Vertelquote:
Dat ligt er aan wie een bod accepteert, zelfs in de crisis willen mensen soms niet van hun huis afquote:
Maar wel binnen je eigen gemeente?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:50 schreef Solique het volgende:
Hier ook een zij- en buikslaper
[..]
Dat ligt er aan wie een bod accepteert, zelfs in de crisis willen mensen soms niet van hun huis af
Zou het? Ik heb het wel geprobeerd, maar vind het niet fijn liggen. Met name vanwege de struggles die kaneel al noemde.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Yats, misschien is buikslapen wel het geheim van goed slapen.Kun je ook niet naar het plafond staren en malen.
Kom je hem dan wel wassen?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan altijd nog in je super mooi, coole auto gaan wonen
Wil graag naar een andere wijk verhuizen om bepaalde redenen. En zou ik graag een extra kamer willen hebben voor eventueel logees.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat?
Wat een verhuisdrang hier, we kunnen we verhuismeets maken, elke week iemand anders.
Zolang ik geen reden heb om hier weg te gaan (als in vrouw in mijn leven) ga ik hier niet weg.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar wel binnen je eigen gemeente?
Ik niet hoor, ik ziet hier voorlopig wel primaquote:Op donderdag 18 september 2014 10:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat?
Wat een verhuisdrang hier, we kunnen we verhuismeets maken, elke week iemand anders.
boobsquote:Op donderdag 18 september 2014 10:50 schreef Fera het volgende:
Ik kan helemaal niet op m'n buik slapen.
Beetje jammer weerquote:Op donderdag 18 september 2014 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee want dan wordt het vergelijkbaar met ramen zemen van een huis en dan is de lol er ook af.
Je draait toch in je slaap, dus met een beetje geluk slaap je in op je buik en slaap je door op je rug.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:52 schreef yats het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb het wel geprobeerd, maar vind het niet fijn liggen. Met name vanwege de struggles die kaneel al noemde.
oh ik dacht dat je net zei dat je weg wilde, sorry dan heb ik niet zitten opletten.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang ik geen reden heb om hier weg te gaan (als in vrouw in mijn leven) ga ik hier niet weg.
Nah. Dat zijn toch zachte kussentjes.quote:
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:57 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik zo klein geschapen dat ik geen last van mijn mannelijkheid heb als ik op mijn buik lig?
Weet toch niet hoe groot joh, heb ik toch beeldmateriaal van nodigquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Dat zijn toch zachte kussentjes.
Eerder m'n nek of zo die niet lekker ligt.
Die heb ik niet, of althans, alleen kleintjes. Dus dat is geen verklaring.quote:
Het valt te proberen. Draaide ik heel erg eigenlijk?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je draait toch in je slaap, dus met een beetje geluk slaap je in op je buik en slaap je door op je rug.Nee ik zeg maar wat hoor. Als ik op mijn rug lig ben ik ook meer geneigd tot piekeren.
Geen idee, ik weet alleen dat ik het fijn vind om er op te liggen. Zeker s'ochtends bij het ontwaken niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:57 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik zo klein geschapen dat ik geen last van mijn mannelijkheid heb als ik op mijn buik lig?
Neehoorquote:Op donderdag 18 september 2014 10:57 schreef Royco1 het volgende:
Wil weg uit het huidige huis, wil niet weg uit de gemeente.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je net zei dat je weg wilde, sorry dan heb ik niet zitten opletten.
Zolang er geen vrouw in mijn bed ligt kan ik rustig op mijn buik liggen hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 10:57 schreef Royco1 het volgende:
Oh zo, ik volg het weerquote:Op donderdag 18 september 2014 11:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil weg uit het huidige huis, wil niet weg uit de gemeente.
[..]
Zolang er geen vrouw in mijn bed ligt kan ik rustig op mijn buik liggen hoor
Houd je wel op de hoogtequote:
Ik denk het wel. Wat ook in sommige gevallen nog wel een goede tip kan zijn is pen en papier naast je bed leggen, dat mocht je je ineens iets bedenken dan kan je het opschrijven en ben je het 'kwijt' in je hoofd.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat je doet voor een betere nachtrust:
Stap 1: Geen TV kijken of computeren op je kamer (slaaphygiene)
Stap 2: Geen energieopwekkende middelen consumeren (caffeine)
Stap 3: Een ritme hebben
Stap 4: Fapje plegen voor het slapen (daarna ben je moe + geen erectie meer)
Stap 5: Buikslapen (minder malen)
Zou het werken?
Stap 1 is eerder dat je een kwartier tot half uur voor het slapen gaan niet meer naar beeldschermen moet staren.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou het werken?
Ik vind het vooral voor m'n borsten niet fijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef Samzz het volgende:
Ik vind ademen lastiger als ik op m'n buik lig in bed.
Dan blijf ik aan het schrijvenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Wat ook in sommige gevallen nog wel een goede tip kan zijn is pen en papier naast je bed leggen, dat mocht je je ineens iets bedenken dan kan je het opschrijven en ben je het 'kwijt' in je hoofd.
Handig als je op kamers woont en maar 1 kamer hebtquote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou het werken?
Ook dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Handig als je op kamers woont en maar 1 kamer hebt
Dan schrijf ik hele verhalen waar niemand iets aan heeftquote:Op donderdag 18 september 2014 11:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Wat ook in sommige gevallen nog wel een goede tip kan zijn is pen en papier naast je bed leggen, dat mocht je je ineens iets bedenken dan kan je het opschrijven en ben je het 'kwijt' in je hoofd.
Heb je iets om te rappen.quote:
Geen idee, ik wil het best gaan testen. Al heb ik geen tv of computer op mijn slaapkamer en drink ik geen koffie, dus punt 1 en 2 zijn alvast geen probleem. Punt 4 durf ik overigens wel in twijfel te trekken bij mezelfquote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou het werken?
Ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
want jij bedenkt je ineens veel als je in bed ligt voor je in slaap valt?
Tips van jou over slapen neem ik niet serieus met zo weinig wilskracht...quote:Op donderdag 18 september 2014 11:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook dat, jaquote:Op donderdag 18 september 2014 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het vooral voor m'n borsten niet fijn.
Ik zei toch ook in SOMMIGE gevallen. Oh mensen, zo moeilijk is lezen toch niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Tips van jou over slapen neem ik niet serieus met zo weinig wilskracht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |