Wow.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kom net uit de sportschool. Een beetje zonde van die halve kilo blubber die ik nu kwijt ben.
[..]
Dat heb ik altijd. *knuffel*
Ik wil best langs komen, maar ik ga niet eten. Ik wil ook eindelijk eens wat kilo's kwijtrakenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.
Allemaal matties en Arnhem en niemand wil langskomen.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Kakkakoekoekonijn net uitgeleend.
Zwolle.. Sorry!quote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.
Allemaal matties in Arnhem en niemand wil langskomen.![]()
Nou ja, dan moet je mij maar knuffelenquote:
Zitten toch geen blanken op voetbal.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
"Voetbal tegen racisme"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Whutquote:Op woensdag 17 september 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
"Voetbal tegen racisme"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Don't mind if I doquote:Op woensdag 17 september 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet je mij maar knuffelen.
Was zo'n reclame over op. Ja, laten we ons focussen op racisme ipv discriminatie in het algemeen.quote:
Want blanke mensen worden natuurlijk nooit racistisch benaderdquote:Op woensdag 17 september 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was zo'n reclame over op. Ja, laten we ons focussen op racisme ipv discriminatie in het algemeen.Walgelijk.
*knuffelt*quote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Knuffels.
Nee, in plaats daarvan lees ik over actiepotentialen en neuronen.
*Knuffel*quote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Knuffels.
Nee, in plaats daarvan lees ik over actiepotentialen en neuronen.
Damnquote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas denkt ook: KnuffelenDoe mij maar een tong in mijn aarsje.
Jij wil ook een knuffel? Geen probleem, knuffels zat *knuffel*quote:
Godver Kaneel.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is viesquote:Op woensdag 17 september 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom steek jij je tong in Patrick?
quote:
De romantiek, Kaneel. DAT VERDIENT EEN CAPSLOCKquote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou nou, ik ben soms ook niet vulgair.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bro/sis hug van Artjequote:Op woensdag 17 september 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben soms ook niet vulgair.
Hahahaquote:Op woensdag 17 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Boilesen, heeft niet zijn avond."
Nee, hij laat al 3 jaar zien dat hij er geen flikker van kan.
Dat weet je toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zuigt alle... ehh liefde op?
Ik vind het wel asociaal dat je alle liefde opzuigtquote:
Ik houd nog wat voor barb lieve Samzzquote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel asociaal dat je alle liefde opzuigt.
Ja jezus Fas, kan ook in DM ja?!!!11'qnquote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat iemand het helemaal bij je verpest had? Ben je daar ooit op teruggekomen?
Ah, nu snap ik wat er bij mij fout gaat. Jij hebt gewoon alle liefde opgezogenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik houd nog wat voor barb lieve Samzz
Mensen verpesten het niet zo snel bij mij. Ik ben niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat iemand het helemaal bij je verpest had? Ben je daar ooit op teruggekomen?
Reageer je daarom zo allergisch op knuffels?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ja. En nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
"Nog wat"?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik houd nog wat voor barb lieve Samzz
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Reageer je daarom zo allergisch op knuffels?
Maar het antwoord is ja. Dat is ook niet meer goedgekomen. Soms is iets gewoon kapot.
Ben wel benieuwd om wat voor dingen dat dan ging.quote:
Nee, nooit meegemaakt. Maar ik ben vaak ook flexibeler dan goed voor me isquote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ja. Nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ja. Nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ja, en nee. Als iets echt kapot is heeft het geen nut er op terug te komen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ik doe niet aan Fok!fitties.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Nog wat"?You ain't got nothin' on me, your blood magic doesn't affect me
![]()
Ergo, ik heb genoeg liefdeMaar niet voor iedereen
Ja, ja. En vervolgens ook spijt van gehad.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Verraad. Iemand die toch niet zo'n goede vriendin bleek te zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ben wel benieuwd om wat voor dingen dat dan ging.
Oh ik ook bij mijn vader ja. Al balanceert dat nog regelmatig op een dun koordje.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
Overigens was het mijn vader die ik nog een kans had gegeven. Denk dat ik het voor iemand waar ik alleen vrienden mee was niet had gedaan.
Vertrouwensbreukquote:Op woensdag 17 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ben wel benieuwd om wat voor dingen dat dan ging.
Ai, nog steeds?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik ook bij mijn vader ja. Al balanceert dat nog regelmatig op een dun koordje.
Ja, dat heb ik ook, soms kan daar best weer een goede relatie uit voortkomen. Heb ik ook met m'n vader gehad. Had niet verwacht dat ik de negatieve dingen zo makkelijk achter me kon laten eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
Maar als iemand het bij me verpest heeft dan kan ik ook gewoon megakil zijn en die persoon uit m'n leven verwijderen. Daar heb ik dan absoluut geen moeite mee. Ben om die reden vaak wel een ijskoningin of iets dergelijks genoemd.
Maar ik ben ook weer heel vergevingsgezind en na een aantal maanden/jaren krijgt die persoon soms nog een kans.
Ik heb het weer opgegeven.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik ook bij mijn vader ja. Al balanceert dat nog regelmatig op een dun koordje.
Ouders... Je hebt er soms niks aan.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het weer opgegeven.Kreeg toevallig rond mijn verjaardag een mailtje (op m'n LinkedIn)
Maar dat was dus na een jaar.
Sowieso was ik het een beetje zat, toen ik hem na 8 jaar weer zou zien kwam hij een uur te laat.
Elke ruzie brengt me weer terug op dat punt. Zo'n gevoel van gadver, wat ben je toch eigenlijk een hypocriet, niet leuk persoon. Als een soort reminder dat je denkt 'oh ja, daarom'. Misschien niet eerlijk maar zo voelt het dan gewoon.quote:
Herkenbaar, ik heb het ook helemaal gehad met mijn vader. Al is de situatie bij jou natuurlijk wel wat anders. Sterkte iigquote:Op woensdag 17 september 2014 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke ruzie brengt me weer terug op dat punt. Zo'n gevoel van gadver, wat ben je toch eigenlijk een hypocriet, niet leuk persoon. Als een soort reminder dat je denkt 'oh ja, daarom'. Misschien niet eerlijk maar zo voelt het dan gewoon.
Klopt ja. Vooral als iemand zichtbaar toch veranderd is of meer volwassen is geworden. Belangrijk is ook dat die persoon in ziet wat er toen misging en waarom.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, soms kan daar best weer een goede relatie uit voortkomen. Heb ik ook met m'n vader gehad. Had niet verwacht dat ik de negatieve dingen zo makkelijk achter me kon laten eigenlijk.
Ouderdomquote:Op woensdag 17 september 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
M'n benen gaan meer pijn doen. Wat is dit.
Heb je d'r toch gestalkt?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ah, het is half 10 en Yvie slaapt. Ze houdt zich aan haar woord.
Goedeavond mensen!
Ze post niet, of ze slaapt weten we niet zeker natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ah, het is half 10 en Yvie slaapt. Ze houdt zich aan haar woord.
Goedeavond mensen!
Nee, ik houd een oogje in het zeil.quote:
Helaas niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze post niet, of ze slaapt weten we niet zeker natuurlijk.
Eerder oude koe.quote:
Noem je me nou een oude koequote:Op woensdag 17 september 2014 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik houd een oogje in het zeil.
[..]
Helaas niet.
[..]
Eerder oude koe.
Neequote:
Oh, nouquote:Op woensdag 17 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je me nou een oude koe?
[..]
Nee. Dit is niet ouderdom, dit is wat anders
.
Ook dat valt onder stalken.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik houd een oogje in het zeil.
Geen enkele stalker zal toegeven dat hij een stalker is.quote:
Tuurlijk niet, jij bent een lieve merriequote:Op woensdag 17 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je me nou een oude koe?
[..]
Nee. Dit is niet ouderdom, dit is wat anders
.
Ik moet dit echt beter aanpakken.quote:
Ik durf best toe te geven dat ik mijn eigen fobo stalkquote:Op woensdag 17 september 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen enkele stalker zal toegeven dat hij een stalker is.
Ik ben professioneel stalker. Heb er een opleiding/cursus voor gevolgdquote:Op woensdag 17 september 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt jezelf toch niet stalken?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik mijn eigen fobo stalk
En dan laatst vragen wie toch de duizendste bezoeker zal zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik mijn eigen fobo stalk
Overheid?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben professioneel stalker. Heb er een opleiding/cursus voor gevolgd
Dat was Myrquote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dan laatst vragen wie toch de duizendste bezoeker zal zijn
Nee, dat niet. Particulier onderzoekerquote:
Ik weet wie het was. Maar je had het zelf kunnen zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was Myr
Ik was overigens niet serieus met mijn opmerking.
Jaquote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
Valt een fobo bekijken ook onder stalken?
Dank, maar vanavond is alles prima hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb het ook helemaal gehad met mijn vader. Al is de situatie bij jou natuurlijk wel wat anders. Sterkte iig
Hij is blij met de 1-1?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dank, maar vanavond is alles prima hoor.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem je Samzz nou een paard?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij bent een lieve merrie
[..]
Ik moet dit echt beter aanpakken.
Ja maak het jezelf nog erger.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben professioneel stalker. Heb er een opleiding/cursus voor gevolgd
guiltyquote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik aardig wat stalkers...
Wasn't mequote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik aardig wat stalkers...
Geen idee, ik heb er geen minuut van gezien. Dat was vroeger wel anders. Nu kijk ik eigenlijk alleen mijn eigen club nog en ben ik daarin fanatiekquote:Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, geen reden tot een feestje.
Broekloos.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Noh, mijn pyjamabroek is kapot.
Harde pener?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook wel zin.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef artelligence het volgende:
Zo, ik heb zin in seks. Ha! Maar ik ga straks heerlijk slapen. #kaneelstyle
Ik loop zonder broek rond hier. Er is toch niemand in de buurt verder.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerst had je nog zin in knuffelen. Stoute Art.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef artelligence het volgende:
Nou nou...quote:Op woensdag 17 september 2014 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerst had je nog zin in knuffelen. Stoute Art.
Van het één komt het ander.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerst had je nog zin in knuffelen. Stoute Art.
Goedzoquote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef artelligence het volgende:
Dat is fris nu.quote:
Nooit.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet naar het hol van de leeuw ben gegaan dan.
Niet altijd, maar vaak wel. Ik wil overigens nog steeds knuffelenquote:
Geeft nietquote:Op woensdag 17 september 2014 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh sorry voor mijn fobo gestalk trouwens. Ik lurk altijd bij mensen in de updates.
Hehehehehe.quote:
Stikquote:Op woensdag 17 september 2014 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh sorry voor mijn fobo gestalk trouwens. Ik lurk altijd bij mensen in de updates.
Zegt degene die dit weekend keihard heeft lopen stampen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehehehehe.
Ik wil ook seks verdomme.
Naaktfoto's ?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
Tja, dacht weer aan die foto's van Samzz, he.
Waarom moet jij overal zo pietluttig op reageren?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Niet altijd, maar vaak wel. Ik wil overigens nog steeds knuffelen
7 minuten fietsen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja
Niet dat daar nu nog iets van terecht komt.
Ik haak al af...quote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet jij overal zo pietluttig op reageren?
Een man die dat zo omschrijft heeft het bij mij al verpest.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Zegt degene die dit weekend keihard heeft lopen stampen.
Ja, ze heeft speciaal een shoot voor me gehouden. Naakt in het hooi met de paarden. Wel met de hakken aan.quote:
Geile Feerebeerquote:Op woensdag 17 september 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehehehehe.
Ik wil ook seks verdomme.
Met paardenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ze heeft speciaal een shoot voor me gehouden. Naakt in het hooi met de paarden. Wel met de hakken aan.
Moest ik je het hof maken dan? Ik was me er niet van bewust.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Een man die dat zo omschrijft heeft het bij mij al verpest.
It's a blessing and a curse.quote:
Waarom woon je zover bij me vandaan?quote:
Jaloers nuquote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ze heeft speciaal een shoot voor me gehouden. Naakt in het hooi met de paarden. Wel met de hakken aan.
Ik ontken niet dat het gepassioneerde, stomende seks heeft plaatsgevonden.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Moest ik je het hof maken dan? Ik was me er niet van bewust.
Maar goed, je ontkent het niet.
A.K.A. stampen, aanduwen, afvullen etc.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het gepassioneerde, stomende seks heeft plaatsgevonden.
Dat doe je maar op de sociale werkplaats, maar niet in bed.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
A.K.A. stampen, aanduwen, afvullen etc.
Ja dat is waar...quote:Op woensdag 17 september 2014 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij morgen werken.
En, ken je hem?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
Dus. Ok scroll net door de 'mensen die je misschien kent' lijst op Facebook. Komt er een penis voorbij.
Whut?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
Dus. Ok scroll net door de 'mensen die je misschien kent' lijst op Facebook. Komt er een penis voorbij.
Nee hoor, ik heb altijd zinquote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen in een klap seksueel gefrustreerd.
Ho ho, het zijn maar synoniemen, niet een werkwijze.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe je maar op de sociale werkplaats, maar niet in bed.
Misschien ken je die.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
*yats dislikes this post.quote:
Dat zou je toch voor je houdenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik ben alweer maagd.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen in een klap seksueel gefrustreerd.
Hoe reset je dat? Dan kan ik toch een witte jurk aan op mijn bruiloft.quote:
Wie heeft dat eigenlijk ooit besloten, dat wit gelijk staat aan maagdelijkheid?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe reset je dat? Dan kan ik toch een witte jurk aan op mijn bruiloft.
Heel lang geen seks hebben.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Een jaar of meer geen seks hebben schijnt genoeg te zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk een religieus persoon.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk ooit besloten, dat wit gelijk staat aan maagdelijkheid?
Not worth it.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heel lang geen seks hebben.
Nee, bij mij viel die namelijk best mee. Al heb ik wel spijt van andere dingenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er hier mensen die achteraf gezien liever nog even met seks hadden gewacht omdat hun eerste keer waardeloos was?
Nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er hier mensen die achteraf gezien liever nog even met seks hadden gewacht omdat hun eerste keer waardeloos was?
Nee, ik heb veel te lang gewacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel soeps vond ik het niet, maar op de leeftijd die ik toen inmiddels had wil je toch van wachten niet meer weten.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja maar die neem ik niet serieus.quote:
Wilde wat niet?quote:
De eerste keer is toch meestal waardeloos? Dan wordt het als het goed is enkel beterquote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waardeloos wil ik niet zeggen, maar het was wel betekenisloosquote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent ook zo'n lief braaf meisjequote:Op woensdag 17 september 2014 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik heb veel te lang gewacht.
Ja vast welquote:Op woensdag 17 september 2014 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben veel te onschuldig.
Die zijn het gevaarlijkst.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben veel te onschuldig.
Ik vond dat ik de eerste keer ook al best goed wasquote:Op woensdag 17 september 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
Mijn eerste keer was best redelijk eigenlijk. Niet te klunzig, geen pijn. Lief vriendje.
Hmmm. Weet ik eigenlijk niet. Zou ik je voor moeten meeten.quote:
Leg eens uit dan, waarom ''te lang''?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:57 schreef artelligence het volgende:
Mijn eerste keer was laat. Maar wel met een hee lief meisje. Duurde alleen te lang voordat ik er 'op mocht'. Dat klinkt heel oneerbiedig trouwens. Zo bedoel ik het niet.
Ja weet ikquote:Op woensdag 17 september 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Weet ik eigenlijk niet. Zou ik je voor moeten meeten.
Je vliesje is teruggegroeid?quote:
Nope. De eerste keer zal toch nooit je beste keer zijn. Als het maar met een leuk persoon was.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja. Dat sowieso.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja weet ikwas ook een grapje hihi. Maar ik wil je nog wel eens meeten
Doen jullie aan pegging joh?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vliesje is teruggegroeid?
Een half jaar of meer waren we al samen. Was al bijna de 40 year old virgin. Waar mijn vrienden me overigens altijd mee vergelekenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, waarom ''te lang''?
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Bij de eerste keer voelde alles heel plichtmatig. Oké, nu naar haar tieten en dan naar haar puni. Ik had de route al helemaal uitgestippeld. Uiteraard een verkeerde afslag genomen uiteindelijk, want vrouw..
Dat klink liefquote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Bij de eerste keer voelde alles heel plichtmatig. Oké, nu naar haar tieten en dan naar haar puni. Ik had de route al helemaal uitgestippeld. Uiteraard een verkeerde afslag genomen uiteindelijk, want vrouw..
Ik wilde eerst dat je mij lesbisch zou ontmaagden, maar nu twijfel ik toch een beetje.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Jaquote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vliesje is teruggegroeid?
[..]
Nope. De eerste keer zal toch nooit je beste keer zijn. Als het maar met een leuk persoon was.
Ik vertel je nog wel een keertje over de eerste keer dat ik een vrouw wilde plezieren.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Ergens vind ik dit best schattigquote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Hoe oud was je dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een half jaar of meer waren we al samen. Was al bijna de 40 year old virgin. Waar mijn vrienden me overigens altijd mee vergeleken
Op fok! reageert mijn alter-egoquote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Dat sowieso.Jouw humor in het echt beleven.
Fax?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op fok! reageert mijn alter-ego
Jullie deden wel andere dingen en zo? Kan me dan niet voorstellen dat je niet eerder all the way gaat namelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een half jaar of meer waren we al samen. Was al bijna de 40 year old virgin. Waar mijn vrienden me overigens altijd mee vergeleken
O ja, in het echt ben je een muurbloempje. Dat gaat nog leuk worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op fok! reageert mijn alter-ego
Dat is toch niet erg? Ik was ook vrij laat toen ik mijn maagdelijkheid verloor.quote:
Dan heb ik meer sekservaring dan jij hebt.quote:
Vast niet lang meer. Overigens niet vreemd hoor dat wachten. Ik was ook al een paar maanden samen met mijn toenmalige vriendinnetje en wilde het niet teveel opdringen aan haar terwijl ik wel heel graag wildequote:
Ik dacht al, dat valt mee. Sommigen hier weten nog wel hoe laat ik wasquote:Op woensdag 17 september 2014 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Ik was ook vrij laat toen ik mijn maagdelijkheid verloor.
Ach het was ook echt een lief meisje. Dus ook blij dat ik mijn eerste keer met haar had. Was niet stuntelig of zo. Eerder sloeg ik juist ONS en zo af. Juist omdat ik het met iemand wilde doen voor de eerste keer met iemand waarbij het goed voor mij zou voelen. Alleen duurde het wachten langquote:Op woensdag 17 september 2014 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jullie deden wel andere dingen en zo? Kan me dan niet voorstellen dat je niet eerder all the way gaat namelijk.Maar wel lief dat je geduldig was.
Ja, vraag GnD en Straw maarquote:Op woensdag 17 september 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, in het echt ben je een muurbloempje. Dat gaat nog leuk worden.![]()
Awwww.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach het was ook echt een lief meisje. Dus ook blij dat ik mijn eerste keer met haar had. Was niet stuntelig of zo. Eerder sloeg ik juist ONS en zo af. Juist omdat ik het met iemand wilde doen voor de eerste keer met iemand waarbij het goed voor mij zou voelen. Alleen duurde het wachten lang
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach het was ook echt een lief meisje. Dus ook blij dat ik mijn eerste keer met haar had. Was niet stuntelig of zo. Eerder sloeg ik juist ONS en zo af. Juist omdat ik het met iemand wilde doen voor de eerste keer met iemand waarbij het goed voor mij zou voelen. Alleen duurde het wachten lang
Wat lievig.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
Complimentjes vissen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, vraag GnD en Straw maar
Ik was rond de 21 of zo. Nooit haast mee gemaakt en ik voelde ook de drang niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat valt mee. Sommigen hier weten nog wel hoe laat ik was
Dat was mijne ookquote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Wat lievig.
[..]
Complimentjes vissen.
Stappenplan.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
Oh ik was niet serieus trouwens, hoor. Ik deed alles wel goed de eerste keer, het voelde alleen niet zo natuurlijk of passioneel.
Ik was de enige die het door had.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
Oh ik was niet serieus trouwens, hoor. Ik deed alles wel goed de eerste keer, het voelde alleen niet zo natuurlijk of passioneel.
We horen bij elkaar, he.quote:
De plichtmatige hoofdstukken.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
We horen bij elkaar, he.![]()
Even Heppie vermoorden.
Da's vroegquote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was rond de 21 of zo. Nooit haast mee gemaakt en ik voelde ook de drang niet.
Ik was ook verliefd op haar en heb echt mijn best gedaan haar te veroverenquote:
Ergens wel heel romantisch.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was ook verliefd op haar en heb echt mijn best gedaan haar te veroveren. Heeft nog voor verontwaardigde reacties gezorgd bij een meid die ik afwees in die periode van mijn wanhopige jacht op 'die ene'.
Het blinde-vlek-dilemma. Ik heb het ook meegemaakt. Vermoed ikquote:Op woensdag 17 september 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was ook verliefd op haar en heb echt mijn best gedaan haar te veroveren. Heeft nog voor verontwaardigde reacties gezorgd bij een meid die ik afwees in die periode van mijn wanhopige jacht op 'die ene'.
Daarom. Ik snap ook heel die heisa niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Da's vroeg
Nee, ik was gewoon laat. Maar het was gewoon zo, en het heeft me geen gekke trauma's opgeleverd
16? Dan ben je een laatbloeier hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Ik snap ook heel die heisa niet.
"Ik was mijn maagdelijkheid al kwijt op mijn 16e!"
Dan wil ik altijd vragen hoe duur het wel niet was.
Hier in het oosten niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
16? Dan ben je een laatbloeier hoor.
Ze vond het vreemd dat ik niet inging op haar avances. Ik kon neuken en welke vent slaat dat nou af?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens wel heel romantisch.
En die ander had gewoon pech, toch? Waarom die verontwaardiging?
Hoe duur het was? Het boeit mij echt totaal niet of iemand vroeg, gemiddeld of laat was. Maar als je dus relatief jong al geen maagd meer bent heb je er maar voor betaald?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Ik snap ook heel die heisa niet.
"Ik was mijn maagdelijkheid al kwijt op mijn 16e!"
Dan wil ik altijd vragen hoe duur het wel niet was.
Dat was om dat het altijd zo opschepperig klonk. Zo heel erg uit de hoogte doen, je kent dat wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe duur het was? Het boeit mij echt totaal niet of iemand vroeg, gemiddeld of laat was. Maar als je dus relatief jong al geen maagd meer bent heb je er maar voor betaald?
Gevalletje gekrenkt ego.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze vond het vreemd dat ik niet inging op haar avances. Ik kon neuken en welke vent slaat dat nou af?
Dat ligt er maar net aan hoe het gezegd wordt.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat was om dat het altijd zo opschepperig klonk.
Nu ook. Alleen niet iedere vrouw houdt van rimmen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef Fascination het volgende:
Had wel rond m'n 16e ontmaagd willen worden, toen was ik nog zo hitsig als een Faxie.
Ik denk niet dat je daar veel aan gemist hebt. Mijn eerste keer was ook met iemand waar ik echt van hield en waar ik best op wilde wachten tot zij er ook klaar voor was (zij was ook nog maagd) en achteraf gezien is dat fijner dan een ONS me lijkt. Alhoewel ik wel het voorbehoud moet maken nooit een ONS gehad te hebbenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze vond het vreemd dat ik niet inging op haar avances. Ik kon neuken en welke vent slaat dat nou af?
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu ook. Alleen niet iedere vrouw houdt van rimmen.
Geloof me, als je er bij was geweest had je het zelf gezegd.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe het gezegd wordt.
Echt goed dat ik hier geen foto's van mezelf heb gepost.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wist je toen al dat je op vrouwen viel?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef Fascination het volgende:
Had wel rond m'n 16e ontmaagd willen worden, toen was ik nog zo hitsig als een Faxie.
Waarschijnlijk niet want ik was zelf niet veel ouder.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geloof me, als je er bij was geweest had je het zelf gezegd.
Joah, vanaf m'n 12e wist ik dat wel zeker en volgens mij mensen om me heen ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wist je toen al dat je op vrouwen viel?
Ik vind die landelijke gemiddeldes altijd zo moeilijk te geloven.quote:
Ik weet hoe je er uit zietquote:Op woensdag 17 september 2014 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt goed dat ik hier geen foto's van mezelf heb gepost.
*kuch* wilskracht *kuch*quote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan niet slapen, en ik denk dat het komt omdat ik het weetje van de dag nog niet heb gehoord.
Kaneel? Heb je er nog 1?
Het gaat toch over seks, dus die overstap is dan niet heel groot meer.
Iets trekt je erin aan, hè?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan niet slapen, en ik denk dat het komt omdat ik het weetje van de dag nog niet heb gehoord.
Kaneel? Heb je er nog 1?
Valt me erg tegen van je Yv. Ik ben zwaar teleurgesteld.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Kaneel? Heb je er nog 1?
Zie ik hier een diss richting Friezen?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind die landelijke gemiddeldes altijd zo moeilijk te geloven.
Praktisch alle vrouwen die ik ooit heb gekend, waren tussen hun 12de en 15de ontmaagd.
Mannen daarentegen, daarvan zijn er nog steeds een aantal maagd.
Ook met een Fries meisje dat ik leuk vond (die mij een broertje vond en die in een jaar tijd 50 kerels neukte) zei dat ze er bij haar op school laat bij was geweest, met haar 15de.
Hoe reageerde je omgeving toen je vertelde dat je op vrouwen valt?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, vanaf m'n 12e wist ik dat wel zeker en volgens mij mensen om me heen ook wel.
Friezen zijn slettenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zie ik hier een diss richting Friezen?
Godver Art, wat hou ik van jequote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze met diezelfde stoïcijnse blik blijft zitten kijken.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat Fas vanzelf hitsig wordt als ik me uitkleed.
Sorry, heb even geen kennis paraat.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Kaneel? Heb je er nog 1?
Hoeveel dagen moet jij nog? Eens kijken of we daar nog wat aan kunnen verpesten zodat dat hoogmoedige eruit gaatquote:
Ik weet nog dat bij mij op school meisjes verontwaardigd waren omdat een meisje en een jongen met ''de broek open op elkaar'' hadden gelegen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Praktisch alle vrouwen die ik ooit heb gekend, waren tussen hun 12de en 15de ontmaagd.
Ook met een Fries meisje dat ik leuk vond (die mij een broertje vond en die in een jaar tijd 50 kerels neukte) zei dat ze er bij haar op school laat bij was geweest, met haar 15de.
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze met diezelfde stoïcijnse blik blijft zitten kijken.
Zo van: Is dit alles? :$
Gewoon pics sturenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveel dagen moet jij nog? Eens kijken of we daar nog wat aan kunnen verpesten zodat dat hoogmoedige eruit gaat
En ja, je hebt wel gelijk hoor. Ik ben treurig
31 dagen. En succes, zou niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveel dagen moet jij nog? Eens kijken of we daar nog wat aan kunnen verpesten zodat dat hoogmoedige eruit gaat
Toen nog? Volgens mij heette dat in mijn tijd toch al andersquote:Op woensdag 17 september 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bij mij op school meisjes verontwaardigd waren omdat een meisje en een jongen met ''de broek open op elkaar'' hadden gelegen.
Volgens mij was ik één van de eerste, maar ik deelde dat met niemand.
Niks dan liefde voor Friesland.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zie ik hier een diss richting Friezen?
Hehe.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bij mij op school meisjes verontwaardigd waren omdat een meisje en een jongen met ''de broek open op elkaar'' hadden gelegen.
Volgens mij was ik één van de eerste, maar ik deelde dat met niemand.
Ik ken vrouwen in mijn omgeving die nog maagd zijn, dus ik kan me dit moeilijk voorstellen. Op de middelbare school was 3/4 van mijn vriendengroepje met 18 jaar nog maagd (dat ik weet dan). Misschien waren wij raar. Goed, ik had ook wel ontmaagd kunnen worden op mijn 16e. Nee, 13e zelfs. Maar ik weet vrij zeker dat ik daar niets aan heb gemist.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat was Havo. Ik hoorde van een vriendin op het vmbo dat ze daar toch wat vroeger waren over het algemeen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toen nog? Volgens mij heette dat in mijn tijd toch al anders
Why so sad?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen in mijn omgeving die nog maagd zijn, dus ik kan me dit moeilijk voorstellen. Op de middelbare school was 3/4 van mijn vriendengroepje met 18 jaar nog maagd (dat ik weet dan). Misschien waren wij raar. Goed, ik had ook wel ontmaagd kunnen worden op mijn 16e. Nee, 13e zelfs. Maar ik weet vrij zeker dat ik daar niets aan heb gemist.
Op jet vbo (mijn tijd) waren ze idd er vroeger bij dan op de havo (waar ik toentertijd zat).quote:Op woensdag 17 september 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat was Havo. Ik hoorde van een vriendin op het vmbo dat ze daar toch wat vroeger waren over het algemeen.
Zoals al eerder gezegd: er is hier een zekere aantrekkingskracht die je niet loslaat.quote:
Ho ho, ik heb het nooit gehad over slapen. Het ging over naar bed gaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja o.a , ik kan dat niet op commando.
ik ook nietquote:Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja o.a , ik kan dat niet op commando.
Het landelijk gemiddelde ligt geloof ik ergens rond de 16, waarbij vrouwen iets vroeger dan mannen zijn. Maar dat is ook logisch, vrouwen zijn nu eenmaal jonger al zover 'ontwikkelt' dat ze hier behoefte aan krijgen. Daarnaast zal de regio waar iemand woont ook vast meespelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen in mijn omgeving die nog maagd zijn, dus ik kan me dit moeilijk voorstellen. Op de middelbare school was 3/4 van mijn vriendengroepje met 18 jaar nog maagd (dat ik weet dan). Misschien waren wij raar. Goed, ik had ook wel ontmaagd kunnen worden op mijn 16e. Nee, 13e zelfs. Maar ik weet vrij zeker dat ik daar niets aan heb gemist.
Geen ervaring mee helaasquote:Op woensdag 17 september 2014 23:31 schreef artelligence het volgende:
Met examenstunt/avond/nacht handwerken in het handwerk/technieklokaal. Dat waren nog eens tijden.
Oh, dat heb ik wel netjes gedaan, maar ik wilde zelf ook slapen want ik moet morgen om net voor 6e opstaan en daar ben ik ook al niet zo goed in. Dus wilde netjes op tijd gaan slapen maar het lukt niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb het nooit gehad over slapen. Het ging over naar bed gaan.
Ik denk achteraf gezien dat ik er echt nog niet klaar voor was. Al was het libido er wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker dan?
Ik ben jong ontmaagd en ben van mening dat het niet zoveel uitmaakt wanneer je het doet. Je moet er gewoon klaar voor zijn en als dat 14 is of 18, dat maakt weinig verschil.
Dat is wel balen dan... Hoe is het met de knie?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel netjes gedaan, maar ik wilde zelf ook slapen want ik moet morgen om net voor 6e opstaan en daar ben ik ook al niet zo goed in. Dus wilde netjes op tijd gaan slapen maar het lukt niet.
Ja dat kan.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk achteraf gezien dat ik er echt nog niet klaar voor was. Al was het libido er wel.
Hij is super mooi!!quote:Op woensdag 17 september 2014 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is wel balen dan... Hoe is het met de knie?
Door jou toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben jij nog maagd?is je aardbeitje al geplukt?
Weet ik niet. Hoe lang moet je wachten tot je vliesje teruggroeit? 2 maanden?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben jij nog maagd?is je aardbeitje al geplukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |