Mja...quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is gewoon lomp geweest omdat ze makkelijk en snel beroemd wilde zijn. Nou ze kreeg wat ze wilde
Watquote:
Maltees?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef Barbusse het volgende:
F'oxx il maxtura t'alla dahhlu f'sormok
Fax was erbij, hij weet precies hoe het eraan toe gaat, weet jequote:
Jij toch ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax was erbij, hij weet precies hoe het eraan toe gaat, weet je.
Dat niet, maar ik denk er dan ook niet zo zwart-wit over.quote:
Sws was ze wrs minderjarig bij het aangaan van haar eerste contract, maar dat doet er ook niet toe.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax was erbij, hij weet precies hoe het eraan toe gaat, weet je.
Was het maar waarquote:
Nee vast niet, jij bent altijd lekker genuanceerdquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik denk er dan ook niet zo zwart-wit over.
Amerikaanse entertainment industrie maakt ook veelvuldig gebruik van de casting couch. Een jonge Britney heeft waarschijnlijk eerst wat piemels tot zich moeten nemen voordat ze haar eerste cd opnamen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws was ze wrs minderjarig bij het aangaan van haar eerste contract, maar dat doet er ook niet toe.
Doet me aan een zeker 'Oh baby baby' filmpje denken die kort na haar debuut verscheenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amerikaanse entertainment industrie maakt ook veelvuldig gebruik van de casting couch. Een jonge Britney heeft waarschijnlijk eerst wat piemels tot zich moeten nemen voordat ze haar eerste cd opnamen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amerikaanse entertainment industrie maakt ook veelvuldig gebruik van de casting couch. Een jonge Britney heeft waarschijnlijk eerst wat piemels tot zich moeten nemen voordat ze haar eerste cd opnamen.
Zeg ik dat? Ik vind zeggen dat het allemaal haar eigen schuld is te kort door de bocht. Maar wat jij wilt, Britney is een domme doos die het er zelf naar gemaakt heeft dat ze niet zelf mag kiezen hoe zij haar clips invult.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee vast niet, jij bent altijd lekker genuanceerd
Is een beetje een publiek geheim. Minderjarigen worden hierin zeker niet overgeslagen.quote:
Jamie Lynn, toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een beetje een publiek geheim. Minderjarigen worden hierin zeker niet overgeslagen.
Die man bijvoorbeeld die de X-Men films heeft gemaakt, komt iedere keer in opspraak wegens zijn voorliefde voor te jonge jongens. Die hij rolletjes in zijn films belooft.
Of dat zusje van Britney Spears, ben haar naam even kwijt. Die was zwanger, maar niet van haar vriendje.
Ja, ik heb daar ook weleens verhalen over gehoord. Word ik erg droevig van.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een beetje een publiek geheim. Minderjarigen worden hierin zeker niet overgeslagen.
Die man bijvoorbeeld die de X-Men films heeft gemaakt, komt iedere keer in opspraak wegens zijn voorliefde voor te jonge jongens. Die hij rolletjes in zijn films belooft.
Of dat zusje van Britney Spears, ben haar naam even kwijt. Die was zwanger, maar niet van haar vriendje.
Ja, dat is haar.quote:
Nogal, maar er is weinig aan te doen helaas.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook weleens verhalen over gehoord. Word ik erg droevig van.
Zij plus zo'n beetje de helft uit de top40quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik vind zeggen dat het allemaal haar eigen schuld is te kort door de bocht. Maar wat jij wilt, Britney is een domme doos die het er zelf naar gemaakt heeft dat ze niet zelf mag kiezen hoe zij haar clips invult.
Jeps, lang leve de figuren op ronddwalen op de Fok FP.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
Meisje wordt hoer voor iPhone 6
Echt, hoe in de reacties over vrouwen gepraat wordt...
http://www.foxnews.com/en(...)eals-horrific-abuse/quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is haar.
Dat soort verhalen gaan rond over al die kindsterretjes. Pedo's hebben de macht in Hollywood.
[..]
Nogal, maar er is weinig aan te doen helaas.
De FP is dan ook een afvoerput he?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
Meisje wordt hoer voor iPhone 6
Echt, hoe in de reacties over vrouwen gepraat wordt...
Dan nog.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De FP is dan ook een afvoerput he?
Daarom lees ik de reacties er eigenlijk nooit.quote:
Excellent choicequote:Op vrijdag 19 september 2014 15:45 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vanavond zondigen met pizza... Ja, natuurlijk ga ik vanavond zondigen met pizza.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Myraela
Senior Moleculair Gastronomic Consultant
The Hague
?
Ik ook. Vooral bovenstaande gepost door Yvie vind ik fijnquote:
Niks mis met Britney Kaneel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je nu niet meer serieus nemen.
Ik heb de eerste 2 albums nog ergens liggen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral bovenstaande gepost door Yvie vind ik fijn.
Vond je ook de muziek leuk of haar alleen mooi? (of andersom)quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 albums nog ergens liggen.
Ik vast ook wel ergensquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 albums nog ergens liggen.
Ook de muziek.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vond je ook de muziek leuk of haar alleen mooi? (of andersom)
Ja ik ook wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vast ook wel ergens. Ik vind de liedjes nog steeds leuk om te luisteren.
Ik heb wel eens op haar gefapt toen ik jong was.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met Britney Kaneel.
98 was een mooi jaar.
Dan vond je deze zeker ook wel lekker?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vast ook wel ergens. Ik vind de liedjes nog steeds leuk om te luisteren.
Die heb ik nog regelmatig op staanquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan vond je deze zeker ook wel lekker?
Oh, wat werd ik hier blij van. Britney i.c.m. Pharrell, men wat had (heb) ik daar een crush op.
Britney, vroeger leuk om naar te kijken en te luisteren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, wat werd ik hier blij van. Britney i.c.m. Pharrell, men wat had (heb) ik daar een crush op.
Ik heb dus helemaal niks met Pharrell.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer? Hij is zoquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dus helemaal niks met Pharrell.
Die ziet er nu echt niet meer uitquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:11 schreef artelligence het volgende:
Ik vond Christina agrewkaja die ja... Die vond ik lekker met Genie in a Bottle
Idem. Maar wij zijn dan ook mannen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dus helemaal niks met Pharrell.
Toen was ze echt extreem slank.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:11 schreef artelligence het volgende:
Ik weet het niet. Vind zijn beats het vaak gewoon net niet, en zijn lyrics ook niet geweldig. Too much hype ofzo, ik ben natuurlijk old school he.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer? Hij is zo*zucht*
Christina Aguileraquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:11 schreef artelligence het volgende:
Schuldigquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb ook weleens een fapje gedaan op Jessica simpson. Maar wat is die dom zeg.
Ik had het dan ook niet alleen over de muziek.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind zijn beats het vaak gewoon net niet, en zijn lyrics ook niet geweldig. Too much hype ofzo, ik ben natuurlijk old school he.
Zijn uiterlijk kan me ook niet bekoren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet alleen over de muziek.
ohquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk kan me ook niet bekoren.
Ja, maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh, ja dan houdt het wel een beetje op natuurlijk.
Ja denk het welquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden jullie je partner (dus wel in een serieuze relatie) de ruimte gunnen om seks te hebben met iemand van hetzelfde geslacht?
Ik denk het welquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden jullie je partner (dus wel in een serieuze relatie) de ruimte gunnen om seks te hebben met iemand van hetzelfde geslacht?
Nee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik denk het niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een vragen stel jij soms zegquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee eigenlijk. Ik zou zeggen "nee". Maar als het iets is wat ze altijd al zou willen proberen... En het is puur seks... Moeilijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn wel meer vormen van monogamie, natuurlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik zou zeggen "nee". Maar als het iets is wat ze altijd al zou willen proberen... En het is puur seks... MoeilijkIk ben niet irritant bezitterig, maar wel altijd monogaam geweest.
Neequote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Amyquote:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja idd. En toch bang dat lust in verliefdheid kan veranderen. Ik ben gewoon iemand die het niet afkeurt, maar of ik het zelf zou doen...quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer vormen van monogamie, natuurlijk. Seks met een ander puur uit lust (en dan uiteraard wel met toestemming) is wat anders dan seks met een ander omdat je niet meer verliefd bent of emotioneel iets mist of zo.
Ze hebben er meerderequote:
Die angst kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja idd. En toch bang dat lust in verliefdheid kan veranderen. Ik ben gewoon iemand die het niet afkeurt, maar of ik het zelf zou doen...
...quote:
Ook nog tijdens die eerste 2 nummers?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Christina Aguilera. God, wat heb ik die altijd walgelijk gevonden.
Ja, al hangt het wel van de context etc af. Als ik mee mag doen sowieso, in andere gevallen zal er eerst overleg moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ruimdenkend van jequote:Op vrijdag 19 september 2014 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ook van het andere geslacht wel, trouwens.
Sja, van te voren is het altijd anders natuurlijk.quote:
DM discussies.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet.
En jij? En vanwaar de vraag ineens?
Doe maar alsof het iets bizars is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een vragen stel jij soms zeg
Moeilijk welquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik zou zeggen "nee". Maar als het iets is wat ze altijd al zou willen proberen... En het is puur seks... MoeilijkIk ben niet irritant bezitterig, maar wel altijd monogaam geweest.
Nee, vond haar er echt uitzien als een Roemeens weeskindje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook nog tijdens die eerste 2 nummers?
Toen was ze nog cute
Die eindigen altijd op de casting couch in silicon valley.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, vond haar er echt uitzien als een Roemeens weeskindje.
Niet bizar, ik zou dat soort vragen alleen nooit stellen, behalve aan mijn partner. Different personalityquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doe maar alsof het iets bizars is.
Misschien. Op het moment niet, maar eventueel wel als we een tijdje samen zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank jequote:
Tijd en zo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien. Op het moment niet, maar eventueel wel als we een tijdje samen zijn.Wel met bepaalde afspraken.
En als hij er om 3 uur nog niet is, weet je dat hij een topavond heeft!quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tijd en zo.
"10 uur thuis jongeman, niet later!"
Ja, dat is ook hetgeen ik me zorgen over zou maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja idd. En toch bang dat lust in verliefdheid kan veranderen. Ik ben gewoon iemand die het niet afkeurt, maar of ik het zelf zou doen...
En huisarrest voor twee wekenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En als hij er om 3 uur nog niet is, weet je dat hij een topavond heeft!
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
En huisarrest voor twee weken
Nee, ik maak geen afspraken die ik zelf niet na kom. Want ik zou uiteraard ook zelf profiteren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tijd en zo.
"10 uur thuis jongeman, niet later!"
Wat ben je mild, twee weken maar?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Same here.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:53 schreef yats het volgende:
Overigens ben ik ook altijd monogaam geweest in mijn vorige relaties. De mogelijkheden van een trio of open relatie heb ik wel echter altijd besproken.
*snort*quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een trio wil ik nog wel over nadenken, maar een open relatie gaat me te ver.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:53 schreef yats het volgende:
Overigens ben ik ook altijd monogaam geweest in mijn vorige relaties. De mogelijkheden van een trio of open relatie heb ik wel echter altijd besproken.
Alleen dan heb je niemand om het mee te besprekenquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:07 schreef Barbusse het volgende:
Ach, als je single bent is alles bespreekbaar toch?
In jezelf praten. Het kan de besten overkomen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen dan heb je niemand om het mee te bespreken
Insgelijks mijn waarde.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
In jezelf praten. Het kan de besten overkomen.
En goedenavond trouwens, allen.
Hoe gaat het?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
Ik stoot keihard mijn hoofd, maar echt geen mens die vraagt of het wel me gaat.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen dan heb je niemand om het mee te bespreken
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
In jezelf praten. Het kan de besten overkomen.
En goedenavond trouwens, allen.
Hoe gaat het?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
Gaat het een beetje?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
Was best een flinke knal.quote:
Zo erg is het niet. Er mist slechts één woordje in die zin.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gaat het een beetje?
Je zin is een beetje krom. Ik begin me zorgen te maken.
Alles wel oké?
Ik overwoog nog om een smiley toe te voegen om te verduidelijken dat ik lichtelijk overdreef voor het effect, maar dat vond ik dan weer weinig gepast wanneer iemand net goed hard haar knar bezeertquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Er mist slechts één woordje in die zin.
Gaat het feer?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
Had wel gemogen, ik kan wel tegen een grapje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik overwoog nog om een smiley toe te voegen om te verduidelijken dat ik lichtelijk overdreef voor het effect, maar dat vond ik dan weer weinig gepast wanneer iemand net goed hard haar knar bezeert
Nu wel weer. Ik vond het alleen stom dat niemand wat medeleven toonde. Ik doe dat altijd wel als zoiets gebeurt. Maar misschien moet ik eerst op de grond pleuren voordat dat gebeurt.quote:
Ik lees ook niet allesquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu wel weer. Ik vond het alleen stom dat niemand wat medeleven toonde. Ik doe dat altijd wel als zoiets gebeurt. Maar misschien moet ik eerst op de grond pleuren voordat dat gebeurt.
Maar gelukkig heb je een hard hoofdquote:
daaar heb ik een hard hoofd inquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb je een hard hoofd
Die grap maakte ik expres al niet, vond ik zieligquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
daaar heb ik een hard hoofd in
Wat staat er op het programma, dat je zo weinig tijd hebt?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:45 schreef yats het volgende:
Oef, het is echt mijn 'zondig dag' geloof ik. Eerst al KFC en nu een pizza. Maar koken red ik gewoon niet meer qua tijd.
boeie! Dit weekend weer veel bier, seks, drugs en rock & rollquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:45 schreef yats het volgende:
Oef, het is echt mijn 'zondig dag' geloof ik. Eerst al KFC en nu een pizza. Maar koken red ik gewoon niet meer qua tijd.
Feer kan dat van me hebben, die weet hoe schattig ik ben op foto's en op fok! Nog niet in het echiequote:Op vrijdag 19 september 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die grap maakte ik expres al niet, vond ik zielig
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
boeie! Dit weekend weer veel bier, seks, drugs en rock & roll
Ik ook jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:38 schreef Myraela het volgende:
Ik negeer het altijd omdat ik wil dat mensen het ook negeren als ik zoiets doe.
Pizza klinkt eigenlijk veel interessanter dan mijn spaghettiquote:
Is het ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pizza klinkt eigenlijk veel interessanter dan mijn spaghetti
Mag ik een stukje dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook. Echt enorm lekkere pizza's van de pizzeria in Vosselaar
.
Ik wens je alvast fijne dromen toe.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pasta pizza?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga straks nog spaghetti eten, leek mij toch best interessantquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van taco's....quote:
Die zijn voor het ontbijt op bedquote:
Ik bewaar wel een stukje voor jequote:
Nope, nope, nope en nope.... Saai eigenlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, spaghetti met pesto, romatomaatjes en vongole in witte wijnquote:
jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wens je alvast fijne dromen toe.
Ik ga dat ook allemaal niet doen. Behalve bier dan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:08 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, nope, nope en nope.... Saai eigenlijk
Pizza met kaas, kaas en nog meer kaasquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, spaghetti met pesto, romatomaatjes en vongole in witte wijn
Ik ga dadelijk naar de herdenking van Market Gardenquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma, dat je zo weinig tijd hebt?
Bohquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pizza met kaas, kaas en nog meer kaas.
Jij bent toch gewoon van jezelf al rock 'n roll?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga dat ook allemaal niet doen. Behalve bier dan.
Niet per definitie. Ze zijn s'avonds ook lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn voor het ontbijt op bed
Die zijn ALTIJD lekker!quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Niet per definitie. Ze zijn s'avonds ook lekker
Nee, ik ben van mezelf vodka martini.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon van jezelf al rock 'n roll?
Je hebt gelijkquote:
Krijg je als bericht:quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
Even mijn vriendje van de borrel naar huis lokken door foto's van het eten te sturen.
Ik lokte vriendjes altijd met foto's van mij in sexy lingerie. Maar jouw optie zal zeker ook werkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
Even mijn vriendje van de borrel naar huis lokken door foto's van het eten te sturen.
Borrel > etenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
Pics van je tetters sturen, dan komt 'ie vast nog sneller en doet'ie ook nog eens de afwas.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
Borrel > sexy lingeriequote:Op vrijdag 19 september 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lokte vriendjes altijd met foto's van mij in sexy lingerie. Maar jouw optie zal zeker ook werken.
*glass shattersquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijg je als bericht:
"Sorry, het wordt wat later."
Sexy lingerie > borrelquote:
Als ik het ergens gezellig heb met een drankje dan ga ik niet meteen naar huis.quote:
Ok, if you say so...quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik het ergens gezellig heb met een drankje dan ga ik niet meteen naar huis.
Die lingerie heeft ze daarna ook nog wel aan he.
Of uit, en dat is ook geen probleem.
Juistem!quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*glass shatters
*pigeons fly up in panic
*baby cries in the distance
Oh houd toch opquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Plus dat wij mannen gewoon niet zo makkelijk te manipuleren zijn.
Zolang jullie dat maar geloven.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sure, denk jij dat maar lekker!quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat jij er niet sexy uit zal zien in mooie lingerie en het niet zou waarderen om die foto's te krijgen tijdens een borrel natuurlijk.quote:
Yeah, rightquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat je dat bedoelde en daar doelde ik ook niet op met m'nquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat jij er niet sexy uit zal zien in mooie lingerie en het niet zou waarderen om die foto's te krijgen tijdens een borrel natuurlijk.
Doubt itquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, ok misschien wel, maar niet tijdens een borrel met gezellige collega's/vrienden.
Euh.....Die vrienden en het bier zijn er morgen ook nog wel hoor:quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, ok misschien wel, maar niet tijdens een borrel met gezellige collega's/vrienden.
en showen aan collega'squote:Op vrijdag 19 september 2014 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat jij er niet sexy uit zal zien in mooie lingerie en het niet zou waarderen om die foto's te krijgen tijdens een borrel natuurlijk.
Als mijn vriend dat zou doen dan kan ie een maand op de bank slapenquote:
En die lingerie ook toch.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh.....Die vrienden en het bier zijn er morgen ook nog wel hoor:
Hell no, die zorgen zelf maar voor foto's van hun vriendin in lingeriequote:
Dat ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als mijn vriend dat zou doen dan kan ie een maand op de bank slapen.
Dat dusquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hell no, die zorgen zelf maar voor foto's van hun vriendin in lingerie
En dame die lingerie uittrekt terwijl jij het voor haar had kunnen doen is als auto rijden op een lopende band. Pure verspillingquote:
They don't scare me Joof.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Roy.. Ik zou vluchten..
Wijze woordenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dame die lingerie uittrekt terwijl jij het voor haar had kunnen doen is als auto rijden op een lopende band. Pure verspilling
Voor je het weet kun je nooit meer van huis Barb.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dame die lingerie uittrekt terwijl jij het voor haar had kunnen doen is als auto rijden op een lopende band. Pure verspilling
There is a very fine line between bravery and stupidity, soldier.quote:
Voor je het weet heb je geen vriendin in lingerie meer..quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor je het weet kun je nooit meer van huis Barb.
Als het zo'n soort vrouw is zijn we heel snel klaar, geloof mequote:Op vrijdag 19 september 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, als ze het beter denkt te kunnen krijgen dan moet ze maar gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je geen vriendin in lingerie meer..![]()
Ik zou het dus wel weten..
Daar kan ik me wat bij voorstellen, ja. Maar kom, alsof jij je toekomstige vriendin in sexy lingerie kunt weerstaanquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs jij bent niet zo sexy om mij dan naar huis te krijgen
Als je denkt dat wij zo zijn, dan heb je nog veel te leren, young padawan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat word wel een latertje dan. Die herdenking duurt tot 9 uur geloof ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay breng maar langs. Pizza
In zo'n geval wel denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen, ja. Maar kom, alsof jij je toekomstige vriendin in sexy lingerie kunt weerstaan.
Hart van staal.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er nu nog steeds schattig uit zietquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Als klein meisje danste en zong ik altijd op dit nummer:
Heel schattig (al zeg ik het zelf) met sprongetjes en schattige krullenvop mijn hoofd.
Ik denk ook niet dat jullie allemaal zo zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je denkt dat wij zo zijn, dan heb je nog veel te leren, young padawan.
Ik eet alle pizza.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word wel een latertje dan. Die herdenking duurt tot 9 uur geloof ik
p.s. Ik heb nooit gevraagd wat voor pizza het moet zijn
Maar jouw toekomstige vriendin wel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jullie allemaal zo zijn natuurlijk.
Dat mag ik niet hopen want dan gaat het niet lang standhouden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jouw toekomstige vriendin wel?
Als de avond toch tegen een einde loopt en je toch al op een bepaalde tijd thuis zou zijn, mwa.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik eet alle pizza.
Okay ansjovis is wat minder.
Ja ok, maar dat is wat anders he.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de avond toch tegen een einde loopt en je toch al op een bepaalde tijd thuis zou zijn, mwa.
Logisch. Daarnaast ben ik ook niet het type dat dan zoiets zou doen, zuip lekker door, ik ga lekker lezen en dan naar bed. Of zelf de stad in of zoquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat is wat anders he.
Al ben ik wel lastig met op een bepaalde tijd thuis komen als het gezellig is
Jij was toch blut?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
zullen we uit eten dan vanavond?
Ik zit hier aan de nasi.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pizza halen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat een hosselbaas is deze.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan halen jullie toch alleen nog even een ijsje in de stad.![]()
![]()
![]()
Ook lekkerquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan valt Art in slaap.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:37 schreef Myraela het volgende:
Of een wijntje, bedoel een wijntje kan altijd.
Maar wat nou als hij gekoppeld wil worden aan Straw?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies maar, wie wil je? Ik regel het wel.
Zit er niet inquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik verpest geen opbloeiende romances.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij gekoppeld wil worden aan Straw?
Goed zoquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik verpest geen opbloeiende romances.
In dit geval niet. Je weet de redenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou zeg, beetje meer vertrouwen mag wel.
Romanticus.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, dekentje eroverheen en 's ochtends een lekker ontbijtje maken.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze is er al achter dat je piemel te klein is?
[..]
Wat meer vertrouwen mag niet? Wat een rare levensinstelling heb jequote:Op vrijdag 19 september 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
In dit geval niet. Je weet de reden
Wow wow wowquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ow.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
In dit geval niet. Je weet de reden
Hij bedoelt denk ik dat ie wel doorheeft wanneer het geen zin heeft, slimpiequote:Op vrijdag 19 september 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat meer vertrouwen mag niet? Wat een rare levensinstelling heb je
quote:
[..]
Weet je ook een lief meisje voor mij?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb en neem de vrijheid om posts van andere users te interpreteren zoals ik wil.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat ie wel doorheeft wanneer het geen zin heeft, slimpie
Geen idee. Is Straw een sizequeen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige terechte redenen waarom het hopeloos zou zijn toch.
Jij bent zo lastig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je ook een lief meisje voor mij?
Size does matter.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Is Straw een sizequeen?
Goed idee, woon tegenover de ijssalonquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fine, finequote:Op vrijdag 19 september 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb en neem de vrijheid om posts van andere users te interpreteren zoals ik wil.
"Filmpje kijken" uhuh..quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:37 schreef Myraela het volgende:
Maar je kan ook gewoon thuis een fles open trekken gezellig een filmpje kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
Of haal likeur 43.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed idee, woon tegenover de ijssalon. Zal ik anders maar direct langs de Gall&Gall lopen voor een lekker flesje wijn? Ben net weer in mijn mooie woonplaats.
Doe het!quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed idee, woon tegenover de ijssalon. Zal ik anders maar direct langs de Gall&Gall lopen voor een lekker flesje wijn? Ben net weer in mijn mooie woonplaats.
met jus d orange smaakt het naar dat ijsjequote:
Er zijn meer redenen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige terechte redenen waarom het hopeloos zou zijn toch.
quote:
Zijn erg zeldzaam, ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent zo lastig.Maar ik hou m'n ogen voor je open.
Een excentriek slank meisje, apart maar lief.
quote:
I knowquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Het was toch hopeloos, zei je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |