Idd. Het brengt je nergens.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stop met de pityparty. Het is kut, zeker. Maar er zijn meer ontzettend leuke meiden in Nederland.
Veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:52 schreef artelligence het volgende:
Twee flessen gehaald. Had zelf ook wel weer zin in een wijntje
Geniet!quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:52 schreef artelligence het volgende:
Twee flessen gehaald. Had zelf ook wel weer zin in een wijntje
Ach, wie zegt dat ik deze ga nuttigen met een vrouwspersoon? TopGear kijken met een wijntje... Of bier. Heb ik ook nogquote:
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb te veel gegeten de afgelopen 2-3 dagen. Ik voel me weer dik.
Wat heeft dat te maken met wat ik zegquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach, wie zegt dat ik deze ga nuttigen met een vrouwspersoon? TopGear kijken met een wijntje... Of bier. Heb ik ook nog.
Ik heb geen ijs.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wil ook een ijsje eten
Myr, jij kan alles regelen?
Nee, ik bedoel met iemand.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen ijs.Maar dat kan justeat.nl wel regelen.
quote:I'd sacrifice anything come what might
For the sake of havin' you near
In spite of a warnin' voice that comes in the night
And repeats, repeats in my ear:
Don't you know, little fool, you never can win?
Use your mentality, wake up to reality.
But each time that I do just the thought of you
Makes me stop before I begin
'Cause I've got you under my skin.
Het is alleen een FOK! hossel service. Sorry.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel met iemand.
Dat ijsje kan ik dan zelf wel halen.
Maar ik dacht als het aanbod voor yats geldt, dan misschien voor mij ook.
Ik wil graag een ijsje eten met Pharrell, kan je dat regelen?!
Ohquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is alleen een FOK! hossel service. Sorry.
Ja, maar zo is het hier niet meer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn buik zit weer in de weg.Ken je dat gevoel?
Als ie echt zo groot is kan je hem toch gewoon een beetje opzij leggenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn buik zit weer in de weg.Ken je dat gevoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |