quote:Op woensdag 17 september 2014 19:59 schreef SAJ het volgende:
Tenzij de verwonde nog niet gelijk sterft, en andere mensen tegenkomt.
Abstracte discussie, en niet ter zake doende.
Zo kan ik er ook nog wel een aantal verzinnen, maar dat heeft allemaal niets te maken met de discussie rond deze zaak.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef agter het volgende:
[..]
of vergiftigd wordt.
Zijn zoveel mogelijkheden.
Het is echt onzin wat er gesteld wordt.
The Butler did it!quote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef agter het volgende:
[..]
of vergiftigd wordt.
Zijn zoveel mogelijkheden.
Het is echt onzin wat er gesteld wordt.
Dan moet je dit niet zo stellig schrijven, want dat klopt gewoon niet:quote:Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Zo kan ik er ook nog wel een aantal verzinnen, maar dat heeft allemaal niets te maken met de discussie rond deze zaak.
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:51 schreef Za het volgende:
[..]
In geval van een misdrijf is degene die iemand daadwerkelijk voor het laatst in leven heeft gezien uiteraard altijd de dader.
Ik sluit dat ook niet uit. Dat is mijn punt.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:58 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal hoe je dat 'als laatste zien' bedoelt. Als twee meisjes rond 1 uur 's middags monter op de Mirador staan, dan lijkt het me uitgesloten dat ze voor het laatst door iemand zijn gezien in de buurt van hun school of pension in Boquete.
Bullshit...als hier voor mijn huis iemand dood neer valt en ik zie dat dan heb ik het gedaan?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:14 schreef agter het volgende:
[..]
Dan moet je dit niet zo stellig schrijven, want dat klopt gewoon niet:
[..]
Sorry, we gaan gewoon weer verder met waar we gebleven waren!quote:Op woensdag 17 september 2014 20:17 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Bullshit...als hier voor mijn huis iemand dood neer valt en ik zie dat dan heb ik het gedaan?
Precies!quote:Op woensdag 17 september 2014 20:17 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Bullshit...als hier voor mijn huis iemand dood neer valt en ik zie dat dan heb ik het gedaan?
Je zou wat mij betreft levenslang krijgen, geen proces voor nodigquote:Op woensdag 17 september 2014 20:17 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Hetgeen ik zo stellig schreef was in reactie op:quote:Op woensdag 17 september 2014 20:14 schreef agter het volgende:
Dan moet je dit niet zo stellig schrijven, want dat klopt gewoon niet:
Het is imo duidelijk mbt welke zaak we hier discussie voeren.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat dacht je ervan dat het geen moer uitmaakt wie ze het laatst heeft gezien? Die persoon hoeft helemaal NIKS met de verdwijning te maken te hebben..
ja mamquote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef Ouder1 het volgende:
Wat ontzettend jammer dit gekift en gesneer naar elkaar weer.
Wat is het in dit Topic dat dat blijkbaar bij mensen oproept (soms ook bij mij)
Iedereen mag zijn eigen gedachten hebben.
Sta ook open voor andere gedachten en reageer op inhoudelijke reacties op je posts.
Probeer geen tunnelvisie te hebben.
Denk even goed na bij wat je zegt..
Lees de OP en vraag niet steeds naar de bekende weg.
Houd je bij de feiten.
Wees respectvol over de meiden en naar hun familie. Beetje empathie mensen!
Wijs geen personen als dader aan en zeker niet met naam en toenaam.
Denk niet dat wij hier met de antwoorden gaan komen.
Negeer elkaar als je elkaar niet ligt.
Oké?
Nee leg maar uit wat er zo grappig aan is.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef Ouder1 het volgende:
Wat ontzettend jammer dit gekift en gesneer naar elkaar weer.
[quote]Op woensdag 17 september 2014 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laat ook maar![]()
Hij kan dat ook verzonnen hebben om F. te ontlasten.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat dacht je van P. (als hij ze dus wél onderweg is tegengekomen, wat hij niet zeker weet)?
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:31 schreef Za het volgende:
[..]
Hetgeen ik zo stellig schreef was in reactie op:
[..]
Het is imo duidelijk mbt welke zaak we hier discussie voeren.
Het maakt heel veel uit wie ZE voor het laatst gezien heeft, en in geval van een misdrijf (in deze zaak) is degene die hen daadwerkelijk voor het laatst in leven heeft gezien uiteraard de dader.
Zo dan.
Ja, ik denk dat die gidsen allemaal samenspannenquote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hij kan dat ook verzonnen hebben om F. te ontlasten.
Nee ga er maar niet meer op in. Het zal lastig zijn om een aannemelijk scenario te bedenken mbt deze zaak waarin iemand anders als de dader (in geval van een misdrijf) hen voor het laatst in leven heeft gezien.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef agter het volgende:
Dat hoeft helemaal niet.
Maar als jij dit gelooft, prima.
ik wil er wel meer op ingaan, hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef Za het volgende:
[..]
Nee ga er maar niet meer op in. Het zal te lastig zijn om een aannemelijk scenario te bedenken mbt deze zaak waarin iemand anders als de dader (in geval van een misdrijf) hen voor het laatst in leven heeft gezien.
Net zei je van niet maar dat heb je wegge-edit.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:51 schreef agter het volgende:
[..]
ik wil er wel meer op ingaan, hoor.
Ik heb geen scenario, ik gaf alleen aan dat het een foute stelling is dat het totaal niet terzake doet wie hen als laatste heeft gezien.quote:Maar dan moet je eerst wat meer vertellen over je scenario: je gaat kennelijk uit van 1 dader. En die heeft beiden vrouwen dan vermoord, op 1 plek, op of rond hetzelfde moment. En ze zijn direct overleden.
Correct?
Of wat is anders het moord scenario volgens jou?
Ik weet heus wel wat je bedoelde en waar je heen ging Za.. Daarom moest ik ook zo hard lachenquote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef Za het volgende:
[..]
Nee ga er maar niet meer op in. Het zal lastig zijn om een aannemelijk scenario te bedenken mbt deze zaak waarin iemand anders als de dader (in geval van een misdrijf) hen voor het laatst in leven heeft gezien.
Ik denk dat gesteld kan worden dat F. de ongekroonde koning van dat gebied is (dat is vreemd als je niet in dat gebied bent opgegroeid (zie zijn FB)). Dan ben je dus alles behalve een simpele ziel.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hij kan dat ook verzonnen hebben om F. te ontlasten.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef theavenger_ep het volgende:
[..]
Ik denk dat gesteld kan worden dat F. de ongekroonde koning van dat gebied is (dat is vreemd als je niet in dat gebied bent opgegroeid (zie zijn FB)). Dan ben je dus alles behalve een simpele ziel.
In interviews, in kranten geeft F. reacties/goede bedoelingen of beschrijven journalisten F . zijn reactie/goede bedoelingen die niet consistent zijn en hij loopt af en toe (ook in figuurlijke zin) voor de troepen uit.
Op grond van bovenstaande geloof ik dat hij 100% er weet van heeft wat er daadwerkelijk gebeurt is. (dat maakt hem niet een dader) en uit oogpunt van damage control heeft gehandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |