GM is een 1 op 1 kopie van de officiële versie.quote:Op donderdag 18 september 2014 03:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Wow, wat een verbetering tov de iOS8 GM. Kreeg ook meteen 19 updates toen ik vanochtend wakker werd
Hier nergens last van (64GB 5S). Misschien brakke backup teruggezet? Nu apps geoptimaliseerd zijn, zou 't iig beter moeten gaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 06:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Bij mij was het alleen crashes en bugs. Zelfs na een full wipe..
Nope, geen back up teruggezet op mijn ook 64GB 5S.quote:Op donderdag 18 september 2014 07:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier nergens last van (64GB 5S). Misschien brakke backup teruggezet? Nu apps geoptimaliseerd zijn, zou 't iig beter moeten gaan.
Ik merk dat de batterij langer meegaat, gewoon doen!quote:Op woensdag 17 september 2014 23:49 schreef Scorpie het volgende:
Net een 5s gekocht, wacht nog even met upgraden.
hoe doe je dat serieus? Ik ben echt jelly. Ik had geen jailbreak, geen GM, geen beta en alles met mijn macbook via iTunes gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:24 schreef Mano_ het volgende:
Overigens voelt het allemaal zelfs nog wat vlotter dan iOS7 met een 16gb 5.
Komt in je iCloud drive te staan.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Hebben jullie dat whatsapp geen reserve kopie meer maakt onder iOS8 geen ondersteuning en ik zie ook geen documenten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |