quote:Op woensdag 17 september 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
ik had het topic 'krijg de klere' genoemd
Kom je nu pas achter ? Googel queenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:50 schreef FANN het volgende:
Maar.... Sas... is wel een goed idee, want sjaals zijn ook peperduur van die zooi,
ik ga kijken of die stofjes los te koop zijn
plaats een oproep fhfquote:Op woensdag 17 september 2014 22:50 schreef FANN het volgende:
Maar.... Sas... is wel een goed idee, want sjaals zijn ook peperduur van die zooi,
ik ga kijken of die stofjes los te koop zijn
quote:
Neee verlaat ons niet, niet na deze vreselijk lieve woordenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
Ik ga jullie natuurlijk allemaal vreselijk missenen dan vooral het drakinnetje met haar snoezige snuitje waar alleen maar lieftallige woordjes uitkomen. Speciaal voor FANN heb ik 100.000 foldertjes laten drukken waarin ik iedereen oproep om geen hendl meer te eten. Eco-knokploeg gaat mee voor als ze niet vrijwillig stoppen met die barbaarse praktijken.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nooit eerder aan gedacht, ik zit al te zoeken...quote:Op woensdag 17 september 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je nu pas achter ? Googel queen
Jah..quote:
Allesquote:
Het meest sneue topic op fok.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
maar dat ga je vast niet vertellen
dan hoef je daaronder niet te smerenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
Ik ga morgen wel rondbellen.... kan niks vinden met Googel, wel kant en klare kleding...
Wat ik zo raar vind is dat je ook een zwembroek of bikini kan kopen van dat spul,
dat heeft toch niet veel nut?Of zie ik dat nou verkeerd?
Ja zoiets zal het wel zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dan hoef je daaronder niet te smeren
Dat wijntopic stond daar ook hoor, waar jij plezier aan hebt gehad met die dozen wijn bestellenquote:
Oh jaquote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wijntopic stond daar ook hoor, waar jij plezier aan hebt gehad met die dozen wijn bestellen
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #6 - Met extragratis nieuwsbrief
Ja en ik zie net dit topic FHF / Fontignac pannenzegels Plusquote:
quote:
Dan wordt het wel eens tijd voor een nieuw lingerie setje...quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met mijn Hema setje van 20 jaar oud
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wordt het wel eens tijd voor een nieuw lingerie setje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |