Who caresquote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef TheStranger1158 het volgende:
Hier ben ik weer met een terechte klacht.
Jawel, mannen die hun schaamstreek scheren. Dat is dus echt niet mannelijk.
Klacht: mannen die hun edele delen scheren
Ik geef toe dat ik de laatste maanden niet verder ben gekomen dan een Marokkaanse die me gepijpt heeftquote:
Wie was ze.. Koppel me met haar..quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik de laatste maanden niet verder ben gekomen dan een Marokkaanse die me gepijpt heeft
Je zusjequote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wie was ze.. Koppel me met haar..
Als je een kleine pik hebt is dat wel zo fijn voor je partner ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:49 schreef adnapekkid het volgende:
ik trim m'n schaamstreek en scheer m'n ballen, wel zo handig als je gaat neuken of gepijpt wordt enzoww
Jij schuurt een kut graag kapot?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik laat bij de mijne gewoon stoppeltjes, dat ziet er mannelijk uit.
Zo gladjes, lijkt net een kind.
Ik ben nog maagd..quote:Op woensdag 17 september 2014 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij schuurt een kut graag kapot?
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd..
Maar de eerste keer laat ik haar twee weken scheef lopen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef Myrr het volgende:
Ik vind een kale schaamstreek bij een man dus echt te lelijk voor woorden. Terechte klacht.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Helemaal eens met TS.
Afknapper.
Herkenbaarquote:Op woensdag 17 september 2014 22:24 schreef PausNicolaas het volgende:
Toen gleed je mesje uit en scheurde je balzak open en tyfte alles eruit.
Met een microplasser wel ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:49 schreef adnapekkid het volgende:
ik trim m'n schaamstreek en scheer m'n ballen, wel zo handig als je gaat neuken of gepijpt wordt enzoww
Dus je scheert wel je oksel maar niet je face? Wtf is deze G.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Mannen die hun ballen niet scheren![]()
Mannen die schaamhaar niet trimmen
Mannen die hun oksels niet scheren
Mannen zonder baard
Vind ik gewoon schoner. Voelt prettigerquote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dus je scheert wel je oksel maar niet je face? Wtf is deze G.
mannen die dat niet doen en overal hun schaamhaar laten vallenquote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef TheStranger1158 het volgende:
Hier ben ik weer met een terechte klacht.
Jawel, mannen die hun schaamstreek scheren. Dat is dus echt niet mannelijk.
Klacht: mannen die hun edele delen scheren
Weet je wat jij moet doen. Stoppen met het scheren van je oksels en geen deodorant meer gebruiken. Gaat een wereld voor je open vriend.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind ik gewoon schoner. Voelt prettiger
Omdat alles wijkt voor de stank?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen. Stoppen met het scheren van je oksels en geen deodorant meer gebruiken. Gaat een wereld voor je open vriend.
De eerste week is het wat gek, daarna stinkt het niet meer. Je kan zelfs stoppen met doucheschuim gebruiken als je wilt.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat alles wijkt voor de stank?
Geen shampoo gebruiken werkt misschien als je ook niets aan haar doet verder. Btw is niets zo heerlijk als shampoo + conditioner + haarmaskerquote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De eerste week is het wat gek, daarna stinkt het niet meer. Je kan zelfs stoppen met doucheschuim gebruiken als je wilt.
Net zo iets als haren wassen trouwens.
Wat.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Btw is niets zo heerlijk als shampoo + conditioner + haarmasker
Mannen zijn steeds minder mannelijk, dat is gewoon een (treurige) ontwikkeling..quote:
Mortaxx is best een kereltje hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:40 schreef KoeInDeKont het volgende:
[..]
Mannen zijn steeds minder mannelijk, dat is gewoon een (treurige) ontwikkeling..
Meer mannelijkheid in mijn pener dan jij in je hele lichaam.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:40 schreef KoeInDeKont het volgende:
[..]
Mannen zijn steeds minder mannelijk, dat is gewoon een (treurige) ontwikkeling..
Jouw tweede bal is nog niet ingedaald toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer mannelijkheid in mijn pener dan jij in je hele lichaam.
quote:Op donderdag 18 september 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer mannelijkheid in mijn pener dan jij in je hele lichaam.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Als het een troost voor je is. Ik ben klein geschapen dus nog ergens waar je wint
quote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat alles wijkt voor de stank?
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Mannen die hun ballen niet scheren![]()
Mannen die schaamhaar niet trimmen
Mannen die hun oksels niet scheren
Mannen zonder baard
Goh, ik zou niet graag op een zomerse dag naast jou zitten in de metro...quote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De eerste week is het wat gek, daarna stinkt het niet meer. Je kan zelfs stoppen met doucheschuim gebruiken als je wilt.
Ga weg met je nasty dreadlocks. Vieze hippie.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Shampoo is best wel overbodig als je weinig haarproducten gebruikt, ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef voederbietel het volgende:
Pakje shag onder je armen dat is sexy. Vooral in de sportschool als je schouderoefeningen doet met een tanktop.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Oksels glad scheren vind ik wel best gay.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd..
Maar de eerste keer laat ik haar twee weken scheef lopen.
Ik dacht dat ik met mijn haar verven en het gebruiken van kleurspoeling tegen de uitgroei al niet echt mannelijk bezig was, maar je hebt kennelijk baas boven baas met jouw haarmaskertje.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen shampoo gebruiken werkt misschien als je ook niets aan haar doet verder. Btw is niets zo heerlijk als shampoo + conditioner + haarmasker
Sowieso komt er wel geur vanaf, dat is de bedoeling.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen. Stoppen met het scheren van je oksels en geen deodorant meer gebruiken. Gaat een wereld voor je open vriend.
Klinkt natuurlijk heel stoer wat je hier zegt, maar je kan ook prima gepijpt worden wanneer er wel haar aanwezig is.quote:
Lekker sexy en hygienisch zal dat zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk heel stoer wat je hier zegt, maar je kan ook prima gepijpt worden wanneer er wel haar aanwezig is.
En elke vrouw heeft sowieso weer andere voorkeuren.
Waarom zou dat niet sexy en hygienisch zijn volgens jou? Schaamhaar betekent niet meteen dat ze een berg haar pijpt. Schaamhaar zit doorgaans toch niet rondom de hele lul? Of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 18 september 2014 08:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Lekker sexy en hygienisch zal dat zijn.
Alhoewel er vroeger vast een tijd zal zijn geweest dat het normaal was.
Worden de vrouwtjes wild van ja toch Chai?quote:Op donderdag 18 september 2014 08:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso komt er wel geur vanaf, dat is de bedoeling.
Lekker feromonen afgeven.
Als het niet oud is wel ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Worden de vrouwtjes wild van ja toch Chai?
Er bestaat ook nog zoiets als bijknippen.quote:Op donderdag 18 september 2014 02:35 schreef Toolongdidnotread het volgende:
[..]
Pakje shag onder je armen dat is sexy. Vooral in de sportschool als je schouderoefeningen doet met een tanktop.
Afknippen ja, bijknippen, not so much.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als bijknippen.
Maar jij bent opaquote:Op donderdag 18 september 2014 16:50 schreef niels0 het volgende:
Boven m'n piemel trim ik het slechts. Ballen scheer ik wel spekglad. Sext namelijk lekkerder.
Bij vrouwen maakt het me niet zo veel uit. Kaal, streepje of gewoon behaard. Zolang het maar geen sikje heeft.
Ten eerste ben ik geen opa. ten tweede, als dat wel zo was, lekker boeiend. Zolang er maar geneuqt wordt vind ik alles best.quote:
Gepepen nerdquote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik de laatste maanden niet verder ben gekomen dan een Marokkaanse die me gepijpt heeft
Think of the children!quote:Op donderdag 18 september 2014 01:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik trim het, ik heb een leuter van 30+ cm, maar als ik niet zou scheren zou ik het ook niet meer makkelijk kunnen vinden.
En hoeveel soa's heb je?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen opa. ten tweede, als dat wel zo was, lekker boeiend. Zolang er maar geneuqt wordt vind ik alles best.
Ik heb de meeste smaakjes wel gehad. Indiaas, chinees, phillippijns, noors, deens, thais, russisch, pools, nederlands, belgisch, tjechisch, antilliaans, surinaams, marrokaans, angolees, congolees, zuidafrikaans. Moet ik even doorgaan?
Dat is nou het voordeel van zeeman zijn. In elk stadje een schatje.
Geen. Nooit gehad ook. Vorig jaar ben ik wel wat onvoorzichtig geweest. Dit jaar me laten testen. Flinke preek gehad.quote:
Knap, ik wist niet dat zeemannen zo'n goede hygiëne hadden.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen. Nooit gehad ook. Vorig jaar ben ik wel wat onvoorzichtig geweest. Dit jaar me laten testen. Flinke preek gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |