God is soms wel onderdrukker...hij heeft ons jammer genoeg niet gelijk geschapen ene is blind andere doofquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:33 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Sommige zijn iets minder dan anderen. Net als in de natuur. Waarom moet je respect hebben voor zwakkeren? Hebben we dat nu wel?
god?quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:35 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
God is soms wel onderdrukker...hij heeft ons jammer genoeg niet gelijk geschapen ene is blind andere doof
Als je nu kijkt : nederland
we zorgen niet meer voor onze ouderen die wo2 hebben meegemaakt en nederland hebben gebouwd...ze zitten eenzaam in bejaardenhuis
ja die bestaatquote:
Helaas wel. Als het aan mij zou liggen zouden alle kerken branden met alle gelovigen er in.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:37 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
je hebt hier vrijheid van godsdienst
die arme kerkgangers zijn toch in minderheid....waar maak je je zorgen overquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Helaas wel. Als het aan mij zou liggen zouden alle kerken branden met alle gelovigen er in.
Wat maakt dat uit. Zelfs minderheden moet je aanpakken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:39 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
die arme kerkgangers zijn toch in minderheid....waar maak je je zorgen over
owww.....ik heb ze lief.....netjes elke zondag met pak en rokjes naar de kerk ...en preken preken lol...beter dan doden tochquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:40 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit. Zelfs minderheden moet je aanpakken.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:41 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
owww.....ik heb ze lief.....netjes elke zondag met pak en rokjes naar de kerk ...en preken preken lol...beter dan doden toch
Als Schotland onafhankelijk was geworden vast wel, maar als de Schotten in dat referendum mogen meestemmen, dan kan ik me het niet voorstellen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:18 schreef Individual het volgende:
Wanneer komt het referendum voor de EU Mr Cameron? Daar zullen ze ws wel stemmen voor onafhankelijkheid.
Ik weet niet of jij ooit naar die kant van de noordzee bent geweest maar na 10+ vakanties die kant op moet ik toch echt zeggen dat het leeuwen deel van de dames er helaas niet zo uit ziet...quote:vrijdag 19 september 2014 06:45 schreef TitanicLover het volgende:[/b]
perfect:
schotse meisje met schotse kleding en whiskey
[ afbeelding ]
De anti EU sentimenten zijn hoog in de UK. Al decennia. Dat is geen 50/50 verhaal.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Als Schotland onafhankelijk was geworden vast wel, maar als de Schotten in dat referendum mogen meestemmen, dan kan ik me het niet voorstellen.
Wel bijzonder dat ze meer hechten aan hun gevoel van ooit een wereldrijk te zijn geweest dan aan de welvaart die Europese samenwerking ze oplevertquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:35 schreef Individual het volgende:
[..]
De anti EU sentimenten zijn hoog in de UK. Al decennia. Dat is geen 50/50 verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |