Wow.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kom net uit de sportschool. Een beetje zonde van die halve kilo blubber die ik nu kwijt ben.
[..]
Dat heb ik altijd. *knuffel*
Ik wil best langs komen, maar ik ga niet eten. Ik wil ook eindelijk eens wat kilo's kwijtrakenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.
Allemaal matties en Arnhem en niemand wil langskomen.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Kakkakoekoekonijn net uitgeleend.
Zwolle.. Sorry!quote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.
Allemaal matties in Arnhem en niemand wil langskomen.![]()
Nou ja, dan moet je mij maar knuffelenquote:
Zitten toch geen blanken op voetbal.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
"Voetbal tegen racisme"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Whutquote:Op woensdag 17 september 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
"Voetbal tegen racisme"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Don't mind if I doquote:Op woensdag 17 september 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet je mij maar knuffelen.
Was zo'n reclame over op. Ja, laten we ons focussen op racisme ipv discriminatie in het algemeen.quote:
Want blanke mensen worden natuurlijk nooit racistisch benaderdquote:Op woensdag 17 september 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was zo'n reclame over op. Ja, laten we ons focussen op racisme ipv discriminatie in het algemeen.Walgelijk.
*knuffelt*quote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Knuffels.
Nee, in plaats daarvan lees ik over actiepotentialen en neuronen.
*Knuffel*quote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Knuffels.
Nee, in plaats daarvan lees ik over actiepotentialen en neuronen.
Damnquote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas denkt ook: KnuffelenDoe mij maar een tong in mijn aarsje.
Jij wil ook een knuffel? Geen probleem, knuffels zat *knuffel*quote:
Godver Kaneel.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is viesquote:Op woensdag 17 september 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom steek jij je tong in Patrick?
quote:
De romantiek, Kaneel. DAT VERDIENT EEN CAPSLOCKquote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou nou, ik ben soms ook niet vulgair.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bro/sis hug van Artjequote:Op woensdag 17 september 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben soms ook niet vulgair.
Hahahaquote:Op woensdag 17 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Boilesen, heeft niet zijn avond."
Nee, hij laat al 3 jaar zien dat hij er geen flikker van kan.
Dat weet je toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zuigt alle... ehh liefde op?
Ik vind het wel asociaal dat je alle liefde opzuigtquote:
Ik houd nog wat voor barb lieve Samzzquote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel asociaal dat je alle liefde opzuigt.
Ja jezus Fas, kan ook in DM ja?!!!11'qnquote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat iemand het helemaal bij je verpest had? Ben je daar ooit op teruggekomen?
Ah, nu snap ik wat er bij mij fout gaat. Jij hebt gewoon alle liefde opgezogenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik houd nog wat voor barb lieve Samzz
Mensen verpesten het niet zo snel bij mij. Ik ben niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat iemand het helemaal bij je verpest had? Ben je daar ooit op teruggekomen?
Reageer je daarom zo allergisch op knuffels?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ja. En nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
"Nog wat"?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik houd nog wat voor barb lieve Samzz
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Reageer je daarom zo allergisch op knuffels?
Maar het antwoord is ja. Dat is ook niet meer goedgekomen. Soms is iets gewoon kapot.
Ben wel benieuwd om wat voor dingen dat dan ging.quote:
Nee, nooit meegemaakt. Maar ik ben vaak ook flexibeler dan goed voor me isquote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ja. Nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ja. Nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ja, en nee. Als iets echt kapot is heeft het geen nut er op terug te komen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Ik doe niet aan Fok!fitties.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Nog wat"?You ain't got nothin' on me, your blood magic doesn't affect me
![]()
Ergo, ik heb genoeg liefdeMaar niet voor iedereen
Ja, ja. En vervolgens ook spijt van gehad.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Verraad. Iemand die toch niet zo'n goede vriendin bleek te zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ben wel benieuwd om wat voor dingen dat dan ging.
Oh ik ook bij mijn vader ja. Al balanceert dat nog regelmatig op een dun koordje.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
Overigens was het mijn vader die ik nog een kans had gegeven. Denk dat ik het voor iemand waar ik alleen vrienden mee was niet had gedaan.
Vertrouwensbreukquote:Op woensdag 17 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ben wel benieuwd om wat voor dingen dat dan ging.
Ai, nog steeds?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik ook bij mijn vader ja. Al balanceert dat nog regelmatig op een dun koordje.
Ja, dat heb ik ook, soms kan daar best weer een goede relatie uit voortkomen. Heb ik ook met m'n vader gehad. Had niet verwacht dat ik de negatieve dingen zo makkelijk achter me kon laten eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
Maar als iemand het bij me verpest heeft dan kan ik ook gewoon megakil zijn en die persoon uit m'n leven verwijderen. Daar heb ik dan absoluut geen moeite mee. Ben om die reden vaak wel een ijskoningin of iets dergelijks genoemd.
Maar ik ben ook weer heel vergevingsgezind en na een aantal maanden/jaren krijgt die persoon soms nog een kans.
Ik heb het weer opgegeven.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik ook bij mijn vader ja. Al balanceert dat nog regelmatig op een dun koordje.
Ouders... Je hebt er soms niks aan.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het weer opgegeven.Kreeg toevallig rond mijn verjaardag een mailtje (op m'n LinkedIn)
Maar dat was dus na een jaar.
Sowieso was ik het een beetje zat, toen ik hem na 8 jaar weer zou zien kwam hij een uur te laat.
Elke ruzie brengt me weer terug op dat punt. Zo'n gevoel van gadver, wat ben je toch eigenlijk een hypocriet, niet leuk persoon. Als een soort reminder dat je denkt 'oh ja, daarom'. Misschien niet eerlijk maar zo voelt het dan gewoon.quote:
Herkenbaar, ik heb het ook helemaal gehad met mijn vader. Al is de situatie bij jou natuurlijk wel wat anders. Sterkte iigquote:Op woensdag 17 september 2014 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke ruzie brengt me weer terug op dat punt. Zo'n gevoel van gadver, wat ben je toch eigenlijk een hypocriet, niet leuk persoon. Als een soort reminder dat je denkt 'oh ja, daarom'. Misschien niet eerlijk maar zo voelt het dan gewoon.
Klopt ja. Vooral als iemand zichtbaar toch veranderd is of meer volwassen is geworden. Belangrijk is ook dat die persoon in ziet wat er toen misging en waarom.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, soms kan daar best weer een goede relatie uit voortkomen. Heb ik ook met m'n vader gehad. Had niet verwacht dat ik de negatieve dingen zo makkelijk achter me kon laten eigenlijk.
Ouderdomquote:Op woensdag 17 september 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
M'n benen gaan meer pijn doen. Wat is dit.
Heb je d'r toch gestalkt?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ah, het is half 10 en Yvie slaapt. Ze houdt zich aan haar woord.
Goedeavond mensen!
Ze post niet, of ze slaapt weten we niet zeker natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ah, het is half 10 en Yvie slaapt. Ze houdt zich aan haar woord.
Goedeavond mensen!
Nee, ik houd een oogje in het zeil.quote:
Helaas niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze post niet, of ze slaapt weten we niet zeker natuurlijk.
Eerder oude koe.quote:
Noem je me nou een oude koequote:Op woensdag 17 september 2014 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik houd een oogje in het zeil.
[..]
Helaas niet.
[..]
Eerder oude koe.
Neequote:
Oh, nouquote:Op woensdag 17 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je me nou een oude koe?
[..]
Nee. Dit is niet ouderdom, dit is wat anders
.
Ook dat valt onder stalken.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik houd een oogje in het zeil.
Geen enkele stalker zal toegeven dat hij een stalker is.quote:
Tuurlijk niet, jij bent een lieve merriequote:Op woensdag 17 september 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je me nou een oude koe?
[..]
Nee. Dit is niet ouderdom, dit is wat anders
.
Ik moet dit echt beter aanpakken.quote:
Ik durf best toe te geven dat ik mijn eigen fobo stalkquote:Op woensdag 17 september 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen enkele stalker zal toegeven dat hij een stalker is.
Ik ben professioneel stalker. Heb er een opleiding/cursus voor gevolgdquote:Op woensdag 17 september 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen enkele stalker zal toegeven dat hij een stalker is.
Je kunt jezelf toch niet stalken?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik mijn eigen fobo stalk
En dan laatst vragen wie toch de duizendste bezoeker zal zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik durf best toe te geven dat ik mijn eigen fobo stalk
Overheid?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben professioneel stalker. Heb er een opleiding/cursus voor gevolgd
Dat was Myrquote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dan laatst vragen wie toch de duizendste bezoeker zal zijn
Nee, dat niet. Particulier onderzoekerquote:
Ik weet wie het was. Maar je had het zelf kunnen zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was Myr
Ik was overigens niet serieus met mijn opmerking.
Jaquote:Op woensdag 17 september 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
Valt een fobo bekijken ook onder stalken?
Dank, maar vanavond is alles prima hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb het ook helemaal gehad met mijn vader. Al is de situatie bij jou natuurlijk wel wat anders. Sterkte iig
Hij is blij met de 1-1?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dank, maar vanavond is alles prima hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |