Idd. Het brengt je nergens.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stop met de pityparty. Het is kut, zeker. Maar er zijn meer ontzettend leuke meiden in Nederland.
Veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:52 schreef artelligence het volgende:
Twee flessen gehaald. Had zelf ook wel weer zin in een wijntje
Geniet!quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:52 schreef artelligence het volgende:
Twee flessen gehaald. Had zelf ook wel weer zin in een wijntje
Ach, wie zegt dat ik deze ga nuttigen met een vrouwspersoon? TopGear kijken met een wijntje... Of bier. Heb ik ook nogquote:
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb te veel gegeten de afgelopen 2-3 dagen. Ik voel me weer dik.
Wat heeft dat te maken met wat ik zegquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat ik deze ga nuttigen met een vrouwspersoon? TopGear kijken met een wijntje... Of bier. Heb ik ook nog.
Ik heb geen ijs.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wil ook een ijsje eten
Myr, jij kan alles regelen?
Nee, ik bedoel met iemand.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs.Maar dat kan justeat.nl wel regelen.
quote:I'd sacrifice anything come what might
For the sake of havin' you near
In spite of a warnin' voice that comes in the night
And repeats, repeats in my ear:
Don't you know, little fool, you never can win?
Use your mentality, wake up to reality.
But each time that I do just the thought of you
Makes me stop before I begin
'Cause I've got you under my skin.
Het is alleen een FOK! hossel service. Sorry.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met iemand.
Dat ijsje kan ik dan zelf wel halen.
Maar ik dacht als het aanbod voor yats geldt, dan misschien voor mij ook.
Ik wil graag een ijsje eten met Pharrell, kan je dat regelen?!
Ohquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is alleen een FOK! hossel service. Sorry.
Ja, maar zo is het hier niet meer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn buik zit weer in de weg.Ken je dat gevoel?
Als ie echt zo groot is kan je hem toch gewoon een beetje opzij leggenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn buik zit weer in de weg.Ken je dat gevoel?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar zo is het hier niet meer.Mijn buik is een zacht puddinkje.
Helaas, hij zit er aan vast.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ie echt zo groot is kan je hem toch gewoon een beetje opzij leggen
Alles en iedereen. Jij hebt morgen een date met yats.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:03 schreef Capstan het volgende:
Zo. Wie of wat zijn we waaraan aan het koppelen?
Fokkers aan foksters, of zo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:03 schreef Capstan het volgende:
Zo. Wie of wat zijn we waaraan aan het koppelen?
Dacht ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met wat ik zeg?
Ik vind het stiekem wel lelijk, je ziet dat m'n huid wat los zit. En dan ben ik nog niet eens zo extreem veel kwijt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
hahahaha
Ik zie nu echt zo'n monapudding voor me.
Hebben we het nu over je buik of je WMD?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]hahahaha
Ik zie nu echt zo'n monapudding voor me.
[..]
Helaas, hij zit er aan vast.
Btw, jouw recept voor kapsalon maar even Gebookmarked. Damn, dat klinkt me toch een partij lekker!quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel lelijk, je ziet dat m'n huid wat los zit. En dan ben ik nog niet eens zo extreem veel kwijt.
Mijn buik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hebben we het nu over je buik of je WMD?
Dat weet ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is een stuk uit een liedje.
Dat wil 'ie niet. Die heeft te veel verdriet momenteel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles en iedereen. Jij hebt morgen een date met yats.
Dat klinkt iets logischerquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik probeer Samzz en Barbusse te koppelen. Myr en twi is me nog niet gelukt
Kaneel en fas loopt ook wat moeilijk. Nu snap ik waarom je die op mijn bureau gelegd hebt. Ik krijg de 'moeilijke gevallen'quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik probeer Samzz en Barbusse te koppelen. Myr en twi is me nog niet gelukt
Be all the rebound you can be, son.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat wil 'ie niet. Die heeft te veel verdriet momenteel.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Be all the rebound you can be, son.
Misschien als ik mijn piemeltje afhak en tieten groeiquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel en fas loopt ook wat moeilijk. Nu snap ik waarom je die op mijn bureau gelegd hebt. Ik krijg de 'moeilijke gevallen'
Ik weet niet of capstan bereid is zich tot vrouw om te laten bouwenquote:
Ah, ik wilde het net voorstellen. Ik begon me al zorgen te maken hoe ik dat aan je moest vragen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien als ik mijn piemeltje afhak en tieten groei
Je hebt twi. Bespring die. Heb die.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet te koppelen.
Ik kies. Ik bespring. Ik heb.
Ja, die heb ik ook gekozen, besprongen en gehad. Euh... heb ik nog steeds.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt twi. Bespring die. Heb die.
Je moet ergens goed in zijn yats.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel en fas loopt ook wat moeilijk. Nu snap ik waarom je die op mijn bureau gelegd hebt. Ik krijg de 'moeilijke gevallen'
Het waren schattige tijden, dat ze nog om elkaar heen draaiden als 2 drollen in een pispotquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt twi. Bespring die. Heb die.
Dan heeft ze geen puni om aan te likken en dumpt ze me.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, ik wilde het net voorstellen. Ik begon me al zorgen te maken hoe ik dat aan je moest vragen.
'Gehad' is niet eens een foute term. Je kan hem gewoon vaker hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gekozen, besprongen en gehad. Euh... heb ik nog steeds.
Die kans is écht nihil.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of capstan bereid is zich tot vrouw om te laten bouwen
Je kan veel zeggen, maar ik heb er nooit omheen lopen draaien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het waren schattige tijden, dat ze nog om elkaar heen draaiden als 2 drollen in een pispot
Je bent hard man.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die kans is écht nihil.
Dat wordt toch huilen. Sorry, vrind.
Ja, toch welquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik heb er nooit omheen lopen draaien.Het was alleen even lastig om twi te overtuigen.
Deze vrouw weet wat ze wil en gaat er voorquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik heb er nooit omheen lopen draaien.Het was alleen even lastig om twi te overtuigen.
Ik weet helaas niet meer de exacte inhoud van de berichtjes die je me toen stuurde.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
En niet eens een knuffelquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die kans is écht nihil.
Dat wordt toch huilen. Sorry, vrind.
Nee, dat was twi.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer de exacte inhoud van de berichtjes die je me toen stuurde.
Maar ik dacht me te herinneren dat je dingen zei als: muuuuh, doe ik hier nou wel goed aan?
Bazinquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Ik zal nooit vergeten, en later aan mijn kleinkinderen vertellen dat twi mij gewoon heeft afgewezen na die meet waarop we voor het eerst zoende.
"Het was leuk, maar misschien moeten we het bij één keer laten. "
En toen zei ik iets in de richting van "Je bent gestoord, doe niet zo serieus, leef en geniet."
Maar jij hield voet bij stuk? En wat overtuigde hem uiteindelijk (of wil ik dat niet weten)?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Ik zal nooit vergeten, en later aan mijn kleinkinderen vertellen dat twi mij gewoon heeft afgewezen na die meet waarop we voor het eerst zoende.
En toen zei ik iets in de richting van "Je bent gestoord, doe niet zo serieus, leef en geniet."
Die jeugd van tegenwoordig. Toewijding aan de goede zaak is ze totaal vreemd.quote:
Überbazinquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Respectquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Uiteindelijk hebben we zo'n 2 weken zitten chatten nog voordat we gewoon nog eens afspraken. Weet niet meer precies wanneer de knop omging.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar jij hield voet bij stuk? En wat overtuigde hem uiteindelijk (of wil ik dat niet weten)?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Zullen wij maar een biertje en topgear gaan doen dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
Het is angstvallig stil rondom de Art en Straw soap. Onheilspellend zelfs.
-cliffhanger-
Kijk morgen meer Art Tijden Straw Tijden.
Wel aan mijn zaak.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig. Toewijding aan de goede zaak is ze totaal vreemd.
Heb je haar al nudies gestuurd?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
-cliffhanger-
Ja, van twi weet ik het nog welquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je haar al nudies gestuurd?
[..]
Ja, van twi weet ik het nog wel
Maar ik kan me herinneren dat jij ook zulke dingen stuurde aan me. :$
Als die op de radio komt dan zing ik heel hard (en valsquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das een van m'n favo nummers![]()
Word er blij van altijd
In die te grote auto van je al wiebelend op je cadillac assquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als die op de radio komt dan zing ik heel hard (en vals) mee
.
Geen last meer van de voet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik voel me ook beetje dikkie. Even hardlopen zo.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
-cliffhanger-
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Wat was haar reactie?
Nou, als dat geen batsen gaat wordenquote:
ik zing heel vaak mee eigenlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als die op de radio komt dan zing ik heel hard (en vals) mee
.
Nu klinkt het alsof ik een dwerg ben met een huge assquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
In die te grote auto van je al wiebelend op je cadillac ass
Vind Heart of Glass leuker.quote:
Kan ik me echt niet herinneren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, van twi weet ik het nog wel
Maar ik kan me herinneren dat jij ook zulke dingen stuurde aan me. :$
owquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Logicaquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zing heel vaak mee eigenlijkook op m'n werk. Zijn ze zo blij mee
![]()
O en moppermevrouw heeft nog een aantal keer gebeld, weer steeds boos om vanalles, behalve de laatste keer, toen noemde ze me een lieverd
Like! #geilenopsamzzquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof ik een dwerg ben met een huge ass.
Nu ja, het klopt wel een beetje.
Blijft een vreemd verhaal. Zit er niet gewoon een onbekende ontsteking? Ik ga na de herdenking even boksen denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hardlopen gaat zowaar prima ermee. Maar ze zijn nog wel 'ongelijk'.
inb4 vrouwenlogicaquote:
Lijkt mij ook wel wat, boksenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Blijft een vreemd verhaal. Zit er niet gewoon een onbekende ontsteking? Ik ga na de herdenking even boksen denk ik.
Pens zat er voor. Speciaal nog opgetild, zat het schaamhaar er voor. Geschoren: digitaal schatergelachquote:
Je bent een heldin.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Het waren sowieso leuke tijden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan ik me echt niet herinneren.
Maar misschien omdat ik niet met serieuze relaties was op dat punt en hem niet aan het lijntje wilde houden of iets.
Het is heerlijk om af en toe te doen. Ik heb zo'n hangende bokszak, ideaal. Maar sparren is leuker natuurlijk. Een keer proberen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat, boksen
ik herhaalde mijn naam zodat ze dat kon noteren en toen sloeg ze om als een blad aan n boom en was ik ineens een lieverd. Geen idee eigenlijk waar, maar dat was wel stukken beter iigquote:
Godver, mijn bierquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pens zat er voor. Speciaal nog opgetild, zat het schaamhaar er voor. Geschoren: digitaal schatergelach
Forens, kantoornerdquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:29 schreef Capstan het volgende:
Hardlopen, boksen...ik voel me soms best wel apart dat het dagelijkse eind fietsen voor mij nog zo bevrijdend kan werken
Ik voel je, broeder.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pens zat er voor. Speciaal nog opgetild, zat het schaamhaar er voor. Geschoren: digitaal schatergelach
Dat ben ik ook allemaal. In meer of mindere mate.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Forens, kantoornerdprofessioneel bankhanger
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet wel opschieten, wordt bijna donker. Halp.
Als je het over drie jaar gelden of wat hebt: het waren wel andere tijden, dat welquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het waren sowieso leuke tijden.
Follow the lightquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet wel opschieten, wordt bijna donker. Halp.
ik vind t ook wel lekker vaak hoor!quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:29 schreef Capstan het volgende:
Hardlopen, boksen...ik voel me soms best wel apart dat het dagelijkse eind fietsen voor mij nog zo bevrijdend kan werken
Tena lady.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
Ik drink serieus zo goed als niets op een dag, maar moet toch constant plassen. Hoe vaak is het normaal om op een dag te plassen?
Ik plas vijf of zes keer op een dag. Als ik meer drink veel meerquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
Ik drink serieus zo goed als niets op een dag, maar moet toch constant plassen. Hoe vaak is het normaal om op een dag te plassen?
Aha, dank! Altijd prima, een medestander.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t ook wel lekker vaak hoor!
dat ligt normaal aan hoeveel je drinktquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
Heerlijk, ja, met een muziekje op.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:29 schreef Capstan het volgende:
Als jij langs komt huppelen wel ja. Wezenlanden?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij springt straks ergens uit de bosjes?
Oké, nu ben ik dus wel weer apart...dat heb ik nooit aangedurfdquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heerlijk, ja, met een muziekje op.
voor m'n werk fiets ik altijd rustig, dan ben ik nog duf en wil ik me niet haasten. terug altijd wat sneller, dan wil ik naar huisquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, dank! Altijd prima, een medestander.
Beetje te ver weg, maar daar is het wel echt ideaal.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als jij langs komt huppelen wel ja. Wezenlanden?
Grappig, daar schijnt vroeger een kasteel gestaan te hebben dat van mijn familie wasquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als jij langs komt huppelen wel ja. Wezenlanden?
Op dagen met noordenwind vervloek ik aan het ontbijt de terugreis alquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor m'n werk fiets ik altijd rustig, dan ben ik nog duf en wil ik me niet haasten. terug altijd wat sneller, dan wil ik naar huis
Denk het wel, ja. Heb je een rood jurkje op het oog?quote:
Daar loop ik altijd een rondje langsquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje te ver weg, maar daar is het wel echt ideaal.
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk het wel, ja. Heb je een rood jurkje op het oog?
Train zequote:
ik heb vooral een hekel aan regenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op dagen met noordenwind vervloek ik aan het ontbijt de terugreis al
Deze dierennerd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie weleens vossen en reeën en ijsvogeltjes onderweg. Ik heb zelfs 1x een otter gezienzo leuk!
Exotischer dan reigers en scholeksters heb ik het nog niet meegemaaktquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie weleens vossen en reeën en ijsvogeltjes onderweg. Ik heb zelfs 1x een otter gezienzo leuk!
Wij hebben ooit een ijsvogel gehad die in onze tuin een nestje hadquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat is leukquote:
Dat zie ik op mijn hardlooprondje soms ook. Ik loop hier de dijk op en ga dan een stuk tussen de rivier en een natuurgebiedje door. Echt een mooie route waarbij je zeker s'ochtends veel dieren zietquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb alleen dooie vossen gezien. Roadkill. Reeën zie ik dan weer wel. En hertenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Natte doosquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
One moment in time![]()
![]()
.
Waarom ben ik zo'n emotionele doos, zeg.
o, dat is wel heel bijzonder!quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben ooit een ijsvogel gehad die in onze tuin een nestje had![]()
.
Jij romanticusquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb zin om met een mooie dame en swingdress cocktails te gaan drinken en te dansen.
ja, ik fiets dus ook door n bos heen, en daar is om die tijd echt niemand, alleen ik, dus dan jaag ik ze weg ipv degene die er na mij komtquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zie ik op mijn hardlooprondje soms ook. Ik loop hier de dijk op en ga dan een stuk tussen de rivier en een natuurgebiedje door. Echt een mooie route waarbij je zeker s'ochtends veel dieren ziet
Stiekem ben je gewoon in een verkeerd tijdperk geboren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb zin om met een mooie dame in swingdress cocktails te gaan drinken en te dansen.
roofvogels zie ik hier ook veel, en ooievaars, maar dat is zo normaal dat ik het niet eens meer noemquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb alleen dooie vossen gezien. Roadkill. Reeën zie ik dan weer wel. En herten. En roofvogels, maar die vnl. in Friesland als ik naar mijn ouders ga. En fazanten.
Het is vreselijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Natte doosvan de tranen dan he...
Sowieso is het soms best lekker om een keer heel vroeg of juist net voor het donker word de natuur in de gaan. Nu zit ik hier natuurlijk echt fantastisch met het rivierengebied en aan de overzijde de Posbank.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik fiets dus ook door n bos heen, en daar is om die tijd echt niemand, alleen ik, dus dan jaag ik ze weg ipv degene die er na mij komt
"In the old days, a real man wore a shirt, tie and suit, just to masturbate." Nu ziet iedereen eruit alsof ze net uit bed komen rollenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon in een verkeerd tijdperk geboren.
Het magquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vreselijk. Zat net zowat te janken bij One moment in time
.
Noem eens voorbeelden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het magzelfs ik als stoere, knappe vent moet wel eens een traantje wegpinken bij muziek of film.
Ik lak altijd de nagels van mijn linkerhand als ik ga fappenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"In the old days, a real man wore a shirt, tie and suit, just to masturbate." Nu ziet iedereen eruit alsof ze net uit bed komen rollen
Geen idee, ik volg het ook maar half.quote:
Dat zegt mijn moeder ook altijd over mijquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon in een verkeerd tijdperk geboren.
wij waren afgelopen weekend al om 7 uur sochtends in de oostvaardersplassen, zo rustig en fijn! Alleen een stel vogelaars tegengekomen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso is het soms best lekker om een keer heel vroeg of juist net voor het donker word de natuur in de gaan. Nu zit ik hier natuurlijk echt fantastisch met het rivierengebied en aan de overzijde de Posbank.
Ik had eerlijk gezegd best rond 1900-1920 willen leven. Dat lijkt me best een toffe tijdquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"In the old days, a real man wore a shirt, tie and suit, just to masturbate." Nu ziet iedereen eruit alsof ze net uit bed komen rollen
Ben je niet naar de herdenking?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd best rond 1900-1920 willen leven. Dat lijkt me best een toffe tijd
Ik krijg het ook af en toe te horen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook altijd over mij.
Dat is wel fijn ja. Ik was een paar maanden terug net voor het donker boven op de Posbank, dat geeft ook een mooi beeld over Arnhem en omgeving. Sowieso stikt het hier wel van de mooie plekken, nu nog iemand vinden die ook van dat moois wil genietenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij waren afgelopen weekend al om 7 uur sochtends in de oostvaardersplassen, zo rustig en fijn! Alleen een stel vogelaars tegengekomen.
Niet in gereformeerd Nederlandquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd best rond 1900-1920 willen leven. Dat lijkt me best een toffe tijd
Ik ben alweer thuis, het was te druk waardoor ik het plein niet meer op kon.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben je niet naar de herdenking?
Amerika, jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet in gereformeerd NederlandDan was ik naar Amerika of Nederlands-Indie vertrokken
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet in gereformeerd NederlandDan was ik naar Amerika of Nederlands-Indie vertrokken
die zijn er genoeg hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik krijg het ook af en toe te horen.
[..]
Dat is wel fijn ja. Ik was een paar maanden terug net voor het donker boven op de Posbank, dat geeft ook een mooi beeld over Arnhem en omgeving. Sowieso stikt het hier wel van de mooie plekken, nu nog iemand vinden die ook van dat moois wil genieten
We would rule the dancefloor en the illegal booze import business like queen and king, babyquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook altijd over mij.
Ik zie nu Bonnie en Clyde voor me, geen idee waaromquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We would rule the dancefloor en the illegal booze import business like queen and king, baby
De drooglegging was wel iets voor mij geweestquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We would rule the dancefloor en the illegal booze import business like queen and king, baby
Dat waren me toch een stel amateurs johquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie nu Bonnie en Clyde voor me, geen idee waarom.
Je snapt wat ik bedoel denk ik met deze TTquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn er genoeg hoor![]()
Neem n hond, kom je tijdens t wandelen allemaal mensen tegen met ook n hond
Yvie_luquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel denk ik met deze TT
Als ik m'n swingdress maar aan magquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat waren me toch een stel amateurs joh
En dan in van die oude auto's de politie steeds een stapje voor blijvenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik m'n swingdress maar aan mag.
Boardwalk Empirequote:Op vrijdag 19 september 2014 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
De drooglegging was wel iets voor mij geweest
Oh, is zijn aan het koppelen geslagen?quote:
niet echt!quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel denk ik met deze TT
Een konijn uitlaten, je ziet het niet vaak.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt!![]()
Honden werken heel goed als koppelaars. Of ga wandelen met je konijn/fret/hangbuikzwijntje dat trekt ook wel bekijks
Ik heb helaas geen hond, alleen een rode katerquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt!![]()
Honden werken heel goed als koppelaars. Of ga wandelen met je konijn/fret/hangbuikzwijntje dat trekt ook wel bekijks
Erg moeilijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
Wat is eigenlijk de ultimate lovesong?
Van die distorted industrial metalquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg moeilijk.
Hangt van de persoonlijke binding af, heb ik gemerkt.
Iedere keer als ik een liedje liet horen, gingen mensen van:
Die ene in je FoBo?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen hond, alleen een rode kater
die kun je ook aan n tuigje uitlatenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen hond, alleen een rode kater
Ik ben faxie nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Van die distorted industrial metal
Ja, lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg moeilijk.
En ik een pak met fedora.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik m'n swingdress maar aan mag.
Nee, al heb ik wel eenzelfde foto van hem. Hij lijkt er wel heel erg op.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg moeilijk.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
Binnenkort Les Misé maar weer eens kijken.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me de laatste dagen wat rot. Nou twijfel ik of ik een tranentrekker zal kijken, of TopGear op zou zetten.
Ik ben echt nog nooit zo gelukkig geweest, maar daarom ook extra emotioneel, denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me de laatste dagen wat rot. Nou twijfel ik of ik een tranentrekker zal kijken, of TopGear op zou zetten.
Mensen houden niet meer van jaren 80 hairmetal.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]Heb ik ook altijd last van.
Wat eenzaam. Moest aan mijn ex denken, waardoor ik de leegte wat nadrukkelijker voelde dan anders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo dat?Ik zou even goed uithuilen bij een tranentrekker.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit zo gelukkig geweest, maar daarom ook extra emotioneel, denk ik.
Tot over m'n oren verliefd. En dat klinkt heel raar uit mijn mond, maar tochquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen houden niet meer van jaren 80 hairmetal.
[..]
Wat eenzaam. Moest aan mijn ex denken, waardoor ik de leegte wat nadrukkelijker voelde dan anders.
[..]
Hoe komt het dat je zo gelukkig bent?
waarom ben je zo gelukkig?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit zo gelukkig geweest, maar daarom ook extra emotioneel, denk ik.
Die barbusse toch, lucky himquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot over m'n oren verliefd. En dat klinkt heel raar uit mijn mond, maar toch.
Yats, niet alles wat op FOK! voorbij komt is meteen waar. Just sayin.quote:
Mwa, ik ben nogal pessimistisch geweest tot voor kortquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
O leuk! En waarom raar? Verliefd zijn is toch fijn (als t wederzijds is dan)
Uithuilen bij een enorme jankfilm of jankmuziek. Lucht enorm op. Tenminste, het werkt voor mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww, wat leuk!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ga ik maar doen dan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uithuilen bij een enorme jankfilm of jankmuziek. Lucht enorm op. Tenminste, het werkt voor mij.
ach, dat hebben we allemaal weleensquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik ben nogal pessimistisch geweest tot voor kort.
Ik denk het wel, jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww, wat leuk!
Is het wel wederzijds?
[..]
Dat ga ik maar doen dan.
Door ervaringen uit het verleden?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik ben nogal pessimistisch geweest tot voor kort.
Is het gek dat ik dat denk dan? Maar top dat het wederzijds is!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yats, niet alles wat op FOK! voorbij komt is meteen waar. Just sayin.
Wait, what? Wat heb ik gedaan?quote:
Jaquote:
Nee, hoor. Ik zeg het alleen maar even.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Is het gek dat ik dat denk dan? Maar top dat het wederzijds is!
Gestopt met roken en niet zo aanstellerig gedaan zoals ik dat doe.quote:
Kan ik me voorstellen en herken het ook wel ergens. Maar ben me er gelukkig wel van bewust dat niemand gelijk is. Al is het wel klote als jij tot over je oren verliefd bent en de ander niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, hoor. Ik zeg het alleen maar even.
Ja, ok. Maar ik heb alle vertrouwen in je kerelquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Gestopt met roken en niet zo aanstellerig gedaan zoals ik dat doe.
Nou dan ben je een van de weinige en het is ook een beetje misplaatst...quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar ik heb alle vertrouwen in je kerel
Ja, dat laatste is wel heel baggerquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen en herken het ook wel ergens. Maar ben me er gelukkig wel van bewust dat niemand gelijk is. Al is het wel klote als jij tot over je oren verliefd bent en de ander niet.
Neequote:Op vrijdag 19 september 2014 20:22 schreef twi het volgende:
En wat, is Samzz verliefd? Het is toch geen stevenmac de tweede?
Het is je iig gegund!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoor. Ik zeg het alleen maar even.
Kennen we hem wel, of is het geen autist?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is wel heel bagger.
[..]
Nee.
Vooral omdat ze er zoveel moeite voor moest doen, ouwe.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:21 schreef twi het volgende:
Zo, en toen was het weekend en is Myraela een heldin omdat ze mij heeft weten te overtuigen. Zo'n catch ben ik wel, ja.
Niet voor vrouwen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Jouw eerlijkheid is echt verhelderend.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral omdat ze er zoveel moeite voor moest doen, ouwe.
Al vond ik jullie 2 zoenend enigszins ongemakkelijk.
Waarom niet?quote:
Indy?quote:
Maar gelukkig kan het nog erger.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is wel heel bagger.
[..]
Nee.
Wat tof!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat leuk voor je!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, als ik kan stoppen, kan jij het ook. Gewoon volhouden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou dan ben je een van de weinige en het is ook een beetje misplaatst...
Top Gear is wel echt uber mannelijk, dat had ik niet achter jou gezocht.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er blij om dat ik er nooit aan begonnen ben. En er zijn genoeg manieren om te quitten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, als ik kan stoppen, kan jij het ook. Gewoon volhouden.
Ik kijk ook Top Gearquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Top Gear is wel echt uber mannelijk, dat had ik niet achter jou gezocht.
Straw aanrandenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk, tot je wordt aangevallen door Art iemand.
Ik kijk ook Top Gearquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoor je er ook bij inmiddels?quote:
Zeker. Kijk het vrij vaak. Leuke showquote:
Ben jij net als mij en Samzz ook uber mannelijk?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook! Wat een overeenkomsten
Moet je dat echt vragen?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk, tot je wordt aangevallen door Art iemand.
Je rende te hardquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je dat echt vragen?
[..]
Ja toen het me iets te donker werd ben ik maar naar een wat meer bevolkt gebied gerend.
Ik ben meer vrouwelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben jij net als mij en Samzz ook uber mannelijk?
Tssk tsskquote:
Ik hoop dat meer mensen mijn voorbeeld volgen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw eerlijkheid is echt verhelderend.
Ben ik niet mannelijk?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem je een mee?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Even douchen.
Weet iemand nog een leuk filmpje?
The Italian Job. Nu op RTL5.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Even douchen.
yeah brah.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat meer mensen mijn voorbeeld volgen.
[..]
Ben ik niet mannelijk?![]()
Nu weet ik hoe Art zich voelde toen hij zijn nudies aan je stuurde.
Behind the candelabra.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Even douchen.
Pre-emancipatie bedoel je?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je dat echt vragen?
[..]
Ja toen het me iets te donker werd ben ik maar naar een wat meer bevolkt gebied gerend.
Yo!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:30 schreef yats het volgende:
Wie kijkt er hier nu niet naar top gear?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tsskI can totally pull this off
![]()
[ afbeelding ]
Smoothquote:
Gewoon geen sigaret meer in je mond steken en aansteken is de makkelijkste. Voor een luilak als ik is de mogelijkheid om iets niet te hoeven doen natuurlijk niet te weerstaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben er blij om dat ik er nooit aan begonnen ben. En er zijn genoeg manieren om te quitten.
Gone in 60 seconds. Met Nic Cage, de baas.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
The Italian Job. Nu op RTL5.
Of Gone in Sixty Seconds.
Of Days of Thunder.
Gewoon, omdat je zo van auto's houdt.
Jij met je rare homo filmsquote:
Nee we hebben zojuist vastgesteld dat iedereen Top Gear kijkt en dat het tof is en ik afwijkend ben.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik niet mannelijk?![]()
Nu weet ik hoe Art zich voelde toen hij zijn nudies aan je stuurde.
Nee, ik ben niet verliefd. Zie wel een hoop mooie en leuke mensen op zich. Op kantoor op de eigen verdieping is het maar mwah, maar sinds ik een paar keer op een andere verdieping koffie ging halen kon ik mij vergapen aan een paradijs van mooie dames. En er loopt er 1 die niet eens zozeer de mooiste is, maar ik het mij niet kan helpen haar altijd op te merken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoor je er ook bij inmiddels?
Of was dat iemand anders...
Ben nu Platoon aan het kijken.quote:
Zo kan ik het ook. Alleen mijn bril inwisselen voor een zonnebrilquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tsskI can totally pull this off
![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk helemaal geen Top Gearquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee we hebben zojuist vastgesteld dat iedereen Top Gear kijkt en dat het tof is en ik afwijkend ben.
Een leuke film is een prima alternatief, maar er is niets op tv.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee we hebben zojuist vastgesteld dat iedereen Top Gear kijkt en dat het tof is en ik afwijkend ben.
Ons moeder is er mee gestopt door het lezen van het boek van Allen Carr. Ze heeft het boek uit, maakte haar laatste sigaret uit, en sindsdien heeft ze er geen enkele meer aangeraakt. En dat is al weer bijna 20 jaar terug.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon geen sigaret meer in je mond steken en aansteken is de makkelijkste. Voor een luilak als ik is de mogelijkheid om iets niet te hoeven doen natuurlijk niet te weerstaan.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al gezien, deels. Voor de scene dat hij bij zijn kont wordt gepakt in de... tuinstoel?
Nou wat makkelijk...quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon geen sigaret meer in je mond steken en aansteken is de makkelijkste. Voor een luilak als ik is de mogelijkheid om iets niet te hoeven doen natuurlijk niet te weerstaan.
Dan wil ik alleen maar auto's hebben die ik niet kan betalen. Aston Martin Vanquish anyone?quote:
Op die manier moet je het dus juist benaderen, kerel.quote:
Tja maar de realiteit zegt wat anders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op die manier moet je het dus juist benaderen, kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |