Altijd kut. En toch blijven pielenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:35 schreef borisz het volgende:
Altijd kut.![]()
Aan het pielen met de d66 website. Voor je het weet ben je weer uren verder
Henk Krol begint qua taalgebruik en de manier hoe hij op zaken reageert erg op ene Peter Jan Rens te lijken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:53 schreef rubbereend het volgende:
Henk Krol kruipt altijd in de slachtofferrol
Over taalgebruik gesproken. De laatste Jip en Janneke en Nijntje al uitgelezen ? Ik kwam er niet doorheen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Henk Krol begint qua taalgebruik en de manier hoe hij op zaken reageert erg op ene Peter Jan Rens te lijken.
Dat eerste sloeg op het bericht van AZ.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd kut. En toch blijven pielen
Boris, voor je het weet ben je 30 jaar verder. Geniet van het nu.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat eerste sloeg op het bericht van AZ.
Moest meerdere artikels publiceren, maar dan heb je er geen geschikte foto bij en moet je weer opzoek in een database naar iets en voor je het weet ben je weer een uur verder.
dacht al, wat ben jij vroegquote:Op vrijdag 26 september 2014 03:10 schreef borisz het volgende:
Mogge
Na de raadsvergadering een soort van kroegentocht. Afijn het was gezellig
net op tijdquote:
Ha ha....ik zie het.quote:
Bosquote:
hier nietquote:
Ik deze week wel. Ik werk om en om op zaterdag en aangezien ik vorige week op zaterdag heb gewerkt...quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel dit spul neem ik aan
Het beste bier ter wereld is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |