ja, die is alleen een beetje simpel, maar niet gehandicaptquote:Op donderdag 18 september 2014 16:01 schreef AwayTL het volgende:
Nou ja als die hulp dan maar goed is, komt het vast goed.. Is die kerel wel goed dan?
Ik probeer het ook, maar dan word ik soms toch een beetje verdrietig... Zou alles wel goed gaan met de kleine? En het feit dat ik zonder reden van de gyn over 2 weken een groeiecho krijg, werkt ook niet goed voor mijn gemoedstoestand. Maar ik voel wel dat de kleine sterker wordt (hart klopt steeds sterker en beweegt volop), en mijn baarmoeder lijkt wel te groeien. Ach...hormonen!quote:Op donderdag 18 september 2014 17:53 schreef Heliotrope het volgende:
En Stardust, ik herken het wel. Ik ben ook 10 weken verder dan je zou schatten denk ik. Inderdaad kleding helpt ook wel soms. En verder gewoon stom zulke opmerkingen, ik deel je frustratie (soms iig, ik probeer ook maar gewoon trots te zijn op mijn buik!)
als je baarmoeder maar goed groeit is dat ook wel geruststellen toch. Dan is het vooral dat je 'bescheiden draagt'. Ik heb het even gemist, moest en echt zonder reden groeiecho? Het zit echt wel goed met je kleintje, zeker als dat verder wel zo voelt! Maar ik herken al je punten precies, en dat is soms ook gewoon niet leukquote:Op donderdag 18 september 2014 18:20 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Ik probeer het ook, maar dan word ik soms toch een beetje verdrietig... Zou alles wel goed gaan met de kleine? En het feit dat ik zonder reden van de gyn over 2 weken een groeiecho krijg, werkt ook niet goed voor mijn gemoedstoestand. Maar ik voel wel dat de kleine sterker wordt (hart klopt steeds sterker en beweegt volop), en mijn baarmoeder lijkt wel te groeien. Ach...hormonen!
wanneer heb je die brief gekregen?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:34 schreef krijgerrtje het volgende:
Weten jullie trouwens hoe het zit met het UWV? Ik krijg als het goed is regelrecht van hen mijn geld, en officieel begint mijn verlof dinsdagmaar nog niks gehoord verder, behalve dat ze de aanvraag gehad hadden en binnen 8 weken antwoord zouden geven?
jammerquote:Op donderdag 18 september 2014 18:32 schreef WupWup het volgende:
Dringend zwangeren gezocht voor een (gratis!) echo morgen!!! Ten behoeve van de opleiding voor echoscopisten. Het gaat om zwangere tussen 10 en 12,5 weken (nekplooi) en tussen 28 en 32 weken. Locatie: WKZ in Utrecht. PM/DM mij even voor het telefoonnummer.
Oh das wel goed om te weten. Ik had ook die brief dat het tot 8 weken kon duren, en vroeg me idd af hoe lang dat in de praktijk zou zijn. Dus niet standaard 8 wekenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer heb je die brief gekregen?
Ik kreeg afgelopen dinsdag de brief dat de aanvraag was ontvangen en woensdag een brief dat de aanvraag was gehonoreerdwerk jij vaste uren?
Eerste brief kreeg ik twee week terug geloof ik? Vlak nadat m'n baas hem had aangevraagd. Geen vaste uren, dan zal het wel wat langer duren..quote:Op donderdag 18 september 2014 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen dinsdag de brief dat de aanvraag was ontvangen en woensdag een brief dat de aanvraag was gehonoreerdwerk jij vaste uren?
Mooiquote:Op donderdag 18 september 2014 17:33 schreef AwayTL het volgende:
Sd, hopelijk komt de poefbuik dan nog. Kan jij ook lekker pronken.
bruce nog 3 weken!! Dat gaat snel!!!
Brazilliegeel is goedgekeurd![]()
[ afbeelding ]
Vind het bijna zonde om daar dan die stickers overheen te doen! Misschien inderdaad gewoon met olijfgroen erbij gaan werken! Blij!!
Bij mij kwam t na een paar dagen verlof binnen, beide brieven vlak na elkaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:34 schreef krijgerrtje het volgende:
Weten jullie trouwens hoe het zit met het UWV? Ik krijg als het goed is regelrecht van hen mijn geld, en officieel begint mijn verlof dinsdagmaar nog niks gehoord verder, behalve dat ze de aanvraag gehad hadden en binnen 8 weken antwoord zouden geven?
Zoals ik 't zie is er niks mis mee dat S je zo ziet, het leven is niet altijd rozengeur & manenschijn, dat mag/moet ze ook leren (hoewel je je kids natuurlijk het liefst in bescherming neemt, dat snap ik). Je kunt haar wel laten zien dat er verschillende manieren zijn om er mee om te gaan; jij laat nu zien dat je soms voor jezelf moet kiezen als je je niet fijn voelt, en dat hulp vragen (lief eerder naar huis) ok is. Topmoeder dus! Oh, en daarbij heb je ook al de zorg voor de andere 2, en daarvoor doe je ook 't goede nu. Sterkte!!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef Zoë23 het volgende:
S kwam al met een pleister voor mijn buik en ik moet naar de buikendokterze is zo lief. Wil helemaal niet dat ze me zo ziet..
+1quote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zoals ik 't zie is er niks mis mee dat S je zo ziet, het leven is niet altijd rozengeur & manenschijn, dat mag/moet ze ook leren (hoewel je je kids natuurlijk het liefst in bescherming neemt, dat snap ik). Je kunt haar wel laten zien dat er verschillende manieren zijn om er mee om te gaan; jij laat nu zien dat je soms voor jezelf moet kiezen als je je niet fijn voelt, en dat hulp vragen (lief eerder naar huis) ok is. Topmoeder dus! Oh, en daarbij heb je ook al de zorg voor de andere 2, en daarvoor doe je ook 't goede nu. Sterkte!!
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef Risu het volgende:
Woah, placenta aan buikwand me reet. Ik voel weer hetzelfde als gisteren, precies dezelfde plek en ik ben nog naar de wc geweest een uur geleden, dus die drol is allang weg.![]()
Of hij zit wel aan de voorkant, maar dan vrij hoog. Ik voel baby namelijk heel laag.
Ik begin 'm te knijpen dat er iets mis is gegaan bij de aanvraag van mijn verlof. Werkgever die vraagt of ik kom werken, jaargesprek dat ingepland wordt en nog steeds geen brief, ook niet dat het aangevraagd isquote:Op donderdag 18 september 2014 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed en kinderen zijn natuurlijk ook gewoon bot/eerlijk en hebben geen idee dat zoiets voor jou niet leuk is. Ik had leerlingen op mijn school vlak voor de zomervakantie verteld over mijn zwangerschap. Toen ik ze na de vakantie weer zag, keken ze allemaal vragend naar mijn (amper aanwezige) buik. Met zo'n blik van: jaja, zou ze wel echt zwanger zijn? En ook een paar mannelijke collega's zeiden niet subtiel: waar is je buik? Terwijl ik er ook op had gerekend dat ik er toen wel mee had kunnen pronken. Nou, twee maanden daarna had ik alsnog een heel mooie toeter.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:10 schreef StarDust_ het volgende:
Ik keek ook net op mijn ticker...nog precies 100 dagen!![]()
Vandaag is de kinderkamer geleverd...happy hormones!!
En had ik van de week nog een babybump-buik...is die sinds gisteren weer helemaal verdwenen! Reactie van buurjongetje: "Ik hoorde dat jij een baby in de buik hebt. Meestal hebben mama's dan een dikke buik, maar jij hebt een dunne buik!" In niet-zwangere situatie is zo'n compliment natuurlijk heel fijn...
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:30 schreef Franny_G het volgende:
Wat ik het merkwaardigst vond, waren wildvreemde vrouwen in winkels die tegen me zeiden: je krijgt zeker een meisje he? Dat heb ik wel drie keer meegemaakt, en dan stond ik echt met mijn mond vol tanden.
De derde keer was ik wel zo alert om te vragen: waarom denk je dat? En toen kreeg ik niet een praatje over een bepaalde 'dracht' maar wel: ik zie het aan je hele uitstraling!. Nou, ik begreep er nog steeds niets van, maar ik vond het toch ook wel mooi.
de vliezen??quote:Op donderdag 18 september 2014 21:03 schreef Skittles het volgende:
Nou af en toe vraag ik me af of ze iets probeert te breken
ribben genoegquote:Op donderdag 18 september 2014 21:03 schreef Skittles het volgende:
Nou af en toe vraag ik me af of ze iets probeert te breken
Dat dan je mondhoeken scheuren ipv benedenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wil ze er via m'n mond eruit?
Woohoo inkopen!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:09 schreef Gevalletje het volgende:
Beetje laat, maar gefeliciteerd SoesaMooi meisje en mooie naam!
Ai die serie foto's netVooral dat omhooggehouden kind aan de pokertafel..
Mooie kleur Away, ziet er erg fel uit in blik, maar erg leuk op de muur!
Rest vergeten... Vandaag wezen shoppen met m'n moeder! Dus nieuwe broek, paar truitjes en paar rompertjes rijker! Al kan ik me nog niet voorstellen dat die shirtjes straks zo aansluitend gaan zitten. Je ziet al wel een klein buikje, maar vind het er nog steeds aks een 10-dagen McDonalds-buik uitzien. 2 nachten terug verkeerd gelegen ofzo en met een pijnlijke nek wakker geworden. Heb het wat gemasseerd, waardoor het nu al 2 dagen gevoelig is en doortrekt naar m'n hoofd.. Gelukkig morgen nog vrij en al afgesproken dat ik zaterdag eerder wegga als ik moe word of pijn krijg
.
Had vanavond ineens pijn in m'n maag, begon na wat misselijkheid door busrit. Thuis maar klein beetje gegeten, hielp niet. Geen zin in koken dus vriend is langs de snackbar geweest. Had amper wat op en m'n maag voelde opgezet en pijnlijk. Wilde even liggen, maar staan deed nog meer pijn, dus maar krom naar bed gelopen. Vriend vroeg nog wat er was, of ik weeën had ofzo. Nou liever nog niet zeg.. Liggen heeft geholpen, maar heb echt totaal geen honger en ben soms iets misselijk. Misschien toch iets geks gegeten? Trekt vast snel weg, maar met m'n nek erbij voel ik me vandaag even brak.
Ehh nou, dat kleine beetje eten ervoor was dus chipsquote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Woohoo inkopen!![]()
Die pijn komt me bekend voor. Dat heb ik als ik chips heb gegeten, misschien komt het door het vet?
Ja hey SQ, ik wil ze graag allemaal heel houden hoor
melk? Bwuh, niet leukquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:42 schreef krijgerrtje het volgende:
Ruknacht, om 2 uur wakker worden van maagzuur, niet zo'n beetje ook. Nu klaarwakker dus, maar geen rennies meer in huisDus zo rechtop mogelijk zitten en bedenken wat ik nog in huis heb wat zou kunnen helpen.
we zijn ongeveer even ver, en ik voel ook nog niets. dat ik zo'n ontplofte buik heb komt alleen maar omdat het mijn vierde is. Heus, komt goedquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:50 schreef Cholula het volgende:
Soesa gefeliciteerd! Wat een mooi meisje!!!
Gevalletje wat vervelend dat je je zo slecht voelde na de snackbar, maar op zich handig dat je weet waar het vandaan komt. Leuk dat je al babyborrels hebt. Dat lijkt me gaaf!
SQ fijn dat je meisje je weer bont en blauw traptIk kan me je onzekerheid zo goed voorstellen. Maar je bent al gewoon al 37 weken!
Wakker worden van maagzuur lijkt me echt heel naar. Ik zou zeggen zorg dat je vanillevla hebt, maar aan de andere kant als je dat altijd over nadenkt vergeet je de Rennies ook vast nietIk hoop dat je toch uiteindelijk nog hebt kunnen slapen.
Hier slaat de onzekerheid toe. Over twee weken heb ik weer een afspraak bij de vk, maar ik word af en toe overvallen door het gevoel dat het niet goed zit. Mijn eigen schuld want doordat ik hier lees over potentieel babyvoelen bij mensen die minder ver zijn dan ik en beginnende buiken langs zie komen, is er bij mij nog niets. Ja, mijn buik borrelt, maar dat komt in mijn ogen door het crappy eten hier. En als ik wakker word en moet plassen dan heb ik ook iets van een buikje. Maar zodra ik mijn blaas heb geleegd: niets!
Ik blijf gewoon maar aftellen en druk aan het werk, dan vliegen de dagen ook voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |