Ja, dat kan ik ook, maar dat maakt het nog niet waar.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:57 schreef komrad het volgende:
[..]
nou ik kan je een sloot voorbeelden geven waar dat niet zo is dus dat ligt wel wat genuanceerder
Relevantie?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Geef jij geen les op een gymnasium of privéschool?
Dank voor de info, ondanks de onnodige toon van de eerste zin. Interessant, ga ik in duiken.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gegoogled, aangezien je dat zelf te moeilijk vond of te veel moeite:
http://www.wordleraarinhe(...)sschalen_in_2014.pdf
En je moet wel degelijk bevoegd zijn als je lesgeeft in het Voortgezet Onderwijs.
Voor de onderbouw, of de bovenbouw van het vmbo, voltstaat een tweedegraads bevoegdheid, net als voor het mbo.
Voor de bovenbouw havo of vwo heb je een eerstegraads bevoegdheid nodig.
De beste spreker van de 4 die geweest zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:58 schreef superniger het volgende:
Nu komt Samsom weer met een persoonlijk verhaal.
Daar gelden misschien andere beloningen voor? Voor privescholen?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar gelden misschien andere beloningen voor? Voor privescholen?
maar wat vind jij dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De hoogste van de drie gangbare salarisschalen in het voortgezet onderwijs.
Greet?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:03 schreef RvLaak het volgende:
Waarom liegt Greet zo veel? Is de peroxide eindelijk zijn hersenen binnengedrongen?
Iemand die dit soort onzin uit slaat is niet serieus te nemen en dient ten alle tijden geridiculiseerd te worden imo.quote:
Omdat zijn aanhang te dom is door die leugens heen te prikken en het slikt als zoete koek.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:03 schreef RvLaak het volgende:
Waarom liegt Greet zo veel? Is de peroxide eindelijk zijn hersenen binnengedrongen?
Wie is Greet?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iemand die dit soort onzin uit slaat is niet serieus te nemen en dient ten alle tijden geridiculiseerd te worden imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |