http://www.forbes.com/sit(...)hreat-at-utah-state/quote:Anita Sarkeesian Cancels Speech After School Shooting Threat At Utah State
http://www.boston.com/new(...)FeeVpyWSP/story.htmlquote:Video Game Developer: Twitter Rape, Death Threats Forced Me From Home
"Hij doet niet wat ik wil dus laat ik hem uitschelden." Goeie PR man.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:17 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar staat dat het van GamerGate vandaan komt?quote:
Ik dacht dat je trouwens dit topic niet meer volgde. Je komt alleen maar 'kijk zie je, wat een eikels.' posten.quote:
Mooi mailtje. Puur terrorisme. In de cel zetten en de sleutel weggooien.quote:
Klopt. Ik volg het niet en kom alleen kijk zie je wat een eikels posten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat je trouwens dit topic niet meer volgde. Je komt alleen maar 'kijk zie je, wat een eikels.' posten.
Mooi. Mag je weer op stop volgen drukken en weggaan uit dit topic.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Klopt. Ik volg het niet en kom alleen kijk zie je wat een eikels posten.
Moet het dan enkel een circle jerk worden?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi. Mag je weer op stop volgen drukken en weggaan uit dit topic.
Natuurlijk niet. Maar zijn posts hadden niets met GamerGate te maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet het dan enkel een circle jerk worden?
Lijkt me toch een gemis. Hij heeft professionele affiniteit met de industrie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar zijn posts hadden niets met GamerGate te maken.
Van mij mag hij best meepraten. Dat geldt voor iedereen. Zolang het maar over GamerGate gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me toch een gemis. Hij heeft professionele affiniteit met de industrie.
Mee eens!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Van mij mag hij best meepraten. Dat geldt voor iedereen. Zolang het maar over GamerGate gaat.
Daarnaast vind ik het absurd dat wanneer een iemand een bedreiging maakt (waarin niet eens staat dat hij met GamerGate is) dat gelijk heel GamerGate zo zou moeten denken.
Klopt. Maar ik vind het ergerlijk dat veel nieuwssites daar niets over schrijven.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens!
Maar dat argument gaat net zo goed op wanneer een persoon van de "SJW's" een bedreiging doet.
quote:Video Gamers Are Having A Bizarre Debate Over Whether Sending Death Threats To Women Is A Serious Issue Or Not
Read more: http://www.businessinside(...)014-10#ixzz3GDEhrGav
En daar gaan we weer. Milo, Boogie, TB en veel anderen die ook doodsbedreigingen hebben gekregen in de naam van anti-GG doen er niet toe?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:35 schreef speknek het volgende:
Ik gaf je gelijk het is puur toeval.
Oh hey we zijn ook featured op BusinessInsider
[..]
[ afbeelding ]
Men gebruikt trolls om van het onderwerp af te wijken. Waarom heeft men het over trolls als het over reviews en reviewers gaat?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:35 schreef speknek het volgende:
Ik gaf je gelijk het is puur toeval.
Oh hey we zijn ook featured op BusinessInsider
[..]
[ afbeelding ]
Als alle bedreigde en gedoxte mensen nou eerst eens aangifte zouden doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens!
Maar dat argument gaat net zo goed op wanneer een persoon van de "SJW's" een bedreiging doet.
Dit dus. Je doet het zelf en bent je er heerlijk onbewust van.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En daar gaan we weer. Milo, Boogie, TB en veel anderen die ook doodsbedreigingen hebben gekregen in de naam van anti-GG doen er niet toe?
[ afbeelding ]
Je ziet hier. Het gebeurt ook aan de andere kant. Maar dat valt natuurlijk niet in het straatje dus daar wordt niet over gepraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |