Nee schatje, dan bellen ze de politie.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil je wel in je kont bijten.
Nee dat is als jij in mijn kont bijt.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee schatje, dan bellen ze de politie.
Ja dat wil ik ook wel eens proberen is het leuk?quote:
Ze zullen denken dat ik je gedwongen heb in mijn kont te bijten.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee dat is als jij in mijn kont bijt.
Jij mag dat niet, want jij bent minderjarigquote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil je wel in je kont bijten.
Ik kan mij voorstellen dat het dan zeer lastig wordt ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel eens proberen is het leuk?
Eerst maar eens met een meisje praten anders lukt dat natuurlijk niet.
Hoezo ze? Niemand komt er achter.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zullen denken dat ik je gedwongen heb in mijn kont te bijten.
En dat is strafbaar omdat?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zullen denken dat ik je gedwongen heb in mijn kont te bijten.
Spuitelf much?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag dat niet, want jij bent minderjarigOf wil je Feer de bak in hebben of zo?
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag dat niet, want jij bent minderjarigOf wil je Feer de bak in hebben of zo?
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo ze? Niemand komt er achter.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat het dan zeer lastig wordt ja.
Omdat het niet gaat gebeuren, nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo ze? Niemand komt er achter.
Weet ik toch lieve Fera.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het niet gaat gebeuren, nee.
Dan is het goed.quote:
Ben ik niet lief dan? HE?quote:
Nee, andere dingen doen in de tussentijd muchquote:
Fylax and Fera sitting in the treequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |