Met Schouten en Nelissen uit Bommel.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Schouten en Nelissen uit Bommel.
Ik heb Jan Schouten als vriend in m'n FotoBoek.
Is oud-voorzitter van NIVO Sparta. Ook voorzitter geweest bij FC Den Bosch. Flamboyante man, bij Barend en van Dorp stal ie de show.quote:
laat ff weten als je in de buurt bent iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan had ik het goed onthoudenmaar helaas is het al een bliksembezoek want we moeten later ook weer door naar het noorden. Maar we komen vast nog wel een keer vaker daar in de buurt en dan hou ik me warm aanbevolen voor die mooie buurt waar je woont
STerkte Bossquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik ben al lekker gezond gespannen voor morgen. Wat heb ik zin in die Halve Marathon![]()
![]()
die sterke drank ben ik aan het afwennen. wat een klootzak kan alcohol toch zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:10 schreef borisz het volgende:
Teen knoflook a day keeps de doktor weg..
En anders gewoon een slok sterke drank. Doodt alle bacteriën.
heb de nodige flessen malt staan, dat is het probleem nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:02 schreef borisz het volgende:
Ik heb het zelden in huis. Ik heb momenteel één fles Glenfiddich 15 staan en dat is het.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb de nodige flessen malt staan, dat is het probleem nietik ben het probleem....
En WAT was het mooi.quote:
Ik heb het gefliktquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het geflikt![]()
2 uur en 15 minuten ongeveer![]()
![]()
![]()
Edit netto tijd is 2 u 14 min en 18 sec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |