Neuh, had ook niets anders verwacht. Alleen de wijze hoe wij met balbezit omgaan heeft imo weinig met het niveau met Sevilla te maken zo slordig en inspiratieloos.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het team moet ook nog inspelen op elkaar en dat met nog een formatie zoekende trainert![]()
Bovendien zijn ze nog jong en hoeven niet mee te kunnen gaan op het niveau Sevilla, als je het niet erg vindt?
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef Vasion het volgende:
Klopt die spoiler wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pleurt nou eens op met die matige voetballerquote:
Clasie blijft gewoon z'n hele carrière bij Feyenoord spelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
Grootste fout van Clasie om te blijven, echt heel dom gedaan.
Ik blijf erbij dat zo'n enorme kloof met de Europese subtop niet nodig is. Zeker niet als je kijkt naar de faciliteiten, de opleidingen, de tv-gelden, de supportersaantallen en het landenelftal van Nederland. Niet dat je ooit weer de aansluiting bij de Europese top zal vinden, maar de eredivisie moet toch wel beter kunnen dan dit.quote:
Huh? Kijk nog eens goed?quote:
Ok true. Balbezit is echt waardeloos als ze op helft tegenstander komen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Neuh, had ook niets anders verwacht. Alleen de wijze hoe wij met balbezit omgaan heeft imo weinig met het niveau met Sevilla te maken zo slordig en inspiratieloos.
Zonder de schulden bij de vrienden van Feyenoord en een goede TD was dit misschien gelukt.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat zo'n enorme kloof met de Europese subtop niet nodig is. Zeker niet als je kijkt naar de faciliteiten, de opleidingen, de tv-gelden, de supportersaantallen en het landenelftal van Nederland. Niet dat je ooit weer de aansluiting bij de Europese top zal vinden, maar de eredivisie moet toch wel beter kunnen dan dit.
Noem een speler van Sevilla die daar speelt die bij Feyenoord zou willen spelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat zo'n enorme kloof met de Europese subtop niet nodig is. Zeker niet als je kijkt naar de faciliteiten, de opleidingen, de tv-gelden, de supportersaantallen en het landenelftal van Nederland. Niet dat je ooit weer de aansluiting bij de Europese top zal vinden, maar de eredivisie moet toch wel beter kunnen dan dit.
Je zal nooit als Eredivisie de Europese top halen als investeerders geld blijven pompen in de Franse, Spaanse en Engelse competities. De Nederlandse competitie boeit wat dat betreft enkel als kweekvijver om spelers aan te verhuren, getuige de huidige situatie van bijv Vitesse.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef erik013 het volgende:
[..]
Het was zeker Vormer?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
Ik zag vandaag iemand en die leek echt boemveel op De Vrij.
Boeng, niet boem.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
Ik zag vandaag iemand en die leek echt boemveel op De Vrij.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Montelly het volgende:
Rutte haalt einde vh seizoen niet ben ik bang
1e minuut vergeten?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerste goede redding in het shirt van Feyenoord
Zou zonder hem al 4-0 staan.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerste goede redding in het shirt van Feyenoord
Zondag verliezen en uitgeschakeld worden in de beker uit tegen GAE, wat beiden niet onmogelijk is en Frud Retten is gezien.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Montelly het volgende:
Rutte haalt einde vh seizoen niet ben ik bang
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zondag verliezen en uitgeschakeld worden in de beker uit tegen GAE, wat beiden niet onmogelijk is en Frud Retten is gezien.
GAE winnen ze nog wel....na verlenging.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zondag verliezen en uitgeschakeld worden in de beker uit tegen GAE, wat beiden niet onmogelijk is en Frud Retten is gezien.
Sorry dat ik ze weer erbij haal, maar Ajax heeft toch vorig jaar en dit jaar toch wel laten zien dat je als Nederlandse club als het meezit nog best een keer bij die 2e plek (en CL-overwintering) in de buurt kan komen, en punten kan pakken tegen Milan, Barcelona en PSG. En ondanks dat de begroting daar veel hoger is, is wat er op het veld staat veelal even jong en onervaren als bij jullie.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Om dan kansloos 4e te worden in de groepsfase CL ja, wel in de voorronde Fenerbahce uitgeschakeld (Ono)
Van Geel die toe gaat geven.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Magath halen, die weet tenminste wat hard werken isquote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vergeet manutelli in de 1e helft nietquote:Op donderdag 18 september 2014 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt geen enkele kans gecreerd hé.
1 bijna doelpunt van Toornstra, dat is alles.
Ja..quote:
Mario Been, Alex Pastoor of Aad de Mos, laten we realistisch blijven.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Magath halen, die weet tenminste wat hard werken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |