Who caresquote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef TheStranger1158 het volgende:
Hier ben ik weer met een terechte klacht.
Jawel, mannen die hun schaamstreek scheren. Dat is dus echt niet mannelijk.
Klacht: mannen die hun edele delen scheren
Ik geef toe dat ik de laatste maanden niet verder ben gekomen dan een Marokkaanse die me gepijpt heeftquote:
Wie was ze.. Koppel me met haar..quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik de laatste maanden niet verder ben gekomen dan een Marokkaanse die me gepijpt heeft
Je zusjequote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wie was ze.. Koppel me met haar..
Als je een kleine pik hebt is dat wel zo fijn voor je partner ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:49 schreef adnapekkid het volgende:
ik trim m'n schaamstreek en scheer m'n ballen, wel zo handig als je gaat neuken of gepijpt wordt enzoww
Jij schuurt een kut graag kapot?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik laat bij de mijne gewoon stoppeltjes, dat ziet er mannelijk uit.
Zo gladjes, lijkt net een kind.
Ik ben nog maagd..quote:Op woensdag 17 september 2014 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij schuurt een kut graag kapot?
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd..
Maar de eerste keer laat ik haar twee weken scheef lopen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef Myrr het volgende:
Ik vind een kale schaamstreek bij een man dus echt te lelijk voor woorden. Terechte klacht.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Helemaal eens met TS.
Afknapper.
Herkenbaarquote:Op woensdag 17 september 2014 22:24 schreef PausNicolaas het volgende:
Toen gleed je mesje uit en scheurde je balzak open en tyfte alles eruit.
Met een microplasser wel ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:49 schreef adnapekkid het volgende:
ik trim m'n schaamstreek en scheer m'n ballen, wel zo handig als je gaat neuken of gepijpt wordt enzoww
Dus je scheert wel je oksel maar niet je face? Wtf is deze G.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Mannen die hun ballen niet scheren![]()
Mannen die schaamhaar niet trimmen
Mannen die hun oksels niet scheren
Mannen zonder baard
Vind ik gewoon schoner. Voelt prettigerquote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dus je scheert wel je oksel maar niet je face? Wtf is deze G.
mannen die dat niet doen en overal hun schaamhaar laten vallenquote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef TheStranger1158 het volgende:
Hier ben ik weer met een terechte klacht.
Jawel, mannen die hun schaamstreek scheren. Dat is dus echt niet mannelijk.
Klacht: mannen die hun edele delen scheren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |