Het is de beste PES sinds PES6 en de eerste PES sinds PES6 die mij het eckte PES-gevoel weer geeft. Dus fuck ja. Zie GAM / PES 2015quote:Op donderdag 18 september 2014 12:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
wat? PES is weer goed?zoals vroegah?
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is de beste PES sinds PES6 en de eerste PES sinds PES6 die mij het eckte PES-gevoel weer geeft. Dus fuck ja. Zie GAM / PES 2015
Dat is een flinke statement. Pes 6 was inderdaad de beste, sinds pes 8 geen pes meer gekocht. Misschien dit jaar pes weer een kans geven danquote:Op donderdag 18 september 2014 12:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is de beste PES sinds PES6 en de eerste PES sinds PES6 die mij het eckte PES-gevoel weer geeft. Dus fuck ja. Zie GAM / PES 2015
Voor een klassieke turned based wordt het wachten op een nieuwe Dragonquest oid, heb er bij Square Enix geen vertrouwen meer in. Die hebben sinds X-2 alleen maar gare battle systemen uitgebracht.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Final Fantasy ziet er prachtig uit, maar geen turn-based combat, geen buy...
Old school turnbased combat blijft voor mij het leukste in jRPGs.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:44 schreef Drankster het volgende:
Voor een klassieke turned based wordt het wachten op een nieuwe Dragonquest oid.
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik werd er echt emo van toen ik gisteren die demo speelde... eindelijk weer een fatsoenlijke PES... na al die jarenquote:
Ja, daar heb ik ook flink de balen van. Een klassieke JRPG op de PS4 is denk ik gewoon geen markt meer voor?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Final Fantasy ziet er prachtig uit, maar geen turn-based combat, geen buy...
Nee ik geloof dat wij ''turn-based'' fanaten zwaar in de minderheid zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook flink de balen van. Een klassieke JRPG op de PS4 is denk ik gewoon geen markt meer voor?
Vooruitgang vind ik wel oke voor JRPG's... XV = instabuy voor mij.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee ik geloof dat wij ''turn-based'' fanaten zwaar in de minderheid zijn tegenwoordig.
Uit de indie-hoek zal misschein nog eens wat tofs komen. Net als de roguelikes krijgt ook dit wel weer een revival.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee ik geloof dat wij ''turn-based'' fanaten zwaar in de minderheid zijn tegenwoordig.
Dat wordt allemaal uitgebracht op de 3DS en PSV heb ik zo het idee.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1 of ander actief combat-systeem vind ik geen vooruitgang, maar achteruitgang.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Vooruitgang vind ik wel oke voor JRPG's... XV = instabuy voor mij.
Heb vertrouwen!!quote:Op donderdag 18 september 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1 of ander actief combat-systeem vind ik geen vooruitgang, maar achteruitgang.
http://tinyurl.com/k3wbpbkquote:Op donderdag 18 september 2014 12:58 schreef elshaarawy92 het volgende:
iemand die een webshop weet waar je thumb grips kunt bestellen voor ps4 controller? En ps4 controller hoesje?
Dacht gij grappig te zijn.. ik heb natuurlijk ook gezocht maar levertijd is meer dan 3 weken.. verekte koekwaus kom op zeg..quote:
Nah, ik koop geen FF games meer.quote:
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)thumb+grips&_sacat=0quote:Op donderdag 18 september 2014 13:01 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Dacht gij grappig te zijn.. ik heb natuurlijk ook gezocht maar levertijd is meer dan 3 weken.. verekte koekwaus kom op zeg..
quote:Levering:
Geschatte levertijd binnen 3 tot 7 werkdagen
Wordt vandaag verzonden als je betaalt binnen 3 uur 55 min. Details
Laatste PES delen die ik speelde waren ook lachwekkend slechtquote:Op donderdag 18 september 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah, ik koop geen FF games meer.
Laatste was X en die vond ik lachwekkend slecht.
Speel wel de oudere delen op mijn telefoon.
True.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Laatste PES delen die ik speelde waren ook lachwekkend slecht
Haha die gekke Japanners ook, hoort alleen maar op de achtergrond "whooooowhoaaah whoaaaaaah". Bovendien dat geilen op dat fictieve karakter dat er later bij kwamquote:
Die is echt awesomequote:Op donderdag 18 september 2014 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Vooruitgang vind ik wel oke voor JRPG's... XV = instabuy voor mij.
Voor turn-based speel ik wel oudere games... krijg vandaag Skies of arcadia binnen voor de gamecube, awww yis!!!!
bedankt. Heb liever 1 werkdag of 2.. en ik betaal alleen met ideal heb wel PayPalquote:Op donderdag 18 september 2014 13:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)thumb+grips&_sacat=0
[..]
En waarom denk je dat?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn ziet er heerlijk creepy uit ja![]()
Kijk hier meer naar uit dan The Evil Within. Volgens mij gaat dat spel best tegenvallen
Dat voorgevoel heb ik inderdaad ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn ziet er heerlijk creepy uit ja![]()
Kijk hier meer naar uit dan The Evil Within. Volgens mij gaat dat spel best tegenvallen
dat laatste jaquote:Op donderdag 18 september 2014 13:18 schreef Principia het volgende:
[..]
Haha die gekke Japanners ook, hoort alleen maar op de achtergrond "whooooowhoaaah whoaaaaaah". Bovendien dat geilen op dat fictieve karakter dat er later bij kwam.
Vind de AI niet echt indrukwekkend trouwens, die decoys zijn heel lame. Bovendien vind ik het wegwerken van de lichamen met die luchtballonnen ook hoogst opmerkelijk.
Het ziet er allemaal niet zo top uit en het ziet er allemaal een beetje clunky uit. Kijk ik heb hem nog niet gespeeld, maar ik heb nog geen gevoel van dit moet ik echt hebbenquote:
Ah ok! Is een crossgen titel toch ook of..?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal niet zo top uit en het ziet er allemaal een beetje clunky uit. Kijk ik heb hem nog niet gespeeld, maar ik heb nog geen gevoel van dit moet ik echt hebben![]()
Ik ben een grote fan. Tactische turn based strategy games zijn mijn favoriete soort games. Het is eigenlijk de enige soort games die ik op de pc speel. En dan nog echt van die klassieke games ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Blijkbaar ken je Metal Gear Solid niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
mag wel wat serieuzer allemaal.
Nee dan moet je via usb kopieren naar je pcquote:Op donderdag 18 september 2014 18:01 schreef DuTank het volgende:
Ik wilde een clip uploaden, maar blijkbaar moet het naar Facebook. Kan het ook naar YouTube?
Serieus?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee dan moet je via usb kopieren naar je pc
Het is net een stuk sneller dan FIFA 14 imo.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:02 schreef knight18 het volgende:
Iemand FIfa 15 demo gespeeld? Vond het traag :s
Trager dan '14 ja maar dat was dan ook een race gamequote:Op donderdag 18 september 2014 19:02 schreef knight18 het volgende:
Iemand FIfa 15 demo gespeeld? Vond het traag :s
Vanaf update 2.0 kan je naar YouTube uploadenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:01 schreef DuTank het volgende:
Ik wilde een clip uploaden, maar blijkbaar moet het naar Facebook. Kan het ook naar YouTube?
Jaquote:Op donderdag 18 september 2014 17:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bevatten die Japanse audio met Engelse ondertiteling?
Aah ok. Je kan natuurlijk ook de video naar je Facebook uploaden, daar weer downloaden en dan weer op YouTube zettenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Vanaf update 2.0 kan je naar YouTube uploaden
Dit weekend ga ik die ook maar eens proberenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Best gaaf die MP van TLOU![]()
Niet als een kip zonder kop rennen zoals COD, maar echt proberen samen te werken en sluipen. Het ging me nog goed af ook. Paar potjes op de eerste plek
je moet dan ook battlefield spelen als je een online fps speeltquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Best gaaf die MP van TLOU![]()
Niet als een kip zonder kop rennen zoals COD, maar echt proberen samen te werken en sluipen. Het ging me nog goed af ook. Paar potjes op de eerste plek
Ja ik heb precies hetzelfde, ben nu bij de giraffen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik die ook maar eens proberen
Gelukkig begin ik ook eindelijk een beetje in het singleplayer verhaal te komen. Ondanks dat de vertelling wel erg goed is, greep hij me niet echt meteen
Ik zit overigens nog maar op een derde van de SP ofzo hoor
Prijsverlagingen zeker niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Aangezien hier de veteranen zitten die de PS4 beter kennen dan mij en waarschijnlijk veeeel beter op de hoogte hier een paar vragen
Ik wil maandag een PS4 kopen en wil de Destiny pack kopen, niet zozeer omdat Destiny mij enorm aanspreekt maar meer omdat de prijs van een PS4 zonder Destiny ook 400 euro is. Liever zou ik nog een weekje wachten voor een FIFA bundel maar kan iemand mij vertellen hoe groot de kans is dat dat gaat gebeuren?
Wat betreft prijsverlagingen, verwachten jullie nog aanbiedingen op korte termijn ivm naderende kerstdagen of zullen het meer bundels zijn?
Zal wel tot Kerst duren op zijn minst? Nou ja, op zich boeit het mij ook niet zoveel maar als ik hem maandag haal en dinsdag 100 minder kost...quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prijsverlagingen zeker niet.
Kerst 2015 misschien jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Zal wel tot Kerst duren op zijn minst? Nou ja, op zich boeit het mij ook niet zoveel maar als ik hem maandag haal en dinsdag 100 minder kost...
Ah zo ver ben ik nog niet eensquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja ik heb precies hetzelfde, ben nu bij de giraffen.
Ik heb deel 4 niet gespeeld, maar alle voorgaande delen wel. Dat het er hetzelfde uit ziet doet er voor mij niet toe. Juist dat bizarre micromanagen van je characters en dingen als de Item World (als dat nog bestaat) zijn fantastisch en daar kan je helemaal op los gaan als een rasautist. Heb er wel zin in.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Disgaea 5 gameplay trailer:
Ziet er niet heel anders uit dan de PS3 versie eigenlijk.
Ik moet deel 4 nog steeds uitspelen, ik snapte er op een gegeven moment niks meer van terwijl ik juist gek ben op dit soort games.
Die item world zit er in deel 4 nog in maar ik begrijp er niks van, vind dat ook het grooste nadeel van de serie, er is amper tot geen tutorial.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb deel 4 niet gespeeld, maar alle voorgaande delen wel. Dat het er hetzelfde uit ziet doet er voor mij niet toe. Juist dat bizarre micromanagen van je characters en dingen als de Item World (als dat nog bestaat) zijn fantastisch en daar kan je helemaal op los gaan als een rasautist. Heb er wel zin in.
Hier heb je een PS4 - Fifa 15 bundel voor 400 euro.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ik wil maandag een PS4 kopen en wil de Destiny pack kopen, niet zozeer omdat Destiny mij enorm aanspreekt maar meer omdat de prijs van een PS4 zonder Destiny ook 400 euro is. Liever zou ik nog een weekje wachten voor een FIFA bundel maar kan iemand mij vertellen hoe groot de kans is dat dat gaat gebeuren?
De learning curve is wel te scherp. Bij twijfel pak ik altijd GameFaqs erbij, daar staan heel veel guides op.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die item world zit er in deel 4 nog in maar ik begrijp er niks van, vind dat ook het grooste nadeel van de serie, er is amper tot geen tutorial.
En waar je in het begin nog met basis-kennis van dit soort turnbased strategy games op weg kan wordt het al snel ZO uitgebreid dat ik de draad kwijt raakte.
Waar gehaald en voor hoeveel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Diablo komt over een paar dagen deze kant op
En twijfel Rogue Legacy te kopen of te wachten op een aanbieding
Jij had hem toch verkocht aan goede vriendin? Hoe goed is die vriendschap wanneer je zo'n hoge prijs ervoor vraagt!? Had je haar wel gemeld dat ze straks gewoon ook los beschikbaar zouden komen, of bewust verzwegen om een paar euro extra te verdienen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu ook al in het wit. Ben ik blij de mijne verkocht te hebben voor ¤560, zo exclusief is het niet meer.
[ afbeelding ]
Als je ook maar enigszins logisch had nagedacht dan had je kunnen weten dat niemand het had kunnen zien aankomen dat er een witte driveclub bundel uit zou komen. De summiere informatie dat bekend hierover was was namelijk alleen dat de witte ps4 standalone ergens in kerst zou uitkomen. Daarbij bood zij het geld aan. Voor mij zijn die extra maanden wachten geen probleem en zij wilde het graag. Prima, echter blijkt dat nu niet meer nodig te zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij had hem toch verkocht aan goede vriendin? Hoe goed is die vriendschap wanneer je zo'n hoge prijs ervoor vraagt!? Had je haar wel gemeld dat ze straks gewoon ook los beschikbaar zouden komen, of bewust verzwegen om een paar euro extra te verdienen?
Dat het niet bekend was, weet ik, maar dat zei ik ook niet. Of je het had kunnen zien aankomen is iets anders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je ook maar enigszins logisch had nagedacht dan had je kunnen weten dat niemand het had kunnen zien aankomen dat er een witte driveclub bundel uit zou komen. De summiere informatie dat bekend hierover was was namelijk alleen dat de witte ps4 standalone ergens in kerst zou uitkomen. Daarbij bood zij het geld aan. En ik had daar geen probleem mee.
Gozer, leer eerst nu eens het verschil kennen tussen ''het weten'' maar niet kunnen wachten of het verzwijgen van informatie. Zij wilde niet wachten en bood het zelf aan. Niks mis mee. Ze had namelijk geen ps4 en wilde niet tot december wachten. Achteraf bleek dat niet nodig te zijn, maar dat was dus niet bekend.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat het niet bekend was, weet ik, maar dat zei ik ook niet. Of je het had kunnen zien aankomen is iets anders.
Maar wat wel bekend was, is dat er gewoone en stand-alone release zou komen, waarschijnlijk gewoon 400 euro. Dan is het nogal achterbaks om dat te verzwijgen en jouw witte dan voor 160 euro boven dat bedrag te verkopen.
Ik snap wel dat dat fijn voor jou is, maar ik weet niet of dat iets is dat je bij vrienden hoort te doen. Maar goed, daarover zal iedereen zo zijn eigen mening hebben.
Wist ze dat die witte PS4 eraan zou komen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gozer, leer eerst nu eens het verschil kennen tussen ''het weten'' maar niet kunnen wachten of het verzwijgen van informatie. Zij wilde niet wachten en bood het zelf aan. Niks mis mee. Ze had namelijk geen ps4 en wilde niet tot december wachten. Achteraf bleek dat niet nodig te zijn, maar dat was dus niet bekend.
Ja, in december wat ik al aangaf, althans de standalone en daar wilde ze niet op wachten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wist ze dat die witte PS4 eraan zou komen?
Maar December is toch nooit genoemd als de datum voor de stand-alone release? Alleen dat die na de Destiny-bundel zou komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja, in december wat ik al aangaf, althans de standalone en daar wilde ze niet op wachten.
Kerst is benoemd in een aantal artikelen. Dat doet overigens niet af aan het feit dat de standalone nog niet is aangekondigd en deze ook niet beschikbaar is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar December is toch nooit genoemd als de datum voor de stand-alone release? Alleen dat die na de Destiny-bundel zou komen.
... maar het doet ook niets af aan het feit dat jij een PS4 verkoop aan 'een vriendin' voor een prijs ver boven de marktwaarde, omdat zij onnozel en/of ongeduldig is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kerst is benoemd in een aantal artikelen. Dat doet overigens niet af aan het feit dat de standalone nog niet is aangekondigd en deze ook niet beschikbaar is.
stom. Er is ook een witte, maar niet in de uitgebreide variant.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens ook een megapack weer beschikbaar voor de mensen die nog een cam en een extra controller zoeken.
[ afbeelding ]
Wie ben jij om te bepalen wat de waarde van een product is. Ten eerste, het aanbod werd door haar gedaan en kwam niet van mij kant uit. Ten tweede, de waarde van geld is voor iedereen anders. Zij kwam er zelf mee aan en kon het blijkbaar missen. Informatie over een witte stand-alone ps4 in Europa en de releasedate daarvan is nog steeds niet bekend. Daarbij had zij de ps4 nu nodig. Of te wel je weet er niks vanaf, doe je dan ook niet voor of je ook maar enigszins kennis van zaken hebt en erbij was.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... maar het doet ook niets af aan het feit dat jij een PS4 verkoop aan 'een vriendin' voor een prijs ver boven de marktwaarde, omdat zij onnozel en/of ongeduldig is.
Als het aan een vreemde is, ok... nog steeds niet helemaal netjes, maar goed, dat gebeurt nu eenmaal... maar bij een vriend zou ik me dan echt kapotschamen en ze voortaan niet echt meer recht in de ogen kunnen kijken.
Het rare is is dat in Driveclub splitscreen niet eens mogelijk isquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
stom. Er is ook een witte, maar niet in de uitgebreide variant.
Ik zie liever dat ze er dan een grotere HDD inzetten ipv die camera erbij doen. En wellicht wat leuke downloadable games extra.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens ook een megapack weer beschikbaar voor de mensen die nog een cam en een extra controller zoeken.
[ afbeelding ]
Zelfs de Xbox one biedt met cod bundel 1tb aan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze er dan een grotere HDD inzetten ipv die camera erbij doen. En wellicht wat leuke downloadable games extra.
Fuckkkkk nu zit ik in een dilemma!quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:41 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Hier heb je een PS4 - Fifa 15 bundel voor 400 euro.
http://www.bartsmit.com/n(...)playstation-4-500-gb
Heel veel users hebben er al last van gehad. Er worden massaal controllers omgeruild, beschermkapjes gekocht of sticks gewisseld met die van de Xbox One.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:59 schreef Beursaap het volgende:
Hebben jullie al slijtage aan de PS4 controller?
Bij de MM ziet het er niet goed uit...
[ afbeelding ]
Wat doen die mensen dan met hun controllers?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:59 schreef Beursaap het volgende:
Hebben jullie al slijtage aan de PS4 controller?
Bij de MM ziet het er niet goed uit...
[ afbeelding ]
Wat kosten die kapjes ongeveer? Ik hoef dan dus gelukkig geen nieuwe controller te kopen pff/quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel veel users hebben er al last van gehad. Er worden massaal controllers omgeruild, beschermkapjes gekocht of sticks gewisseld met die van de Xbox One.
Je hebt sowieso garantie. Denk ook dat Radar/Kassa/Consumentenbond smullen om dit soort foto's en verhalen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:32 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Wat kosten die kapjes ongeveer? Ik hoef dan dus gelukkig geen nieuwe controller te kopen pff/
Een vriend van me heeft precies hetzelfde en die kreeg deze week een nieuwe van Bol/Sony. Ik heb voor de zekerheid die Grip-It sticks covers besteld.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt sowieso garantie. Denk ook dat Radar/Kassa/Consumentenbond smullen om dit soort foto's en verhalen.
Stekker eruit gehaald terwijl je ps4 nog aan stond? Dat helpt bij mij altijd al is het maar tot de volgende keer dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:23 schreef appelsjap het volgende:
Pff mijn net een week oude witte (!) PS4 heeft het auto eject problem en de eerste oplossingen lijken niet te werken
Ja het werkt wel maar een paar dagen 2-3 dagen later weer hetzelfde. Heb alles geprobeerd behalve het schroefje aandraaien achter de HDD kap.quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Stekker eruit gehaald terwijl je ps4 nog aan stond? Dat helpt bij mij altijd al is het maar tot de volgende keer dat het gebeurt.
Hij staat al verticaal vanaf het begin eigenlijk al.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verticaal plaatsen lijkt de enige oplossing te zijn om er echt vanaf te komen, en anders opsturen. Sony verandert dan de bluy-ray speler.
Ja kan gewoon dan is de opgestuurde niet meer de primary.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je m opstuurt en je krijgt een ander terug, kun je die dan eigenlijk wel je primary console maken ? Of zou je je opgestuurde console eerst van 'primary' af moeten halen.
Zou best lullig zijn als je al je licenses kwijt bent.
En nu in t Nederlandsquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:45 schreef TJV het volgende:
Heeft waarschijnlijk niets met rubber of schroefjes te maken, is een gevolg van RFI of EMI. Op te lossen door ferrite beads om je hdmi-kabel te doen en eventueel te schuiven met je PS4, hier was een halve meter voldoende.
Bij mij was zo'n ring met kunststof omhulsel niet krachtig genoeg, maar ik zit dan ook redelijk in de buurt van een stoorzender. Maarja, ze kosten geen drol dus loop een willekeurige hobbywinkel binnen en probeer er een paar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:04 schreef Catch22- het volgende:
Ter aanvulling : zo'n ring zit vaak ook om voedingskabels en soms ook om andere display kabels. Al dan niet in een kunststof omhulsel, heb je vast wel eens gezien.
Tja, je geeft zelf het antwoord al. Als je bij een BS in de buurt terecht kunt, dan scheelt je dat 2 weken wachten. Zo niet, of als die 2 weken geen probleem is dan even een mailtje naar Sony verzenden en dan de DS4 opsturen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rubber laat bij mijn controller ook los nu
Wat was het handigst? Sony bellen of terug naar de winkel waar je hem vandaan hebt?
Heb hem van een Bart Smit die hier 200 km vandaan is, dus helemaal terug daarheen is niet zo praktisch...
Origineel wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:51 schreef LeaderRoel het volgende:
DOGE CONFIRMED FOR MGS5
Snake krijgt hont
Voor wie ben je aan het streamen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:50 schreef knight18 het volgende:
http://www.twitch.tv/urbandarkknight420
Voor het eerst begonnen te streamen op de ps4
Een test om te kijken of het gaatquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:51 schreef Santello het volgende:
[..]
Voor wie ben je aan het streamen?
Kerel niet naar alle onzin luisteren.Ik heb zelf precies hetzelfde gehad en het is niet op te lossen.Als je hem opstuurt heb je binnen 2 weken een splinternieuwe ps4quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:23 schreef appelsjap het volgende:
Pff mijn net een week oude witte (!) PS4 heeft het auto eject problem en de eerste oplossingen lijken niet te werken
Tis gewoon de rubber die uitzet bij warmte.Had hetzelfdequote:Op zaterdag 20 september 2014 11:45 schreef TJV het volgende:
Heeft waarschijnlijk niets met rubber of schroefjes te maken, is een gevolg van RFI of EMI. Op te lossen door ferrite beads om je hdmi-kabel te doen en eventueel te schuiven met je PS4, hier was een halve meter voldoende.
Geef maar een plaatje, dan maakt iemand er wel een 60x60 icon bijquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:13 schreef elshaarawy92 het volgende:
bedankt voor het aanpassen maar ik heb geen usericon meer. en als ik ze upload dan zien ze er niet uit kut kwaliteit etc
En daar ging je garantiequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:08 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gewoon dat rubbertje eruit getrokken, wat ingekort met een mesje en weer op zijn plaats geduwt. Toen was het eject-probleem direct over
Fairy Fencer F net uit op de PS3quote:Op donderdag 18 september 2014 12:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook flink de balen van. Een klassieke JRPG op de PS4 is denk ik gewoon geen markt meer voor?
wellicht al bekend maar de balans tussen volwaardige game/dlc festijnquote:Op zondag 21 september 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
Zijn er nog vragen van jullie over Driveclub? Ik ga morgen een van de ontwikkelaars interviewen (en meteen de game vergelijken met The Crew die ik vorige week zag).
Of het al duidelijker is wanneer de weerseffecten komen.quote:Op zondag 21 september 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
Zijn er nog vragen van jullie over Driveclub? Ik ga morgen een van de ontwikkelaars interviewen (en meteen de game vergelijken met The Crew die ik vorige week zag).
Ik heb last van een embargo voor die preview, dus die mogen nog niet online. Aankomende week (dacht 25ste in de middag, maar dat check ik nog even)quote:Op zondag 21 september 2014 09:56 schreef n8n het volgende:
Waar staan de antwoorden over de crew nu dan?
Iemand interesse in de FIFA15 voor PS4 dan? Wil deze bundel wel kopen maar heb helemaal niks met Fifa..quote:Op zondag 21 september 2014 10:59 schreef Devz het volgende:
Vandaag PS4 + FIFA 15 voor 359,99 euro bij Bart Smit
http://www.bartsmit.com/n(...)playstation-4-500-gb
Korting wordt verrekend in je winkelmandje.
En 15% korting op alle games (geldt helaas niet voor pre-orders).
Inderdaad. Een van de meest gewilde games, 40 euro krijg je er vlak na de launch zeker wel voor.quote:Op zondag 21 september 2014 13:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha, dat ben je zo kwijt op Marktplaats.
Ben ik wel benieuwd naar, maar hoor er heel weinig over. Sowieso wacht ik reviews af.quote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Over minder dan 2 weken komt Shadows of Mordor al
Leuk!quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als mensen mee willen kijken, ik speel coop diablo 3 hardcore @ torment 4:
http://www.twitch.tv/weert_gilders
Ooit. Moet nog wat gear verzamelen. Heb alleen torment 1 geprobeerd.quote:
Ja, permadeath idd... je kan alleen niet meespelen met een sofcore character!quote:Op zondag 21 september 2014 16:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Ooit. Moet nog wat gear verzamelen. Heb alleen torment 1 geprobeerd.
Hardcore is toch als je dood bent dat je alles kwijt bent of iets?
ach zo, dacht dat ik het al gemist zou hebben.quote:Op zondag 21 september 2014 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb last van een embargo voor die preview, dus die mogen nog niet online. Aankomende week (dacht 25ste in de middag, maar dat check ik nog even)
Dat is gelijk de makkelijkste PS4 platinum tot dusver.quote:Op zondag 21 september 2014 18:45 schreef LeaderRoel het volgende:
MIJN EERSTE PLATINUM TROPHY OOIT
VOOR INFAMOUS: SECOND SON
Nee. Bound by Flame was echt makkelijker.quote:Op zondag 21 september 2014 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is gelijk de makkelijkste PS4 platinum tot dusver.
Gratz!quote:Op zondag 21 september 2014 18:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik weetquote:Op zondag 21 september 2014 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is gelijk de makkelijkste PS4 platinum tot dusver.
?quote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef Droopie het volgende:
Battlefield 4 te upgraden niet meer mogelijk is.
Van PS3 naar PS4 bedoeld hij denk ik. Maar ik vind het ook een vaag verhaal.quote:
Ah jaquote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van PS3 naar PS4 bedoeld hij denk ik. Maar ik vind het ook een vaag verhaal.
Trials Fusion en The Last of Us zijn topgames die je wel even bezig houden.quote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef Droopie het volgende:
Ik twijfel of ik deze week een ps4 fifa 15 bundel ga halen.
Wat mij tegenhoud is dat ik geen andere spellen voor de ps4 dan heb.
Begreep dat de mogelijkheid om Battlefield 4 te upgraden niet meer mogelijk is.
Driveclub en Battlefield Hardline is voorlopig het enige wat mij de moeite waard lijkt.
Zijn er nog games die echt de moeite waard zijn,
af en toe speel ik nog GTA V en BF4.
Wie helpt mij over de streep
the last of us heb ik ook op ps3, maar trials fusion ziet er idd vet uit. Bedankt.. Stapje dichterbijquote:Op zondag 21 september 2014 23:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trials Fusion en The Last of Us zijn topgames die je wel even bezig houden.
klopt, je hebt gelijkquote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van PS3 naar PS4 bedoeld hij denk ik. Maar ik vind het ook een vaag verhaal.
Child of Light en Valiant Hearts zijn ook echte aanradersquote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef Droopie het volgende:
Ik twijfel of ik deze week een ps4 fifa 15 bundel ga halen.
Wat mij tegenhoud is dat ik geen andere spellen voor de ps4 dan heb.
Begreep dat de mogelijkheid om Battlefield 4 te upgraden niet meer mogelijk is.
Driveclub en Battlefield Hardline is voorlopig het enige wat mij de moeite waard lijkt.
Zijn er nog games die echt de moeite waard zijn,
af en toe speel ik nog GTA V en BF4.
Wie helpt mij over de streep
Rayman is top ja, als je van dat soort games houd. Het is zonder twijfel de beste platformer op de PS4quote:Op zondag 21 september 2014 23:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
the last of us heb ik ook op ps3, maar trials fusion ziet er idd vet uit. Bedankt.. Stapje dichterbij![]()
Is Rayman ouderwets leuk/ goed?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geef maar een plaatje, dan maakt iemand er wel een 60x60 icon bij
Ik geef echt geen zak om die trophies eigenlijk. Is dat wel de bedoeling?quote:Op zondag 21 september 2014 18:45 schreef LeaderRoel het volgende:
trophies zijn voor werklozen zodat ze nog een doel hebbenquote:Op maandag 22 september 2014 09:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik geef echt geen zak om die trophies eigenlijk. Is dat wel de bedoeling?
Neuh, over het algemeen is het een stukje e-penis om te laten zien dat je echt niets beters te doen hebt in je levenquote:Op maandag 22 september 2014 09:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik geef echt geen zak om die trophies eigenlijk. Is dat wel de bedoeling?
Ik haal ze allemaal per ongeluk en dan vind ik het wel gezegendquote:Op maandag 22 september 2014 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, over het algemeen is het een stukje e-penis om te laten zien dat je echt niets beters te doen hebt in je levenTenminste, je hebt van die gasten die echt bij elk spel ervoor gaan, of zelfs simpele saaie games kopen om het maar te platinummen. Bizar. Ik heb er in al die jaren drie op ps3 en dat was meer omdat ik die games echt geweldig vond. Als ik dan nog een of twee trofeeën mis dan probeer ik het nog wel. Maar meestal zijn die dingen zo vergezocht dat ik nog niet op 60% zit. En dan ben ik wel klaar met een game dus dan ga ik er niet meer voor zitten
Ik wil Gran Turismoquote:Op maandag 22 september 2014 09:11 schreef Pheno het volgende:
Maar vanmiddag dus even naar driveclub. Hopelijk vertellen ze nog wat nieuws, maar het is in ieder geval nice om te zien hoe het zich verhoudt met The Crew die ik vorige week mocht uitproberen. zo zijn er geen racegames, zo komen er te veel racegames tegelijkertijd uit
Ik vind het iets voor spellen die je heel gaaf vindt of die een uitgebreide multiplayer hebben, waar je naar verloop van tijd eigenlijk altijd wel die platinum zal halen. Ik zou ook absoluut niet de moeite nemen een spel nog een keer uit te spelen puur voor de bekertjes. Als je het echt een leuk spel vindt kan dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, over het algemeen is het een stukje e-penis om te laten zien dat je echt niets beters te doen hebt in je levenTenminste, je hebt van die gasten die echt bij elk spel ervoor gaan, of zelfs simpele saaie games kopen om het maar te platinummen. Bizar. Ik heb er in al die jaren drie op ps3 en dat was meer omdat ik die games echt geweldig vond. Als ik dan nog een of twee trofeeën mis dan probeer ik het nog wel. Maar meestal zijn die dingen zo vergezocht dat ik nog niet op 60% zit. En dan ben ik wel klaar met een game dus dan ga ik er niet meer voor zitten
Zodra die game in je home-screen wordt gepresenteerd kan je op de optieknop drukken voor meer informatie. Daar staat ook bij hoe groot het bestand is.quote:Op maandag 22 september 2014 09:16 schreef appelsjap het volgende:
Nogmaals; iemand die weet hoe je zeker kunt weten of een spel gepreload is op je PS4?
Heb niks bij downloads ofzo zien downloaden.
Project CARSquote:Op maandag 22 september 2014 11:06 schreef jackson het volgende:
Pheno, u als race-game-eindbaas-goeroe-alwetende... Ik ben helemaal weg van Gran Turismo maar het duurt nog even voordat die game uitkomt. Met welke race-titel kan ik me vermaken denk jij tot die tijd?
Ben dus niet van de Need for Speed achtige varianten.
Dank!quote:
Dan moet die het maar gaan wordenquote:Op maandag 22 september 2014 11:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jep, de enige racegame dat ik haal. Ik heb namelijk niets met arcade racers.
Niet noodzakelijk als hij verder stabiel staat.quote:Op maandag 22 september 2014 12:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vraag mij af of een ''verticale stand'' noodzakelijk is voor een ps4. Ik heb afgelopen zaterdag een zwarte ps4 gehaald (met personeelskorting). En deze is bijna geruisloos (horizontaal en verticaal). Maar kan dit kwaad zonder dat ding te hebben. Ik ben in ieder geval blij om te constateren dat er wel stille exemplaren bestaan, die amper geluid produceren.
Sterker nog, hij is vanaf release t/m zondag voor die prijs te koop in de winkel.quote:Op maandag 22 september 2014 12:39 schreef Bolters het volgende:
FIFA 15 is nu voor 49,99 euro te bestellen bij de MediaMarkt: mooie prijs voor de geïnteresseerden!
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 22 september 2014 12:50 schreef Droopie het volgende:
PS4 bundel met Fifa 15 voor 399 euro bij de mediamarkt.
Valt me een beetje tegen.
Klopt en eerlijk is eerlijk. Bart Smit zei gisteren heel de dag 10% korting maar om 1800 uur was ie niet meer te vinden.quote:Op maandag 22 september 2014 12:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet met elkaar te vergelijken, dat was een eenmalige assortiment aanbieding en niet specifiek gericht op de bundel. Nu ook bij de Bart Smit ¤399,- euro.
Met Fifa?quote:Op maandag 22 september 2014 12:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren bij Bart Smit 360 euro, had dat ook bij MM verwacht.
Ja jongen. Voel je nu hoe het is als je bij wijze van de helpdesk aan de telefoon hebt voor problemen met je computer of digitale tv. Zelfde laken een pak als het om de antwoorden vaak gaat.quote:Op maandag 22 september 2014 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
En dan krijg ik uiteindelijk een email met ''de oplossing'' voor het eject-probleem.
Een system restore doen.
Net zoals de telefoon winkelsquote:Op maandag 22 september 2014 14:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja jongen. Voel je nu hoe het is als je bij wijze van de helpdesk aan de telefoon hebt voor problemen met je computer of digitale tv. Zelfde laken een pak als het om de antwoorden vaak gaat.
Aan de slag, ben benieuwdquote:Op maandag 22 september 2014 14:50 schreef Pheno het volgende:
Driveclub is grafisch zo
Eens kijken of ik het artikel vanavond nog af kan krijgen. Anders wordt het morgen
Okido! Chill. Ik haal hem donderdag iig meteen opquote:Op maandag 22 september 2014 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is vanaf release t/m zondag voor die prijs te koop in de winkel.
Gratis PS+ game ook nog eens, voor 1/5e dan. Als hij bevalt gaat dat mijn eerste racer worden sinds Forza 2.quote:Op maandag 22 september 2014 14:50 schreef Pheno het volgende:
Driveclub is grafisch zo
Eens kijken of ik het artikel vanavond nog af kan krijgen. Anders wordt het morgen
Zullen we dat niet doenquote:Op maandag 22 september 2014 15:24 schreef Sunshineboy het volgende:
FIFA15 mag best een weekje later uitkomen.......
Ik had inderdaad precies hetzelfdequote:Op maandag 22 september 2014 15:24 schreef Sunshineboy het volgende:
Sinds vorige week begonnen met The Last of Us. Na alle positieve verhalen waren mijn verwachtingen torenhoog. Het eerste uurtje spelen viel me een beetje tegen (kennelijk even inkomen). Maar na een uur of 10 spelen zijn alle verwachtingen uitgekomen. Wat een geweldig spel zeg....
Grafisch prachtig, maar ook qua verhaal geweldig. Ook tof dat de personages constant tegen elkaar beginnen te praten.
Ik zal EA even een mailtje sturen. Ze luisteren vast wel naar mequote:Op maandag 22 september 2014 15:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Zullen we dat niet doen. Begin er maar gewoon een weekje later aan
.
offgamersquote:Op maandag 22 september 2014 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe kun je het beste even zo snel mogelijk geld op je US account krijgen voor psn? Via Amazon.com, of wat?
Ben er nu ook een weekje mee bezig, erg tof inderdaad. Een game dat zo veel energie en moeite in zijn verhaal stopt is een verademing.quote:Op maandag 22 september 2014 15:24 schreef Sunshineboy het volgende:
Sinds vorige week begonnen met The Last of Us. Na alle positieve verhalen waren mijn verwachtingen torenhoog. Het eerste uurtje spelen viel me een beetje tegen (kennelijk even inkomen). Maar na een uur of 10 spelen zijn alle verwachtingen uitgekomen. Wat een geweldig spel zeg....
Grafisch prachtig, maar ook qua verhaal geweldig. Ook tof dat de personages constant tegen elkaar beginnen te praten.
Nooit van gehoord. Site even bekeken, maar ziet er beetje amateuristisch uit. Wel betrouwbaar?quote:
Ja kan ook gewoon op FOK! Tombraider kopen voor 2 tientjes en het voor hetzelfde geld weer doorverkopen als je er klaar mee bent.quote:Op maandag 22 september 2014 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Site even bekeken, maar ziet er beetje amateuristisch uit. Wel betrouwbaar?
Zat eraan te denken even wat geld op mijn US account te storen want Tomb Raider is daar 15 euro, en ook de prijzen voor andere games zijn vaak een stuk goedkoper/aantrekkelijker.
Dat begrijp ik, maar ik ben niet zo van het tweedehands.quote:Op maandag 22 september 2014 17:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja kan ook gewoon op FOK! Tombraider kopen voor 2 tientjes en het voor hetzelfde geld weer doorverkopen als je er klaar mee bent.
amazon heb je een usa acc nodig, als je die hebt dan ja, amazonquote:Op maandag 22 september 2014 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe kun je het beste even zo snel mogelijk geld op je US account krijgen voor psn? Via Amazon.com, of wat?
Heb ik als het goed is.quote:Op maandag 22 september 2014 17:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
amazon heb je een usa acc nodig, als je die hebt dan ja, amazon
Wat de gameplay betreft weldegelijk, maar goed, meningen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PES demo gespeeld de laatste dagen, maar is niet beter dan FIFA.
Dat pookje is gewoon slecht. Bij dealextreme een set van 20 gekocht. Deze slijten blijkbaar niet. Dan heb ik nog 18 reserve liggenquote:Op maandag 22 september 2014 16:20 schreef Sjemmert het volgende:
Pff net met mijn controler naar MM gegaan omdat het rubber op de linker pook los liet. Laten ze me 3-4 weken wachten op een nieuweHad eigenlijk verwacht dat ik gewoon direct een nieuwe zou krijgen en dat hun het verder regelen met sony of zie ik dat verkeerd ? Heb iig flink mijn onvrede uitgesproken maar die mevrouw bleef maar van procedures bla bla dit dat.
En dan heb ik hier nog een controller met precies hetzelfde probleem maar die heb ik bij bol vandaan. Weet iemand of dit ondertussen al is opgelost of gaan mijn nieuwe controllers straks ook weer zo snel loslaten ?
Toch altijd wel lekker om de nieuwe fifa te hebben. Ik haal m meteen op!quote:Op maandag 22 september 2014 15:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Zullen we dat niet doen. Begin er maar gewoon een weekje later aan
.
Had je direct op moeten sturen naar Sony. Nu zit je met 2-3 weken extra wachten. Ik heb die van mij (MM) ook direct opgestuurd naar Sony zonder bemoeienis van MediaMarkt; week later nieuwe thuis, verpakt en al.quote:Op maandag 22 september 2014 16:20 schreef Sjemmert het volgende:
Pff net met mijn controler naar MM gegaan omdat het rubber op de linker pook los liet. Laten ze me 3-4 weken wachten op een nieuweHad eigenlijk verwacht dat ik gewoon direct een nieuwe zou krijgen en dat hun het verder regelen met sony of zie ik dat verkeerd ? Heb iig flink mijn onvrede uitgesproken maar die mevrouw bleef maar van procedures bla bla dit dat.
En dan heb ik hier nog een controller met precies hetzelfde probleem maar die heb ik bij bol vandaan. Weet iemand of dit ondertussen al is opgelost of gaan mijn nieuwe controllers straks ook weer zo snel loslaten ?
De gameplay in de demo is wel weer stukken beter als voorheen, al zijn er nog steeds aardig wat worstelingen en irritantiepunten wat betreft de controle, maar het is niet zo goed als FIFA14, en de demo van FIFA15 was nog twijfelachtig, maar de uiteindelijke game schijnt veel beter te zijn volgens degenen die het al spelen (vooral de keepers).quote:Op maandag 22 september 2014 17:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat de gameplay betreft weldegelijk, maar goed, meningen.
Mijn sticks zijn op beide controllers nog OK, maar de L-trigger en button piepen wat, dus ik twijfel er nog steeds over om hem op te sturen of niet. Ik wacht denk ik even af totdat de sticks kapot gaan.quote:Op maandag 22 september 2014 17:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Had je direct op moeten sturen naar Sony. Nu zit je met 2-3 weken extra wachten. Ik heb die van mij (MM) ook direct opgestuurd naar Sony zonder bemoeienis van MediaMarkt; week later nieuwe thuis, verpakt en al.
Hmm had ik dan misschien beter kunnen doen idd. Wel raar want normaal gesproken worden zulke dingen toch altijd via de retailler geregeld.quote:Op maandag 22 september 2014 17:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Had je direct op moeten sturen naar Sony. Nu zit je met 2-3 weken extra wachten. Ik heb die van mij (MM) ook direct opgestuurd naar Sony zonder bemoeienis van MediaMarkt; week later nieuwe thuis, verpakt en al.
Gast, als ze bij MM direct aan iedereen een nieuwe controller moeten geven dan zijn binnen een dag alle controllers op. De controllers gaan inderdaad eerst naar Sony die daarna een nieuwe opsturen. Er komen per dag gemiddeld 2 controllers (per vestiging!) terug dus reken maar uit hoeveel controllers Sony moet leveren om iedereen direct een nieuwe mee te kunnen geven.quote:Op maandag 22 september 2014 16:20 schreef Sjemmert het volgende:
Sowieso Fifa Ultimate Team heb je niet op PES.quote:Op maandag 22 september 2014 17:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De gameplay in de demo is wel weer stukken beter als voorheen, al zijn er nog steeds aardig wat worstelingen en irritantiepunten wat betreft de controle, maar het is niet zo goed als FIFA14, en de demo van FIFA15 was nog twijfelachtig, maar de uiteindelijke game schijnt veel beter te zijn volgens degenen die het al spelen (vooral de keepers).
Ik ga sowieso voor FIFA15, en heel misschien dat ik dan begin volgend jaar PES nog een kans geef, maar waarschijnlijk niet.
Ik zit al zo lang te zoeken naar thumb grips. Ik wil alleen wel in het blauw en rood. Maar denk dat ik gwn deze haal.. Zijn ze goed of vallen ze eraf?quote:Op maandag 22 september 2014 18:48 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb deze Grip-It dingen, gaat je pookje niet kapot en je hebt veel meer grip op dat ding. Veel fijner.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar wel Master leaguequote:Op maandag 22 september 2014 18:41 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Sowieso Fifa Ultimate Team heb je niet op PES.
Ik heb ook PES gespeeld vanaf Pes 6 dacht ik en ook Fifa tegelijkertijd. Ik kan nu niks meer met PES. Wel ben ik goed in Fifaquote:
Jawel, een betere uitvoering zelfsquote:Op maandag 22 september 2014 18:41 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Sowieso Fifa Ultimate Team heb je niet op PES.
Nee, en PES servers zijn gewoon lachwekkendquote:Op maandag 22 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, een betere uitvoering zelfs
FUT met de beste dingen uit Master League klinkt leuker dan FUT alleen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, en PES servers zijn gewoon lachwekkend. Die hebben de hele PS3 generatie zit kloten met hun online service. Best triest.
komt pas vanaf pes 2015 dus hoe weet je dat?quote:Op maandag 22 september 2014 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, een betere uitvoering zelfs
Ja hoi, twee controllers hier sinds day one. Geen problemen, en ik game veelquote:Op maandag 22 september 2014 18:34 schreef LasTeR het volgende:
Zijn er ook mensen die controllers hebben die niet stuk gaan of piepen?
Zie de link 1 post boven jequote:Op maandag 22 september 2014 19:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
komt pas vanaf pes 2015 dus hoe weet je dat?
Volgens de helpdeskmedewerker vandaag gaat het om een foute batch controllers die nu nog steeds in de omloop zijn ook.quote:Op maandag 22 september 2014 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoi, twee controllers hier sinds day one. Geen problemen, en ik game veel
Slechte service dan!quote:Op maandag 22 september 2014 16:20 schreef Sjemmert het volgende:
gisteren te laat voor de bart smit 10% op de fifa bundel, nog langer wachtenquote:Op maandag 22 september 2014 18:45 schreef Rossdale het volgende:
Destiny nu al 2e hands op de kop getikt voor mooi prijsje
Waar? Heb net mijne verkochtquote:Op maandag 22 september 2014 18:45 schreef Rossdale het volgende:
Destiny nu al 2e hands op de kop getikt voor mooi prijsje
quote:Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 12 uurtjes![]()
![]()
![]()
[..]
Waar? Heb net mijne verkocht
Ik zag ook een PS4 + Fifa 15 bundel voor 399,99 maar die hebben ze dus niet op voorraad als ik daar donderdag heen ga?quote:Op maandag 22 september 2014 20:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
gisteren te laat voor de bart smit 10% op de fifa bundel, nog langer wachten![]()
-------------------------------------
Ps, die bol.com bundel, daar kon je voor een 10tje destiny aan toevoegen, die optie zie ik niet meer. Mis ik iets?
Edit, zie nu anderen die vraag ook al op bol stellen
Fixedquote:
Wanneer komt deze uit?quote:Op maandag 22 september 2014 21:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadow of Mordor hype
[ afbeelding ]
3 oktoberquote:Op maandag 22 september 2014 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer komt deze uit?
Echt zo'n game die ik straks 2 weken na de release tweede hands op kan pikken voor de helft van de prijs.
Whut?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice! Bij de X en X-2 HD-remakes is dit namelijk niet zo.![]()
Tenzij je de PS3 hebt gemod.
oh gutquote:Op maandag 22 september 2014 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De Hong Kong versie heeft Engelse audio.
quote:Op maandag 22 september 2014 21:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadow of Mordor hype
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 september 2014 21:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen als je een gemodde PS2 hebt kon je Japanse audio met Engelse subs instellen.
Zijn voeten verdwijnen in het hout. Verder niet echt van de game gehoord of gelezen, dus die hype is er bij mij niet.quote:Op maandag 22 september 2014 21:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadow of Mordor hype
[ afbeelding ]
Jij heb ook echt altijd wat te zeiken hequote:Op maandag 22 september 2014 22:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zijn voeten verdwijnen in het hout. Verder niet echt van de game gehoord of gelezen, dus die hype is er bij mij niet.
Voor mij deze maand in ieder geval FIFA15, en wellicht Defense Grid 2, mocht die een leuke prijs en goede recensies krijgen.
Oh via Marktplaats bij een jongen uit TBquote:Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 12 uurtjes![]()
![]()
![]()
[..]
Gastquote:Op maandag 22 september 2014 20:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
gisteren te laat voor de bart smit 10% op de fifa bundel, nog langer wachten![]()
-------------------------------------
Ps, die bol.com bundel, daar kon je voor een 10tje destiny aan toevoegen, die optie zie ik niet meer. Mis ik iets?
Edit, zie nu anderen die vraag ook al op bol stellen
quote:Op maandag 22 september 2014 22:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zijn voeten verdwijnen in het hout. Verder niet echt van de game gehoord of gelezen, dus die hype is er bij mij niet.
Voor mij deze maand in ieder geval FIFA15, en wellicht Defense Grid 2, mocht die een leuke prijs en goede recensies krijgen.
Ik heb hem even gespeeld op de Gamescom, ik vond hem heel erg vetquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En nee als je niet van de game hebt gehoord dan wordt het lastig.
Let maar op, wordt de sleeper-hit van dit jaar.
Door alle previews en filmpjes is het mijn meest gewilde game van dit jaar geworden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem even gespeeld op de Gamescom, ik vond hem heel erg vet
Bellen naar 020 709 5025quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
net de game mania gebeld. en omdat ik mijn controllers langer dan een half jaar heb moet ik ze zelf opsturen naar sonyIemand een linkje waar het adres en info staat?
Tnxsquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bellen naar 020 709 5025
En schrijf vast je serienummer op van je controller, die heb je nodig.
Succes ouwe! Lijkt me beter dat ik de stream niet start op de zaak hierquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:00 schreef poker4lifee het volgende:
fifa 15 fut lets goo
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep
zal wel elk potje verliezen omdat ik 14 heb overgeslagen en totaal niet kan verdedigen maar who cares
8 oktober iddquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:10 schreef Rossdale het volgende:
Vast wel
Zou driveclub trouwens op de releasedag ook direct op PS+ komen, of komt de gratis versie pas later?
Bij gamemania kreeg ik direct een nieuwequote:Op maandag 22 september 2014 18:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gast, als ze bij MM direct aan iedereen een nieuwe controller moeten geven dan zijn binnen een dag alle controllers op. De controllers gaan inderdaad eerst naar Sony die daarna een nieuwe opsturen. Er komen per dag gemiddeld 2 controllers (per vestiging!) terug dus reken maar uit hoeveel controllers Sony moet leveren om iedereen direct een nieuwe mee te kunnen geven.
En gemiddeld staat er 6 werkdagen voor een kapotte controller en geen 3-4 weken.
Doen ze tot een half jaar na aankoop. Na half jaar zelf opsturen naar Sony.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:08 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Bij gamemania kreeg ik direct een nieuwe
Hoe kom je aan fifa?quote:Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar 12 uurtjes![]()
![]()
![]()
[..]
Nouja goede aanbieding tochquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gast
Maar wat moet jij nou weer met FIFA?
Wel benieuwd naar, maar zeker niet voor de volle prijs.quote:Op maandag 22 september 2014 21:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadow of Mordor hype
[ afbeelding ]
omg zo nep?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dit is hier natuurlijk al lang gepost maar omg...
Waarom niet voor de volle prijs?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar, maar zeker niet voor de volle prijs.
Omdat ik nog een mega backlog heb dus zo min mogelijk games voor de volle prijs koop.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom niet voor de volle prijs?
Dit is het eerste dat ik zie qua games op deze generatie consoles waarvan ik zoiets heb van "omg, next gen" (ja, current gen).quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:16 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
omg zo nep?ziet er best kut uit.
Dat had ik al bij Killzone Shadow Fall, bijna een jaar geleden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dit is het eerste dat ik zie qua games op deze generatie consoles waarvan ik zoiets heb van "omg, next gen" (ja, current gen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |