http://www.iculture.nl/icloud-drive-activeren-ios-8-waarom-niet/quote:Op donderdag 18 september 2014 09:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt in je iCloud drive te staan.
dat gaan apps of de Apple watch/andere healthaccesoires voor je doen. Ik heb bijvoorbeeld een wekker die m'n slaap bijhoudt en me op het meest ideale moment wekt (in m'n lichte slaapfase). Nu kan de data als ik dat wil ook gebruikt worden met data van andere apps in health.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:23 schreef Blik het volgende:
Het hele gezondheidscentrum ziet er leuk uit, maar in de praktijk ga ik daar waarschijnlijk nul gebruik van maken. Ik ga echt niet op regelmatige basis mijn bloeddruk invullen, hartslag meten, slaapritme meten, voedselinname meten, etc.
Dit is geen zeikpost, ik ben gewoon realistisch.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:50 schreef JenHermes het volgende:
Daarnaast vind ik die foto icoontjes bij het multitaskscherm van de meest populaire contactpersonen in je telefoon echt verschrikkelijk.
- Dan zet je het uit.
De wijzers van de klok in iOS zijn spuuglelijk en de multitask functie om even snel een berichtje terug te typen zonder naar die app te gaan, werkt alleen maar met imessage![]()
- Moeten developers gaan ondersteunen in hun apps, kwestie van tijd dus.
Dat ligt er natuurlijk net aan hoe de website gebouwd is. Maar Safari kent een button linksboven waar je helemaal niet hoeft te scrollen, dus jaquote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef Luxuria het volgende:
Werkt het bij de iPhone ook zo dat als je bij een stuk tekst op bijv. internet inzoomt, de tekst dan aangepast wordt naar het scherm? Of moet je naar links en rechts schuiven om de hele tekst te kunnen lezen?
Ik ben benieuwd, nu aan het installerenquote:Op donderdag 18 september 2014 09:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
iOS8 werkt perfect hier; iphone5 16gb. Meest soepele OS tot nu toe, batterij lijkt het langer vol te houden. Niet eens een cleane install.
Ok thnx voor de infoquote:Op donderdag 18 september 2014 11:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk net aan hoe de website gebouwd is. Maar Safari kent een button linksboven waar je helemaal niet hoeft te scrollen, dus jaSterker nog, dat werkt heel goed zelfs.
Hoe zet je die functie uit dan bij dat multitask die namen erboven?quote:
Vraag ik me ook af. Heb gezocht maar kan het ook niet vinden. Dat is wel waar ik met je eens ben dat dat irritant is.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoe zet je die functie uit dan bij dat multitask die namen erboven?
Oke ik moet toegeven: op mijn 4S draait het best soepel. Enige kleine hapering die ik ondervind is als ik naar het multitaskcenter ga(dubbelklik op homeknop) maar voor de rest openen de apps soepel. Daarnaast heb ik het idee dat het batterijduur er flink op vooruit is gegaan. Zo had ik gisteravond om 0:30 iOS 8 geinstalleerd met een batterijpercentage van 79%, vanmorgen toen ik wakker werd om 09:00 was het percentage 76% zonder dat ik hem aan de stroom gelegd hebquote:Op donderdag 18 september 2014 11:47 schreef Shogo het volgende:
Voor de rest loopt het allemaal net zo goed als iOS 7 op mijn iPhone 5 16 GB geen hapering in het systeem alles gaat gewoon soepel. Batterijduur kan ik vrij weinig over zeggen nog. Het enige wat ik af en toe heb is dat Settings crashed althans dat is nu 2x gebeurt.
Instellingen > Mail contacten,agenda > Bekijk in appkiezer uitzettenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoe zet je die functie uit dan bij dat multitask die namen erboven?
Hmm compleet over het hoofd gezien. Bedankt.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:51 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Instellingen > Mail contacten,agenda > Bekijk in appkiezer uitzetten
Herstarten, softreset werkt allemaal niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Doet het hier prima. Misschien even herstarten?
Bij mij is ie snel😕quote:Op donderdag 18 september 2014 11:47 schreef Slickk het volgende:
iOS8 op 4S schijnt het allemaal trager te maken, dus dat doen we dus maar niet.
bedankt manquote:Op donderdag 18 september 2014 11:51 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Instellingen > Mail contacten,agenda > Bekijk in appkiezer uitzetten
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:50 schreef JenHermes het volgende:
iOS 8 vind ik niet fijn. Nauwelijks veranderingen op het eerste oog, het bedieningspaneel voor wifi, bluetooth en wekker etc etc dat scherm wat je vanonder af omhoog kunt swypen vind ik niet mooi. De widgets komen niet op je toegangsscherm maar op je notificatiescherm waardoor het alsnog veel handeling kost om in een oog op slag te zien wat de gevoelstempratuur bij een weather app is. Daarnaast vind ik die foto icoontjes bij het multitaskscherm van de meest populaire contactpersonen in je telefoon ook niet mooi. De wijzers van de klok in iOS is niet mijn smaak en de multitask functie om even snel een berichtje terug te typen zonder naar die app te gaan, werkt alleen maar met imessage.
Het enige pluspunt tot nog toe is dat het wel fijn is om te kunnen zien hoeveel procent een app aan batterijpercentage inlevert. Zo neemt Safari 27% in wat ik vrij veel vind.
En hoe kan ik bellen via wifi?
Zie de applicatie "Tips"quote:Op donderdag 18 september 2014 12:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik kreeg op mijn lockscreen iets van: leer meer over iOS 8, maar ik unlockte de iPhone eigenlijk voor iets anders. Ik heb dit dus gemist, kan ik dit ergens terugvinden? Leek me wel handig om te volgen.
Is swype er al in het Nederlands dan?quote:
Dat ligt dan toch echt aan jezelf omdat je teveel op je iPad hebt staan. Ik heb zojuist de update gedaan zonder problemen op de iPad Airquote:Op donderdag 18 september 2014 12:43 schreef lolcat8811 het volgende:
iOS8: éérste update voor de iPad Air en al meteen te groot om te installeren...![]()
Way to go, Apple...
Ja en dat kan met OS X Yosemite straks ook. Kan je bellen met je Macquote:Op donderdag 18 september 2014 12:27 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf. Als je nu gewoon gebeld wordt, gaat je ipad ook over. Dan kun je t gesprek opnemen, en ook weer teruggeven aan je iphone.
Nee nog niet. Daarom ben ik hem Nederlands aan het leren. Dan moet het tezijnertijd wel lukken ook al is er geen ondersteuning voor Nederlands. Het lukt al aardig.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Is swype er al in het Nederlands dan?
Ik wacht de NL-versie wel af dan. Alhoewel ik het wel vreemd vind aangezien op Android wel gewoon Nederlands is, waarom dan niet gelijk op iPhone ook? Taal blijft hetzelfde lijkt me.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee nog niet. Daarom ben ik hem Nederlands aan het leren. Dan moet het tezijnertijd wel lukken ook al is er geen ondersteuning voor Nederlands. Het lukt al aardig.
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:43 schreef lolcat8811 het volgende:
iOS8: éérste update voor de iPad Air en al meteen te groot om te installeren...![]()
Way to go, Apple...
Echt hequote:Op donderdag 18 september 2014 12:54 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Wat wil je dan dat Apple doet? Dat er kaboutertjes even wat meer opslag komen toveren in je toestel?
Hang 'm aan je computer. Heb je geen opslag op je ipad nodig.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:43 schreef lolcat8811 het volgende:
Way to go, Apple...
sommige mensen héquote:Op donderdag 18 september 2014 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hang 'm aan je computer. Heb je geen opslag op je ipad nodig.
Bij OTA zal je toch eerst de update op je ipad moeten zetten voordat hij uberhaupt kan gaan updaten he.
Nee niet echt. Apple kon ook kiezen op de manier van Windows' OS waarbij je geen extra geheugen vrij hoeft te maken omdat de update files direct verwisseld worden met bestaande files.quote:
Lekker gevoelig voor het falen van de update als even je internetverbinding eruit ligt.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:22 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Nee niet echt. Apple kon ook kiezen op de manier van Windows' OS waarbij je geen extra geheugen vrij hoeft te maken omdat de update files direct verwisseld worden met bestaande files.
Ik niet. Ik heb wel iets beters te doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:28 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Wie staat er nog meer om 08:00u voor de Apple Store Amsterdam?
Zoals? FOK!en?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb wel iets beters te doen.
Nee, het hervat gewoon prima doorquote:Op donderdag 18 september 2014 13:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lekker gevoelig voor het falen van de update als even je internetverbinding eruit ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |