Biertje voor iedere user die meer posts heeft dan ik. Ik ben gul vandaag.quote:
Ga dan ook naar Terschelling.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:48 schreef rubbereend het volgende:
en zo ga je ineens morgen al naar Ameland omdat de boot vol zit op vrijdag
We werken de eilanden in omgekeerde volgorde afquote:
SATVT ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We werken de eilanden in omgekeerde volgorde af
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We werken de eilanden in omgekeerde volgorde af
Proost borisz.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:06 schreef borisz het volgende:
Eerste bockbiertjes van het seizoen aangeschaft.
Heldquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:50 schreef Doc het volgende:
@Tong80 you know where to find me - alweer ruim 5 jaar als het om voetbal gaat
En waarom is die 20:00 uur heilig voor jou als het niet elk weekend is dat je dit meemaakt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:47 schreef Againzender het volgende:
Geen Ajax voor mij morgen. Ze kunnen de boom in met hun 16:45 uur. Dan maak je het voor elke weldenkende ouder met schoolgaande kinderen (basisschool groep 6 voor Axel) onmogelijk. De meeste kinderen moeten gewoon om 20:00 uur in bed liggen. Als het GVB meewerkt ben ik rond 19:30 uur thuis met een hyperactief kind, dat dan volgens de Arena formule volgepropt moet zijn met pizzapunten en broodjes kroket. Hij krijgt misschien een kroket van oma, het moet wel leuk blijven natuurlijk, maar eenmaal thuis is hij of ingestort, of hij heeft honger.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:41 schreef borisz het volgende:
Celtic staat zesde in de SPL. Gingen vandaag in eigen huis met 0-1 onderuit tegen Hamilton Acad.
Ook de huidige koploper na negen duels.
Rangers overigens tweede een divisie lager. Hearts is daar koploper
sowieso is de donderdag-zondag volgorde niet heel gunstig voor sportersquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:06 schreef borisz het volgende:
En PSV moet al om 12:30 terwijl die net uit Moskou komen. Die hadden wat uurtjes extra wel prettiger gevonden. In ieder geval Cocu.
Kun jij het laatste dilemmatopic vinden ?quote:
Is het terug te luisteren ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:09 schreef Againzender het volgende:
Hebben jullie mij nog gehoord op 3FM met mijn liedje dat ik maar niet kon vinden
Dr Request voor al uw requests
jazeker:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |