abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146103560
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 07:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies, helemaal mee eens. Er zou juist eens wat meer openheid moeten komen over de slachtoffers en het bestuderen van die lichamen. Nu is dit mooi weggemoffeld onder de noemer respectloos, walgelijk en wat al niet meer. Zodra iemand zich daar bezig mee wil houden krijgt men de wind van voren. Je zegt het goed, de respectlozen dat is de overheid (en vergeet ons koningshuis niet) die zich gewetenloos met dit soort praktijken inlaten.
Meer openheid. En dan? Wat verwacht je daar van?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:01:11 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146103665
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 07:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies, helemaal mee eens. Er zou juist eens wat meer openheid moeten komen over de slachtoffers en het bestuderen van die lichamen. Nu is dit mooi weggemoffeld onder de noemer respectloos, walgelijk en wat al niet meer. Zodra iemand zich daar bezig mee wil houden krijgt men de wind van voren. Je zegt het goed, de respectlozen dat is de overheid (en vergeet ons koningshuis niet) die zich gewetenloos met dit soort praktijken inlaten.
Wacht even, Welk gedeelte vind je respectloos als ik vragen mag?
Ik geloof dat de hele wereld zo'n beetje hun adem in hield hoe respectvol de Nederlanders probeerden om te gaan bij het bergen van de slachtoffers,

Nederland ging niet gelijk met een vinger wijzen naar een dader maar wil eerst alle feiten op tafel hebben, en de slachtoffers identificeren.
En daar zijn ze momenteel nog steeds mee bezig.
Om de paar dagen komt er een bericht dat ze weer een aantal mensen hebben kunnen identificeren, Ze proberen ook nog een zoveel mogelijk persoonlijke spullen uit de regio weg te krijgen van de slachtoffers.
En de regio is niet echt rustig en er word geregeld gevochten wat onderzoek en berging behoorlijk belemmerd.

Dus wat is daar niet respectvol aan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:10:51 #203
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146103767
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wacht even, Welk gedeelte vind je respectloos als ik vragen mag?
Ik geloof dat de hele wereld zo'n beetje hun adem in hield hoe respectvol de Nederlanders probeerden om te gaan bij het bergen van de slachtoffers,
[ afbeelding ]

Nederland ging niet gelijk met een vinger wijzen naar een dader maar wil eerst alle feiten op tafel hebben, en de slachtoffers identificeren.
En daar zijn ze momenteel nog steeds mee bezig.
Om de paar dagen komt er een bericht dat ze weer een aantal mensen hebben kunnen identificeren, Ze proberen ook nog een zoveel mogelijk persoonlijke spullen uit de regio weg te krijgen van de slachtoffers.
En de regio is niet echt rustig en er word geregeld gevochten wat onderzoek en berging behoorlijk belemmerd.

Dus wat is daar niet respectvol aan?
En jij gelooft dat allemaal? Ja dus.

Net zoals Lambiekje al aangaf: onze overheid die is pas respectloos die gewetenloos een vliegtuig neerhaalt en een poppenkast in scene zet voor politiek gewin in de wereld.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146103905
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:10 schreef controlaltdelete het volgende:

Net zoals Lambiekje al aangaf: onze overheid die is pas respectloos die gewetenloos een vliegtuig neerhaalt en een poppenkast in scene zet voor politiek gewin in de wereld.
En waar is het bewijs dat onze overheid gewetenloos een vliegtuig heeft neergehaald?

Dat geloof jij zomaar zonder enige onderbouwing?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:28:51 #205
189978 controlaltdelete
pi_146103991
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

En waar is het bewijs dat onze overheid gewetenloos een vliegtuig heeft neergehaald?

Dat geloof jij zomaar zonder enige onderbouwing?
Mijn onderbouwingen zoals jij het noemt laat ik hier niet los, het heeft geen zin om weer het hele spelletje van welles/nietes te gaan spelen met jullie, dit zie je ook steeds bij Lambiekje gebeuren zodra hij iets post. Ik heb daar geen zin in, schiet daar niks mee op. Geloof jij nou maar dat de overheid het beste met ons voor heeft, sorry ik moet daar wel enorm om lachen >:) no offense verder.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146104035
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mijn onderbouwingen zoals jij het noemt laat ik hier niet los, het heeft geen zin om weer het hele spelletje van welles/nietes te gaan spelen met jullie, dit zie je ook steeds bij Lambiekje gebeuren zodra hij iets post. Ik heb daar geen zin in, schiet daar niks mee op.
Geen onderbouwing dus, lekker makkelijk respectloos lullen over de slachtoffers en deze ramp heeft blijkbaar je voorkeur.

quote:
Geloof jij nou maar dat de overheid het beste met ons voor heeft, sorry ik moet daar wel enorm om lachen >:) no offense verder.
En waar zeg ik dat ik van mening ben dat de overheid het beste met ons voor heeft en hoe is vragen om bewijs dat onze overheid achter deze ramp zit hetzelfde als denken dat de overheid het beste met ons voor heeft.

Je logica is behoorlijk onlogisch, no offense verder.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:34:38 #207
189978 controlaltdelete
pi_146104064
quote:
13s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Geen onderbouwing dus, lekker makkelijk respectloos lullen over de slachtoffers en deze ramp heeft blijkbaar je voorkeur.

[..]

En waar zeg ik dat ik van mening ben dat de overheid het beste met ons voor heeft en hoe is vragen om bewijs dat onze overheid achter deze ramp zit hetzelfde als denken dat de overheid het beste met ons voor heeft.

Je logica is behoorlijk onlogisch, no offense verder.
Draai ik het om, bewijs jij maar eens keihard dat dit daadwerkelijk allemaal gebeurd is.
pi_146104124
Dat wat precies gebeurd is? Dat het opgestegen is? Dat de passagiers ingestapt zijn? Dat het neergestort is? Dat er lichamen gelegen hebben?

Wat precies bedoel je?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_146104165
Maar goed, grappig/droevig is het wel. Bij elke gebeurtenis die in het nieuws komt met slachtoffers is niet jullie 1e reactie "Wow, wat erg", maar is jullie 1e pavlov reactie "Een ramp! Dit moet geensceneerd zijn, laten we snel bewijzen gaan zoeken voor een false flag" Niet het vermogen hebben te kunnen voorstellen dat dingen gewoon kunnen gebeuren, maar overal een boze kwade overheid achter zien. Top.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:41:55 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146104166
Onze overheid?
Vertel, nou ben ik wel erg benieuwd!
pi_146104188
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Draai ik het om, bewijs jij maar eens keihard dat dit daadwerkelijk allemaal gebeurd is.
Nee vriend, zo werkt het natuurlijk niet. Jij zegt dat de overheid het neergehaald heeft, dat moet je ook met wat van bewijs komen. Je kan natuurlijk niet zomaar wat roepen en dan als iemand wat erover vraagt de bewijslast omdraaien "Toon maar aan dat het niet gebeurd is zoals ik zeg".
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:46:47 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146104233
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zie vorige topics en die op NWS en een paar duizend andere MSM en niet MSM sites, Ik ben wel heel benieuwd hoe je bij deze theorie komt,
het vingertje gaat over en weer Oekraine rusland de Pro Russen, maar Nederland, die totaal geen baat heeft bij deze ramp.. Die hebben het juist gedaan en wel voor........ <- sorry hier kan ik zelfs niks stomzinnigs bij bedenken .. al heb ik een super grote fantasie!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:48:39 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146104266
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:43 schreef kalinhos het volgende:

Nee vriend, zo werkt het natuurlijk niet. Jij zegt dat de overheid het neergehaald heeft, dat moet je ook met wat van bewijs komen. Je kan natuurlijk niet zomaar wat roepen en dan als iemand wat erover vraagt de bewijslast omdraaien "Toon maar aan dat het niet gebeurd is zoals ik zeg".
Welkom in de wonderlijke argumentatiewereld van cad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146104287
't zou een mooie situatie worden :D "Hey, ik ben gisteren op en neer gezwommen naar Engeland en terug, bewijs jij maar dat dat níet gebeurd is"
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:52:25 #215
189978 controlaltdelete
pi_146104319
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:43 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik heb daar geen behoefte aan, het is een éénzijdige discussie met wat je ook aankomt, bronnen deugen niet etc etc altijd hetzelfde liedje; verspilling van mijn energie om jullie te gaan overtuigen, het is mijn roeping niet. Ik kom hier voor info van mensen die wel op dezelfde lijn staan als ik, heb ik al zo vaak aangegeven, het overige loop ik met een boog omheen. Verder ben ik je vriend(in) niet.
pi_146104331
Dus je zegt wat, sticht een brandje, en als iemand om argumentatie vraagt loop je laf weg.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:56:37 #217
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_146104376
quote:

[..]

Precies, helemaal mee eens. Er zou juist eens wat meer openheid moeten komen over de slachtoffers en het bestuderen van die lichamen.
Ik hoor je al smakken. Kun je lekker met je cursortje naar een wond wijzen en reopen: dit is duidelijk tomatensaus!
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_146104379
quote:

[..]

Wat een grap, jij beweert stellig dat onze overheid dit vliegtuig heeft neergehaald zonder ook maar enige vorm van onderbouwing en dan ga je mij vragen dit te ontkrachten?

Echt die logica van je kan niet veel onlogischer meer worden.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:58:18 #219
189978 controlaltdelete
pi_146104405
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:53 schreef kalinhos het volgende:
Dus je zegt wat, sticht een brandje, en als iemand om argumentatie vraagt loop je laf weg.
Ik reageerde op Lambiekje, gaf um gelijk in zijn post, dat de horde daar dan meteen weer op duikt kan ik niets aan doen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:58:28 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146104410
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb daar geen behoefte aan, het is een éénzijdige discussie met wat je ook aankomt, bronnen deugen niet etc etc altijd hetzelfde liedje; verspilling van mijn energie om jullie te gaan overtuigen, het is mijn roeping niet. Ik kom hier voor info van mensen die wel op dezelfde lijn staan als ik, heb ik al zo vaak aangegeven, het overige loop ik met een boog omheen. Verder ben ik je vriend(in) niet.
Kijk nu geef je gewoon zelf aan ik kom hier trollen en daarna peer ik hem.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:59:36 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146104431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik reageerde op Lambiekje, gaf um gelijk in zijn post, dat de horde daar dan meteen weer op duikt kan ik niets aan doen.
Lambiekje heeft niet gezegd dat het ONZE overheid betrof, die het vliegtuig neerhaalde.
Dat deed jij in een paar posten hier boven!

lees nog eens goed!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. om tot een eerlijk conclusie te is dat soms nodig.

Hoe onze overheden te werk gaan dat is pas respectloos. En helemaal de onze hoe ze het onderzoek (niet) behandelen van de MH17. En dan zeggen dat een fotootje respectloos is. Tssssk!

Het is pas respectloos dat een vliegtuigje neerhalen nodig is om Rusland een schaakset te laten maken. Dit om het volstrekt mislukte euro project te verbloemen
pi_146104466
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

whatever ook. Jíj bent diegene die opeens begon over de Nederlandse overheid en daarna met de staart tussen je benen afdruipt als er om bewijs wordt gevraagd. Dat is gewoon laf. Of gewoon klein van geest.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:02:26 #223
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_146104467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb daar geen behoefte aan, het is een éénzijdige discussie met wat je ook aankomt, bronnen deugen niet etc etc altijd hetzelfde liedje;.
Die deugen ook niet. Dat vind ik het meest verontrustend aan dit forum: dat geen van de vrijdenkers Lambiekje ooit aanpakt als hij een volstrekt verkeerde versie van de Tweede Wereldoorlog verkondigt. Niemand: Ticker, Bankfurt, Resonancer, noem ze allemaal maar op. Voor mij is dat het teken dat ik niet verder hoef te lezen.
En als je over de meest belangrijke gebeurtenis van de modern geschiedenis al zulke onzin verkondigt, dan betwijfel ik of je enig verstand hebt van gebeurtenissen uit een ver verleden. De krampachtige behoefte om Rusland te verdedigen pleit ook niet voor je.

En, alweer: waarom vind je het vreemd dat een aantal mensen uit jouw omgeving zegt een van de slachtoffers gekend te hebben? Wat vind jij een aanvaardbaard aantal? Waar werven ze crisis actors? Kun je ook voorspellen waar de volgende nepcrisis zich zal voordoen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:03:11 #224
189978 controlaltdelete
pi_146104480
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kijk nu geef je gewoon zelf aan ik kom hier trollen en daarna peer ik hem.
Wie trolt er nou? Meende iets te lezen over jou, grootspraak en stoerdoenerij over het cluesforum? Ik wilde me daar niet teveel mee bemoeien maar kan het nu niet laten.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:05:11 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146104512
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:03 schreef controlaltdelete het volgende:

Wie trolt er nou? Meende iets te lezen over jou, grootspraak en stoerdoenerij over het cluesforum? Ik wilde me daar niet teveel mee bemoeien maar kan het nu niet laten.
Snel, snel! Een ander onderwerp, want ik ben door mijn al magere argumentatie (...) heen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')