Ik volg de gebeurtenissen al sinds 1982: en jij?quote:Op maandag 29 september 2014 09:58 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Lees nou maar eerst de 190 voorgaande delen
Vooralsnog waren alle aanvallen van Israël gericht op Hamas, de instantie die nog steeds in haar handvest de vernietiging van Israël heeft staan.quote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die laatste opmerking bewijst het gelijk van Abbas: Israël en z'n trawanten staan helemaal niet onwelwillend tegenover genocide.
lolwhutquote:Op maandag 29 september 2014 10:13 schreef Toga het volgende:
[..]
Het conto aan genocides op de wereld staat nog het hoogst aan de kant van de moslims.
Ja, het lijstje focust op de islam, niet communisten nee.quote:Op maandag 29 september 2014 13:49 schreef sp3c het volgende:
ik dacht dat er een serieus argument kwam
das een compleet andere stellingquote:Op maandag 29 september 2014 14:05 schreef Toga het volgende:
[..]
Ja, het lijstje focust op de islam, niet communisten nee.
En, for the record, je slaat voor 't gemak 90% van mijn argument in de wind.. ik zal het volgende keer in hapklare brokken voor je geven, dan kun je een beetje focussen.
Begrijp ik dus het goed dat jij geen wereldwijde drang voor een genocide op joden ziet/hoort door moslims, gedragen door de koran? Misschien mis je wat nieuws maar vandaag was er ook weer wat "baldadigheid". Misschien moet je je muts eens afzetten.
Zo beter? Nog iets aan te merken?quote:Op maandag 29 september 2014 10:13 schreef Toga het volgende:
[..]
Vooralsnog waren alle aanvallen van Israël gericht op Hamas, de instantie die nog steeds in haar handvest de vernietiging van Israël heeft staan.
De joden hebben al een genocide moeten afslaan en hebben zuiderburen die dat streven, kun je ze verwijten dat ze hard terugslaan?
De verhouding moslims:joden op de wereld staat op 120:1, de staat Israël is terecht zuinig op elk van haar burgers. Dit in schril contrast met de Gazanen waar zelfs moeders trots hun kinderen opofferen voor het doden van joden; "al was het er maar één, dan was het de martelaarschap al waard"
Met zulke mensen valt niet meer over oplossingen te praten.
Mocht er ooit nog een soort Abbas de macht in Gaza krijgen zie ik nog wel oplossingen maar onder Hamas wordt het nooit wat.
Je wou zeggen dat geheel Noord Afrika (en zuid Spanje..) de islam vrijwillg omarmde? Hoever wil je terug in de tijd? Ook ik heb er geen tijd voor maar ik denk dat we een heel eind komen als we die periode eens onder de loep nemen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:25 schreef sp3c het volgende:maar dat van die genocide was wel heel erg slecht
de fucking Belgen deden het beter
quote:Op maandag 29 september 2014 00:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het lukt allemaal niet echt he.
reageer ik ook opals ik het ziequote:Op maandag 29 september 2014 16:26 schreef Karrs het volgende:
Kinders. Hou eens op met dat gekke wie-is-de-grootste-boeman gedoe.
De oorspronkelijke opmerking was dat Israël 'niet onwelwillend zou staan tegenover genocide' en dat dat bewezen zou worden door hun acties in Gaza de afgelopen maand.
Hihi, Putin kan er ook wat vanquote:Op maandag 29 september 2014 18:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik hou gewoon niet van de term, we hebben het hier over de ernstigste misdaad die we kennen en mensen strooien er maar mee alsof het niets is ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |