De realiteit is dat het is wat jij ervan kiest te maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja maar de realiteit zegt wat anders.
Scheur ik door de Brennerpas.quote:
Zo, en dat op de vrijdagavond!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De realiteit is dat het is wat jij ervan kiest te maken.
Ben ik niet met je eens. Want ik weet heel goed dat het niet gezond is en ik moet stoppen. Maar op het moment dat je eigen hersenen een spelletje met je gaan spelen is het echt niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De realiteit is dat het is wat jij ervan kiest te maken.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fellowship of the ring aan het kijken.
Zo emotioneel.
Ik kan een wandelende motivational meme zijn als ik wil. Ook op de maandagochtend als men er behoefte aan heeft. Just sayin'.quote:
The wolf?quote:
Je hebt het nog steeds zelf in de hand.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Want ik weet heel goed dat het niet gezond is en ik moet stoppen. Maar op het moment dat je eigen hersenen een spelletje met je gaan spelen is het echt niet zo makkelijk.
Probeer het anders zelf eens.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds zelf in de hand.
Dat is een uitdaging, geen probleem. Als de berg te steil is om te beklimmen ga je er omheen. Je maakt het alleen maar moeilijker hiermee voor jezelf kerel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Want ik weet heel goed dat het niet gezond is en ik moet stoppen. Maar op het moment dat je eigen hersenen een spelletje met je gaan spelen is het echt niet zo makkelijk.
Kaneel, had je het filmpje nog gezien dat ik vanmiddag postte?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou geven
[..]
Die muziek alleen al.
Juist de menselijke dingen zijn mooi.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:46 schreef xFriendx het volgende:
Vond leukste aan Fellowship juist als duizenden van die Urukhai's over de kling gejaagd worden. Dat verhaal tussen die uiteindelijke koning en die elvenvrouw kon mij dan weer geen moer boeien
Nee?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel, had je het filmpje nog gezien dat ik vanmiddag postte?
Even linkje zoekenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist de menselijke dingen zijn mooi.
De kleine dingen, de persoonlijke drama's. De liefde. De persoonlijke gesprekken.
[..]
Nee?
Ik noem het ook geen probleem.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een uitdaging, geen probleem. Als de berg te steil is om te beklimmen ga je er omheen. Je maakt het alleen maar moeilijker hiermee voor jezelf kerel.
Niet nodig, nooit begonnenquote:
Nou ja, als je hier al zo vaak zegt hoeveel moeite het je kost, hoe vaak zeg je het dan wel niet tegen jezelf? Dat tegen jezelf zeggen dat je een sigaret wilt is alleen maar een onnodige extra barriere opwerpen in je hoofd. Natuurlijk wil je een sigaret, daar hoef je jezelf echt niet de hele tijd aan te herinneren. And it will pass. Mind over matter, broquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik noem het ook geen probleem.Ik zeg alleen dat ik het verdomde moeilijk vind. Maar waarmee maak ik het mijzelf moeilijker dan?
Meh, niet grappig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Even linkje zoeken
Edit : http://dangerousminds.net(...)ves_of_80s_cartoon_c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |