En Feyenoord verliest nooit 3x op een rij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:29 schreef Zorro het volgende:
Het is klaar. Heel simpel. Alles is simpel, Makkelijk baantje eigenlijk wel.
Nee, dan doen ze meteen 4x.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Feyenoord verliest nooit 3x op een rij.
Staat Johannes hier achter?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM als moderator is als Stylo zonder watermerk. Het kan niet, het hoort niet en we moeten het ook niet willen.
Is wel zo eerlijk ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:30 schreef superniger het volgende:
Maandag moeten ze Pastoor uitnodigen.
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, laten we dit tussen Littlerabbit en GGMM houden, ik wil niet stoken.
Koert Westerman maakt de uitzending afquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:31 schreef Zorro het volgende:
Haalt Genee het eind van de uitzending met zijn stem?
Dat is effectbejagquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
Wat Genee doet is geen journalistiek.
Hoor en wederhoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
Wat Genee doet is geen journalistiek.
Hugo Camps straks na de break.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:32 schreef Vasilevski het volgende:
Ik ben 12 ik schakel net in en wat is dit? Genee verkouden en Stewart aan tafel in discussie met JD, het lijkt wel een ouderwetse Voetbal Insite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |