Lijkt me pijnlijk voor haar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:24 schreef Aberella het volgende:
Zijn pik is ook nog eens 10x zo groot.
Doe normaalquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:24 schreef Aberella het volgende:
En TS heeft als echte FOK!'er al 30cm+...quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:24 schreef Aberella het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:30 schreef Dven het volgende:
TS had een relatie met zijn hand en die gaat nu met een andere gozer. Ingewikkeld hoor.
quote:
Nee hoor, zijn pik is gewoon normaal formaat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk voor haar.
hartelozequote:Op dinsdag 16 september 2014 17:51 schreef JasVerstoppen het volgende:
Who cares, het is toch uit? Ga dan verder met je leven, dat gezeik over exen.
oja johquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
TS kan een oordeel vellen over het uiterlijk van mannen en is derhalve homo
Spiegel jij jezelf aan anderen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:21 schreef jigggy het volgende:,ik ben zelf ook niet lelijk al zeg ik het zelf maar ik kan daar dus nooit tegen op
Conclusie zou kunnen zijn dat ze echt van je hield om wie je was..dus los van je eigenlijke rotkop.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:21 schreef jigggy het volgende:
hallo
even over mijn ex, het was altijd een heel mooi meisje en een van de mooiste vriendinnen die ik gehad heb, en mijn maten waren jaloers op me door haar, alleen de relatie ging uit ,en sinds vorige week heeft ze een nieuwe vriend, die model is , 5 x per week fitnisst en een hele mooie jongen is ,ik ben zelf ook niet lelijk al zeg ik het zelf maar ik kan daar dus nooit tegen op
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:58 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Conclusie zou kunnen zijn dat ze echt van je hield om wie je was..dus los van je eigenlijke rotkop.
En nu gewoon geile neuqseks wilt met een mooie jongen?
Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ook, ben ook altijd de knappe nieuwe vriend.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik twijfel aan je oprechtheid, proef namelijk een ondertoon.
Quoten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Als het een troost voor je is. Ik ben klein geschapen dus nog ergens waar je wint
Ik vind het persoonlijk pijnlijker als m'n ex met een superknappe meid zou gaan dan met een lelijke meid. Maar misschien is dat voor iedereen anders.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef AMangold het volgende:
Wees blij dat ze er op vooruit gaat, het is toch een grotere belediging als ze een lelijk zwijn boven jou verkiest
Ja het is een beetje dubbel, aan de ene kant gun je ze niet iemand beter dan jijzelf. Maar aan de andere kant is het beledigend dat ze jou dumpen en vervolgens met een lelijk gedrocht aanpappen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk pijnlijker als m'n ex met een superknappe meid zou gaan dan met een lelijke meid. Maar misschien is dat voor iedereen anders.
Aldus je moederquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef getfitbysmith het volgende:
Ik ben ook model, fitness 5x per week en ben ook een hele mooie jongen :p
Ik heb een nieuwe signaturequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Als het een troost voor je is. Ik ben klein geschapen dus nog ergens waar je wint
kk hondquote:Op woensdag 17 september 2014 02:11 schreef flufffy het volgende:
ik fitness ook 5x per week, heb een dikke piemel en ook net een nieuwe chick gescoord
Dan zou ik bij deze niet linksom en ook niet rechtsom maar gewoon recht door zee willen benoemen dat TS een beta-faggot is.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:40 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik wil hier toch lichtelijk insinueren dat TS gewoon een duidelijke beta-faggot is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |