Meer openheid. En dan? Wat verwacht je daar van?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, helemaal mee eens. Er zou juist eens wat meer openheid moeten komen over de slachtoffers en het bestuderen van die lichamen. Nu is dit mooi weggemoffeld onder de noemer respectloos, walgelijk en wat al niet meer. Zodra iemand zich daar bezig mee wil houden krijgt men de wind van voren. Je zegt het goed, de respectlozen dat is de overheid (en vergeet ons koningshuis niet) die zich gewetenloos met dit soort praktijken inlaten.
Wacht even, Welk gedeelte vind je respectloos als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, helemaal mee eens. Er zou juist eens wat meer openheid moeten komen over de slachtoffers en het bestuderen van die lichamen. Nu is dit mooi weggemoffeld onder de noemer respectloos, walgelijk en wat al niet meer. Zodra iemand zich daar bezig mee wil houden krijgt men de wind van voren. Je zegt het goed, de respectlozen dat is de overheid (en vergeet ons koningshuis niet) die zich gewetenloos met dit soort praktijken inlaten.
En jij gelooft dat allemaal? Ja dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wacht even, Welk gedeelte vind je respectloos als ik vragen mag?
Ik geloof dat de hele wereld zo'n beetje hun adem in hield hoe respectvol de Nederlanders probeerden om te gaan bij het bergen van de slachtoffers,
[ afbeelding ]
Nederland ging niet gelijk met een vinger wijzen naar een dader maar wil eerst alle feiten op tafel hebben, en de slachtoffers identificeren.
En daar zijn ze momenteel nog steeds mee bezig.
Om de paar dagen komt er een bericht dat ze weer een aantal mensen hebben kunnen identificeren, Ze proberen ook nog een zoveel mogelijk persoonlijke spullen uit de regio weg te krijgen van de slachtoffers.
En de regio is niet echt rustig en er word geregeld gevochten wat onderzoek en berging behoorlijk belemmerd.
Dus wat is daar niet respectvol aan?
En waar is het bewijs dat onze overheid gewetenloos een vliegtuig heeft neergehaald?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Net zoals Lambiekje al aangaf: onze overheid die is pas respectloos die gewetenloos een vliegtuig neerhaalt en een poppenkast in scene zet voor politiek gewin in de wereld.
Mijn onderbouwingen zoals jij het noemt laat ik hier niet los, het heeft geen zin om weer het hele spelletje van welles/nietes te gaan spelen met jullie, dit zie je ook steeds bij Lambiekje gebeuren zodra hij iets post. Ik heb daar geen zin in, schiet daar niks mee op. Geloof jij nou maar dat de overheid het beste met ons voor heeft, sorry ik moet daar wel enorm om lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
En waar is het bewijs dat onze overheid gewetenloos een vliegtuig heeft neergehaald?
Dat geloof jij zomaar zonder enige onderbouwing?
Geen onderbouwing dus, lekker makkelijk respectloos lullen over de slachtoffers en deze ramp heeft blijkbaar je voorkeur.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mijn onderbouwingen zoals jij het noemt laat ik hier niet los, het heeft geen zin om weer het hele spelletje van welles/nietes te gaan spelen met jullie, dit zie je ook steeds bij Lambiekje gebeuren zodra hij iets post. Ik heb daar geen zin in, schiet daar niks mee op.
En waar zeg ik dat ik van mening ben dat de overheid het beste met ons voor heeft en hoe is vragen om bewijs dat onze overheid achter deze ramp zit hetzelfde als denken dat de overheid het beste met ons voor heeft.quote:Geloof jij nou maar dat de overheid het beste met ons voor heeft, sorry ik moet daar wel enorm om lachenno offense verder.
Draai ik het om, bewijs jij maar eens keihard dat dit daadwerkelijk allemaal gebeurd is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geen onderbouwing dus, lekker makkelijk respectloos lullen over de slachtoffers en deze ramp heeft blijkbaar je voorkeur.
[..]
En waar zeg ik dat ik van mening ben dat de overheid het beste met ons voor heeft en hoe is vragen om bewijs dat onze overheid achter deze ramp zit hetzelfde als denken dat de overheid het beste met ons voor heeft.
Je logica is behoorlijk onlogisch, no offense verder.
Nee vriend, zo werkt het natuurlijk niet. Jij zegt dat de overheid het neergehaald heeft, dat moet je ook met wat van bewijs komen. Je kan natuurlijk niet zomaar wat roepen en dan als iemand wat erover vraagt de bewijslast omdraaien "Toon maar aan dat het niet gebeurd is zoals ik zeg".quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Draai ik het om, bewijs jij maar eens keihard dat dit daadwerkelijk allemaal gebeurd is.
Zie vorige topics en die op NWS en een paar duizend andere MSM en niet MSM sites, Ik ben wel heel benieuwd hoe je bij deze theorie komt,quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Draai ik het om, bewijs jij maar eens keihard dat dit daadwerkelijk allemaal gebeurd is.
Welkom in de wonderlijke argumentatiewereld van cad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:43 schreef kalinhos het volgende:
Nee vriend, zo werkt het natuurlijk niet. Jij zegt dat de overheid het neergehaald heeft, dat moet je ook met wat van bewijs komen. Je kan natuurlijk niet zomaar wat roepen en dan als iemand wat erover vraagt de bewijslast omdraaien "Toon maar aan dat het niet gebeurd is zoals ik zeg".
Ik heb daar geen behoefte aan, het is een éénzijdige discussie met wat je ook aankomt, bronnen deugen niet etc etc altijd hetzelfde liedje; verspilling van mijn energie om jullie te gaan overtuigen, het is mijn roeping niet. Ik kom hier voor info van mensen die wel op dezelfde lijn staan als ik, heb ik al zo vaak aangegeven, het overige loop ik met een boog omheen. Verder ben ik je vriend(in) niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:43 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee vriend, zo werkt het natuurlijk niet. Jij zegt dat de overheid het neergehaald heeft, dat moet je ook met wat van bewijs komen. Je kan natuurlijk niet zomaar wat roepen en dan als iemand wat erover vraagt de bewijslast omdraaien "Toon maar aan dat het niet gebeurd is zoals ik zeg".
Ik hoor je al smakken. Kun je lekker met je cursortje naar een wond wijzen en reopen: dit is duidelijk tomatensaus!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, helemaal mee eens. Er zou juist eens wat meer openheid moeten komen over de slachtoffers en het bestuderen van die lichamen.
Wat een grap, jij beweert stellig dat onze overheid dit vliegtuig heeft neergehaald zonder ook maar enige vorm van onderbouwing en dan ga je mij vragen dit te ontkrachten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik reageerde op Lambiekje, gaf um gelijk in zijn post, dat de horde daar dan meteen weer op duikt kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:53 schreef kalinhos het volgende:
Dus je zegt wat, sticht een brandje, en als iemand om argumentatie vraagt loop je laf weg.
Kijk nu geef je gewoon zelf aan ik kom hier trollen en daarna peer ik hem.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb daar geen behoefte aan, het is een éénzijdige discussie met wat je ook aankomt, bronnen deugen niet etc etc altijd hetzelfde liedje; verspilling van mijn energie om jullie te gaan overtuigen, het is mijn roeping niet. Ik kom hier voor info van mensen die wel op dezelfde lijn staan als ik, heb ik al zo vaak aangegeven, het overige loop ik met een boog omheen. Verder ben ik je vriend(in) niet.
Lambiekje heeft niet gezegd dat het ONZE overheid betrof, die het vliegtuig neerhaalde.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik reageerde op Lambiekje, gaf um gelijk in zijn post, dat de horde daar dan meteen weer op duikt kan ik niets aan doen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. om tot een eerlijk conclusie te is dat soms nodig.
Hoe onze overheden te werk gaan dat is pas respectloos. En helemaal de onze hoe ze het onderzoek (niet) behandelen van de MH17. En dan zeggen dat een fotootje respectloos is. Tssssk!
Het is pas respectloos dat een vliegtuigje neerhalen nodig is om Rusland een schaakset te laten maken. Dit om het volstrekt mislukte euro project te verbloemen
whatever ook. Jíj bent diegene die opeens begon over de Nederlandse overheid en daarna met de staart tussen je benen afdruipt als er om bewijs wordt gevraagd. Dat is gewoon laf. Of gewoon klein van geest.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik reageerde op Lambiekje, gaf um gelijk in zijn post, dat de horde daar dan meteen weer op duikt kan ik niets aan doen.
Die deugen ook niet. Dat vind ik het meest verontrustend aan dit forum: dat geen van de vrijdenkers Lambiekje ooit aanpakt als hij een volstrekt verkeerde versie van de Tweede Wereldoorlog verkondigt. Niemand: Ticker, Bankfurt, Resonancer, noem ze allemaal maar op. Voor mij is dat het teken dat ik niet verder hoef te lezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb daar geen behoefte aan, het is een éénzijdige discussie met wat je ook aankomt, bronnen deugen niet etc etc altijd hetzelfde liedje;.
Wie trolt er nou? Meende iets te lezen over jou, grootspraak en stoerdoenerij over het cluesforum? Ik wilde me daar niet teveel mee bemoeien maar kan het nu niet laten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk nu geef je gewoon zelf aan ik kom hier trollen en daarna peer ik hem.
Snel, snel! Een ander onderwerp, want ik ben door mijn al magere argumentatie (...) heen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie trolt er nou? Meende iets te lezen over jou, grootspraak en stoerdoenerij over het cluesforum? Ik wilde me daar niet teveel mee bemoeien maar kan het nu niet laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |