Dit is helemaal niet de iPhone 6quote:Op zondag 21 september 2014 12:41 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Sure [ afbeelding ]
Bevalt goed!
Ophalen was een fluitje van een cent, reserveren met Apple-ID, melden bij de voordeur Apple Store met een identiteitsbewijs, 30 seconden later kon ik (langs alle mensen die dus geen reservering hadden) naar binnen, een minuut later was ik mijn iCloud Backup aan het terugzetten.
Wat? Jawel hoorquote:Op zondag 21 september 2014 13:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet de iPhone 6
Ja ik laat hem nu maar even, wil vrijdag toch de iPhone 6 gaan halen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren idd, maar ik merk dat veel mensen denken dat ze apps zelf moeten afsluiten door ze in dat overzicht te killen, maar dat is 9 van de 10 keer helemaal niet nodig.
Heb je 3 ovalen knoppen aan de linker zijde van je 5 dan.quote:Op zondag 21 september 2014 13:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Welke apps verbruiken dan veel batterij?quote:Op zondag 21 september 2014 13:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vreemd, het is nu half 2 ongeveer en mijn telefoon zit op 40% terwijl ik hem helemaal niet veel heb gebruikt. Hij zit nu 4 uur op de batterij.
Heb dit nog nooit meegemaakt
Begin/Toegangsscherm met 36% spant de kroon, gevolgd door Whapp/FB/Gmail en Safari.quote:Op zondag 21 september 2014 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke apps verbruiken dan veel batterij?
Ik heb een afspraak voor je gemaakt bij de opticien.quote:Op zondag 21 september 2014 13:49 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Bij mij (5) is het heel wisselend. Maar blijkbaar kunnen apps jouw locatie gebruiken zonder dat ze (=apps én locatie voorziening) aanstaan. Dat helpt ook niet mee met het batterij verbruik...quote:Op zondag 21 september 2014 13:17 schreef davedavy het volgende:
Hebben andere ook last van verminderen batterijduur op iOS8? (iPhone 5S)
Waar heb je hem gehaald?quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 13:17 schreef davedavy het volgende:
Hebben andere ook last van verminderen batterijduur op iOS8? (iPhone 5S)
Je kan dus in de gezondheidsapp niet zelf een slaapanalyse maken?quote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij moet je in een andere app een analyse maken en kan je daarna de data transporteren ofzo.
Zoals je kunt lezen in een Londense Apple Store (White City, om precies te zijn). Ik was toevallig in Londen voor mijn werk.quote:
Serieus?quote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waar heb je hem gehaald?
Zijn er al Nederlandse toetsenborden die ik op mijn 4S kan zetten? En hoe werkt die gezondsheidsapp? Hoe kan ik een slaapanalyse maken?
Ik heb gekeken en het leek na mijn inzien gewoon op een iphone 5squote:Op zondag 21 september 2014 15:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Serieus?
Heb je überhaupt naar de foto gekeken? Of roep je zonder enige reden dat het geen iPhone 6 is?
Dus je hebt gekeken en je vraagt dan nog waar hij hem vandaan heeft? Je moet wel je ogen gebruiken als je ergens naar kijktquote:Op zondag 21 september 2014 15:31 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en het leek na mijn inzien gewoon op een iphone 5s
quote:Op zondag 21 september 2014 18:24 schreef Misvormd het volgende:
Is er al iemand die m al gebruikt heeft?
Honderden mensen kopen een iPhone 6 voor die prijs. Daarom is het ook zo lucratief. Kan er met mn hoofd niet bij hoe hersenloos je reactie is. "Boontje komt om zijn loontje" voor iemand die bestolen wordt. Ben je wel helemaal 100?quote:Op zondag 21 september 2014 18:00 schreef JenHermes het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)paargeld+weg,+Serge+(23)+reed+naar+Duitsland+voor+iPhone+6+en+werd+die+dag+beroofd.aspx
Normaal gun ik het niemand dat je nieuwe peperdure smartphone gestolen wordt maar dit vind ik nou typisch een gevoel van boontje komt om zijn loontje. Het is lullig voor deze gozer maar ergens is het ook gerechtigheid. Ga gewoon werken als je geld nodig hebt. Welke dwaas gaat er nou een iphone 6 kopen voor 1000 euro?
Is die Serge wel helemaal honderd? Serge heeft het in het gesprekje over de goedheid van de mens. Ondertussen strijkt ie met de winst op, de zielegerdquote:Op zondag 21 september 2014 18:35 schreef glannie het volgende:
[..]
Honderden mensen kopen een iPhone 6 voor die prijs. Daarom is het ook zo lucratief. Kan er met mn hoofd niet bij hoe hersenloos je reactie is. "Boontje komt om zijn loontje" voor iemand die bestolen wordt. Ben je wel helemaal 100?
Dan ben je toch een sneu en zelfingenomen mannetje?quote:Op zondag 21 september 2014 18:44 schreef glannie het volgende:
Hij gaat er toch heen en staat (als een debiel) in de rij, natuurlijk strijkt ie de winst op.
In welke wereld is iemand zelfingenomen die in iets onschuldigs zoals dit handel ziet.quote:Op zondag 21 september 2014 18:45 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dan ben je toch een sneu en zelfingenomen mannetje?
"gerechtigheid" als iemand wordt beroofd.quote:Op zondag 21 september 2014 18:00 schreef JenHermes het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)paargeld+weg,+Serge+(23)+reed+naar+Duitsland+voor+iPhone+6+en+werd+die+dag+beroofd.aspx
Normaal gun ik het niemand dat je nieuwe peperdure smartphone gestolen wordt maar dit vind ik nou typisch een gevoel van boontje komt om zijn loontje. Het is lullig voor deze gozer maar ergens is het ook gerechtigheid. Ga gewoon werken als je geld nodig hebt. Welke dwaas gaat er nou een iphone 6 kopen voor 1000 euro?
Die typering vind ik eigenlijk meer op jou van toepassing.quote:Op zondag 21 september 2014 18:45 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dan ben je toch een sneu en zelfingenomen mannetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |