quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
Het is echt top gear in het slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is niet live....Semi liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechte Top Gear ripoffquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuk dat al het publiek staat. Echte mannen.
Lekker Top Gear na doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuk dat al het publiek staat. Echte mannen.
Wil je ons wat vertellen Rens?quote:
Zoey is mensonterendquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan gaat nu wat mensen beledigen, hopelijk.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk voor kalmerende Emile Schelvis in de OP.
Mooi.quote:een Italiaanse volbloed stier
JAAAA ZOEY TEGEN DE MUURquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Eddy Zoëy ik hoop dat je dit ooit leest:
WAT BEN JIJ EEN IDIOOT
Pics van zijn dochter?quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Tweelingbroer van Alex Pastoor.
Heerlijke ringtone btwquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n A-Team busje.
ja ik zit ook al te kijken, lijkt wel gerenderd ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:20 schreef Ties02 het volgende:
Hebben ze die auto daarachter nou gephotoshopped?
Met Louis de Funes achter het stuur.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:21 schreef Palomar het volgende:
Zo'n Mehari is echt een bazenauto over franse bergweggetjes
Ook niks mis mee om zo'n auto op het parkeerterrein van je werk te parkeren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:21 schreef Palomar het volgende:
Zo'n Mehari is echt een bazenauto over franse bergweggetjes
Ik vind persoonlijk Top Gear net iets leuker.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef D. het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijk programma
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef D. het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijk programma
Daar zijn alleen herhalingen vanquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Top Gear net iets leuker.
Oneerlijke vergelijking...hun budget is 1000 keer hoger.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Top Gear net iets leuker.
Niet zo geforceerd joh. Kijkt prima weg. Ik zal er niet snel voorgaan zitten maar nu het toch opstaat.quote:
Het is dat Derksen er zit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd joh. Kijkt prima weg. Ik zal er niet snel voorgaan zitten maar nu het toch opstaat.
Ik vind het een prima vergelijking.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oneerlijke vergelijking...hun budget is 1000 keer hoger.
Top Gear heeft een eigen concept. Dit programma probeert het na te doen met inderdaad een te beperkt budget waardoor het vrij geforceerd overkomt om die sfeer na te bootsen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oneerlijke vergelijking...hun budget is 1000 keer hoger.
Echt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 1 op 15 voor benzine een beetje de standaard
Als je niet een al te zware rechtervoet hebt, moet dat bij de meeste benzineauto's wel mogelijk zijn denk ik.quote:
Tja, daar heb je het alquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je niet een al te zware rechtervoet hebt, ...
Ik zou wel 's stiekem een BMW X5 willen rijden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Stiekem ook nog wel iets wat ik zou overwegen
Ach, dan parkeer je 'm naast een Ford F650, en niemand die jouw auto een patserbak noemtquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou wel 's stiekem een BMW X5 willen rijden.
Maargoed, stap van een Aygo naar zo'n gedrocht is wel heel groot.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, dan parkeer je 'm naast een Ford F650, en niemand die jouw auto een patserbak noemt
[ afbeelding ]
Yepquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag je daar met een normaal rijbewijs in rijden
Wauwquote:
Bij de supermarkt op de parkeerplaats is wellicht wat lastigquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wauw![]()
Parkeren met zo'n tank kan wel lastig worden....
Maargoed, daarvoor zijn tegenwoordig ook hulpmiddelen
Volgens mij zei ik Bquote:
Hij wil dat ferrari die van hem ook terug koopt...quote:
Ah, slimquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij wil dat ferrari die van hem ook terug koopt...
Goede, ik doe met je mee, dus zet mijn naam er ook maar bijquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een misleidende TT, ik ga de TS een boos bericht sturen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Dit is gewoon opscheppen man'Kijken wie met de mooiste bak aankomt'
bah
nu echt doei
Hij reageert woedend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Goede, ik doe met je mee, dus zet mijn naam er ook maar bij
Gewoon een mooie Nissan Djoek, niks mis mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:04 schreef Doublepain het volgende:
Komt de auto van Boskamp ook ter sprake?
Hij deed een rondje 38.0. Jorien Voorhuis is jaloers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Met de Dr Bibber regel verliest Budding het altijd.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij deed een rondje 38.0. Jorien Voorhuis is jaloers.
Als ik ga rijden en er is een file neem ik de vluchtstrook, daarom rij ik niet meer..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, met zijn "mijn bedrijfjes managen" "Maybach met chauffeur"
Wat was je eerste auto ? "een Rolls Royce Phantom"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |