ja, die is alleen een beetje simpel, maar niet gehandicaptquote:Op donderdag 18 september 2014 16:01 schreef AwayTL het volgende:
Nou ja als die hulp dan maar goed is, komt het vast goed.. Is die kerel wel goed dan?
Ik probeer het ook, maar dan word ik soms toch een beetje verdrietig... Zou alles wel goed gaan met de kleine? En het feit dat ik zonder reden van de gyn over 2 weken een groeiecho krijg, werkt ook niet goed voor mijn gemoedstoestand. Maar ik voel wel dat de kleine sterker wordt (hart klopt steeds sterker en beweegt volop), en mijn baarmoeder lijkt wel te groeien. Ach...hormonen!quote:Op donderdag 18 september 2014 17:53 schreef Heliotrope het volgende:
En Stardust, ik herken het wel. Ik ben ook 10 weken verder dan je zou schatten denk ik. Inderdaad kleding helpt ook wel soms. En verder gewoon stom zulke opmerkingen, ik deel je frustratie (soms iig, ik probeer ook maar gewoon trots te zijn op mijn buik!)
als je baarmoeder maar goed groeit is dat ook wel geruststellen toch. Dan is het vooral dat je 'bescheiden draagt'. Ik heb het even gemist, moest en echt zonder reden groeiecho? Het zit echt wel goed met je kleintje, zeker als dat verder wel zo voelt! Maar ik herken al je punten precies, en dat is soms ook gewoon niet leukquote:Op donderdag 18 september 2014 18:20 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Ik probeer het ook, maar dan word ik soms toch een beetje verdrietig... Zou alles wel goed gaan met de kleine? En het feit dat ik zonder reden van de gyn over 2 weken een groeiecho krijg, werkt ook niet goed voor mijn gemoedstoestand. Maar ik voel wel dat de kleine sterker wordt (hart klopt steeds sterker en beweegt volop), en mijn baarmoeder lijkt wel te groeien. Ach...hormonen!
wanneer heb je die brief gekregen?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:34 schreef krijgerrtje het volgende:
Weten jullie trouwens hoe het zit met het UWV? Ik krijg als het goed is regelrecht van hen mijn geld, en officieel begint mijn verlof dinsdagmaar nog niks gehoord verder, behalve dat ze de aanvraag gehad hadden en binnen 8 weken antwoord zouden geven?
jammerquote:Op donderdag 18 september 2014 18:32 schreef WupWup het volgende:
Dringend zwangeren gezocht voor een (gratis!) echo morgen!!! Ten behoeve van de opleiding voor echoscopisten. Het gaat om zwangere tussen 10 en 12,5 weken (nekplooi) en tussen 28 en 32 weken. Locatie: WKZ in Utrecht. PM/DM mij even voor het telefoonnummer.
Oh das wel goed om te weten. Ik had ook die brief dat het tot 8 weken kon duren, en vroeg me idd af hoe lang dat in de praktijk zou zijn. Dus niet standaard 8 wekenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer heb je die brief gekregen?
Ik kreeg afgelopen dinsdag de brief dat de aanvraag was ontvangen en woensdag een brief dat de aanvraag was gehonoreerdwerk jij vaste uren?
Eerste brief kreeg ik twee week terug geloof ik? Vlak nadat m'n baas hem had aangevraagd. Geen vaste uren, dan zal het wel wat langer duren..quote:Op donderdag 18 september 2014 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen dinsdag de brief dat de aanvraag was ontvangen en woensdag een brief dat de aanvraag was gehonoreerdwerk jij vaste uren?
Mooiquote:Op donderdag 18 september 2014 17:33 schreef AwayTL het volgende:
Sd, hopelijk komt de poefbuik dan nog. Kan jij ook lekker pronken.
bruce nog 3 weken!! Dat gaat snel!!!
Brazilliegeel is goedgekeurd![]()
[ afbeelding ]
Vind het bijna zonde om daar dan die stickers overheen te doen! Misschien inderdaad gewoon met olijfgroen erbij gaan werken! Blij!!
Bij mij kwam t na een paar dagen verlof binnen, beide brieven vlak na elkaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:34 schreef krijgerrtje het volgende:
Weten jullie trouwens hoe het zit met het UWV? Ik krijg als het goed is regelrecht van hen mijn geld, en officieel begint mijn verlof dinsdagmaar nog niks gehoord verder, behalve dat ze de aanvraag gehad hadden en binnen 8 weken antwoord zouden geven?
Zoals ik 't zie is er niks mis mee dat S je zo ziet, het leven is niet altijd rozengeur & manenschijn, dat mag/moet ze ook leren (hoewel je je kids natuurlijk het liefst in bescherming neemt, dat snap ik). Je kunt haar wel laten zien dat er verschillende manieren zijn om er mee om te gaan; jij laat nu zien dat je soms voor jezelf moet kiezen als je je niet fijn voelt, en dat hulp vragen (lief eerder naar huis) ok is. Topmoeder dus! Oh, en daarbij heb je ook al de zorg voor de andere 2, en daarvoor doe je ook 't goede nu. Sterkte!!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef Zoë23 het volgende:
S kwam al met een pleister voor mijn buik en ik moet naar de buikendokterze is zo lief. Wil helemaal niet dat ze me zo ziet..
+1quote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zoals ik 't zie is er niks mis mee dat S je zo ziet, het leven is niet altijd rozengeur & manenschijn, dat mag/moet ze ook leren (hoewel je je kids natuurlijk het liefst in bescherming neemt, dat snap ik). Je kunt haar wel laten zien dat er verschillende manieren zijn om er mee om te gaan; jij laat nu zien dat je soms voor jezelf moet kiezen als je je niet fijn voelt, en dat hulp vragen (lief eerder naar huis) ok is. Topmoeder dus! Oh, en daarbij heb je ook al de zorg voor de andere 2, en daarvoor doe je ook 't goede nu. Sterkte!!
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef Risu het volgende:
Woah, placenta aan buikwand me reet. Ik voel weer hetzelfde als gisteren, precies dezelfde plek en ik ben nog naar de wc geweest een uur geleden, dus die drol is allang weg.![]()
Of hij zit wel aan de voorkant, maar dan vrij hoog. Ik voel baby namelijk heel laag.
Ik begin 'm te knijpen dat er iets mis is gegaan bij de aanvraag van mijn verlof. Werkgever die vraagt of ik kom werken, jaargesprek dat ingepland wordt en nog steeds geen brief, ook niet dat het aangevraagd isquote:Op donderdag 18 september 2014 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed en kinderen zijn natuurlijk ook gewoon bot/eerlijk en hebben geen idee dat zoiets voor jou niet leuk is. Ik had leerlingen op mijn school vlak voor de zomervakantie verteld over mijn zwangerschap. Toen ik ze na de vakantie weer zag, keken ze allemaal vragend naar mijn (amper aanwezige) buik. Met zo'n blik van: jaja, zou ze wel echt zwanger zijn? En ook een paar mannelijke collega's zeiden niet subtiel: waar is je buik? Terwijl ik er ook op had gerekend dat ik er toen wel mee had kunnen pronken. Nou, twee maanden daarna had ik alsnog een heel mooie toeter.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:10 schreef StarDust_ het volgende:
Ik keek ook net op mijn ticker...nog precies 100 dagen!![]()
Vandaag is de kinderkamer geleverd...happy hormones!!
En had ik van de week nog een babybump-buik...is die sinds gisteren weer helemaal verdwenen! Reactie van buurjongetje: "Ik hoorde dat jij een baby in de buik hebt. Meestal hebben mama's dan een dikke buik, maar jij hebt een dunne buik!" In niet-zwangere situatie is zo'n compliment natuurlijk heel fijn...
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:30 schreef Franny_G het volgende:
Wat ik het merkwaardigst vond, waren wildvreemde vrouwen in winkels die tegen me zeiden: je krijgt zeker een meisje he? Dat heb ik wel drie keer meegemaakt, en dan stond ik echt met mijn mond vol tanden.
De derde keer was ik wel zo alert om te vragen: waarom denk je dat? En toen kreeg ik niet een praatje over een bepaalde 'dracht' maar wel: ik zie het aan je hele uitstraling!. Nou, ik begreep er nog steeds niets van, maar ik vond het toch ook wel mooi.
de vliezen??quote:Op donderdag 18 september 2014 21:03 schreef Skittles het volgende:
Nou af en toe vraag ik me af of ze iets probeert te breken
ribben genoegquote:Op donderdag 18 september 2014 21:03 schreef Skittles het volgende:
Nou af en toe vraag ik me af of ze iets probeert te breken
Dat dan je mondhoeken scheuren ipv benedenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wil ze er via m'n mond eruit?
Woohoo inkopen!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:09 schreef Gevalletje het volgende:
Beetje laat, maar gefeliciteerd SoesaMooi meisje en mooie naam!
Ai die serie foto's netVooral dat omhooggehouden kind aan de pokertafel..
Mooie kleur Away, ziet er erg fel uit in blik, maar erg leuk op de muur!
Rest vergeten... Vandaag wezen shoppen met m'n moeder! Dus nieuwe broek, paar truitjes en paar rompertjes rijker! Al kan ik me nog niet voorstellen dat die shirtjes straks zo aansluitend gaan zitten. Je ziet al wel een klein buikje, maar vind het er nog steeds aks een 10-dagen McDonalds-buik uitzien. 2 nachten terug verkeerd gelegen ofzo en met een pijnlijke nek wakker geworden. Heb het wat gemasseerd, waardoor het nu al 2 dagen gevoelig is en doortrekt naar m'n hoofd.. Gelukkig morgen nog vrij en al afgesproken dat ik zaterdag eerder wegga als ik moe word of pijn krijg
.
Had vanavond ineens pijn in m'n maag, begon na wat misselijkheid door busrit. Thuis maar klein beetje gegeten, hielp niet. Geen zin in koken dus vriend is langs de snackbar geweest. Had amper wat op en m'n maag voelde opgezet en pijnlijk. Wilde even liggen, maar staan deed nog meer pijn, dus maar krom naar bed gelopen. Vriend vroeg nog wat er was, of ik weeën had ofzo. Nou liever nog niet zeg.. Liggen heeft geholpen, maar heb echt totaal geen honger en ben soms iets misselijk. Misschien toch iets geks gegeten? Trekt vast snel weg, maar met m'n nek erbij voel ik me vandaag even brak.
Ehh nou, dat kleine beetje eten ervoor was dus chipsquote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Woohoo inkopen!![]()
Die pijn komt me bekend voor. Dat heb ik als ik chips heb gegeten, misschien komt het door het vet?
Ja hey SQ, ik wil ze graag allemaal heel houden hoor
melk? Bwuh, niet leukquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:42 schreef krijgerrtje het volgende:
Ruknacht, om 2 uur wakker worden van maagzuur, niet zo'n beetje ook. Nu klaarwakker dus, maar geen rennies meer in huisDus zo rechtop mogelijk zitten en bedenken wat ik nog in huis heb wat zou kunnen helpen.
we zijn ongeveer even ver, en ik voel ook nog niets. dat ik zo'n ontplofte buik heb komt alleen maar omdat het mijn vierde is. Heus, komt goedquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:50 schreef Cholula het volgende:
Soesa gefeliciteerd! Wat een mooi meisje!!!
Gevalletje wat vervelend dat je je zo slecht voelde na de snackbar, maar op zich handig dat je weet waar het vandaan komt. Leuk dat je al babyborrels hebt. Dat lijkt me gaaf!
SQ fijn dat je meisje je weer bont en blauw traptIk kan me je onzekerheid zo goed voorstellen. Maar je bent al gewoon al 37 weken!
Wakker worden van maagzuur lijkt me echt heel naar. Ik zou zeggen zorg dat je vanillevla hebt, maar aan de andere kant als je dat altijd over nadenkt vergeet je de Rennies ook vast nietIk hoop dat je toch uiteindelijk nog hebt kunnen slapen.
Hier slaat de onzekerheid toe. Over twee weken heb ik weer een afspraak bij de vk, maar ik word af en toe overvallen door het gevoel dat het niet goed zit. Mijn eigen schuld want doordat ik hier lees over potentieel babyvoelen bij mensen die minder ver zijn dan ik en beginnende buiken langs zie komen, is er bij mij nog niets. Ja, mijn buik borrelt, maar dat komt in mijn ogen door het crappy eten hier. En als ik wakker word en moet plassen dan heb ik ook iets van een buikje. Maar zodra ik mijn blaas heb geleegd: niets!
Ik blijf gewoon maar aftellen en druk aan het werk, dan vliegen de dagen ook voorbij.
heb je nog netflix tips? ik ben begonnen aan "lie to me" maar ook daar zal ik wel weer snel doorheen zijnquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:22 schreef krijgerrtje het volgende:
Dad wat mooi!![]()
Wmik draaipoging vandaag! Ik duim voor je![]()
Razzhet klinkt zo fijn allemaal! Jammer dat de kraam maar halve dagen komt... Blijft ze dan ook langer? Dat jullie net zoveel uren krijgen of niet?
Rady, voor 150 euro zou ik dat ook doen! Waarom komen die acties altijd nadat je de spullen in huis hebt?![]()
Hier deed melk het vanacht goed! Volgens mij een heel pak leeg gedronken, en zal vanmiddag even rennies, pepermunt en vanillevla halen! Maar goed, als je eenmaal wakker bent... Van 2 tot 6 klaarwakker op de bank gezeten. Thankgod voor Netflix
wij kijken nu samen white collar en ik zelf dexterquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb je nog netflix tips? ik ben begonnen aan "lie to me" maar ook daar zal ik wel weer snel doorheen zijn
Liefquote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zoals ik 't zie is er niks mis mee dat S je zo ziet, het leven is niet altijd rozengeur & manenschijn, dat mag/moet ze ook leren (hoewel je je kids natuurlijk het liefst in bescherming neemt, dat snap ik). Je kunt haar wel laten zien dat er verschillende manieren zijn om er mee om te gaan; jij laat nu zien dat je soms voor jezelf moet kiezen als je je niet fijn voelt, en dat hulp vragen (lief eerder naar huis) ok is. Topmoeder dus! Oh, en daarbij heb je ook al de zorg voor de andere 2, en daarvoor doe je ook 't goede nu. Sterkte!!
Whoa, vlindurtje, wat fijnquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:24 schreef Vlindur het volgende:
Egopost:
[ afbeelding ]
De baby, bloeduitstorting en ik zijn weer door de keuring. Over 2 weken terugkomen.
Baby is goed gegroeid, komt uit op 7 weken en ik ben volgens eigen berekening 7.2 dus ik zie het wel weer even zonnig in
Wel last van bruin bloed verlies, maar dat is niet zo erg. Zolang het niet helderrrood is mag het.
Bij helderrood gelijk bellen en anders tot 2 oktober![]()
DaD, wil je mij een pm doen met de foto's?
Het kan. Het kan ook een hematoom zijn. Als de innesteling begint is alles extra goed doorbloed. Mijn lichaam heeft daar misschien iets te goed zn best op gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whoa, vlindurtje, wat fijnik ben zo blij voor jullie
Zie ik nou een tweede vruchtzak op de bovenste foto? En zo ja, is het dan toch een tweeling geweest in eerste instantie?
jup, zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:35 schreef Fee-nix het volgende:
Ok, jullie hebben me al overgehaald. (Was niet zo moeilijk he, haha)
Misschien herkenbaar: aan het eind van mijn zwangerschap heb ik altijd zo'n last van keuzestress. Ik kan gewoon echt niet meer nadenken. Ik moest laatst nieuwe sokken kopen voor mezelf en mijn jongste. Ik denk dat ik er wel een half uur voor in de Zeeman heb staan twijfelen
.
ik vind BabyCook zo'n raar gekozen naam.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:30 schreef Fee-nix het volgende:
Nee, ik heb 1 boxkleed, geen idee hoe ik daaraan kom. En ik ben een kniert
. Maar ik willum wel
. En we hebben toch 100 euro gekregen voor een kraamcadeau, dus het kan er best af
.
Maar ik zat ook nog aan zo'n Beaba BabyCook te denken. Maar ik denk dat het in theorie een heel leuk idee is en dat ik hem dan in de praktijk niet vaak genoeg ga gebruiken... (Ben zo'n ontaarde potjes-moeder)
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik heb een tweeling.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je daar werkenjarenlang dezelfde kutgrappen aan moeten horen
Doctor Whoquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb je nog netflix tips? ik ben begonnen aan "lie to me" maar ook daar zal ik wel weer snel doorheen zijn
Ja, dat zekerquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind BabyCook zo'n raar gekozen naam.
Maar dit even geheel terzijde.
of jij het ontstaan van die hematoom goed kan uitleggenquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:59 schreef WupWup het volgende:
[..]
Doctor Who![]()
![]()
Vlindur wat fijn die echo! Maar wat is je vraag nu?
jup, volgens mij welquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
of jij het ontstaan van die hematoom goed kan uitleggen![]()
Oh, dat vleermuispakje! Die wil ik!Hebben ze hem ook in maat 98? Dan kan ik hem legaal kopen
![]()
Fee-Nix, staat dat boxkleed toevallig ook niet op marktplaats? Je zou eens kunnen kijken![]()
Mijne had ik toen ook gekocht in de aanbieding. Ik vind ze echt verschrikkelijk duur
Dat zou je denken he.. Maar helaas, 8 dagen is 8 dagen. Dus dinsdag voor het laatstquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:22 schreef krijgerrtje het volgende:
Dad wat mooi!![]()
Wmik draaipoging vandaag! Ik duim voor je![]()
Razzhet klinkt zo fijn allemaal! Jammer dat de kraam maar halve dagen komt... Blijft ze dan ook langer? Dat jullie net zoveel uren krijgen
Waar is die te koop dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:23 schreef Radyhyn het volgende:
Gaaf pakje SQ!
Maar waarom hebben ze deze nou niet in baby-formaat! Anders had ik em direct besteld!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3NV_0305_005R.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[3590]&set=key[height],value[4197]&set=key[x],value[630]&set=key[y],value[154]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
I'M BATMAN!
En wel de tv laten ophangen voor de bevalling hé.. kan je dan straks lekker met de beeb in bed naar baby-tv kijken
Wij moeten ook nog eens gaan shoppen voor een boxkleed.. zo veel leuks!(maar inderdaad die prijzen!).
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar is die te koop dan?Die wil ik ook!
SQ, het vleermuizenpak gaat tot 92. Te klein dus
Ook H&M!quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar is die te koop dan?Die wil ik ook!
SQ, het vleermuizenpak gaat tot 92. Te klein dus
Dibs!quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]je mag de mijnes in 56 alvast dibsen hoor
fijn!! Hopelijk snapt ie de hint nuquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:34 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Ha, hier terug van het draaien: gelukt!!
Viel me mee, maar er is blijkbaar ook nog veel ruimte daarbinnen. Dus nu hopen dat ie blijft liggen!
Jaahhhh wat fijn!quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:34 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Viel me mee, maar er is blijkbaar ook nog veel ruimte daarbinnen. Dus nu hopen dat ie blijft liggen!
Super! Nu lekker op bed, lekker rustenquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:34 schreef watmoetikkiezen het volgende:
die vond ik minder storend. Is dus ook onderwegquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef Vlindur het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3MV%200236105%20001%2086%206608.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oh, ze hebben deze verprutst![]()
Nu zit er zo'n stomme berenkop ingenaaid
musjes.comquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:50 schreef Vlindur het volgende:
H&M heeft echt geweldig spul ja
En straks als deze blijft zitten koop ik www.musjes.com ook leeg
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:51 schreef Radyhyn het volgende:
Kwam net deze 2 ook al tegen op de H&M site..
wanna... have... must.. have.. pandaaahhhss!!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3EV%200233596%20001%2037%202183.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=6&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3EV%200229711%20001%2000%200000.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar eigenlijk heb ik met mezelf 'afgesproken' dat ik eerst goed moet inventariseren wat ik nou eigenlijk allemaal al heb gekocht qua maten enzo.. en als ik dat weet wil ik pas weer meer bijkopen.. in de juiste maten
Wat doe je!!?? Die hebben ook al zulke leuke kleertjes!!quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:50 schreef Vlindur het volgende:
H&M heeft echt geweldig spul ja
En straks als deze blijft zitten koop ik www.musjes.com ook leeg
scroll voor de gein es door de OP van het kinderkleding topicquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:53 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Wat doe je!!?? Die hebben ook al zulke leuke kleertjes!!
Whaaahhhh..
*slaat url op*
Ik denk dat niemand zal kunnen vertellen hoe je er precies aan komt. Ik in elk geval niet van achter m'n monitorquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
of jij het ontstaan van die hematoom goed kan uitleggen![]()
Oohhooooo *kilk-er-die-klik*quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
scroll voor de gein es door de OP van het kinderkleding topic
Ik kan je zo 25 van dat soort webshops geven
Jamaar Away kijk nou! D'r staan gewoon vosjes opppppp!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:06 schreef AwayTL het volgende:
Zoo goeiemorgen, net weer heerlijk diep geslapen op de bank..
Ik klik gewoon lekker niet op de linkjes! Word ik ook niet uitgedaagd door jullie
Ja, ik vind zo hoog heerlijk. Maar om hoogzwanger( of net bevallen) met een krukje je bed in te moeten klimmen lijkt mijn de hel!quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net mijn bed op klossen en ik vraag me oprecht af hoe stokstaartje dat gaat doen met haar 1.53!
ik zag die klossen staan en dacht: Ooh, is dat alles?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:18 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, ik vind zo hoog heerlijk. Maar om hoogzwanger( of net bevallen) met een krukje je bed in te moeten klimmen lijkt mijn de hel!
Gezien jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:17 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Jamaar Away kijk nou! D'r staan gewoon vosjes opppppp!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alles veur 't kint héquote:
Ze meten het denk ik niet naquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:29 schreef Radyhyn het volgende:
Verstandig Away
Bedklossen zijn niet nodig toch als je bed al 70 cm hoog is?
Volgens mij is ons bed 68 cm hoog ofzo.. ze gaan toch niet moeilijk doen over die 2 cm hoop ik toch?
Online shoppen ftw!quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:30 schreef Franny_G het volgende:
Die met die vosjes heeft I!
Ik moet zeggen: ik ging pas los nadat I geboren was. Voor haar geboorte kon ik me gewoon nog niet zoveel voorstellen bij de baby in kleertjes. Of überhaupt: de baby. Het was nog zo onwerkelijk. Maar toen ze er eenmaal was en ik nog verlof had.....
V werd vanochtend boos omdat ik hem de verkeerde sokken aan wilde doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:45 schreef Zoë23 het volgende:
Hahadan kun je na de geboorte ook lekker los SQ.
En voor peuters bijv is er ook zoveel leuks te koop
S heeft bijv regenlaarsjes met een zwarte kat erop (mijn ouders hebben een zwarte kat) dus die regenlaarsjes heeft ze nu ook gewoon aan(ze heeft ze nog net niet aan in bed haha)
heb wel sandalen meegegeven voor bij de oppas hoor![]()
Vind het leuk dat ze een eigen smaak heeft en van mij mag dat. Al vond ik het ook wel leuk om haar kleding uit te kiezen
die klossen zijn ook voornamelijk voor de kraamdagenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:44 schreef Radyhyn het volgende:
Away zal ik doen
Ben sowieso niet van plan om thuis te bevallen hoor.. maarja..
SQ.. ja maar het is ook allemaal zo leuk.. die lakjes.. garen.. lego en beitels!
Onze is ook 68 cm en de vrouw van de intake begon over een dekmatras(je), want de minimale lengte is 70 cm. Nja van die 2 cm zal de kraam's rug ook niet naar de pest gaan gok ik zo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:29 schreef Radyhyn het volgende:
Verstandig Away
Bedklossen zijn niet nodig toch als je bed al 70 cm hoog is?
Volgens mij is ons bed 68 cm hoog ofzo.. ze gaan toch niet moeilijk doen over die 2 cm hoop ik toch?
Edit: of was 't nou 80 cm en ons bed was 78 ofzo.. (schoonbroer heeft het laatst opgemeten en zijn conclusie was dat 't vast niet nodig was.. van die klossen)
ja heb m weggelegdquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi, kwak! En ik heb het ook heet, maar dat komt écht door die wollen deken op schoot
je bent nog gul ook! 1.52 hè! Hoe ik in bed kom? In Friesland noemen ze het fierljeppenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net mijn bed op klossen en ik vraag me oprecht af hoe stokstaartje dat gaat doen met haar 1.53!
Oehquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:40 schreef Radyhyn het volgende:
Woahhh.. als ik een meisje zou krijgen zou ik deze direct kopen![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3KV%200192542%20002%2000%200000.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
This remark is useless without a videoquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
je bent nog gul ook! 1.52 hè! Hoe ik in bed kom? In Friesland noemen ze het fierljeppen
hey, every story has a beginning, toch!quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:30 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
Pf ja warm zo die deken.
Sq, die zijn inderdaad voor het moment supreme of als je met je blote reet moet slapen vanwege het helen. (Afhankelijk van of het echt zeil is natuurlijk)
Hehehe, o oepsquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog eens na. En dat vooral het gedeelte in de quote
Je broek staat al bijna in de fik zo heet!quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:30 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
Pf ja warm zo die deken.
Sq, die zijn inderdaad voor het moment supreme of als je met je blote reet moet slapen vanwege het helen. (Afhankelijk van of het echt zeil is natuurlijk)
Ik ben ook kleurenscheel als het op matchen van kleding aankomt. Maar colorblocking was toch helemaal hip en in? Dan noem je het de nieuwste mode en iedereen die het niet snapt is niet van deze tijd meerquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:30 schreef Hilmo het volgende:
Hhhahahhaa DND![]()
Oef, warm lijkt me dat met die dekens nog over jullie heen. Ik ga zo een creatieve poging tot schilderen doen![]()
Die kleertjes zijn wel grappig, maar totaal mijn stijl en prijs niet. Boxkleed van de Wibra was vorige week in de aanbieding, misschien deze week ook nog. Een euro korting geloof ik. Wij hebben de groen/blauwe gekocht, best lekker kleed.
Ik sla ook totaal niet op hol van kleertjes moet ik zeggen. Denk dat ik dat eerder heb als de baby er is. Ik ben ook een ramp met samenstellen van een shirt met een broekje, daar zie ik best tegen op stiekemWant we hebben allemaal verschillende dingetjes gekregen en hoe combineer ik dat in hemelsnaam...
Ik heb op mijn eigen bed 1 van de beschermzeiltjes uit een pak van 10 gepakt en onder het hoeslaken gelegd. Geloof dat veel daarbij zweerde om met je blote gat op te gaan liggen na de bevalling (naam ff kwijt)
ik heb daarom alleen effen broekjes en alleen bedrukte shirts. Hoeven alleen de kleuren niet te vloekenquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:30 schreef Hilmo het volgende:
Hhhahahhaa DND![]()
Oef, warm lijkt me dat met die dekens nog over jullie heen. Ik ga zo een creatieve poging tot schilderen doen![]()
Die kleertjes zijn wel grappig, maar totaal mijn stijl en prijs niet. Boxkleed van de Wibra was vorige week in de aanbieding, misschien deze week ook nog. Een euro korting geloof ik. Wij hebben de groen/blauwe gekocht, best lekker kleed.
Ik sla ook totaal niet op hol van kleertjes moet ik zeggen. Denk dat ik dat eerder heb als de baby er is. Ik ben ook een ramp met samenstellen van een shirt met een broekje, daar zie ik best tegen op stiekemWant we hebben allemaal verschillende dingetjes gekregen en hoe combineer ik dat in hemelsnaam...
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
This remark is useless without a video
quote:
Owwwwwwwwwwwwwwhhhhquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die klossen zijn ook voornamelijk voor de kraamdagen(dit wist mijn man ook niet, die vond t ook stom want ik moest toch beneden werpen!)
En ja, kleertjes voor dreumesen en peuters zijn vaak nóg leuker
nee... Van jou!quote:
waarschijnlijk een gemiddelde van wat je de afgelopen xx maanden hebt gewerkt?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:39 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]![]()
Deden we ooit eens met school, over een slootje van anderhalve meter breedGooit zo'n rotjoch zo'n stok tegen m'n hoofd
![]()
Net m'n brief van het UWV, it's all good!Hoe bereken ik nou wat ik wekelijks krijg? M'n dagloon vermenigvuldigen or what? Dan kom ik op veel meer uit dan wat ik ooit in verdiend heb
echt niet!!! Voordat de kleine plop heeft gedaan en ik minstens 10 liter vocht kwijt ben kom ik niet op de foto of een video! Laatst een buik foto gedaan. Schrok me rot. Heb een dikke plofkop!quote:
Nee, dat schijnt van niet. Daar was het steeds te vroeg voor. Ik hoef bijvoorbeeld nu ook nog bloed te laten testen (ADCC) omdat het te vroeg is. Die 2x is gewoon stom toeval geweest..quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:57 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zal kunnen vertellen hoe je er precies aan komt. Ik in elk geval niet van achter m'n monitorSommigen zullen al gauw de kaart vanishing twin spelen, maar er zijn ook kampen die zeggen dat er niet zoiets bestaat als het afstoten van een vruchtje tijdens een doorgaande zwangerschap (dus dat evt vanishing twins 'gewoon' worden geresorbeerd). Of je hebt 'gewoon' een bloeding gehad van het baarmoederslijmvlies, maar hoe en waarom, tja, dunno. Ik vroeg me wel af of jouw rhesusantistoffen nog een rol zouden kunnen hebben gespeeld tijdens de afgelopen zwangerschappen?
Je was niet de enige geloof ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:31 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hehehe, o oeps. Laat maar dus
.
wel buikfotos blijven maken hoor! Dat is over tien jaar zo priceless!quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:49 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
echt niet!!! Voordat de kleine plop heeft gedaan en ik minstens 10 liter vocht kwijt ben kom ik niet op de foto of een video! Laatst een buik foto gedaan. Schrok me rot. Heb een dikke plofkop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:12 schreef Fee-nix het volgende:
Ik zal even wat bewijs leveren. Dit was bij mijn eerste zwangerschap.
Links pas bevallen, (crappy foto's van helaas, maar kijk die enorme onderkin), rechts een maand later. Best opgeknapt, toch.
wauw fee wat een verschil!!! Geeft hoop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik ook met foto's na M's bevalling. Plofkop en helemaal geel en grauw....(niet de eerste foto's maar de latere na het bloedverlies)quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:21 schreef Fee-nix het volgende:
Ja ernstig he. En het erge is: het was me niet eens echt opgevallen, omdat het zo geleidelijk ging
. Pas later toen ik de foto's terug zag, viel ik zowat van m'n stoel.
Ik denk niet dat hypnobirthing vocht vasthouden of fluxus had kunnen voorkomenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:29 schreef Cwen het volgende:
Ik heb juist hele frisse foto's van mezelf na de bevalling. Iedereen zei het ook, dat ik er goed uitzag. Ik dank nog steeds de hypnobirthing ervoor.
Van mij hoeft dat filmen niet zo. Het hele gebeuren is al best heftig en om dat terug te zien.. Lijkt me best moeilijk. (tenzij je een droom bevalling hebt misschien)quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:51 schreef Radyhyn het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van video/foto's tijdens de bevalling?
Bij mijn zusje heb ik alles gefilmd en daarna ook nog foto's genomen. Nu vroeg zij wat ik wilde... foto's of film.. euhhhhh kweenie..![]()
Is natuurlijk alleen bedoeld voor de 'privé collectie' en aangezien mijn zusje natuurlijk fotografe neig ik daar wel naar.. maar film is natuurlijk ook erg bijzonder.. maar of je dat voor je lol gaat terugkijken later weet ik eigenlijk niet
Ik twijfelde heel lang over een camera op statief aan het hoofdeinde van het bed, dus zeg maar met het zelfde beeld dat ik tijdens de bevalling had. Ik deed het uiteindelijk niet en heb daar best een beetje spijt van gehad na S zijn bevalling. Het was zo hectisch (tang, op mijn buik duwen, toen een slap kindje waarmee ze weg renden naar de kamer ernaast) en ik was zo kapot dat ik me sommige dingen niet meer goed herinner. En daar heb ik verder geen trauma van, maar ik ben wel heel nieuwschierig naar hoe het er nou allemaal uit zag enzo. Ik ben wel van de gory details enzo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:56 schreef AwayTL het volgende:
Heb net via de app de vraag gekregen of iemand bij mijn bevalling foto's mocht maken om ervaring op te doen. Heb hartelijk bedankt. Foto's na de bevalling graag, maar tijdens.. Vind dat voor mezelf iets wat dus niet vastgelegd hoeft te worden en vanuit herinnering bewaard kan blijven.
That having said, zou ik een film een beetje vinden als tijdens een concert op je mobiel gaan filmen. Je kijkt het toch nooit terug. Zou dan voor de foto's gaan!
Super goed!quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:18 schreef Loj het volgende:
Ff een update zonder bij te lezen...
Alles prima hier
Bloeddruk was goed
Ik hoef pas volgende week donderdag terug!!
En dat ik zo beroerd was de afgelopen twee dagen is waarschijnlijk de warmte
Ik ben superblij!
Op naar m'n oktober baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriend heeft in de spannende uurtjes vlak voor de geboorte geen foto's meer genomen, maar na de bevalling wel heel veel en hij heeft echt mooie foto's gemaakt, zoals deze, een half uurtje na de geboorte. I en ik maken kennis met elkaar..
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik heel blij mee."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILER: studiegezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat geeft al een beter gevoel, het wordt vast wel goedgekeurd dan!
Kwak
ik kan me er echt niks bij voorstellen, maar goed... Wel bijzonder vond ik de allerlaatste buikfoto, na het breken van de vliezen. Buik was ineens voor de helft wegquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem ook aan dat mensen met "de bevalling filmen" ook de uitdrijving zelf bedoelen en niet twaalf uur lang een weeën wegpuffende vrouw in beeld zetten
wat zeg je dat mooi. Helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:27 schreef Risu het volgende:
Ik kijk toch wel uit naar de bevalling. De pijn niet zo, maar dat overleef ik wel. Ik doel eigenlijk ook meer op het hele ontmoeten en de hele ervaring op zich.
Het is nog veel mooier dan ik er ooit van heb durven dromen!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:27 schreef Risu het volgende:
Ik kijk toch wel uit naar de bevalling. De pijn niet zo, maar dat overleef ik wel. Ik doel eigenlijk ook meer op het hele ontmoeten en de hele ervaring op zich.
Alleen al voor dat moment zou ik nog een kind willenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:27 schreef Risu het volgende:
op film hoeft van mij ook écht niet. En wie de foto's moet maken bij een thuisbevalling is me ook een raadselquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik kan me er echt niks bij voorstellen, maar goed... Wel bijzonder vond ik de allerlaatste buikfoto, na het breken van de vliezen. Buik was ineens voor de helft weg
De buurvrouw of de glazenwasserquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op film hoeft van mij ook écht niet. En wie de foto's moet maken bij een thuisbevalling is me ook een raadsel
Dot. van het filmen klinkt zo lief!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef Dot. het volgende:
Mijn vriend wilde het wegen filmen en ging toen even meehelpen, maar heeft de camera toen niet uitgezet, en ook al zie je niks, die geluiden zijn echt al geweldigDie eerste babygeluidjes en de vpk die vertelt hoe zwaar hij is en ik ben ook nog ergens op de achtergrond. Zo leuk!
Goed nieuws voor Vlindur!
De kraam misschien? Die komen toch ook bij je bevalling al helpen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op film hoeft van mij ook écht niet. En wie de foto's moet maken bij een thuisbevalling is me ook een raadsel
ja maar die heeft dan toch ook wel andere dingen te doen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
De kraam misschien? Die komen toch ook bij je bevalling al helpen?
Ja, maar zij of de vk maakt foto's. Ze zitten je echt niet de hele tijd aan te moedigen, tenzij je dat wil natuurlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar die heeft dan toch ook wel andere dingen te doen?
lol, maar van vóórdat t kind er in zijn geheel uit is hoef ik echt geen foto's natuurlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:54 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, maar zij of de vk maakt foto's. Ze zitten je echt niet de hele tijd aan te moedigen, tenzij je dat wil natuurlijk.
mwah zo heel druk heeft de kraam het dan niet hoor. En als de placenta er eenmaal is en je vloeit niet teveel dan kan je verloskundige ook foto's maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol, maar van vóórdat t kind er in zijn geheel uit is hoef ik echt geen foto's natuurlijken als t kind wordt geboren zullen ze het wel druk hebben met andere dingen denk ik. Maar misschien ook niet, ik heb t natuurlijk ook nog nooit gedaan
Sterktequote:Op zaterdag 20 september 2014 00:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ah kijk, dan zadelen we daar de kraam / vk wel mee op
Man man, mijn eten viel niet goed en komt nu via alle openingen tegelijk naar buiten
ik zat om tien over acht in de bus en nu in eeenn kippenhok onderweg naar Arnhem. Ben allang blij als ik rond half zeven vanavond weer thuis benquote:Op zaterdag 20 september 2014 08:52 schreef NotTheSame het volgende:
Het voordeel van op tijd wakker zijn is wel dat je om 8.45uur al bij de Kruidvat staat die pas om 9.00uur open is... Luiers in slaan. (Vandaag 50% korting op Pampers!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |