SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 2% gewijzigd door ChevyCaprice op 19-09-2014 14:30:17 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Oh sorry zie nu pas dat ik de vorige dichtgooide
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik moet nog even 5 GB vrij maken om iOS8 te installeren..
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel![]()
Als je het via iTunes doet, heb je veel minder ruimte nodig hoorde ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik moet nog even 5 GB vrij maken om iOS8 te installeren..![]()
Nadat ik (op iPad) 8GB over had en het nog niet wilde heb ik gewoon de IPSW gedownload en zo geüpdatet. Werkte ook.![]()
Ik wacht nog even met de update naar iOS8 voor mijn iPhone 4S geloof ik
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ook zo zenuwachtig dat doosje openen met een camera er bijquote:
Doe dat rustig thuis man, pff.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Dat lijkt mij het slimste ja rustig thuis uit pakken👍quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:42 schreef Tinos85 het volgende:
Ja laat gewoon het doosje zien en pak m op je gemak uit als je thuis bent.![]()
![]()
Foutje betreft de toestelprijzen
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Diegene die zijn iPhone 6 liet vallen in Australië heeft via Twitter heeft aangegeven geen beschadigde iPhone 6 te hebben. Misschien was die screenprotector (die je eraf moet halen) zijn redding geweest.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Dat lijkt me nogal prijzig idd. Voor dat geld heb je een 64 gig met 100 euro bijbetaling bij Vodafone.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Foutje betreft de toestelprijzenAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Alsnog een behoorlijke domper natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Diegene die zijn iPhone 6 liet vallen in Australië heeft via Twitter heeft aangegeven geen beschadigde iPhone 6 te hebben. Misschien was die screenprotector (die je eraf moet halen) zijn redding geweest.
[ afbeelding ]![]()
Inderdaad, maar hij heeft het geluk gehad om niet tegen een nog grotere domper aan te lopen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsnog een behoorlijke domper natuurlijk.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Gelijk weet de Apple Store in moeten om je scherm te laten makenquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij heeft het geluk gehad om niet tegen een nog grotere domper aan te lopen.![]()
![]()
Tsja, geef handelaren eens ongelijk. Altijd wel sukkels te vinden die dik willen lappen om net een paar weken eerder het nieuwste toestel te hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
1400 euro voor een 6 Plus op marktplaats
Zo maar eens even iOS 8 op m'n iPhone knallen. Ben benieuwd.![]()
Ik wacht nog even met iOS 8 op mijn iPhone 4S. Of gewoon doen?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Backup maken, doen, is het niks ben je zo weer terug.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:05 schreef Black-Death het volgende:
Ik wacht nog even met iOS 8 op mijn iPhone 4S. Of gewoon doen?![]()
Volledige backup via iTunes dan? Want met iCloud lijkt me niet voldoende dan toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Backup maken, doen, is het niks ben je zo weer terug.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Zou sowieso alles gewoon even via iTunes doen. Zowel backup als updaten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Volledige backup via iTunes dan? Want met iCloud lijkt me niet voldoende dan toch?![]()
Vind OTA juist wel lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:14 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zou sowieso alles gewoon even via iTunes doen. Zowel backup als updaten.
Fucking spannend man, die ranzige keuzes in het levenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:05 schreef Black-Death het volgende:
Ik wacht nog even met iOS 8 op mijn iPhone 4S. Of gewoon doen?![]()
![]()
Klopt niet meer nuquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
iOS 7 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 7 is sinds 18 september 2013 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4 en hoger en de vijfde generatie iPod touch.
People assume too much.![]()
Las her en der iets over langzamer worden iPhone 4Squote:Op vrijdag 19 september 2014 14:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Fucking spannend man, die ranzige keuzes in het levenEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
43 euro per maand + 90 bijbetalen voor de 6 64GB is wel een redelijke deal toch?
Onbeperkt bellen/sms'en + 6GB data.![]()
Dat klinkt als een heel mooie dealquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef Pino112 het volgende:
43 euro per maand + 90 bijbetalen voor de 6 64GB is wel een redelijke deal toch?
Onbeperkt bellen/sms'en + 6GB data.Waar is dat?
![]()
Vodafone. Moet je wel eerst een SMS'je gekregen hebben met een code, is blijkbaar alleen voor vaste klanten. Heb hem ook nog niet ontvangen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:26 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel mooie dealWaar is dat?
![]()
Valt mee. Vind het gewoon opvallend dat mensen hier geen simonly kopen en niet de iphone los halenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wauw, dan is het helemaal top vergeleken met de prijzen die op de site staanquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vodafone. Moet je wel eerst een SMS'je gekregen hebben met een code, is blijkbaar alleen voor vaste klanten. Heb hem ook nog niet ontvangen.Ik vind het bijna jammer dat ik mijn abbo al verlengd heb
(Al is de 6 niks voor mij, ik vind hem te groot. Helemaal blij met mijn 5C!)
![]()
Dat is net zoals iets op afbetaling kopenquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het geld er niet voor hebben om het direct los te kopen. En dat is wat providers het liefst willen, kunnen ze er tenminste goed geld mee verdienen. Ik koop al mijn smartphones los. Mede omdat ik elk jaar de upgrade wil hebben.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Iemand die code of link naar aanbieding?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vodafone. Moet je wel eerst een SMS'je gekregen hebben met een code, is blijkbaar alleen voor vaste klanten. Heb hem ook nog niet ontvangen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Zo dan! Dat is een prima deal!quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef Pino112 het volgende:
Onbeperkt bellen/sms'en + 6GB data.,,/![]()
haha...doet me denken aan:quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:43 schreef VMSDKR het volgende:
Has technology gone too far.
[ afbeelding ]
Net geprobeerd, lijkt inderdaad te werken. Bizar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:43 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:43 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
is trouwens nog mogelijk ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:43 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hmmm, ik ben toch een flink aantal jaren klant bij vodafone maar niks ontvangen... wsl verdienen ze niet genoeg aan mequote:Op vrijdag 19 september 2014 14:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vodafone. Moet je wel eerst een SMS'je gekregen hebben met een code, is blijkbaar alleen voor vaste klanten. Heb hem ook nog niet ontvangen.
Ik ben de tweets naar de helpdesk van vodafone aan het volgen... mensen hebben stress
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Dat is zeker een goede deal.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef Pino112 het volgende:
Onbeperkt bellen/sms'en + 6GB data.
Ik snap overigens de hele discussie niet zo rondom een telefoon los kopen of niet. Als het goedkoper is om hem los te kopen koop je hem los, is het goedkoper om hem binnen je abonnement erbij te nemen, dan doe je dat. Gewoon Excel sheetje, gemiddeld bedrag per maand berekenen per abonnement op basis van maandbedrag + bijleggen + aansluitkosten etcetera.![]()
Take that, Android.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:43 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
ik ga een opo kopen doei
Moderator DIG
Iddquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat is zeker een goede deal.
Ik snap overigens de hele discussie niet zo rondom een telefoon los kopen of niet. Als het goedkoper is om hem los te kopen koop je hem los, is het goedkoper om hem binnen je abonnement erbij te nemen, dan doe je dat. Gewoon Excel sheetje, gemiddeld bedrag per maand berekenen per abonnement op basis van maandbedrag + bijleggen + aansluitkosten etcetera.En natuurlijk de keus of je in een keer dokt of verstopt in je abbo
Ik ben zelf met mijn 4 heel voordelig uitgekomen:
iPhone 4 8GB Gratis
(Vodafone) 275 belminuten, 1GB internet en sms vergeten hoeveel. 2 jaar. ¤37,50 p/m
Daarna nog een jaar Sim Only gedaan:
300 belminuten, 1GB internet, onbeperkt sms. 1 jaar. ¤24,- p/m
iPhone 4 voor ¤120,- verkocht
Dus verspreid over 3 jaar: 900 + 288 = 1188 - 120 = 1068
Dus ¤1068,- over 3 jaar en gemiddeld ¤30,- per maand
(En nu de iPhone 5C 8GB gratis, dus over drie jaar kom ik ook weer zo uit ^^)![]()
Prima toch? Ik kies al jaren voor een sim only, was iedere keer het voordeligst en nu ook weer. Toestellen (4, 4S, 5) elke keer los gekocht, al dan niet via Marktplaats of doorgeschoven via familie. Nu sim only bij Hi 3GB + 100bm + onb SMS voor 25 euro per maand, en verdubbeld met KPN compleet. Dus in de praktijk 6GB en 200bm.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:01 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
IddEn natuurlijk de keus of je in een keer dokt of verstopt in je abbo
Ik ben zelf met mijn 4 heel voordelig uitgekomen:
iPhone 4 8GB Gratis
(Vodafone) 275 belminuten, 1GB internet en sms vergeten hoeveel. 2 jaar. ¤37,50 p/m
Daarna nog een jaar Sim Only gedaan:
300 belminuten, 1GB internet, onbeperkt sms. 1 jaar. ¤24,- p/m
iPhone 4 voor ¤120,- verkocht
Dus verspreid over 3 jaar: 900 + 288 = 1188 - 120 = 1068
Dus ¤1068,- over 3 jaar en gemiddeld ¤30,- per maand
(En nu de iPhone 5C 8GB gratis, dus over drie jaar kom ik ook weer zo uit ^^)![]()
Omdat ik dat uitgerekend heb, en duurder is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt mee. Vind het gewoon opvallend dat mensen hier geen simonly kopen en niet de iphone los halen
Los toestel (die ik wil en besteld heb) in Duitsland 799.95, ga er ff van uit dat NL zelfde prijzen hanteert.
Sim only met zelfde specs als ik nu besteld heb, onbeperkt bellen/smsen + 1gb data + visual voicemail (gratis bij mijn abo) kost: 31 euro bij Tele 2 (1 jaar) maar omdat ik dan volgend jaar zelf abo kan gebruiken kan ik 2 jaar zoeken en dat is 28.33 bij KPN en 29.62 bij T-Mobile.
Nu kan ik het nog goedkoper maken, door mijn huidige abo te verlengen als Sim-Only bij T-Mobile, dan wordt het 29.00 bij T-Mobile en geen aansluitkosten.
Maar goed
29 * 12 = 348 euro + 800 = 1148 euro.
En dan heb ik Visual Voicemail niet erbij geselecteerd, is geloof ik 1,95 per maand dus 24 euro erbij.
Nu heb ik 1 jarig abo voor 47 per maand is 564 euro + 529,95 = 1093,95 euro.
Dus los+sim only is niet voordeligerDit:quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En na dat ene jaar? SIM only?Dan neem ik, indien mooie upgrade iphone 7/6s/whatever, de nieuwe iphone weer. Met zelfde constructie, of ik ga idd sim-onlyquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Weer een ander toestel, denk ik. Zo gaat dat bij de meesten die een 1-jarig abo afsluiten.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
ah oke dan is het logisch. dacht alleen dat je met abbo sowieso duurder uit was omdat je een soort van op afbetaling koopt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Omdat ik dat uitgerekend heb, en duurder is.
Los toestel (die ik wil en besteld heb) in Duitsland 799.95, ga er ff van uit dat NL zelfde prijzen hanteert.
Sim only met zelfde specs als ik nu besteld heb, onbeperkt bellen/smsen + 1gb data + visual voicemail (gratis bij mijn abo) kost: 31 euro bij Tele 2 (1 jaar) maar omdat ik dan volgend jaar zelf abo kan gebruiken kan ik 2 jaar zoeken en dat is 28.33 bij KPN en 29.62 bij T-Mobile.
Nu kan ik het nog goedkoper maken, door mijn huidige abo te verlengen als Sim-Only bij T-Mobile, dan wordt het 29.00 bij T-Mobile en geen aansluitkosten.
Maar goed
29 * 12 = 348 euro + 800 = 1148 euro.
En dan heb ik Visual Voicemail niet erbij geselecteerd, is geloof ik 1,95 per maand dus 24 euro erbij.
Nu heb ik 1 jarig abo voor 47 per maand is 564 euro + 529,95 = 1093,95 euro.
Dus los+sim only is niet voordeliger
[..]
Dit:
[..]
Dan neem ik, indien mooie upgrade iphone 7/6s/whatever, de nieuwe iphone weer. Met zelfde constructie, of ik ga idd sim-only
maar niet altijd dus
Moderator DIG
whahaquote:
Moderator DIG
4chan.org?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:43 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
54 euro p/m? Hebben ze geen 'normale' abo's meer?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Foutje betreft de toestelprijzen![]()
Ohh, daar was de afbeelding gehost maar vaak verdwijnen die threads (+images) vrij snel en dan wordt alles vervangen door zo'n standaard afbeelding.quote:
Het was deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ohh, daar was de afbeelding gehost maar vaak verdwijnen die threads (+images) vrij snel en dan wordt alles vervangen door zo'n standaard afbeelding.
Het was deze:Goede functieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb nu al medelijden met mensen die zo dom zijn dat ze dit werkelijk doen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:43 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Heb nu al medelijden met mensen die zo dom zijn dat ze dit werkelijk doen.![]()
![]()
Sowieso een troll, zo dom zijn mensen toch niet?quote:
iOS8 werkt trouwens als een trein op m'n iPhone 5. Alles gaat vloeiend, apps zijn voor m'n gevoel sneller geopend, nu benieuwd naar de batterijduur.![]()
My first thoughtquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Sowieso een troll, zo dom zijn mensen toch niet?![]()
![]()
Nee het ligt echt aan de aanbieding. Ik kreeg een paar euro korting per maand (elke euro telt voor 12 op jaarbasis) dus dat helpt mee. Geloof dat er 4 euro korting bijkwam door verlenging en standaard was er al een aanbieding van 3 euro p/m ofzo. 7*12 = 84 en dan zou het duurder zijn als sim-only.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ah oke dan is het logisch. dacht alleen dat je met abbo sowieso duurder uit was omdat je een soort van op afbetaling koopt.
maar niet altijd dus
Het ligt er ook aan hoe de provider de toestelprijs bepaald. Maar het ligt altijd redelijk dicht bij elkaar in ieder geval.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Ah, toch wel 290 bijbetalen ipv 90.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef Pino112 het volgende:
Onbeperkt bellen/sms'en + 6GB data.
Klantenservice van Vodafone had het twee keer fout.
Jammer.
http://gathering.tweakers(...)ge/42912062#42912062![]()
Wat een fuckzooi. Voor het 4e jaar op rij in de rij gestaan en voor de 4e keer op een andere locatie. Ditmaal Düsseldorf. Nog nooit zo vroeg aanwezig geweest (donderdag om 16.00 uur) en nog nooit zo weinig mensen voor mij gehad (70). Ik ging voor de iPhone 6 plus 64GB en al zou die op zijn voor het 128GB model. Na de eerste 30 personen was de 6 plus volledig uitverkocht. Mevrouw van Apple verklaarde dat het kwam door de vele pre-orders. Ik heb haar gezegd dat ze dat in het vervolg wel even mogen communiceren.
Erg vreemde keuze van Apple. Achter mij stond ongeveer 700 man. Ik ben toen ik dat hoorde direct weggegaan, wilde namelijk niet de normale 6 kopen. 28 uur geen slaap en met lege handen weer in Nederland. Zondag maar eens de Apple Store in Oberhausen bellen, tegen beter weten in....![]()
..... 1 vraag: waarom?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Wat een fuckzooi. Voor het 4e jaar op rij in de rij gestaan en voor de 4e keer op een andere locatie. Ditmaal Düsseldorf. Nog nooit zo vroeg aanwezig geweest (donderdag om 16.00 uur) en nog nooit zo weinig mensen voor mij gehad (70). Ik ging voor de iPhone 6 plus 64GB en al zou die op zijn voor het 128GB model. Na de eerste 30 personen was de 6 plus volledig uitverkocht. Mevrouw van Apple verklaarde dat het kwam door de vele pre-orders. Ik heb haar gezegd dat ze dat in het vervolg wel even mogen communiceren.
Erg vreemde keuze van Apple. Achter mij stond ongeveer 700 man. Ik ben toen ik dat hoorde direct weggegaan, wilde namelijk niet de normale 6 kopen. 28 uur geen slaap en met lege handen weer in Nederland. Zondag maar eens de Apple Store in Oberhausen bellen, tegen beter weten in....
Protège moi de mes désirs.![]()
De sport. Maar aangezien Apple tegenwoordig alles via pre-orders oplost, is die lol er wel een beetje vanaf. Dit was dus de laatste keer, helaas.quote:![]()
lolquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Erg vreemde keuze van Apple. Achter mij stond ongeveer 700 man. Ik ben toen ik dat hoorde direct weggegaan, wilde namelijk niet de normale 6 kopen. 28 uur geen slaap en met lege handen weer in Nederland. Zondag maar eens de Apple Store in Oberhausen bellen, tegen beter weten in....DolphinScreensaver.exe![]()
In de rij staan voor een fucking telefoonquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Erg vreemde keuze van Apple. Achter mij stond ongeveer 700 man. Ik ben toen ik dat hoorde direct weggegaan, wilde namelijk niet de normale 6 kopen. 28 uur geen slaap en met lege handen weer in Nederland. Zondag maar eens de Apple Store in Oberhausen bellen, tegen beter weten in....Is jouw leven zo saai?
![]()
hahaquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Erg vreemde keuze van Apple. Achter mij stond ongeveer 700 man. Ik ben toen ik dat hoorde direct weggegaan, wilde namelijk niet de normale 6 kopen. 28 uur geen slaap en met lege handen weer in Nederland. Zondag maar eens de Apple Store in Oberhausen bellen, tegen beter weten in....Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Communicatie blijft lastig...quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, toch wel 290 bijbetalen ipv 90.
Jammer.
http://gathering.tweakers(...)ge/42912062#42912062![]()
Alles behalve. Het is niet zozeer een telefoon. Je gaat toch geen 900 euro uitgeven voor 'maar een telefoon'. Verder doet je mening er niet echt toe.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
In de rij staan voor een fucking telefoonIs jouw leven zo saai?
![]()
wat is het wel danquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:58 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een telefoon.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Klopt, en meestal duurder ook.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is net zoals iets op afbetaling kopenAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
Mijn agenda, mijn sport assistent, mijn notitieblok, mijn notulist, mijn verzamelboekje van vergunningen (dmv app) etcetera. Als ik puur een 'telefoon' zocht dan kon ik dat wel oplossen met een Nokia van 3 tientjes.quote:![]()
Ik heb mijn telefoon Engelstalig ingesteld, want dat vind ik gewoon prettig.
Misschien staat dit hier los van. maar de typsuggesties die met iOS8 meegekomen zijn, zijn nu ook standaard Engels. Is dit aanpasbaar?People assume too much.![]()
gewoon nederlands toetsenbord erop gooien lijkt mijquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:02 schreef very het volgende:
Ik heb mijn telefoon Engelstalig ingesteld, want dat vind ik gewoon prettig.
Misschien staat dit hier los van. maar de typsuggesties die met iOS8 meegekomen zijn, zijn nu ook standaard Engels. Is dit aanpasbaar?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
44 uur in de rij voor een telefoonquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:58 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Alles behalve. Het is niet zozeer een telefoon. Je gaat toch geen 900 euro uitgeven voor 'maar een telefoon'. Verder doet je mening er niet echt toe.
Kamperen op straat om vervolgens geld uit te geven voor een "status"
Geen geduld hebben
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 19-09-2014 17:12:07 ]![]()
Geniaalquote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
44 uur? Rekenen is echt wel heel erg moeilijk voor je. En jouw conclusie dat het mij om de status gaat, heb je dat geleerd tijdens je studie Economische Vrijetijdsrechtenpsychologie? Ik vind je echt een idioot. Gezien het aantal posts dat jij op dit forum hebt, heb jij anders ook heel wat vrije tijd voor niet erg belangrijke zakenquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
44 uur in de rij voor een telefoon
Kamperen op straat om vervolgens geld uit te geven voor een "status"
Geen geduld hebben![]()
![]()
Heb je ook een zitje meegenomen bij het kamperen? Had je wel een Starbucks in de buurt om je 's nachts warm te houden? Heb je ook een high five gegeven aan een Apple Store medewerker?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:16 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
44 uur? Rekenen is echt wel heel erg moeilijk voor je. En jouw conclusie dat het mij om de status gaat, heb je dat geleerd tijdens je studie Economische Vrijetijdsrechtenpsychologie? Ik vind je echt een idioot. Gezien het aantal posts dat jij op dit forum hebt, heb jij anders ook heel wat vrije tijd voor niet erg belangrijke zaken![]()
![]()
hquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je ook een zitje meegenomen bij het kamperen? Had je wel een Starbucks in de buurt om je 's nachts warm te houden? Heb je ook een high five gegeven aan een Apple Store medewerker?
Leuk hè, je eigen onzekerheden verbloemen door anderen op een internetforum af te zeiken? Grote jongen hoor.![]()
En toen kwam je gefrustreerd thuis, typte je deze post om je hart te luchten en zat je vervolgens met je broek op je enkels porno te kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Erg vreemde keuze van Apple. Achter mij stond ongeveer 700 man. Ik ben toen ik dat hoorde direct weggegaan, wilde namelijk niet de normale 6 kopen. 28 uur geen slaap en met lege handen weer in Nederland. Zondag maar eens de Apple Store in Oberhausen bellen, tegen beter weten in....JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
En dat kun je niet met een telefoon van 100 euroquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:01 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Mijn agenda, mijn sport assistent, mijn notitieblok, mijn notulist, mijn verzamelboekje van vergunningen (dmv app) etcetera. Als ik puur een 'telefoon' zocht dan kon ik dat wel oplossen met een Nokia van 3 tientjes.
wat een dom argument...![]()
Dan is er geen "predictive typing" meerquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gewoon nederlands toetsenbord erop gooien lijkt mij
Waarom kan ik overigens niet vanuit het lockscreen het volume van mijn telefoon zachter zetten? Als ik in mijn homescreen zit dan lukt dat wel en zie ik ook daadwerkelijk een metertje, als ik in het lockscreen zit lukt dat niet en zie ik ook geen meterjte
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
iFixit heeft 'm alweer uit elkaar gesloopt
6: https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+6+Teardown/29213
6 Plus: https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+6+Plus+Teardown/29206
In beiden zit dus 1GB RAM.
Ook leuk: http://tweakers.net/nieuw(...)t-voor-iphone-6.html![]()
Dat is toch al jaren bekend dat pre order voorrang krijgt? Kan hier wel goed om lachenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Erg vreemde keuze van Apple. Achter mij stond ongeveer 700 man. Ik ben toen ik dat hoorde direct weggegaan, wilde namelijk niet de normale 6 kopen. 28 uur geen slaap en met lege handen weer in Nederland. Zondag maar eens de Apple Store in Oberhausen bellen, tegen beter weten in....Heb je geen order bevestiging dan? Ik heb red onbeperkt bellen / smsen iphone 6 64GB voor 55 pm en toestel kost 95 euroquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, toch wel 290 bijbetalen ipv 90.
Jammer.
http://gathering.tweakers(...)ge/42912062#42912062Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
By the way, iemand enig idee waarom ik VLC niet kan vinden in de App Store? Zie nergens vermeld staan dat het verwijderd o.i.d. is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Dan is er geen "predictive typing" meer
[ Bericht 5% gewijzigd door lDDQD op 19-09-2014 19:58:46 ]DolphinScreensaver.exe![]()
Jawel, volgende week.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:10 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Je kan toch niet pre-orderen bij Apple zelf?DolphinScreensaver.exe![]()
Even los van het abonnementsbedrag, vind ik het eerder raar dat de toestelprijs die je bij moet lappen voor een iPhone 6 64GB en 128GB gelijk zijn...quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
54 euro p/m? Hebben ze geen 'normale' abo's meer?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: