Ho ho, dit wilde ik absoluut niet beweren.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:07 schreef LeaderRoel het volgende:
NEDERLANDSE GAMINGJOURNALISTEN ZIJN OOK SJW'S
Het is interessant dit nieuws pas nu ontdekt is. Het is interessant omdat een bom bedreiging vrij nieuw is in de gamesindustrie. Het is interessant omdat er een groepje mensen op internet is die niet gelooft dat de bedreigingen op Sarkeesian echt of serieus zijn. Dus ja, het is interessant.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dat was in maart gebeurt waar niets was gebeurd en om een of andere reden is het nu interessant? Daarnaast worden mannen ook bedreigt. Boogie2988, JonTron, TotalBiscuit hebben ook genoeg bedreigingen gehad van 'de andere kant'.
Ja, bedreigingen zijn laf en kansloos maar het is niet alsof het alleen van witte, blanke mannen komen.
Nee, het is niet verdacht, tenzij je een complotdenker bent. Lees het artikel nou eens. Hij ging onderzoeken of de bedreigingen echt zijn. Dat is toch gewoon goede journalistiek?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je cherrypicking? En is het natuurlijk totaal niet verdacht dat Kotaku daar een artikel over laat verschijnen, juist nu een journalist een lijst heeft gevonden/gekregen met namen van de mensen die in de Google Group zit.
Het gaat over belangenverstrengeling en censuur, niet over het lastigvallen van vrouwelijke gamedevs.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:19 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Het is interessant dit nieuws pas nu ontdekt is. Het is interessant omdat een bom bedreiging vrij nieuw is in de gamesindustrie. Het is interessant omdat er een groepje mensen op internet is die niet gelooft dat de bedreigingen op Sarkeesian echt of serieus zijn. Dus ja, het is interessant.
Als je niet gelooft dat vrouwen vaker last hebben van veel serieuzere bedreigingen heb je oogkleppen op. Het is een bekend en langlopend probleem in de tech-industrie.
http://freethoughtblogs.c(...)possibly-cause-ptsd/
http://freethoughtblogs.com/blaghag/2012/09/goodbye-for-now/
http://talkingpointsmemo.(...)-t-virtual-for-women
http://www.wired.com/2013(...)nd-misogyny-in-tech/
Natuurlijk zijn er mannen die ook bedreigd worden, maar bijna niet op het niveau dat ze hun werk niet meer kunnen uitvoeren. En vaak zijn die bedreigingen ook niet seksueel van aard ("ik ga je verkrachten" etc).
[..]
Nee, het is niet verdacht, tenzij je een complotdenker bent. Lees het artikel nou eens. Hij ging onderzoeken of de bedreigingen echt zijn. Dat is toch gewoon goede journalistiek?
Je denkt dat je ieder argument kunt winnen door simpelweg het woordje 'cherrypicking' te gebruiken? Oké. Als je geen echte tegenargumenten hebt ben ik klaar met deze discussie.
Wat een kutjournalist. Lekker alles ontwijkenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:10 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Negeer mensen met een andere mening en noem ze 'trolls', dat zal ze leren!
De eerste twee linkjes gaan over een individueel iemand, zo kan ik ook leuke blogposts maken. Bij de andere twee kun je geen comments plaatsen en is het vooral gebaseerd op hun gevoel in plaats van statistieken.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:19 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Het is interessant dit nieuws pas nu ontdekt is. Het is interessant omdat een bom bedreiging vrij nieuw is in de gamesindustrie. Het is interessant omdat er een groepje mensen op internet is die niet gelooft dat de bedreigingen op Sarkeesian echt of serieus zijn. Dus ja, het is interessant.
Als je niet gelooft dat vrouwen vaker last hebben van veel serieuzere bedreigingen heb je oogkleppen op. Het is een bekend en langlopend probleem in de tech-industrie.
http://freethoughtblogs.c(...)possibly-cause-ptsd/
http://freethoughtblogs.com/blaghag/2012/09/goodbye-for-now/
http://talkingpointsmemo.(...)-t-virtual-for-women
http://www.wired.com/2013(...)nd-misogyny-in-tech/
Natuurlijk zijn er mannen die ook bedreigd worden, maar bijna niet op het niveau dat ze hun werk niet meer kunnen uitvoeren. En vaak zijn die bedreigingen ook niet seksueel van aard ("ik ga je verkrachten" etc).
[..]
Nee, het is niet verdacht, tenzij je een complotdenker bent. Lees het artikel nou eens. Hij ging onderzoeken of de bedreigingen echt zijn. Dat is toch gewoon goede journalistiek?
Je denkt dat je ieder argument kunt winnen door simpelweg het woordje 'cherrypicking' te gebruiken? Oké. Als je geen echte tegenargumenten hebt ben ik klaar met deze discussie.
Het helpt niet echt dat uit het niks opeens 2 man hem persoonlijk aanvalt. Dat zou ik ook heel verdacht vinden. Het was niet mijn bedoeling om dit soort gedrag uit te lokken. Ik vond het wel een slecht artikel en vond het slecht dat over het tegencommentaar zo luchtig werd gedaan. Hem meteen als kutjournalist benoemen werkt contraproductief.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat een kutjournalist. Lekker alles ontwijken
Ze zitten nu ook al bij PU en Gamekings zo te zienquote:Op donderdag 18 september 2014 15:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Pffff, ik heb het echt gehad met dit soort SJW-journalisten.
Een 4chan-moderator blijkt ook bevriend te zijn met Zoe Quinn.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze zitten nu ook al bij PU en Gamekings zo te zien
Vind ik wel ernstig. Had niet verwacht dat zij ook zo meegaand waren. Vroegerquote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze zitten nu ook al bij PU en Gamekings zo te zien
Haar vagina heeft wel heel veel macht, tering.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Het lijkt wel of Zoe Quinn met iedereen geneukt heeft, reviewers, moderators etc..
34 mods zijn eruit geknald door moot en vervangen door swj shillsquote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Het lijkt wel of Zoe Quinn met iedereen geneukt heeft, reviewers, moderators etc..
Ik weet eerlijk gezegd niet of er wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar harassment in de tech industrie. Het is alleen wel een bekend probleem, iets dat ook veel mannen in de industrie erkennen. Niet voor niets kreeg Anita bijvoorbeeld een GDC Ambassador Award.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De eerste twee linkjes gaan over een individueel iemand, zo kan ik ook leuke blogposts maken. Bij de andere twee kun je geen comments plaatsen en is het vooral gebaseerd op hun gevoel in plaats van statistieken.
Was onlangs nog een game developer / CEO (ben zijn naam vergeten) die werd aangeklaagd door een vrouw bij hem in dienst dat hij haar seksueel heeft aangerand. Hij moest zijn kinderen van school afhalen omdat SJWs vinden dat hij een beest is en dat hij daarom bedreigt moet worden. Niet alleen hij maar ook zijn kinderen.
Wat blijkt, het is niet waar. Hij heeft haar helemaal niet aangerand. Vervolgens hoor je niemand in de gameindustrie erover praten. Maar wanneer Zoe Quinn zegt dat zij wordt lastiggevallen gaan sites als Kotaku gelijk berichten plaatsen over de aanvallers, in dit geval WizardChan. Een plek waar depressieve mensen samen komen. Mensen die bij het bericht van Kotaku commenten zeggen dat ze zichzelf moeten doden, dat ze geen mens zijn. Alleen maar gebaseerd op het woord van Zoe Quinn, toevallig een vrouw.
Er was geen review. De hele basis waaruit de zogenaamde 'corruptie in de gamesindustrie' ruste werd al heel snel gedebunkt.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:52 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Vind ik wel ernstig. Had niet verwacht dat zij ook zo meegaand waren. Vroeger
Wat natuurlijk wel is, de reviewer die met Quinn sliep, had hij nou wel of niet een review geschreven?
Indien ja en die kan nog teruggehaald worden, dan kun je op twitter bovenstaande journalist wel zeer makkelijk debunken.
34? O.oquote:Op donderdag 18 september 2014 16:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
34 mods zijn eruit geknald door moot en vervangen door swj shills
Zoe Quinn had zelfs contact gehad met een van de /r/gaming-moderators op Twitter voordat de censuur over het onderwerp begon. Op reddit wordt de discussie nog steeds sterk gecensureerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:05 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
34? O.o
Hoe zit dat trouwens op reddit. Die site leeft toch helemaal van hun gaming community? Slopen ze zichzelf niet helemaal als ze doorgaan met censuur?
Gelukkig hebben wij nog 2happy4u, de niet-corrupte moderator en journalistquote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Haar vagina heeft wel heel veel macht, tering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zit ik mobiel dus kan niet zo snel bronnen erbij halen en zal nu even kort reageren. Betreft die review ging het eigenlijk om de gamejam. Als iemand een duidelijk linkje kan sturen is het fijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet of er wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar harassment in de tech industrie. Het is alleen wel een bekend probleem, iets dat ook veel mannen in de industrie erkennen. Niet voor niets kreeg Anita bijvoorbeeld een GDC Ambassador Award.
De situatie ligt dus heel gevoelig en als er nu een vrouw bedreigd wordt of wat dan ook krijgt ze heel snel onvoorwaardelijk steun. Daar heeft een vrouw inderdaad misbruik van gemaakt met die neppe aanklachten tegen die CEO.
Dit fenomeen zien we ook wel eens bij zwarte mensen in Amerika. Zie dit recent voorbeeld: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=894458
Iedereen is 12 pagina's lang boos op de politie, maar uiteindelijk bleek dat die zwarte actrice de 'race card' aan het misbruiken was. Ze maakt dus misbruik van de gevoeligheid rondom de situatie van zwarte mensen in Amerika.
Die actrice is dus geen slachtoffer. Maar dat betekent niet dat zwarten ontoelaatbaar veel last hebben van discriminatie in Amerika. Hetzelfde geldt voor vrouwen in de tech-industrie.
[..]
Er was geen review. De hele basis waaruit de zogenaamde 'corruptie in de gamesindustrie' ruste werd al heel snel gedebunkt.
AEI is wel een neoconservatieve denktank, maar geen idee of ze dat zelf ook is. Eerlijk gezegd lijkt me dat wel als ze namens hen spreekt.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt bizar hoe graag men Christina Hoff Sommers wil wegzetten als conservatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |