehad oid. Maar hij moet natuurlijk absoluut niet zoiets flikken bij mij als wat hij deed bij die saab :(
Ik woon ook in Groningen en rij zowel met de auto, stadsfiets als racefiets op wegen die vaak in zijn filmpjes voorkomen, dus kans is groot dat ik hem een keer tegenkom. Moet mij idd ook niet zoiets flikken want ben dan snel klaar met zo'n gastje. Ben wel bereid om er werk van te maken als jij als automobilist onterecht aansprakelijk bent bij zo'n aanrijding.
pi_146980864
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:07 schreef Ridocar het volgende:

[..]

De meeste PVV stemmers hebben niet iets tegen buitenlanders, maar tegen buitenlanders die zich niet aanpassen of alleen maar de maatschappij hier uit komen buiten.
Zit een groot verschil in ;)
pi_146986451
Ik zat vanochtend bij m'n pa in de auto en hij heeft (op mijn aanraden) een G1W gekocht een tijdje geleden. Maar dat ding stoort nogal over de radio (FM) Kan dit liggen aan de usb kabel uit China i.c.m. usb 12v plug uit China?

m.a.w. zou het over kunnen zijn als ik dit vervang of is er wellicht iets anders aan de hand?

(auto is een golf 5 btw, geen idee hoe het zit met de FM antenne etc)
toch?
pi_146992945
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 13:08 schreef keesos het volgende:
Ik zat vanochtend bij m'n pa in de auto en hij heeft (op mijn aanraden) een G1W gekocht een tijdje geleden. Maar dat ding stoort nogal over de radio (FM) Kan dit liggen aan de usb kabel uit China i.c.m. usb 12v plug uit China?

m.a.w. zou het over kunnen zijn als ik dit vervang of is er wellicht iets anders aan de hand?

(auto is een golf 5 btw, geen idee hoe het zit met de FM antenne etc)
Als de voedingskabel is weggewerkt in de a-stijl zou hij wel eens langs de antennekabel kunnen lopen. Misschien kun je het oplossen door de stijl van de andere kant te gebruiken.
pi_146993045
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:22 schreef RiKe het volgende:

[..]

De meeste PVV stemmers hebben niet iets tegen buitenlanders, maar tegen buitenlanders die zich niet aanpassen of alleen maar de maatschappij hier uit komen buiten.
Zit een groot verschil in ;)
Dat kan zijn, maar de meeste racisten hebben een sterke voorkeur voor PVV. Dat is dus het tegenovergestelde van wat jij bedoelt.
pi_146993287
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dat kan zijn, maar de meeste racisten hebben een sterke voorkeur voor PVV. Dat is dus het tegenovergestelde van wat jij bedoelt.
Je hebt ook genoeg racisten onder de pvda en groenlinks. Iedere partij heeft zijn eigen idioten.
pi_146994546
quote:
Simpelweg gevaarlijk. Er staat echt niet voor niets een stopbord onderaan die afrit. En dan toch maximaal doorstomen. Een scooterrijder van links zou hij nooit op tijd aan hebben zien komen. Nog afgezien van het feit dat het voor mij irritant is.
Precies hetzelfde punt waar raymond ook het stopbord mist :')
  dinsdag 25 november 2014 @ 17:11:18 #222
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_146994704
Het was voor hem alleen irritant omdat hij nog even wat gas bij geeft :')
pi_146995450
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Precies hetzelfde punt waar raymond ook het stopbord mist :')
Die gast heeft een steekje los… :')
pi_146995884
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Die gast heeft een steekje los… :')
het zijn fietstrollen. dan raken ze bijna iemand hoor je iemand achterop de tandem giechelen. echt je zou ze van youtube kennen en dat je dan wordt aangereden door ze. je zou ze...
pi_146996271
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:50 schreef SuperFood het volgende:

[..]

het zijn fietstrollen. dan raken ze bijna iemand hoor je iemand achterop de tandem giechelen. echt je zou ze van youtube kennen en dat je dan wordt aangereden door ze. je zou ze...
De post hierboven gaat over iemand anders :P
Maar je hebt wel gelijk over DBC hoor, daar niet van ;)
pi_146996313
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:02 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

De post hierboven gaat over iemand anders :P
Maar je hebt wel gelijk over DBC hoor, daar niet van ;)
ah filmpje ff gekeken. da's een figuur die een darwin award gaat winnen als ie zo bezig blijft. :')
pi_147009628
Mooiste filmpje van de dag.
Hij is herkent.
pi_147010625
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Mooiste filmpje van de dag.
Hij is herkent.
Wat een commentaar in die video. Of om het in zijn woorden te zeggen: "His stonecoal-English is badder than bad."
pi_147089815
Gewoon geen voorrang verlenen aan die voetganger. Terwijl hij anderen omver fietst als hij dat niet krijgt :{w
pi_147111745
Kan hem geen ongelijk geven, die kutvoetgangers nemen het niet zo nauw met de regels(net als 90% van de fietsers), laat ze maar eens goed schrikken.
  zaterdag 29 november 2014 @ 10:36:27 #231
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147112821
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 08:27 schreef Gammareactor het volgende:
Kan hem geen ongelijk geven, die kutvoetgangers nemen het niet zo nauw met de regels(net als 90% van de fietsers), laat ze maar eens goed schrikken.
Terwijl ze voorrang hebben? :')
pi_147113369
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 08:27 schreef Gammareactor het volgende:
je bent een mongool die zeker niet op de weg thuishoort.
pi_147115148
http://www.dumpert.nl/mediabase/6628236/46ecfb8a/index.html
Maar deze stond hier al eerder. Voor iemand die een schaduwhandel in radar detectors heeft (gehad,dunno) is hij vrij makkelijk te vinden op internet.
pi_147115361
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 november 2014 12:57 schreef TwisterNederland het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6628236/46ecfb8a/index.html
Maar deze stond hier al eerder. Voor iemand die een schaduwhandel in radar detectors heeft (gehad,dunno) is hij vrij makkelijk te vinden op internet.
Snap niet dat de politie eens een onderzoek instelt naar deze idioot… Alles is makkelijk terug te vinden...
pi_147116385
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 november 2014 13:07 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Snap niet dat de politie eens een onderzoek instelt naar deze idioot… Alles is makkelijk terug te vinden...
'Makkelijk' is een relatief begrip natuurlijk. Tov statief uitklappen en achterover leunen is dat nog een behoorlijke klus.
pi_147116393
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 11:19 schreef SuperFood het volgende:

[..]

je bent een mongool die zeker niet op de weg thuishoort.
Ik zie dat als een compliment :)
pi_147116426
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 13:53 schreef Gammareactor het volgende:

[..]

Ik zie dat als een compliment :)
voor jou is dat ook een compliment.
  zaterdag 29 november 2014 @ 14:00:58 #238
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147116529
Deze automobilist mag van geluk spreken dat de truck goede remmen heeft:

pi_147116680
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 14:00 schreef Erasmo het volgende:
Deze automobilist mag van geluk spreken dat de truck goede remmen heeft:

hij had wel een erg gekke houding in zijn auto. gevalletje onder invloed?

en dat vrouwtje dat op het eind oversteekt om te helpen ziet er niet echt uit alsof ze begrijpt hoe gevaarlijk het is om op een snelweg te lopen.
pi_147125664
Heeft raymond ineens alle filmpjes verwijderd. Blijft dit over.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6628297/2ce1f4f5/index.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')