Dan ga ik m'n ipad 2 maar niet doen, daarstraks de ipad Air van m'n vriendin via iTunes naar 8 gebracht en dat was op 20 minuten helemaal gefixt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mijn Ipad 3 is er redelijk dramatisch op achteruitgegaan qua surfen, stabiliteit en vooral batterijgebruik. Normaal gesproken zit ik rond dit tijdstip op ongeveer 50%. Nu heb ik nog maar 7 procent over! Het kan aan mijn apparaat liggen, maar dat zou wel toevallig zijn. Ik zit te denken aan terugdraaien of een nieuwe. Maar daar heb ik dan weer geen geld voor.
Met de Iphone5 eigenlijk geen slechte ervaring. Alleen de nieuwe features vind ik niet zo bijzonder, althans, ik merk niet dat het dagelijks gebruik gemakkelijker is geworden of zo.
Dus zolang ik een 'normale' iCloud backup maak, ipv een update via Whatsapp zelf neemt die alles gewoon mee?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:35 schreef glannie het volgende:
Een normale backup maken in iCloud (en dan de Whatsapp toggle aanlaten in Instellingen > Algemeen > Gebruik > Beheer opslag > Backup > Whatsapp) of op je harde schijf.
Airplay aanzetten? Heb hier op de iphones en ipads nergens last vanquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:06 schreef remlof het volgende:
Waarom heb ik sinds de upgrade naar iOS8 geen Airplay icoontje meer bij videostreams?
Nu kan ik ze niet meer direct op m'n Apple TV kijken
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:38 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dus zolang ik een 'normale' iCloud backup maak, ipv een update via Whatsapp zelf neemt die alles gewoon mee?
dDat baal ik ook dat je geen Reserve kopie kan maken in chatinstellingen bij whatsapp voor iCloudquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:29 schreef davedavy het volgende:
WhatsApp maakt geen backups meer via iCloud maar ik zou graag mijn chat geschiedenis willen behouden, is er nog een alternatieve methode aangezien ik volgende week overstap op een iPhone 6?
Doet je WiFi het wel? Als je telefoon niet met hetzelfde netwerk verbonden werkt airplay niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:06 schreef remlof het volgende:
Waarom heb ik sinds de upgrade naar iOS8 geen Airplay icoontje meer bij videostreams?
Nu kan ik ze niet meer direct op m'n Apple TV kijken
Ik kijk zelf nog wel eens terug om te kijken wanneer ik iets gezegd heb, even een stom voorbeeld maar ik wilde gister een bepaald topic laten zien op fok maar ik wist niet meer welke het was en aan de datum van een berichtje wat ik had gestuurd wist ik welk topic het wasquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom iemand Whatsapp gesprekken wil bewaren. Ieder z'n ding natuurlijk, maar wanneer ga je zoiets teruglezen
ik vind het persoonlijk wel leuk om gesprekken terug te lezen. alleen groepsgesprekken danquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom iemand Whatsapp gesprekken wil bewaren. Ieder z'n ding natuurlijk, maar wanneer ga je zoiets teruglezen
Groepsgesprekken wis ik standaard. Verder draai ik alleen back-ups op mijn PC en neemt ie dus keurig de gesprekken mee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:22 schreef glannie het volgende:
Haha, bij mij komt er zoveel onzin langs in de groepsgesprekken. Dat ga ik never nooit meer teruglezen
Niet mooi, maar bereik moet ergens vandaan komen he...quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
wat vinden de iPhone 6 bezitters eigenlijk van die lijnen op de achterkant?
Zitten ook een hoop foto's tussen etc die ik niet op mijn foto roll heb, vaak wel handig om die via een gesprek terug te vindenquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:34 schreef Etcetera het volgende:
Hoe moet dat dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Groepsgesprekken wis ik standaard. Verder draai ik alleen back-ups op mijn PC en neemt ie dus keurig de gesprekken mee.
Backup sowieso, maar dit is vanaf Iphone dus?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:35 schreef glannie het volgende:
Instellen als nieuw apparaat en daarna iCloud account activeren is al genoeg, dan vraagt ie of je contacten van iCloud wil samenvoegen. Instellingen tellen niet mee trouwens, dan moet je een backup terugzetten.
Als je backup naar iCloud doet en er dan voor kiest die backup terug te zetten zet ie alles weer terug, ook zooi die je misschien niet terug wil zetten.
Ik zou wel sowieso een backup maken van tevoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |