Nee, ik kreeg gisteravond nog een appje dat ik om half 10 mag beginnen vandaag. Ik vermoed dat de advocaat het gisteren laat gemaakt heeft.quote:
Interessante gedachtequote:Op vrijdag 19 september 2014 08:41 schreef artelligence het volgende:
Everything you read on the internet is true
Wel chill.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:43 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg gisteravond nog een appje dat ik om half 10 mag beginnen vandaag. Ik vermoed dat de advocaat het gisteren laat gemaakt heeft.
Sorry, ik zal de volgende keer mijn modderschoenen bij de deur uit doen.quote:
Dat klopt, ik heb geen horloge. Bijkomend voordeel is dan ook dat ik altijd op tijd ben.quote:
Heb dan wel een horloge maar daar is de batterij al 2 jaar van leegquote:
Wat? Die kan de tijd aangeven?quote:
Holy shit, je hebt gelijk. What is this kind of sorcery?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op diverse manieren en zelfs meerdere malen.
Ik had niks anders verwacht van jouquote:
Het gaat om een kind, dus ik mis c) set it on fire.quote:
Hmm, goed punt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat om een kind, dus ik mis c) set it on fire.
Arme kameelquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat om een kind, dus ik mis c) set it on fire.
Het word nog chiller, nu is het al naar 10 uur geschovenquote:
Van uitstel komt afstelquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:16 schreef yats het volgende:
[..]
Het word nog chiller, nu is het al naar 10 uur geschoven
Dat betwijfel ik, er ligt nog een dossier dat vandaag de deur uit moet op me te wachten.quote:
Ik droomde over een ONS met iemand die al een vriend had. Net klaar, komt die vriend aan de deur kloppen. Ik verstopte me eerst onder de dekens, daarna achter het gordijn. Hij had niets door tot hij mijn boxershort zag liggen. En toen was hij verdrietig en liep boos weg. Toen ik weer tevoorschijn kwam bevond ik me in plaats van een studentenkamer in een luxe appartement dat van haar vader was. Haar vader kwam thuis en het awkward voorstel minuutje vond plaats. En ik had patatjes als ontbijtquote:
Haha, prachtig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik droomde over een ONS met iemand die al een vriend had. Net klaar, komt die vriend aan de deur kloppen. Ik verstopte me eerst onder de dekens, daarna achter het gordijn. Hij had niets door tot hij mijn boxershort zag liggen. En toen was hij verdrietig en liep boos weg. Toen ik weer tevoorschijn kwam bevond ik me in plaats van een studentenkamer in een luxe appartement dat van haar vader was. Haar vader kwam thuis en het awkward voorstel minuutje vond plaats. En ik had patatjes als ontbijt. Toen ging de wekker...
Klinkt als een fijne avondquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik droomde over een ONS met iemand die al een vriend had. Net klaar, komt die vriend aan de deur kloppen. Ik verstopte me eerst onder de dekens, daarna achter het gordijn. Hij had niets door tot hij mijn boxershort zag liggen. En toen was hij verdrietig en liep boos weg. Toen ik weer tevoorschijn kwam bevond ik me in plaats van een studentenkamer in een luxe appartement dat van haar vader was. Haar vader kwam thuis en het awkward voorstel minuutje vond plaats. En ik had patatjes als ontbijt. Toen ging de wekker...
What the fuck is this?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:59 schreef aeque het volgende:
Waarom zou je hier als bedrijf geld in stoppen..?
http://www.dichtbij.nl/ee(...)t-for-every-man.aspx
Als je nou binnen de Media Markt nog een ruimte over hebt en je doet zoiets, kan het nog een leuk idee zijn. Maar dit is zo nutteloos. Gelukkig begrijpen zowel ik als mijn collega's er ook niks van.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What the fuck is this?Godverdomme, wat een triestigheid weer
Boze feministen voor de deur straks.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:59 schreef aeque het volgende:
Waarom zou je hier als bedrijf geld in stoppen..?
http://www.dichtbij.nl/ee(...)t-for-every-man.aspx
Kan je nagaan hoe crappy ik mij voelde.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij hebben 2-0 verloren terwijl Yvie me verzekerde dat het gelijkspel ging worden
Jij was vast heel goed in verstoppertje spelen vroeger, onder de dekens en achter het gordijn hahaquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zulke dromen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom? Alsof wat daar binnen zit zichzelf "man" mag noemenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Boze feministen voor de deur straks.
Feministen zien iets met ''man'' staan en dat is al reden genoeg om zich op te winden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? Alsof wat daar binnen zit zichzelf "man" mag noemen
Oh ja, das waar. Beroeps boosmensenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Feministen zien iets met ''man'' staan en dat is al reden genoeg om zich op te winden.
Ik heb het niet zo op feministen.
Ik heb van fok geleerd dat als je soms positief over vrouwen bent, je al een feminist bent.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Feministen zien iets met ''man'' staan en dat is al reden genoeg om zich op te winden.
Ik heb het niet zo op feministen.
Ja was echt een knappe meid. Ik heb haar opgetild en al vrijend liep ik met haar naar haar appartement, waar ik haar op bed 'gooide'quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, prachtig.
Was het wel een leuke meid?
Dit dus. Maar uiteindelijk moet het wel terug de keuken in natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit dus. Maar uiteindelijk moet het wel terug de keuken in natuurlijk.
Waar we gaan toekijken hoe jullie aan het afwassen zijn?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Afwassen heb ik geen problemen mee hoor. Maar ja jullie moeten wel toekijken want die ketting is niet zo lang dat jullie de keuken uit kunnen...quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar we gaan toekijken hoe jullie aan het afwassen zijn?
Bij deze hebben we gelijk het raadsel opgelost waarom je nog single bent hahaquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Afwassen heb ik geen problemen mee hoor. Maar ja jullie moeten wel toekijken want die ketting is niet zo lang dat jullie de keuken uit kunnen...
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet, afwasmachinequote:Op vrijdag 19 september 2014 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar we gaan toekijken hoe jullie aan het afwassen zijn?
Tss dat is onder de gordel Yv.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij deze hebben we gelijk het raadsel opgelost waarom je nog single bent haha
Oh, dus je hebt geen ketting voor vrouwen in je keuken?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Tss dat is onder de gordel Yv.
Ik ben toch niet serieus...
Jawel, maar die is lang genoeg om in ieder geval het hele huis schoon te maken en op het balkon te kunnen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt geen ketting voor vrouwen in je keuken?
Oh dat is dan wel weer lief, dat ze op het balkon zowaar nog een beetje van de buitenlucht kan genieten (en roepen om hulp)quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel, maar die is lang genoeg om in ieder geval het hele huis schoon te maken en op het balkon te kunnen.
Ik ga die arme vrouw toch niet alleen in de keuken houden.
Dan ben ik uber-feministisch ingesteldquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb van fok geleerd dat als je soms positief over vrouwen bent, je al een feminist bent.
Goed zo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben ik uber-feministisch ingesteld
Logisch toch?quote:
Ah, virtuele knuffel voor jouquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe crappy ik mij voelde.
[..]
Jij was vast heel goed in verstoppertje spelen vroeger, onder de dekens en achter het gordijn haha
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:03 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch toch?
Vrouwen![]()
Sommige vrouwen![]()
Dankje!quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, virtuele knuffel voor jou
En het is je vergeven hoor.
Die ene vrouwquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:03 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch toch?
Vrouwen![]()
Sommige vrouwen![]()
Preciesquote:
Zeker over Art.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me 5 dromen van vannacht herinneren. Wat.
Niet liegen art, ik kwam er vast niet in voor dus dan is het geen nachtmerriequote:Op vrijdag 19 september 2014 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Nachtmerries
Nee over vroegere vriendschappen, het vangen van een eekhoorn die verzot was op kastagnes, iets met doodgaan en volgens mij over Yats.quote:
Dan had art toch deels gelijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee over vroegere vriendschappen, het vangen van een eekhoorn die verzot was op kastagnes, iets met doodgaan en volgens mij over Yats.
Ik ben dan ook erg sexyquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien was het wel een sexy droom
Inderdaad, af en toe genieten van het zonnetje. Beetje bijkleuren, tan lines zijn wel zo leuk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer lief, dat ze op het balkon zowaar nog een beetje van de buitenlucht kan genieten (en roepen om hulp)
Helaas niet, maar dat komt vast ooit nog wel.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:51 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas niet, maar dat komt vast ooit nog wel.
Jij mag sexy over me dromenquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah. Was geen nachtmerrie noch een sexy droom. Geen zorgen.
Komt inderdaad vast wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb zin om te roken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:58 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om te stappen morgen, maar ik ben blutFML.
Liefde.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:51 schreef yats het volgende:
[..]
Die maanden duren ook altijd een paar weken te lang. Hinderlijk is datquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:58 schreef artelligence het volgende:
DOE HET NIET!!quote:
Hou vol.quote:
Herkenbaar. Nog een paar dagen wachten op stufi voor mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:58 schreef artelligence het volgende:
Aan het eind van mijn salaris houd ik nog altijd een beetje maand over.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:00 schreef yats het volgende:
[..]
Die maanden duren ook altijd een paar weken te lang. Hinderlijk is dat
Denk aan het geld dat je bespaart.quote:
#loesje4thewinquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan het eind van mijn salaris houd ik nog altijd een beetje maand over.
Of zo.
Dit had niet mogen gebeuren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#honger
[..]
kan gebeuren
Denk aan hoe hard je faalt wanneer je weer zou beginnenquote:
Leg uit dan waarom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |