Ja natuurlijk, maar niemand interesseerde zich voor Zoe Quinn als ze niet met allemaal mensen naar bed was geweest.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee. Ze ging niet alleen met een paar game journalisten naar bed maar deed nog meer. Maar zit nu op mijn telefoon. Als ik thuis ben wil ik linkjes sturen.
En dat is de crux.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar niemand interesseerde zich voor Zoe Quinn als ze niet met allemaal mensen naar bed was geweest.
Ik game dertig jaar en begeef me acht jaar rond de industrie, ik weet wel ongeveer waar ik het over heb.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kun je ook bewijzen dat misogynie wijdverspreid is in de gamingindustrie?
Several prominent gaming journalists across America are part of a secret mailing list on which they discuss what to cover, what to ignore, and what approach their coverage should take to breaking news, Breitbart can reveal.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Toegegeven, er zit een hoop troep tussen de games websites, dat heeft meer met reclameinkomsten te maken dan SJWs, maar toch. Kotaku bijvoorbeeld moet je helemaal nooit serieus nemen als onderdeel van Gawker. Maar dan zijn er nog 1000 andere websites. Een complot tussen Gawkermedia, Eurogamer, GAF, 4chan, Power Unlimited? Ga toch weg.
Als je dat moet vragen vraag ik me af hoe veel jij zelf eigenlijk weet waar je over praat...quote:Op donderdag 18 september 2014 20:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kun je ook bewijzen dat misogynie wijdverspreid is in de gamingindustrie?
Het gaat er niet om dat zij met mensen slaapt maar om met wie zij geslapen heeft. Het had elke andere developer kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar niemand interesseerde zich voor Zoe Quinn als ze niet met allemaal mensen naar bed was geweest.
Ditquote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat zij met mensen slaapt maar om met wie zij geslapen heeft. Het had elke andere developer kunnen zijn.
Nog steeds irrelevant.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat zij met mensen slaapt maar om met wie zij geslapen heeft.
Huh? Jonge gamers zijn juist progressiever dan hun vorige generaties.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een nonsens, zo'n complot is volstrekt onhaalbaar. Maar goede journalisten zijn vaak hoger opgeleid, links en sociaal ingesteld, dus er is een wijdgedeelde afkeer van een gedeelte van het mouthbreather lezerspubliek.
Dat vrouwen meer bedreigt worden dan mannen lijkt me sterk. Ja ze zullen eerder met verkrachting worden bedreigt dan een man maar een man krijgt daarvoor een extra doodsbedreiging.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen vraag ik me af hoe veel jij zelf eigenlijk weet waar je over praat...
Aan anekdotes heb ik niks.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik game dertig jaar en begeef me acht jaar rond de industrie, ik weet wel ongeveer waar ik het over heb.
Een secret mailing listquote:Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Several prominent gaming journalists across America are part of a secret mailing list on which they discuss what to cover, what to ignore, and what approach their coverage should take to breaking news, Breitbart can reveal.
In emails seen by Breitbart, Ben Kuchera repeatedly pressures other journalists and editors to take down material on their websites that is critical of Zoe Quinn and to close down debate about her role in the video games industry by removing comments and forum posts by members of the public asking questions about journalistic propriety.
The GameJournoPros emails appear to confirm widely-held suspicions that video game journalists operate with one voice and collude on major issues to distort coverage of ethics violations and to support figures to whom they are politically sympathetic.
http://www.breitbart.com/(...)ing-journalism-elite
Het is onnodig om hiervan een genderspecifiek probleem te maken. In de gamingindustrie hebben zowel mannen als vrouwen te maken met mensen die hen lastigvallen en bedreigen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen vraag ik me af hoe veel jij zelf eigenlijk weet waar je over praat...
Nou en? Blijft dat als het een man was geweest die met een journaliste naar bed was geweest er geen enkele ruchtbaarheid aan was gegeven, of hooguit de journaliste door het slijk gehaald.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat zij met mensen slaapt maar om met wie zij geslapen heeft. Het had elke andere developer kunnen zijn.
Dat was geen ad hominem, en ik heb inderdaad geen tolerantie voor misogynisten.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Huh? Jonge gamers zijn juist progressiever dan hun vorige generaties.
Trouwens, links en sociaal ingesteld =/= pro-feminisme en 'social justice'
Typisch ook dat je het niet kunt winnen zonder ad hominems te gebruiken. Het laat wel zien hoe de mensen die voor meer 'tolerantie' zijn, zelf totaal niet tolerant zijn.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:54 schreef speknek het volgende:
veel mensen binnen de gamesindustrie ergeren zich dood hoe er met vrouwen en minderheden omgegaan
Bekijk even notyourshield op YouTube. Die zijn ook pro gamergate.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Een secret mailing list.
Zoals gezegd, veel mensen binnen de gamesindustrie ergeren zich dood hoe er met vrouwen en minderheden omgegaan wordt, dat het gedrag van 14-jarige knaapjes de gouden standaard geworden is waar ontwikkelaars zich weer naar convergeren. Het is dus volkomen logisch dat deze mensen de problematiek onderling bediscussieren en mogelijk een activistisch plan trekken.
Bron? Of zuig je dat uit je duim?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou en? Blijft dat als het een man was geweest die met een journaliste naar bed was geweest er geen enkele ruchtbaarheid aan was gegeven, of hooguit de journaliste door het slijk gehaald.
quote:“Anita Sarkeesian is a cunt”
“This girl needs to take a vacation with a cinder block to the bottom of the Pacific, so that maybe everyone will finally stop bitching about her.”
“Nice. Anita Sarkeesian is getting on everyones nerves and fucking pissing everyone off. Sum1 should go to her relatives homes, fuck her mom, rape her dad then ram a red hot iron bar into her pussy. She seriously needs to do everyone a favor for once and die. That mother fucking anti gamer shit. Oh well we cant blame her for doing this line of work. Hey not everyone has normal brains.”
“Wow does this girl have to complain about everything, like comon there just video games. and exactly she is just a publicity whore.”
“Does anyone know Anita Sarkeesian’s address? i wanna kill her.”
“I hope Anita Sarkeesian slips in a puddle of aids and falls on a jagged piece of rusty metal and it penetrates her spincter, thus giving her aids and tetnus, and she will get lockjaw from tetnus which would shut that cunt up untill she succombs to the aids.”
“I just sent Anita Sarkeesian yet another email. I wonder when she’ll respond to all those hatemail I sent her…”
“The girl is a fucktarded fucking cunt”
“I hope she fucking dies.”
“I’ve got another Musket fully loaded and hanging on my wall with her name on it.”
“OMG! Anita Sarkeesian is a cunt and should be shot and killed dead and I hate Anita Sarkeesian and she doesnt know fuck all about games and gamers and she is a cunt”
“I can’t wait until Anita Sarkeesian dies. At least earthworms will benefit from her existence then.”
“I hope she goes to africa and gets buttf*cked by a gorilla and dies of aids.”
“I also agree that she should be butt fucked”
---
Just because she’s a woman, a woman, just because she’s a woman, a woman, no man would ever get this kind of abuse, no man would ever get this abuse, ever get this abuse, get this abuse, except of course….
All the above quotes were actually directed at Jack Thompson, infamous game industry opponent and self professed ‘male’. So why in the hell was he recieving RAPE THREATS? Surely this is a women’s issue? Surely only women get this kind of abuse?
NO THEY DON’T
http://www.videogamessuck.com/ftopic86.html
http://gamepolitics.com/2(...)hompson#.U_yBHPmwJws
http://www.eurogamer.net/forum/thread/100560
http://www.xboxachievemen(...)dex.php/t-39695.html
These took about 2 minutes to rustle up.
Kun je ook nog even inhoudelijk ingaan op wat ik daar heb geschreven?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:57 schreef speknek het volgende:
Dat was geen ad hominem, en ik heb inderdaad geen tolerantie voor misogynisten.
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Het zou een aantal mensen goed doen om deze webpagina eens door te lezen, om te zien dat niet alleen vrouwen te maken hebben stalkingen en bedreigingen:
https://web.archive.org/w(...)-the-games-industry/
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Ja, gamers zijn een stelletje IQ-lozen bij elkaar. Dat weten we nou wel. Dat vrouwenhaat daarbij hoort is ook evident.
Punt is ook helemaal niet wie er meer of minder bedreigingen per saldo ontvangt... Dit bedoel ik nou. Alle proportie is compleet zoek.
Je spreekt jezelf tegen. Mensen zoals jij leggen constant de nadruk op het geslacht van een persoon.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk met dit soort dingen ligt de focus op een of ander vaag incident en niet op echte problemen. Als die er al zijn.
Bovendien is mensen (vrouwen) zwart maken lekker makkelijk natuurlijk, dus daar doen altijd genoeg mensen aan mee.
Je wil een bron voor iets wat mogelijk gebeurd is en geen ruchtbaarheid aan gegeven? Dat is mijn mening ja. Hoe anders verklaar je dat iedereen boos is over een betekenisloze indie developer, maar niet over gedocumenteerde belangenverstrengeling bij AAA developers zoals met de Wainwright affaire? Omdat dat geen promiscue vrouw was, of omdat we allemaal graag misleid worden door AAA publishers.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bron? Of zuig je dat uit je duim?
Goh een groep met tientallen dan niet meer dan honderd miljoen mensen heeft een aantal idioten.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Ja, gamers zijn een stelletje IQ-lozen bij elkaar. Dat weten we nou wel. Dat vrouwenhaat daarbij hoort is ook evident.
Punt is ook helemaal niet wie er meer of minder bedreigingen per saldo ontvangt... Dit bedoel ik nou. Alle proportie is compleet zoek.
Wat dat jonge gamers progressiever zijn dan oudere? Dat is mooi, de industrie wordt misschien langzaam volwassen. Of het is meer dat progressieve ouderen al lang afgeknapt zijn op de gamesindustrie en alleen de kindmannen overblijven.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kun je ook nog even inhoudelijk ingaan op wat ik daar heb geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |