SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
KUT MN BOT ACCOUNTquote:Op donderdag 18 september 2014 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
haha Lindgren. die heeft een programma waarmee hij dat weg kan halen dus dan ziet hij je e-mail![]()
Lekker hoor. Kun je mooi start teampje mee maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
Sturridge verkocht voor 36.750 coins.![]()
jij & maver m0neymaker$quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
Ja ja ik zit foutquote:Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahaha het wordt steeds sneuer zeg. Geef gewoon toe dat je fout zat
nee jij met je kortzichtigheid zit niet fout![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
luckyquote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vertel tenminste geen onzin over dit onderwerp en weet waar ik over praat. Kun jij moeilijk zeggen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja ja ik zit fout
nee jij met je kortzichtigheid zit niet fout![]()
Ja en 1 die zo hard met zijn kop op de stoeprand is gevallen dat ie nog steeds loopt te raaskallen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
de blikken mongolen gaan weer razendsnel over de toonbank geloof ik![]()
ik hou mijn Reus lekker in de club. Hij is wel erg duur op het moment , staan ook maar 4 stuks van op de markt. Dus ik twijfel toch wel een beetje wat te doen![]()
uhm we hebben het wel over EA hier hè?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef QueZTone het volgende:
die servers worden gewoon door bots geflood, normale users zouden ze toch wel moeten aankunnen![]()
Kunnen jullie alsjeblieft kappen met deze onzinnige discussie of die Cuenca nou wel of niet kan voetballen![]()
![]()
![]()
Oke omdat jij het zegt.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft kappen met deze onzinnige discussie of die Cuenca nou wel of niet kan voetballen![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vertel tenminste geen onzin over dit onderwerp en weet waar ik over praat. Kun jij moeilijk zeggen.Hhahahah hier geef je zelf toe, jammer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed laten we maar weer op Cuenca gaan geilen want dat hij beter is als Messi dat is sowieso een zekerheidje.
Jammer, goed geprobeerd man.![]()
Gewoon verkopen en je winst spreiden later.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
ik hou mijn Reus lekker in de club. Hij is wel erg duur op het moment , staan ook maar 4 stuks van op de markt. Dus ik twijfel toch wel een beetje wat te doen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Hhahahah hier geef je zelf toe, jammer.
Jammer, goed geprobeerd man.![]()
![]()
mja, ze maximaliseren op zich wel de chatter over de launch van de web app op deze manier met dit overweldigende succes qua demandquote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
uhm we hebben het wel over EA hier hè?
dus ze zullen 't wel expres doen![]()
Huh?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
haha Lindgren. die heeft een programma waarmee hij dat weg kan halen dus dan ziet hij je e-mail
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Uitgeluld? Jij bent echt grappigquote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja uitgeluld
goede troll was je hoor![]()
Sorry jongens vind dit te vermakelijk kan toch niet stoppen.![]()
Murphy van Norwich nog wat waard?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand op het EA forum had hem voor 300c.GRAAG VERWIJDEREN![]()
EA doet niks expres, dat zou namelijk betekenen dat ze kunnen plannen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef QueZTone het volgende:
[..]
mja, ze maximaliseren op zich wel de chatter over de launch van de web app op deze manier met dit overweldigende succes qua demand
dus ze zullen 't wel expres doen![]()
bohh, 1 euro voor 1k bij VIP coins FIFA.
Iemand 30k kopen voor 30 euro (xbox)?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Woekerprijzenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef Tim86 het volgende:
bohh, 1 euro voor 1k bij VIP coins FIFA.
Iemand 30k kopen voor 30 euro (xbox)?![]()
![]()
je hebt zelf notabene dit filmpje gepostquote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uitgeluld? Jij bent echt grappig![]()
Sorry jongens vind dit te vermakelijk kan toch niet stoppen.
hahhahah![]()
Welke van de 2 is dat?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Murphy van Norwich nog wat waard?![]()
yupquote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef QueZTone het volgende:
zijn er nog steeds unluckies hier die net als ik er niet in komen?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja ik kom er ook nog niet in.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef QueZTone het volgende:
zijn er nog steeds unluckies hier die net als ik er niet in komen?![]()
Bedoel je nog steeds de webapp?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef QueZTone het volgende:
zie ttquote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef QueZTone het volgende:
![]()
Zul je wel bij access hebben gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoefde niet eens mijn security question in te vullen net of die extra login security![]()
Die heb ik nog niet opgestartquote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zul je wel bij access hebben gedaan.![]()
Voorzover ik weet kan niemand er nog in komen. Alleen mensen die er straks direct al in zaten.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef QueZTone het volgende:
zijn er nog steeds unluckies hier die net als ik er niet in komen?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alleen je IBAN?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoefde niet eens mijn security question in te vullen net of die extra login security![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Bedoel je nog steeds de webapp?![]()
![]()
ah mooi, het ontwijken van mijn reactie.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zul je wel bij access hebben gedaan.
betekent dat ik de discussie heb gewonnen![]()
![]()
Klinkt ergens wel vaag bekend ja. Geen idee hoe ik dat heb gedaanquote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat deed jij vorig jaar met mijn screenshot en toen zag je de naam van de speler.
Depay 8k. Valt erg mee dusDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
5 STAR SKILZZZZZZZquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Lijkt me ook echt een baasje dit jaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
wil hem zo graag
[ afbeelding ]
Maar links..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
15k oid. aangezien vorig jaar eriksen etc al voor dat soort prijzen weggingen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
HA HA HA HE LEMAAL NIET HIJ IS TWEEBENIG XDquote:Op donderdag 18 september 2014 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt een baasje dit jaar.
Maar links...hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij is 5* WF hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt een baasje dit jaar.
Maar links...![]()
8k is op dit moment ook nog best veel. Kan maar zo als FIFA 15 volgende week echt uit is hoger worden omdat het aantal coins ook toeneemt. Maarja, de aantal kaarten zullen ook toenemen dus afwachtenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
15k oid. aangezien vorig jaar eriksen etc al voor dat soort prijzen weggingen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef QueZTone het volgende:
zijn er nog steeds unluckies hier die net als ik er niet in komen?
Tyfes EA
Kreeg net wel een security question en dacht dat ik binnen was, maar nee dus.![]()
Wel nee. Eriksen is BPL terwijl Depay Eredivisie.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
15k oid. aangezien vorig jaar eriksen etc al voor dat soort prijzen weggingen.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HA HA HA HE LEMAAL NIET HIJ IS TWEEBENIG XDquote:![]()
![]()
denk dat hij wel meevalt omdat hij Eredivisie is en goldquote:Op donderdag 18 september 2014 22:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
8k is op dit moment ook nog best veel. Kan maar zo als FIFA 15 volgende week echt uit is hoger worden omdat het aantal coins ook toeneemt. Maarja, de aantal kaarten zullen ook toenemen dus afwachten![]()
Sankt-Peterburgquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HA HA HA HE LEMAAL NIET HIJ IS TWEEBENIG XDquote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat is waar. Al was zelfs narsingh best duur vorig jaar de eerste dagen puur door 90+ pacequote:Op donderdag 18 september 2014 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee. Eriksen is BPL terwijl Depay Eredivisie.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gaat nog wel flink stijgen voordat die tijd om isquote:Op donderdag 18 september 2014 22:23 schreef elshaarawy92 het volgende:
hij is best goedkoop
[ afbeelding ]![]()
dat is te veel werk.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef Collide het volgende:
Waarom maken ze gewoon geen virtuele wachtrij met die soort dingen.![]()
omg ja monetizen met een EA Fast Pass voor early login accessquote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef Collide het volgende:
Waarom maken ze gewoon geen virtuele wachtrij met die soort dingen.![]()
![]()
Yup. *F5*quote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef QueZTone het volgende:
Jij zou er zo kunnen werken.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:25 schreef QueZTone het volgende:
[..]
omg ja monetizen met een EA Fast Pass voor early login access
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik kreeg net een zilveren Engelse spits als beste speler uit mijn 5 packs. Dat was echt fantastisch.Feyenoord Rotterdam![]()
Yesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op de Xbox die wel op de web app zit? Voor hoeveel gaat Kongolo?
O wacht iedereen is PS natuurlijk.
Staat 1 op voor 1000 maar niet op gebodenGRAAG VERWIJDEREN![]()
En Guilavogui?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Yes
Staat 1 op voor 1000 maar niet op geboden
Layun en Mbia zitten er definitief niet in![]()
![]()
1 voor 2500 zondr bodquote:Op donderdag 18 september 2014 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Guilavogui?
Layun en Mbia zitten er definitief niet inGRAAG VERWIJDEREN![]()
http://puu.sh/bEsqR/9c4fa049d8.jpgquote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kreeg net een zilveren Engelse spits als beste speler uit mijn 5 packs. Dat was echt fantastisch.![]()
wat zijn goede SMLENO spelers op dit moment?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Guilavogui?
Layun en Mbia zitten er definitief niet in
gezien jij dat begrip in het leven hebt gebracht ben je vast een expert![]()
![]()
dat klopt tochquote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Henrys het volgende:
Staat als ik inlog dat ik nog geen fifa 15 heb![]()
Die namen ga ik je niet geven.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat zijn goede SMLENO spelers op dit moment?
gezien jij dat begrip in het leven hebt gebracht ben je vast een expert![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die namen ga ik je niet geven.![]()
Ik zit erin.
ja the beatles moet je kopen en fifa 15quote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef sonnyspek het volgende:
Moet je perse FIFA 15 al hebben beateld om in te kunnen loggen?![]()
Voetbal wil ik het niet noemenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een saaie pot voetbal zeg Feyenoord-Sevilla![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ja the beatles moet je kopen en fifa 15![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sign out? ps: reus ruilen voor 50 broodjes doner?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef Maver24 het volgende:
zien jullie ergens de logout knop? ik zit op Chrome maar die logout button is nergens te bekennen![]()
![]()
Uitloggen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef Maver24 het volgende:
zien jullie ergens de logout knop? ik zit op Chrome maar die logout button is nergens te bekennen![]()
zit je op zo'n publieke computer op de camping, Maver?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
sign out? ps: reus ruilen voor 50 broodjes doner? [ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
sign out? ps: reus ruilen voor 50 broodjes doner? [ afbeelding ]![]()
![]()
avondweer een ouderwetse EA launch merk ik
![]()
al mensen mooie kaarten gehad ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maver heeft Reusquote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
al mensen mooie kaarten gehad ?![]()
ja net deze kaarten gehaaldquote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
al mensen mooie kaarten gehad ?
vond ze wel mooi![]()
Vraag daar maar niet naar.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
al mensen mooie kaarten gehad ?Wasjongejonge.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja net deze kaarten gehaald
[ afbeelding ]
vond ze wel mooi![]()
![]()
Mavertjegewoon doorgaan waar ie gebleven was
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn team.
Concept squad.. Geen idee wat de toegevoegde waarde is.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jaquote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef Henrys het volgende:
Moet je een FUT club maken in de demo voordat je kan inloggen?![]()
Ik heb dat probleem ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef Maver24 het volgende:
zien jullie ergens de logout knop? ik zit op Chrome maar die logout button is nergens te bekennenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Lekker gaan slapen Sjon, hij gaat het toch niet meer doen vanavond of je moet non stop op F5 blijven raggen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
it's gonna be a long long night![]()
ik denk liever positiever. als de rest er in zit moet ik er ook in kunnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen Sjon, hij gaat het toch niet meer doen vanavond of je moet non stop op F5 blijven raggen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ben ik de enige die er al non-stop in zit? Geen enkele crash of foutmelding.. Soms duurt het laden wat lang, maar over het algemeen werkt het prima.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als jij anderhalf uur op F5 wil drukken be my guest.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk liever positiever. als de rest er in zit moet ik er ook in kunnen.![]()
Ook nog even Cavani gekocht voor 9k #smlenohttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ja, jij bent de enige.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die er al non-stop in zit? Geen enkele crash of foutmelding.. Soms duurt het laden wat lang, maar over het algemeen werkt het prima.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lol die gast heet 'hosogai'
Ho, so gay!![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hier ook, nog geen problemen gehad.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die er al non-stop in zit? Geen enkele crash of foutmelding.. Soms duurt het laden wat lang, maar over het algemeen werkt het prima.![]()
![]()
............
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
De afgelopen 104 minuten niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:44 schreef Collide het volgende:
Ik wil er nu onderhand ook wel in.![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 22:33:52The team is working to have the Web App accessible for more gamers. Functionality will be slower than usual due to high usage. #FUT reageer retweet
![]()
Gaat zeker 4 dagen duren totdat dit beschikbaar is?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef Maver24 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 22:33:52The team is working to have the Web App accessible for more gamers. Functionality will be slower than usual due to high usage. #FUT reageer retweet
![]()
Ik schrok al met mijn 2 packs maar dit is mijn trade accountRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ok, bedankt voor dit nieuws van een kwartier geleden he.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Ach, het is niet alsof ze niet wisten dat er veel mensen gingen inloggen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef Collide het volgende:
[..]
Gaat zeker 4 dagen duren totdat dit beschikbaar is?
Fucking EA.![]()
lucky youquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had dat een tijdje terug 2x op 1 dag, daarna heb ik het niet meer gehad![]()
Lag erg dichtbij elkaar toch? Wat zouden nou de voordelen zijn voor zo'n land vraag ik me da af.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ben benieuwd morgen of Schotland onafhankelijk is.![]()
Denk het. Nu met 2 TA's inloggen om die van vandaag nog te pakken voor die tijdquote:Op donderdag 18 september 2014 22:50 schreef The_Yakuza het volgende:
om 01.00 zeker weer nieuwe gift?![]()
![]()
Maar trade offers kan toch niet meerquote:Op donderdag 18 september 2014 22:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk het. Nu met 2 TA's inloggen om die van vandaag nog te pakken voor die tijdGRAAG VERWIJDEREN![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrijheid is een groot goed hequote:Op donderdag 18 september 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lag erg dichtbij elkaar toch? Wat zouden nou de voordelen zijn voor zo'n land vraag ik me da af.
Mooi dat het uberhaupt mogelijk is om door stemming onafhankelijk te worden. Kunnen ze in Kiev etc nog wat van leren.![]()
Geen idee of ze 't meteen om 00:00 omdat de web app pas een paar uur uit is :p.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:51 schreef QueZTone het volgende:
[..]
dus nog 1 uur en 10 min en ik loop m'n eerste gift mis :/![]()
kopuhhh en die 5% voor lief nemen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar trade offers kan toch niet meerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:quote:Op donderdag 18 september 2014 22:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat zei ik ook tegen je moeder afgelopen nacht xD![]()
veel plezeir kamikaziequote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
Krijg nu hele tijd error 404
Ik ga tv kijken, tot over een uurtje of wat![]()
Ik had echt niet verwacht dat FUT vandaag online kwamik dacht 19de.. maarja ik kan niks meer doen dus k ga maar weer league spelen
![]()
![]()
Zeker mooi dat zoiets mogelijk is. Maar gaat het land er niet op achteruit dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vrijheid is een groot goed he
Mooi dat het uberhaupt mogelijk is om door stemming onafhankelijk te worden. Kunnen ze in Kiev etc nog wat van leren.![]()
http://daskapital.nl/2014/09/hier_zijn_alle_mogelijke_gevol.htmlquote:Op donderdag 18 september 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker mooi dat zoiets mogelijk is. Maar gaat het land er niet op achteruit dan?
Moet je dit maar is lezen![]()
![]()
Moet je even op internet zoeken voor welke datum je moest preorderen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als je nu nog pre ordert, krijg je die packs etc dan ook nog gewoon?![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
De game toch 23 september uit? als je hem nu koopt, pre order je ook gewoon nog.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je even op internet zoeken voor welke datum je moest preorderen.![]()
Ze hebben flink wat olie enzo volgens mij.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker mooi dat zoiets mogelijk is. Maar gaat het land er niet op achteruit dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
eerste 2 accounts zijn online. volle bak draaien maar
#FreeTrapz![]()
United States
Join Now
Sign In
EASPORTS.com
HOME
GAMES
FIFA
Madden NFL
NCAA ® Football
PGA Tour
NHL ®
EA SPORTS UFC
NBA Live
MORE EA SPORTS GAMES
SSX
FIGHT NIGHT CHAMPION
GRAND SLAM® TENNIS
NBA JAM:
ON FIRE EDITION
NFL BLITZ
YOGIFY
EXPLORE ALL
EA GAMES
CRYSIS 3
SIMCITY
DEAD SPACE 3
NEED FOR SPEED:
MOST WANTED
THE SIMS FREEPLAY
VIEW ALL
Ignite
SERVICES
Season Ticket
Arena
Game Face
Online Pass
Mobile MVP
STORE
FIFA 14
Madden 25
NCAA® Football 14
NHL® 14
Tiger Woods 14
Shop all EA titles on Origin
FIFA
Products
IGNITE POWERED FIFA 14
FIFA 14
FIFA Ultimate Team
FIFA Soccer 13
FIFA Soccer 13 on iPhone
FOOTBALL CLUB
News & Media
Community
Buy
FIFA 15 Coming Soon
Football Club is currently down while we prepare for FIFA 15. The FUT Web App and other features will be available soon.
See What's New
v14.8.5-Rev-3
Get Help
Careers
Online Service Updates
Advertise
About Us
Privacy Policy
Legal Notices
Terms of Service
Product EULAs & Other Disclosures
EA SPORTS TRUSTe CERTIFIED PRIVACY
© 2014 Electronic Arts Inc.![]()
Bohh coming-soon is weer terug
1x in de webapp geweest maar dan per ongeluk in het verkeerde accountRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zit er niet eens in joh dik neus.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:56 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
0zz heb je emenike gehaald en KOYTOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30589quote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De game toch 23 september uit? als je hem nu koopt, pre order je ook gewoon nog.![]()
Elke FUT die ik heb gespeeld had dit probleem, FUT 12, 13 en 14.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat een pauperbedrijf
1 vd meest succesvolle bedrijven en dan nog dit niet kunnen hendelen
Fucking belachelijk.![]()
aightquote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30589![]()
![]()
Hopelijk een reset.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jup die folder heeft weer dezelfde sprites als voor de releasequote:Op donderdag 18 september 2014 23:00 schreef QueZTone het volgende:
favicon ook van fifa 14.. lijkt wel een server reset ofzoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
8K laagste bin zou een mooi start bedrag zijnquote:
#FreeTrapz![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 23:02:25Web app will give you the coming soon message for the moment whilst the team works on it. Will let you know when it changes reageer retweet
![]()
standard maar je kunt ook nog season ticket kopen, in principe 'tzelfdequote:Op donderdag 18 september 2014 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
hebben jullie allemaal die ultimate edition of standard edition?![]()
twitter:FUTHarry_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 23:04:27Please commit suicide @RobHodson_ reageer retweet
![]()
Alleen jammer van z'n workrates...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
https://twitter.com/search?f=realtime&q=%40RobHodson_&src=typd
Shit is werkelijk hilarisch om te lezen![]()
![]()
kenker nu al cr7 op FUT?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:12 schreef Kiid het volgende:
Bohhhhh, 5 mil CR7. 3.000.000 ekkies winst![]()
![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 23:12:45Next tweet regarding the web app will be at 11pm UK or to let you know it's available again, whichever comes first. reageer retweet
![]()
Keurigquote:Op donderdag 18 september 2014 23:15 schreef Rogan het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 23:12:45Next tweet regarding the web app will be at 11pm UK or to let you know it's available again, whichever comes first. reageer retweet
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:14 schreef Rogan het volgende:
https://twitter.com/search?f=realtime&q=%40RobHodson_&src=typd
Shit is werkelijk hilarisch om te lezen
Eerste die ik tegenkwam.
90% van de tweets naar die dude zijn enorm hatelijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste die ik tegenkwam.![]()
picsquote:Op donderdag 18 september 2014 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh ik heb al een geweldige deal"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh ik heb al een geweldige deal
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
screenshot van de xbox. mooi man.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
14quote:
Net alsof ik zin heb om die web app af te speuren voor wat winst
Wacht wel lekker op het spel zelf![]()
Dat ziet iedereen tochquote:Op donderdag 18 september 2014 23:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Patsen met geleende spelers
(Robben)
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Probeer jij nou ook straks eens in te loggen op de webapp. Ik hoor steeds meer mensen die de melding krijgen dat ze niet de webapp opkunnen omdat ze EA Access trial hebbenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gr gr![]()
Voor mij was het geen probleemquote:Op donderdag 18 september 2014 23:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Probeer jij nou ook straks eens in te loggen op de webapp. Ik hoor steeds meer mensen die de melding krijgen dat ze niet de webapp opkunnen omdat ze EA Access trial hebben![]()
Op het EA forum zijn er een zooi mensen die dus die message krijgen als ze de webapp op willen. Dat ze dus EA Access trial hebben en daarom niet op de webapp kunnen. Ik had de foto al eerder gepostquote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Voor mij was het geen probleem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: