Bijna, er is een betere optie natuurlijkquote:
Met een goeie trainster, jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:35 schreef yats het volgende:
[..]
Bijna, er is een betere optie natuurlijk
Deze vrouw weetquote:
quote:
Fuck yeahquote:
Helaas, ik kan je er niet mee helpenquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Fuck yeah
Wordt wel weer eens tijd
FMLquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:40 schreef S15 het volgende:
[..]
Helaas, ik kan je er niet mee helpen
Sorry, ik zou je er gras mee helpen aangezien ik er zelf ook nog een zoek, maar ik heb ergens iets teveel van voor jouquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Fuck yeah
Wordt wel weer eens tijd
Moest wel beetje lachenquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:43 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik zou je er gras mee helpen aangezien ik er zelf ook nog een zoek, maar ik heb ergens iets teveel van voor jou
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moest wel beetje lachen
Mijn zoektocht gaat verdermaar nu eerst maar eens even stofzuigen, no pun
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moest wel beetje lachen
Mijn zoektocht gaat verdermaar nu eerst maar eens even stofzuigen, no pun
Is het voor jou lastig naar Enschede te komen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Fuck yeah
Wordt wel weer eens tijd
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het voor jou lastig naar Enschede te komen?
Ik mag haar ook welquote:
Rival, leef jij ook nogquote:
Oh god, bustedquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
Beter dan ooit zelfs
Wat leuk om je weer eens 'te zien'
Hoe gaat het leven daar in het oosterste puntje van het land?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh god, busted
[ afbeelding ]
Ook leuk om jou weer eens te spreken
Ik ben al dik een jaar niet meer in het oosterste puntje van het land ehquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe gaat het leven daar in het oosterste puntje van het land?
Kan je nagaan hoelang we niet gesproken hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben al dik een jaar niet meer in het oosterste puntje van het land eh, maar het gaat wel lekkah hier iig. Veel dingen te regelen, maar tijd om te ontspannen neem ik ook genoeg
Und daar?
Succes en zuipse!quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:38 schreef S15 het volgende:
Over workouts gesproken. Ik ga sporten en daarna bier drinken.
Fijn weekend allemaal
Ede. Niet dat dat nou zo'n fantastisch plekje is, maar ik heb t niet slechtquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoelang we niet gesproken hebben
Waar zit je nu wel dan?
Wat doe je meestal voor ontspannende activiteiten?
Fuck yeah, zuipeeeequote:Op vrijdag 19 september 2014 12:38 schreef S15 het volgende:
Over workouts gesproken. Ik ga sporten en daarna bier drinken.
Fijn weekend allemaal
Das wel een stuk dichterbijquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ede. Niet dat dat nou zo'n fantastisch plekje is, maar ik heb t niet slecht
[..]
Fuck yeah, zuipeeee
Fijn weekend
Nietes, juist verder wegquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Das wel een stuk dichterbij
Met welke reden ben je naar Ede gegaan?
Lobi, beter betaald werk/meer uren (hoewel ik er toch wel wat bij ga moeten vinden), ietwat centraler w.b vrienden/meets/dingen doen etcquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Das wel een stuk dichterbij
Met welke reden ben je naar Ede gegaan?
Dichter bij mij!quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nietes, juist verder weg
Voor jou wel ja. Waar ik eerst woonde zou het rond de 45 min zijn om daar te komenquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nietes, juist verder weg
Feitquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dichter bij mij!
Beetje in het midden, goede plek voor een meet
Ernhem du gekstuuhh.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lobi, beter betaald werk/meer uren (hoewel ik er toch wel wat bij ga moeten vinden), ietwat centraler w.b vrienden/meets/dingen doen etc
Lekker dichtbij Arnhem ook, wat wel chill is
Waar woonde je eerst dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Waar ik eerst woonde zou het rond de 45 min zijn om daar te komen
Hejje mooi goeeeeequote:
Ben je samen met iemand?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lobi, beter betaald werk/meer uren (hoewel ik er toch wel wat bij ga moeten vinden), ietwat centraler w.b vrienden/meets/dingen doen etc
Lekker dichtbij Arnhem ook, wat wel chill is
Weet je het eindstation van het boemeltreintje vanuit Almelo? Die daarzo helemaal achteraan vertrekt?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar woonde je eerst dan?
Open relatie, jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je samen met iemand?
Ja zeker een betere ligging dan waar je zat!!
Mariënveld? of Mariënheem, wat is hetquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je het eindstation van het boemeltreintje vanuit Almelo? Die daarzo helemaal achteraan vertrekt?
Marienberg, ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mariënveld? of Mariënheem, wat is het
Doe je goed! (Denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Open relatie, ja
En dat wel, alles was altijd zover reizen vanaf daar
Vrijheid, blijheid, jatognietdanquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Doe je goed! (Denk ik)
Ja dat was echt een uithoek haha!
Ja het heeft zijn voordelen en nadelen denk ik zo...quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vrijheid, blijheid, jatognietdan
Yup, nog geen half uur fietsen en je was de grens over
Ahquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Marienberg, ja.
Bergentheim woonde ik
Ik woon nu ook in Arnhem.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hejje mooi goeeeee
Ben overigens best wel een keer weer in voor zoiets als een Arnhem-meet ofzo hoor, just saying
Voor en nadelen zijn er altijd ja, of je nou single bent, een monogame relatie, of een open relatie.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ja het heeft zijn voordelen en nadelen denk ik zo...
Als je maar goede afspraken hebt
Ja, vrij ernstige businessquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |