Op het moment niemand.quote:
Ik bescheur me.quote:
Zie plaatje.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Tsja, en dan is de vraag, is slechte seks beter dan geen seks.
Daar gaat de vergelijking dan ook niet over.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als man krijg je er geen vol gevoel van.
Goede vraag wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Je kan ook mannen daten.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Neen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Ouch, dat kun je wel slechte seks noemen ja.quote:
Is ook de bedoeling dat je de vrouw afvult.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Andere manier van afvallenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kutvent.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Ouch, dat kun je wel slechte seks noemen ja.
[..]
Is ook de bedoeling dat je de vrouw afvult.
Ja, ik bedacht mijzelf al dat het er heel fout stondquote:Op woensdag 17 september 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede ninja edit.
Nu kan ik de grap niet meer maken
Heel goedquote:Op woensdag 17 september 2014 16:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht mijzelf al dat het er heel fout stond
Houdt de mens scherpquote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Je kan hier ook niks meer gewoon typen zonder er van te voren goed over na te denken als bepaalde mensen aanwezig zijn in dit topic.
Vraag het m'n ex.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar wat is nou slechte seks? Ik heb wel matige gehad, maar wat is slechte seks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Whehehequote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Je kan hier ook niks meer gewoon typen zonder er van te voren goed over na te denken als bepaalde mensen aanwezig zijn in dit topic.
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag het m'n ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag het m'n ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zo heel erg was mijn geplande opmerking ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:
Ik heb er trouwens twee die op FOK! zitten, dus ik hoop dat ze beiden denken dat ik hen niet bedoel.quote:
In gedachten schreeuwde je mn naam 3 keer uitquote:Op woensdag 17 september 2014 16:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
o.a. jij ja!
En wat doe jij hier eigenlijk, we hebben je naam helemaal niet 3 keer gezegd.
Ja, jij bent nog wel een beetje subtiel over het algemeen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel erg was mijn geplande opmerking ook weer niet hoor.
Ik ben altijd heel subtiel, weet je toch.
Misplaatste arrogantie bij die tweequote:Op woensdag 17 september 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er trouwens twee die op FOK! zitten, dus ik hoop dat ze beiden denken dat ik hen niet bedoel.
Hoezo? Eentje is zeer goed in bed hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie bij die twee
Feer, had je gelezen dat Fas en ik je dronken gaan voeren zodat Fas misbruik van de situatie kan maken?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er trouwens twee die op FOK! zitten, dus ik hoop dat ze beiden denken dat ik hen niet bedoel.
Nou ja, slechte seks is voor mij eigenlijk egoïsme. Alleen aan jezelf denken en niet aan de ander. Dat heb ik dus ervaren (niet als egoïst, maar de andere persoon) en dat is klote. Dat vind ik erger dan bijvoorbeeld snel klaarkomen of iets dergelijks. Dat kun je op andere fronten wel weer 'goedmaken' en is ook niet iets waar je zelf veel aan kunt doen.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, dit heb ik niet gelezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, had je gelezen dat Fas en ik je dronken gaan voeren zodat Fas misbruik van de situatie kan maken?
*noteert*quote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, slechte seks is voor mij eigenlijk egoïsme. Alleen aan jezelf denken en niet aan de ander. Dat heb ik dus ervaren (niet als egoïst, maar de andere persoon) en dat is klote. Dat vind ik erger dan bijvoorbeeld snel klaarkomen of iets dergelijks. Dat kun je op andere fronten wel weer 'goedmaken' en is ook niet iets waar je zelf veel aan kunt doen.
Ik hoop dat je dit toch wel weet.quote:
quote:
Een egoïstische vrouw vs. egoïstische man lijkt me wel geniaal. Die vrouw rijdt snel zichzelf klaar en stapt daarna af om te gaan slapen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, slechte seks is voor mij eigenlijk egoïsme. Alleen aan jezelf denken en niet aan de ander. Dat heb ik dus ervaren (niet als egoïst, maar de andere persoon) en dat is klote. Dat vind ik erger dan bijvoorbeeld snel klaarkomen of iets dergelijks. Dat kun je op andere fronten wel weer 'goedmaken' en is ook niet iets waar je zelf veel aan kunt doen.
Nog even met Heppie bespreken dat we samen toe gaan kijken.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dit heb ik niet gelezen.Maar ik wens jullie succes.
Dat zou inderdaad wel mooi zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Een egoïstische vrouw vs. egoïstische man lijkt me wel geniaal. Die vrouw rijdt snel zichzelf klaar en stapt daarna af om te gaan slapen.
En dan echt bij een man die dat in het verleden srs zo bij andere vrouwen heeft gedaan.
Nee. Blijf van hem af.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog even met Heppie bespreken dat we samen toe gaan kijken.
Dan mogen jullie daarna bij ons toekijken.
Dat verschilt, soms wel en soms nietquote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat lijkt me wel grappig jaquote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Een egoïstische vrouw vs. egoïstische man lijkt me wel geniaal. Die vrouw rijdt snel zichzelf klaar en stapt daarna af om te gaan slapen.
En dan echt bij een man die dat in het verleden srs zo bij andere vrouwen heeft gedaan.
Bij zo'n egoïst is het vast goed te faken, die is toch vooral met zichzelf bezig.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel mooi zijn.Helaas zal niet veel vrouwen dat lukken.
Ja, hier heb ik natuurlijk niks aan he.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verschilt, soms wel en soms niet
Jij gaat MM met hep?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog even met Heppie bespreken dat we samen toe gaan kijken.
Dan mogen jullie daarna bij ons toekijken.
Dat is dan wel weer waar. Die heeft nog nooit een vrouw horen schreeuwen en weet dus niet hoe dat klinkt.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij zo'n egoïst is het vast goed te faken, die is toch vooral met zichzelf bezig.
quote:
Perfect revenge. Terecht als zoiets gebeurd. Van seks hoor je beide te genieten, en niet slechts een van de tweequote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Jurist he?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hier heb ik natuurlijk niks aan he.
I object!quote:
Nee, mag niet van Feer.quote:
Preuts hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar relatie ditdat zuszo
Ik ook als het om egoïsme gaat.quote:
Feer doe eens niet zo egoïstisch...quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mag niet van Feer.
[..]
Preuts hoor.
Hep weet wel beter.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mag niet van Feer.
[..]
Preuts hoor.
Alsof jullie allemaal je partner zouden delen met Jan en Alleman.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Feer doe eens niet zo egoïstisch...
Dat hangt van de situatie en persoon af denk ikquote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof jullie allemaal je partner zouden delen met Jan en Alleman.
Ik wist niet dat je zo over me dacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij lust er wel pap van ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt van de situatie en persoon af denk ik
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo over me dacht.
Heul niet...quote:
Ik wil mijn rechterhand best uitlenen aan een vrouw in nood.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:02 schreef Fascination het volgende:
Ik zie yats wel als een hitsige hond willekeurige vrouwenbenen berijden in de plaatselijke kroeg.
Badum tss.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil mijn rechterhand best uitlenen aan een vrouw in nood.
Dit is grappig maar toch treurig.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil mijn rechterhand best uitlenen aan een vrouw in nood.
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:02 schreef Fascination het volgende:
Ik zie yats wel als een hitsige hond willekeurige vrouwenbenen berijden in de plaatselijke kroeg.
Dronken op een bar dansende.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef yats het volgende:
[..]Ik kan met recht zeggen dat dat nog nooit gebeurd is. Ik begin me steeds meer af te vragen wat het beeld van mensen hier over mij is.
Neehoor, dat zit allemaal wel goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit toch wel weet.Anders vind ik het zielig voor Y.
Ok, dat kan ik me dan wel weer voorstellenquote:
Dacht ik ook niet. Ben je veel te lief voor.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor, dat zit allemaal wel goed.
Alsof ik een egoistische szak kan zijn
Romantische wigger.quote:
Half neger uit de hood, half highlander met bierbuik.quote:
Mijn bierbuik is slinkende Kaneel.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Half neger uit de hood, half highlander met bierbuik.
Dat ben je stiekem ook, ik vraag je niet voor niets om adviesquote:Op woensdag 17 september 2014 17:07 schreef artelligence het volgende:
Ik word hier als een hosselbaas gezien, yats. Assumption is the mother of...
Stuur me eens een dm met jouw oordeel over mijquote:
Waarom in DM?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ben je stiekem ook, ik vraag je niet voor niets om advies
[..]
Stuur me eens een dm met jouw oordeel over mij
Daar kan ik helemaal los gaan.quote:
Bring it onquote:Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kan ik helemaal los gaan.
Maar ik wil het ook weten.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan hier ook hoor, je hoeft ons niet te sparen.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
>Fasquote:
Heel goed Roy. Niet meer in de kroeg werken helpt zeker wel?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn bierbuik is slinkende Kaneel.
Ik hou van Fas haar directheid.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
>Fas
>Nuance
Kies 1
[..]
Heel goed Roy. Niet meer in de kroeg werken helpt zeker wel?
Tering, nog meer zussen...Ik heb er al driequote:
Ja dat helpt zeker.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
>Fas
>Nuance
Kies 1
[..]
Heel goed Roy. Niet meer in de kroeg werken helpt zeker wel?
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd hoe Fasje mij ziet.
Mag gewoon hier.
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag gewoon hier.
Hoi Roy,quote:Op woensdag 17 september 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey Samzz.
How's life?
Weer een beetje opgeknapt?
De werkdag zit er weer op, dadelijk bier tanken met een maatje.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Roy,
Goed, eigenlijk. En zo goed als opgeknapt, vandaag gewoon weer gewerkt. Echter nu wel heel erg last van m'n benen. Nou ja, morgen en vrijdag vrij, dus weer opladen.
Hoe is het met jou?
Groetjes,
Samzz
Dat zijn de mooie dingenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De werkdag zit er weer op, dadelijk bier tanken met een maatje.
Dus al met al best lekker.
Nee dat wist ik niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie dingen. Oh en ik moest je namens Barb bedanken voor het posten van dat artikel over die pokertent in Frankrijk.
Oh en wist je dat de Nederlandse politie nu Bugatti Veyron rijdt?
Intelligente, humorvolle vent die zichzelf of bepaalde zaken soms te negatief beoordeelt.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag gewoon hier.
Vrouw met humor en een goed hart die te onzeker is. Als je die onzekerheid kwijtraakt, ben je als een ontpopte vlinder.quote:
Een op het eerste gezicht rustige, degelijke meid, die een apart maar geweldig gevoel voor humor blijkt bezitten wanneer je haar beter kent.quote:
Mag ook openbaarquote:Op woensdag 17 september 2014 17:24 schreef Fascination het volgende:
Nou, nu even yats nog in de dm.
Daarom dus ook een aantal Bugatti's. Mooie auto's, ik ben jaloers. En de politiestrepen staan niet charmant.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.
Maar ze moeten wat om mij bij te houden natuurlijk.
En Barb had me al bedankt.
Goede hossel, dit.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:26 schreef Samzz het volgende:
Je mag mij ook wel eens doen, Fas. Hoeft niet, mag.
goed aanbod wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:26 schreef Samzz het volgende:
Smooth, al word dat dan wel een ingewikkelde lijn in het schemaquote:Op woensdag 17 september 2014 17:26 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, een Bugatti is nog geen Honda.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom dus ook een aantal Bugatti's. Mooie auto's, ik ben jaloers. En de politiestrepen staan niet charmant.
Dan nogmaals.
Ja, hé. Ik leer bij.quote:
Waarom ingewikkeld?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef yats het volgende:
[..]
Smooth, al word dat dan wel een ingewikkelde lijn in het schema
Nee, ik zou 300x eerder voor een Bugatti kiezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, een Bugatti is nog geen Honda.
Omdat jullie beiden aan de andere kant van het schema staan.quote:
Die Veyron is niet van de politie maar van de familie Perridon. Zit een wrapje op.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie dingen. Oh en ik moest je namens Barb bedanken voor het posten van dat artikel over die pokertent in Frankrijk.
Oh en wist je dat de Nederlandse politie nu Bugatti Veyron rijdt?
Maar daar heb ik geen centjes voor.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zou 300x eerder voor een Bugatti kiezen.
Oh serieus? Geen echte politieauto dus? Stom Facebooknieuwsquote:Op woensdag 17 september 2014 17:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Die Veyron is niet van de politie maar van de familie Perridon. Zit een wrapje op.
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een op het eerste gezicht rustige, degelijke meid, die een apart maar geweldig gevoel voor humor blijkt bezitten wanneer je haar beter kent.
Lieg je nu gewoon tegen mij?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh serieus? Geen echte politieauto dus? Stom Facebooknieuws.
Hier kan ik mee leven.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Intelligente, humorvolle vent die zichzelf of bepaalde zaken soms te negatief beoordeelt.
Ik was alleen auto's die ik mooi vind, sorry.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:05 schreef Royco1 het volgende:
Nou de Honda is nog steeds smerig.
Deceptie weer dit.
Je hebt die van mij nog nooit gezienquote:Op woensdag 17 september 2014 17:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was alleen auto's die ik mooi vind, sorry.
Kom je mijne wassen?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dezelfde stond hier 2 weken geleden voor de deur met reclame erop van het bedrijf waar ik werk.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh serieus? Geen echte politieauto dus? Stom Facebooknieuws.
Zou je deze wel wassen?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar moeten ze tijd vrij maken om slechte seks te hebben.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Eerst stofzuigen, nu ook al auto's wassen? Doen jullie nog wel iets zelf mannen?
Ho eens!quote:Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou je deze wel wassen?
[ afbeelding ]
Twijfelgevalletje.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou je deze wel wassen?
[ afbeelding ]
Het kan nooit kwaad om iets voor je medemens te doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Eerst stofzuigen, nu ook al auto's wassen? Doen jullie nog wel iets zelf mannen?
Jammer, niet jouw type auto?quote:
Ik ga zo kokenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij jou weet ik niet of ik het goed kan inschatten. Een beetje een leiderstype/moederfiguur, al ben je wellicht te recht voor zn raap voor een moederfiguur.quote:
Toch jammerquote:Op woensdag 17 september 2014 17:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, dezelfde stond hier 2 weken geleden voor de deur met reclame erop van het bedrijf waar ik werk.
Er schijnt binnekort een 112 dag te zijn in Delft, daar is hij voor ingehuurd.
http://www.autoblog.nl/ni(...)litieauto-ooit-70241
Ik doe alles zelf.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, al ben ik natuurlijk wel blij dat hij niet gejat was en er geen wielklem op zat.quote:
Wat heb jij eigenlijk voor auto?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, al ben ik natuurlijk wel blij dat hij niet gejat was en er geen wielklem op zat.![]()
En blauw is zelden mooi.
Hm, ik denk dat je aardig goed zit. Al zijn er mensen waar ik echt niet mee door 1 deur kan en waartegen ik dat ook duidelijk gezegd heb.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij jou weet ik niet of ik het goed kan inschatten. Een beetje een leiderstype/moederfiguur, al ben je wellicht te recht voor zn raap voor een moederfiguur.
yats:
Wil graag met iedereen door een deur kunnen en doet daarom gecombineerd met zn gebrek aan zelfvertrouwen weleens te voor de hand liggende uitspraken. Onmogelijk om ruzie mee te krijgen.
Geen, ik staar altijd alleen maar jaloers naar autobezittersquote:Op woensdag 17 september 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk voor auto?
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, al ben ik natuurlijk wel blij dat hij niet gejat was en er geen wielklem op zat.![]()
En blauw is zelden mooi.
Je hebt een denkbeeldige auto staan wassen?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen, ik staar altijd alleen maar jaloers naar autobezitters
Gras maaien, afwassen, was draaien, was ophangen, auto wassen, stofzuigen, badkamer poetsen etc. Is al genoeg dunkt me. Hoewel een auto was dan wel weer leuk is. Het gras maaien vind ik ook niet erg.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
haha nee, hij is van mijn moeder officieel, al heb ik 95% van de km erin geredenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een denkbeeldige auto staan wassen?
Wat heeft je moeder voor auto dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha nee, hij is van mijn moeder officieel, al heb ik 95% van de km erin gereden
Ik ook niet, maar ik ga vanavond extra lang naar de sportschool dus moet ik wel. Maar geen honger omdat je zo laat op was?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blehh, eten. Ik krijg nog niks weg denk ik.
De velgen op de auto zijn overigens wel van mij om technisch te doen hahaquote:Op woensdag 17 september 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heeft je moeder voor auto dan?
Lastpost.
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een British racing green Toyota Land Cruiser met leder beige interieur hier.
Of geen.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar moeten ze tijd vrij maken om slechte seks te hebben.
I know.quote:
Zo jammer...quote:
Ach ik ook niet...quote:
Kleine vrouw, grote auto...quote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een British racing green Toyota Land Cruiser met leder beige interieur hier.
Eigenlijk klopt dat wel redelijk. In ieder geval recht voor z'n raap. Leiderstype of moederfiguur zou ik mezelf niet snel noemen, maar doordat ik vaak wat dominant aanwezig ben eindig ik vaak wel in zo'n positie.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:36 schreef Fascination het volgende:
Bij jou weet ik niet of ik het goed kan inschatten. Een beetje een leiderstype/moederfiguur, al ben je wellicht te recht voor zn raap voor een moederfiguur.
motorinhoud?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De velgen op de auto zijn overigens wel van mij om technisch te doen haha
En schattig kleine i10.
Lekker door de modder scheuren.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
Hij is echt enorm. Je hebt ze in verschillende formaten kennelijk en dit is geloof ik de grootstequote:
Bij jou denk ik dan meteen dat het ding 'slechts' 1 pk heeft omdat een paard boven auto komt en je die auto gewoon laat trekkenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
Jaquote:
Dat laatste lijkt me dan wel weer een grappig tafereel om te aanschouwen.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb 'm nu op normale hoogte staan, als ik 'm laag zet rijdt ie niet zo fijn en als ik 'm hoog zet kan ik niet instappen.
Je bedoelt 2e worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:45 schreef Barbusse het volgende:
Och, als mijn budget het ooit toelaat... Ooit, OOIT ga ik een groot pokertoernooi winnen
[ afbeelding ]
Ik kom hem wel wassen danquote:Op woensdag 17 september 2014 17:45 schreef Barbusse het volgende:
Och, als mijn budget het ooit toelaat... Ooit, OOIT ga ik een groot pokertoernooi winnen
[ afbeelding ]
Dus dan heb je geen enkele reden om op mijn bolide te hatenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms voelt het als een Flintstone variant als ie een Italiaanse berg op moet, meesteppen.
Godverdommequote:Op woensdag 17 september 2014 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook helemaal NIET. Lezen jongeman!quote:Op woensdag 17 september 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dan heb je geen enkele reden om op mijn bolide te haten
Mijn oom heeft er ook een, dus ik ken ze. Grappig genoeg werkt hij in hetzelfde wereldje als jou.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is echt enorm. Je hebt ze in verschillende formaten kennelijk en dit is geloof ik de grootste. Ik geloof dat ie 4,5 á 5 meter lang is of zo
?
Ik geloof best dat het grappig was. Ik moet als de auto op normaal staat al via het opstapje instappenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me dan wel weer een grappig tafereel om te aanschouwen.
Beetje wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal NIET. Lezen jongeman!
Je ziet ze heel veel in de paardenwereldquote:Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn oom heeft er ook een, dus ik ken ze. Grappig genoeg werkt hij in hetzelfde wereldje als jou.
Leuke auto, maar ik ben met een eend, een oude fiat500 of een oude mini ook meer dan tevredenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie al voor me hoe je uitstapt in je jurkje en heels na een uren durende rit door de blubber.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het grappig was. Ik moet als de auto op normaal staat al via het opstapje instappen.
I'm sorry, that last hand nearly killed me. Shall we open up the blinds?quote:
Ga je dan met mij een Eurotrip maken? UK, Frankrijk, Italiequote:Op woensdag 17 september 2014 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme. Gewoon mijn favoriete auto kiezen hé
.
En toen bedacht je dat jij ouder bent he.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet, en ja, ik wilde 'ouwe' typen, mja..
Dat is nog nooit gebeurd, eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie al voor me hoe je uitstapt in je jurkje en heels na een uren durende rit door de blubber.
Was hem dan ook een keerquote:Op woensdag 17 september 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nog nooit gebeurd, eigenlijk. Maar de auto ziet er wel uit alsof ie recent voor een dragrace is gebruikt
. Niet qua deuken, wel qua smerigheid.
Hell yeahquote:Op woensdag 17 september 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm sorry, that last hand nearly killed me. Shall we open up the blinds?
[..]
Ga je dan met mij een Eurotrip maken? UK, Frankrijk, Italie
Precies, dat zei hij ook. Hij maakt er ook enorm veel kilometers mee om overal paarden te kopen/verkopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ziet ze heel veel in de paardenwereld. Oersterke auto's. Wel zuipschuiten, maar ze trekken alles en zijn niet kapot te krijgen.
We gaan gewoon samen een keer het WSOP ME aanstampen Barb.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm sorry, that last hand nearly killed me. Shall we open up the blinds?
[..]
Ga je dan met mij een Eurotrip maken? UK, Frankrijk, Italie
Die oude mini's zijn dan ook episch.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Leuke auto, maar ik ben met een eend, een oude fiat500 of een oude mini ook meer dan tevreden
Zo'n zelfde type, maar dan in British racing green staat bij mij thuis (Enschede) in de buurt altijd op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 17 september 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die oude mini's zijn dan ook episch.
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ik dan of vast zit of steeds met mijn hoofd tegen dak zitquote:Op woensdag 17 september 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I knew you would.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik dan of vast zit of steeds met mijn hoofd tegen dak zit
Hier rijden ze nog regelmatig rond. Ik zat er een tijd terug aan te denken om er een te kopen. En toen bedacht ik me dat ik zelfs geen rijbewijs meer hadquote:Op woensdag 17 september 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n zelfde type, maar dan in British racing green staat bij mij thuis (Enschede) in de buurt altijd op de parkeerplaats. En die auto doet de naam Mini ook nog daadwerkelijk eer aan, zo klein.
Zijn die dingen nog een beetje betaalbaar?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Hier rijden ze nog regelmatig rond. Ik zat er een tijd terug aan te denken om er een te kopen. En toen bedacht ik me dat ik zelfs geen rijbewijs meer had
This can all be arranged accordingly, myladyquote:Op woensdag 17 september 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook zonder de Aston Martin, hoor.
Ja, maar het loont wel als je handig bent in sleutelen. Een collega van mij, haar vriend kocht er eentje voor 500 euro en een kleine 1000 euro aan (reserve) onderdelen. Daarna zelf alles vervangen wat vervangen moest worden, en gerepareerd wat gerepareerd moest worden. Auto rijdt nu als nieuw.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn die dingen nog een beetje betaalbaar?
quote:Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
Goed. Van de dingen die ik nooit wil eten is Balut er één.
Hmmm. Goede deal.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar het loont wel als je handig bent in sleutelen. Een collega van mij, haar vriend kocht er eentje voor 500 euro en een kleine 1000 euro aan (reserve) onderdelen. Daarna zelf alles vervangen wat vervangen moest worden, en gerepareerd wat gerepareerd moest worden. Auto rijdt nu als nieuw.
Vanaf 2500 staan er al best nette op.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar het loont wel als je handig bent in sleutelen. Een collega van mij, haar vriend kocht er eentje voor 500 euro en een kleine 1000 euro aan (reserve) onderdelen. Daarna zelf alles vervangen wat vervangen moest worden, en gerepareerd wat gerepareerd moest worden. Auto rijdt nu als nieuw.
Wat is dat?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
Myr, ik heb nog een kilo wortelen.quote:
Daarom, misschien toch maar eens een rijbewijs proberen te halen hierquote:
Een bevruchte ei van een eend, waarvan de embryo al volledig ontwikkeld is. Deze wordt gekookt en volledig opgegeten.quote:
Nee, dank jequote:Op woensdag 17 september 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bevruchte ei van een eend, waarvan de embryo al volledig ontwikkeld is. Deze wordt gekookt en volledig opgegeten.
Je kunt ook googlen op Google images.
Het is op zich wel fascinerend. Ware het niet dat het eigenlijk gewoon ranzig is.quote:
Ik gooi wortelen vooral gewoon overal doorheen, speelt nergens echt een hoofdrol bij mij. Al zijn wortelkoekjes wel lekker. Een simpele salade van geraspte wortel, een fijn gesneden rode ui, sambal en yoghurt is ook lekker als bijgerecht.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr, ik heb nog een kilo wortelen.
Wat kan ik daar voor lekkers van maken?
en ik?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Intelligente, humorvolle vent die zichzelf of bepaalde zaken soms te negatief beoordeelt.
[..]
Vrouw met humor en een goed hart die te onzeker is. Als je die onzekerheid kwijtraakt, ben je als een ontpopte vlinder.
[..]
Een op het eerste gezicht rustige, degelijke meid, die een apart maar geweldig gevoel voor humor blijkt bezitten wanneer je haar beter kent.
Hmm, dank je wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gooi wortelen vooral gewoon overal doorheen, speelt nergens echt een hoofdrol bij mij. Al zijn wortelkoekjes wel lekker. Een simpele salade van geraspte wortel, een fijn gesneden rode ui, sambal en yoghurt is ook lekker als bijgerecht.
Door stoofvlees is ook erg lekker.Of door de pastasaus.
Ik moest het googelen. Wat.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
Weet je wat ook lekker is? Worteltjes in zijn geheel besprenken met olijfolie, wat knoflook, zout en rozemarijn erbij, en dan langzaam laten garen in de oven op een niet al te hoge temperatuurquote:Op woensdag 17 september 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gooi wortelen vooral gewoon overal doorheen, speelt nergens echt een hoofdrol bij mij. Al zijn wortelkoekjes wel lekker. Een simpele salade van geraspte wortel, een fijn gesneden rode ui, sambal en yoghurt is ook lekker als bijgerecht.
Door stoofvlees is ook erg lekker.Of door de pastasaus.
Ook altijd lekker.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dank je wel.
Had vandaag uitje, sperziebonen gebakken, knoflook en sambal erdoor.
En daarna de gekookte rijst er door roeren. Het was lekker.
Klinkt wel goed ja, ik hield vroeger nooit van wortelen. Dus moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit gewoon heel heb klaargemaakt. Maar met knoflook en rozemarijn is alles lekker.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is? Worteltjes in zijn geheel besprenken met olijfolie, wat knoflook, zout en rozemarijn erbij, en dan langzaam laten garen in de oven op een niet al te hoge temperatuur
Ja, het is echt ranzig.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moest het googelen. Wat.
[ afbeelding ]
De weinige eetlust die ik had is even weg. Het is dat ik zo ga sporten en dus moet eten.quote:
Ik deed het met liefde.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:24 schreef yats het volgende:
[..]
De weinige eetlust die ik had is even weg. Het is dat ik zo ga sporten en dus moet eten.
Fasalyse?quote:
Welkom terugquote:
Ja, echt wel, hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lief persoon he
Ahwquote:
quote:
Denk dat die het juist niet mag weten.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:32 schreef yats het volgende:
[..]We mogen niet weten wat er stond? Jij was toch bezet?
Wie, wat, waar?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:33 schreef Myraela het volgende:
Jeetje heb je die loser nu nog niet gedumpt?
Klinkt als een gezellige ventquote:
Dit dacht ik ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:33 schreef Myraela het volgende:
Jeetje heb je die loser nu nog niet gedumpt?
Wel vor hemquote:Op woensdag 17 september 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet wat er stond?
Ik zal geen sexueel getinte opmerkingen meer maken tegen Twiquote:Op woensdag 17 september 2014 18:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al extreem jaloers, maar over wat iemand op een forum zet.Lekker boeiend.
Now comes the monkey out of the sleeve!quote:
Fas? Wat is een fasalyse?quote:
Heeft hij exen? Zo ja, hoe eindigden die relaties?quote:
Ik ging een analyse maken van enkele users.quote:
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet snel jaloers... Waarom zou ik ook.
En ik was te omschrijven in 2 woorden terwijl de rest hele zinnen voor nodig warenquote:Op woensdag 17 september 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ging een analyse maken van enkele users.
Yayquote:Op woensdag 17 september 2014 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar verder is hij vast heel lief
Dat is niet direct iets negatiefs hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik was te omschrijven in 2 woorden terwijl de rest hele zinnen voor nodig waren
Hoezo erg voor Fax?quote:
Dominant en uitgesproken.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
Ik wil stiekem ook wel een fasalyse. Al klinkt dat eigenlijk best vies.
Ik ben best wel jaloers.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ik ook niet echt....quote:Op woensdag 17 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
Maar ben ik dan zo makkelijk te doorgronden denk ik dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is niet direct iets negatiefs hoor.
Nou, kom maar op met die fasalyse van twee woorden dan.quote:
ver wegquote:Op woensdag 17 september 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met die fasalyse van twee woorden dan.
Ik weet niet of ik mijn fasalyse in mijn fobo durf te zettenquote:Op woensdag 17 september 2014 18:45 schreef artelligence het volgende:
Fasje, hoe zou je mij omschrijven? Voor mijn fobo
Ik ook.quote:
Ik ken jou niet echt.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met die fasalyse van twee woorden dan.
Zachtaardige jongeman die humor gebruikt om met z'n onzekerheden om te gaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:45 schreef artelligence het volgende:
Fasje, hoe zou je mij omschrijven? Voor mijn fobo
En ik vond je er wel lekker uitzien in die jurkjes.quote:
Klinkt als yatsquote:Op woensdag 17 september 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik ken jou niet echt.
[..]
Zachtaardige jongeman die humor gebruikt om met z'n onzekerheden om te gaan.
[..]
En ik vond je er wel lekker uitzien in die jurkjes.
Van Art zijn piemel?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook een juiste beschrijving.
Stiekem lijken we op elkaar. Ben jij mijn onbekende oudere broer van een andere vader?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klinkt als yatsmaar wel spot on. Ik zie een carrière.
Een brok ellende.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Fas, hoe zou je jezelf omschrijven?
Anderen zijn makkelijker te analyseren dan jijzelf?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een brok ellende.![]()
.
Nee, vind ik lastig om van mezelf te zeggen.
Beetje zoals ik, maar dan de vrouwelijke versiequote:Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een brok ellende.![]()
.
Denk dat dat meestal zo is.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Anderen zijn makkelijker te analyseren dan jijzelf?
Fas : romantische ingestelde vrouw met verstand van de echt mooie dingen des levensquote:Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een brok ellende.![]()
.
Dat zei m'n moeder ook altijd. Srs. #tearsquote:Op woensdag 17 september 2014 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Vrouw met humor en een goed hart die te onzeker is. Als je die onzekerheid kwijtraakt, ben je als een ontpopte vlinder.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |