Ja, dat is ook weer waar. Maar dat neemt niet weg dat ik best wel een beetje fan van Van Beek ben.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik vind Mathijssen eigenlijk het constantst, constant slecht.
Ik hoor het al: #VermeeroutMulderinquote:Op donderdag 18 september 2014 22:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
nee, niet per se een blunder van hem, maar hij reageert gewoon helmáál niet...als mulder, bij die 1e mag toch nog wel een been/arm in de richting van de bal?
Hoeft ook niet, tactische omzettingen met dezelfde spelersquote:
Deze man weet.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sowieso nooit doen, altijd 60ste minuht.
quote:
Alex Pastoor is allang vastgelegd man voor na de winterstopquote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die fred maakt nu de fout door Mathijssen te laten spelen en niet Kongolo en eerder al door Immers op te stellen en niet Toornstra hoeveel fouten mag deze sissende tukker nog maken?
Niet bij de selectiequote:
Respect voor die gasten die zijn afgereisd. Weten wat je te wachten staat en toch gaan.quote:
Bank: Mulder, Steenvoorden, Kongolo, Karsdorp, Basacikoglu, Te Vrede, Boëtiusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |