Idd. Het brengt je nergens.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stop met de pityparty. Het is kut, zeker. Maar er zijn meer ontzettend leuke meiden in Nederland.
Veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:52 schreef artelligence het volgende:
Twee flessen gehaald. Had zelf ook wel weer zin in een wijntje
Geniet!quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:52 schreef artelligence het volgende:
Twee flessen gehaald. Had zelf ook wel weer zin in een wijntje
Ach, wie zegt dat ik deze ga nuttigen met een vrouwspersoon? TopGear kijken met een wijntje... Of bier. Heb ik ook nogquote:
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb te veel gegeten de afgelopen 2-3 dagen. Ik voel me weer dik.
Wat heeft dat te maken met wat ik zegquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat ik deze ga nuttigen met een vrouwspersoon? TopGear kijken met een wijntje... Of bier. Heb ik ook nog.
Ik heb geen ijs.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wil ook een ijsje eten
Myr, jij kan alles regelen?
Nee, ik bedoel met iemand.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs.Maar dat kan justeat.nl wel regelen.
quote:I'd sacrifice anything come what might
For the sake of havin' you near
In spite of a warnin' voice that comes in the night
And repeats, repeats in my ear:
Don't you know, little fool, you never can win?
Use your mentality, wake up to reality.
But each time that I do just the thought of you
Makes me stop before I begin
'Cause I've got you under my skin.
Het is alleen een FOK! hossel service. Sorry.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met iemand.
Dat ijsje kan ik dan zelf wel halen.
Maar ik dacht als het aanbod voor yats geldt, dan misschien voor mij ook.
Ik wil graag een ijsje eten met Pharrell, kan je dat regelen?!
Ohquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is alleen een FOK! hossel service. Sorry.
Ja, maar zo is het hier niet meer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn buik zit weer in de weg.Ken je dat gevoel?
Als ie echt zo groot is kan je hem toch gewoon een beetje opzij leggenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn buik zit weer in de weg.Ken je dat gevoel?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar zo is het hier niet meer.Mijn buik is een zacht puddinkje.
Helaas, hij zit er aan vast.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ie echt zo groot is kan je hem toch gewoon een beetje opzij leggen
Alles en iedereen. Jij hebt morgen een date met yats.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:03 schreef Capstan het volgende:
Zo. Wie of wat zijn we waaraan aan het koppelen?
Fokkers aan foksters, of zo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:03 schreef Capstan het volgende:
Zo. Wie of wat zijn we waaraan aan het koppelen?
Dacht ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met wat ik zeg?
Ik vind het stiekem wel lelijk, je ziet dat m'n huid wat los zit. En dan ben ik nog niet eens zo extreem veel kwijt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
hahahaha
Ik zie nu echt zo'n monapudding voor me.
Hebben we het nu over je buik of je WMD?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]hahahaha
Ik zie nu echt zo'n monapudding voor me.
[..]
Helaas, hij zit er aan vast.
Btw, jouw recept voor kapsalon maar even Gebookmarked. Damn, dat klinkt me toch een partij lekker!quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel lelijk, je ziet dat m'n huid wat los zit. En dan ben ik nog niet eens zo extreem veel kwijt.
Mijn buik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hebben we het nu over je buik of je WMD?
Dat weet ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is een stuk uit een liedje.
Dat wil 'ie niet. Die heeft te veel verdriet momenteel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles en iedereen. Jij hebt morgen een date met yats.
Dat klinkt iets logischerquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik probeer Samzz en Barbusse te koppelen. Myr en twi is me nog niet gelukt
Kaneel en fas loopt ook wat moeilijk. Nu snap ik waarom je die op mijn bureau gelegd hebt. Ik krijg de 'moeilijke gevallen'quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik probeer Samzz en Barbusse te koppelen. Myr en twi is me nog niet gelukt
Be all the rebound you can be, son.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat wil 'ie niet. Die heeft te veel verdriet momenteel.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Be all the rebound you can be, son.
Misschien als ik mijn piemeltje afhak en tieten groeiquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel en fas loopt ook wat moeilijk. Nu snap ik waarom je die op mijn bureau gelegd hebt. Ik krijg de 'moeilijke gevallen'
Ik weet niet of capstan bereid is zich tot vrouw om te laten bouwenquote:
Ah, ik wilde het net voorstellen. Ik begon me al zorgen te maken hoe ik dat aan je moest vragen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien als ik mijn piemeltje afhak en tieten groei
Je hebt twi. Bespring die. Heb die.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet te koppelen.
Ik kies. Ik bespring. Ik heb.
Ja, die heb ik ook gekozen, besprongen en gehad. Euh... heb ik nog steeds.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt twi. Bespring die. Heb die.
Je moet ergens goed in zijn yats.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel en fas loopt ook wat moeilijk. Nu snap ik waarom je die op mijn bureau gelegd hebt. Ik krijg de 'moeilijke gevallen'
Het waren schattige tijden, dat ze nog om elkaar heen draaiden als 2 drollen in een pispotquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt twi. Bespring die. Heb die.
Dan heeft ze geen puni om aan te likken en dumpt ze me.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, ik wilde het net voorstellen. Ik begon me al zorgen te maken hoe ik dat aan je moest vragen.
'Gehad' is niet eens een foute term. Je kan hem gewoon vaker hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gekozen, besprongen en gehad. Euh... heb ik nog steeds.
Die kans is écht nihil.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of capstan bereid is zich tot vrouw om te laten bouwen
Je kan veel zeggen, maar ik heb er nooit omheen lopen draaien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het waren schattige tijden, dat ze nog om elkaar heen draaiden als 2 drollen in een pispot
Je bent hard man.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die kans is écht nihil.
Dat wordt toch huilen. Sorry, vrind.
Ja, toch welquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik heb er nooit omheen lopen draaien.Het was alleen even lastig om twi te overtuigen.
Deze vrouw weet wat ze wil en gaat er voorquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik heb er nooit omheen lopen draaien.Het was alleen even lastig om twi te overtuigen.
Ik weet helaas niet meer de exacte inhoud van de berichtjes die je me toen stuurde.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
En niet eens een knuffelquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die kans is écht nihil.
Dat wordt toch huilen. Sorry, vrind.
Nee, dat was twi.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer de exacte inhoud van de berichtjes die je me toen stuurde.
Maar ik dacht me te herinneren dat je dingen zei als: muuuuh, doe ik hier nou wel goed aan?
Bazinquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Ik zal nooit vergeten, en later aan mijn kleinkinderen vertellen dat twi mij gewoon heeft afgewezen na die meet waarop we voor het eerst zoende.
"Het was leuk, maar misschien moeten we het bij één keer laten. "
En toen zei ik iets in de richting van "Je bent gestoord, doe niet zo serieus, leef en geniet."
Maar jij hield voet bij stuk? En wat overtuigde hem uiteindelijk (of wil ik dat niet weten)?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Ik zal nooit vergeten, en later aan mijn kleinkinderen vertellen dat twi mij gewoon heeft afgewezen na die meet waarop we voor het eerst zoende.
En toen zei ik iets in de richting van "Je bent gestoord, doe niet zo serieus, leef en geniet."
Die jeugd van tegenwoordig. Toewijding aan de goede zaak is ze totaal vreemd.quote:
Überbazinquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Respectquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:19 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |