Ik merk dat de batterij langer meegaat, gewoon doen!quote:Op woensdag 17 september 2014 23:49 schreef Scorpie het volgende:
Net een 5s gekocht, wacht nog even met upgraden.
hoe doe je dat serieus? Ik ben echt jelly. Ik had geen jailbreak, geen GM, geen beta en alles met mijn macbook via iTunes gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:24 schreef Mano_ het volgende:
Overigens voelt het allemaal zelfs nog wat vlotter dan iOS7 met een 16gb 5.
Komt in je iCloud drive te staan.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Hebben jullie dat whatsapp geen reserve kopie meer maakt onder iOS8 geen ondersteuning en ik zie ook geen documenten staan.
http://www.iculture.nl/icloud-drive-activeren-ios-8-waarom-niet/quote:Op donderdag 18 september 2014 09:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt in je iCloud drive te staan.
dat gaan apps of de Apple watch/andere healthaccesoires voor je doen. Ik heb bijvoorbeeld een wekker die m'n slaap bijhoudt en me op het meest ideale moment wekt (in m'n lichte slaapfase). Nu kan de data als ik dat wil ook gebruikt worden met data van andere apps in health.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:23 schreef Blik het volgende:
Het hele gezondheidscentrum ziet er leuk uit, maar in de praktijk ga ik daar waarschijnlijk nul gebruik van maken. Ik ga echt niet op regelmatige basis mijn bloeddruk invullen, hartslag meten, slaapritme meten, voedselinname meten, etc.
Dit is geen zeikpost, ik ben gewoon realistisch.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:50 schreef JenHermes het volgende:
Daarnaast vind ik die foto icoontjes bij het multitaskscherm van de meest populaire contactpersonen in je telefoon echt verschrikkelijk.
- Dan zet je het uit.
De wijzers van de klok in iOS zijn spuuglelijk en de multitask functie om even snel een berichtje terug te typen zonder naar die app te gaan, werkt alleen maar met imessage![]()
- Moeten developers gaan ondersteunen in hun apps, kwestie van tijd dus.
Dat ligt er natuurlijk net aan hoe de website gebouwd is. Maar Safari kent een button linksboven waar je helemaal niet hoeft te scrollen, dus jaquote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef Luxuria het volgende:
Werkt het bij de iPhone ook zo dat als je bij een stuk tekst op bijv. internet inzoomt, de tekst dan aangepast wordt naar het scherm? Of moet je naar links en rechts schuiven om de hele tekst te kunnen lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |