Op het moment niemand.quote:
Ik bescheur me.quote:
Zie plaatje.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Tsja, en dan is de vraag, is slechte seks beter dan geen seks.
Daar gaat de vergelijking dan ook niet over.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als man krijg je er geen vol gevoel van.
Goede vraag wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Je kan ook mannen daten.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Neen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Ouch, dat kun je wel slechte seks noemen ja.quote:
Is ook de bedoeling dat je de vrouw afvult.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Andere manier van afvallenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kutvent.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Ouch, dat kun je wel slechte seks noemen ja.
[..]
Is ook de bedoeling dat je de vrouw afvult.
Ja, ik bedacht mijzelf al dat het er heel fout stondquote:Op woensdag 17 september 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede ninja edit.
Nu kan ik de grap niet meer maken
Heel goedquote:Op woensdag 17 september 2014 16:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht mijzelf al dat het er heel fout stond
Houdt de mens scherpquote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Je kan hier ook niks meer gewoon typen zonder er van te voren goed over na te denken als bepaalde mensen aanwezig zijn in dit topic.
Vraag het m'n ex.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar wat is nou slechte seks? Ik heb wel matige gehad, maar wat is slechte seks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Whehehequote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Je kan hier ook niks meer gewoon typen zonder er van te voren goed over na te denken als bepaalde mensen aanwezig zijn in dit topic.
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag het m'n ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag het m'n ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zo heel erg was mijn geplande opmerking ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:
Ik heb er trouwens twee die op FOK! zitten, dus ik hoop dat ze beiden denken dat ik hen niet bedoel.quote:
In gedachten schreeuwde je mn naam 3 keer uitquote:Op woensdag 17 september 2014 16:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
o.a. jij ja!
En wat doe jij hier eigenlijk, we hebben je naam helemaal niet 3 keer gezegd.
Ja, jij bent nog wel een beetje subtiel over het algemeen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel erg was mijn geplande opmerking ook weer niet hoor.
Ik ben altijd heel subtiel, weet je toch.
Misplaatste arrogantie bij die tweequote:Op woensdag 17 september 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er trouwens twee die op FOK! zitten, dus ik hoop dat ze beiden denken dat ik hen niet bedoel.
Hoezo? Eentje is zeer goed in bed hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie bij die twee
Feer, had je gelezen dat Fas en ik je dronken gaan voeren zodat Fas misbruik van de situatie kan maken?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er trouwens twee die op FOK! zitten, dus ik hoop dat ze beiden denken dat ik hen niet bedoel.
Nou ja, slechte seks is voor mij eigenlijk egoïsme. Alleen aan jezelf denken en niet aan de ander. Dat heb ik dus ervaren (niet als egoïst, maar de andere persoon) en dat is klote. Dat vind ik erger dan bijvoorbeeld snel klaarkomen of iets dergelijks. Dat kun je op andere fronten wel weer 'goedmaken' en is ook niet iets waar je zelf veel aan kunt doen.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, dit heb ik niet gelezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, had je gelezen dat Fas en ik je dronken gaan voeren zodat Fas misbruik van de situatie kan maken?
*noteert*quote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, slechte seks is voor mij eigenlijk egoïsme. Alleen aan jezelf denken en niet aan de ander. Dat heb ik dus ervaren (niet als egoïst, maar de andere persoon) en dat is klote. Dat vind ik erger dan bijvoorbeeld snel klaarkomen of iets dergelijks. Dat kun je op andere fronten wel weer 'goedmaken' en is ook niet iets waar je zelf veel aan kunt doen.
Ik hoop dat je dit toch wel weet.quote:
quote:
Een egoïstische vrouw vs. egoïstische man lijkt me wel geniaal. Die vrouw rijdt snel zichzelf klaar en stapt daarna af om te gaan slapen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, slechte seks is voor mij eigenlijk egoïsme. Alleen aan jezelf denken en niet aan de ander. Dat heb ik dus ervaren (niet als egoïst, maar de andere persoon) en dat is klote. Dat vind ik erger dan bijvoorbeeld snel klaarkomen of iets dergelijks. Dat kun je op andere fronten wel weer 'goedmaken' en is ook niet iets waar je zelf veel aan kunt doen.
Nog even met Heppie bespreken dat we samen toe gaan kijken.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dit heb ik niet gelezen.Maar ik wens jullie succes.
Dat zou inderdaad wel mooi zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Een egoïstische vrouw vs. egoïstische man lijkt me wel geniaal. Die vrouw rijdt snel zichzelf klaar en stapt daarna af om te gaan slapen.
En dan echt bij een man die dat in het verleden srs zo bij andere vrouwen heeft gedaan.
Nee. Blijf van hem af.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog even met Heppie bespreken dat we samen toe gaan kijken.
Dan mogen jullie daarna bij ons toekijken.
Dat verschilt, soms wel en soms nietquote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat lijkt me wel grappig jaquote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Een egoïstische vrouw vs. egoïstische man lijkt me wel geniaal. Die vrouw rijdt snel zichzelf klaar en stapt daarna af om te gaan slapen.
En dan echt bij een man die dat in het verleden srs zo bij andere vrouwen heeft gedaan.
Bij zo'n egoïst is het vast goed te faken, die is toch vooral met zichzelf bezig.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel mooi zijn.Helaas zal niet veel vrouwen dat lukken.
Ja, hier heb ik natuurlijk niks aan he.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verschilt, soms wel en soms niet
Jij gaat MM met hep?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog even met Heppie bespreken dat we samen toe gaan kijken.
Dan mogen jullie daarna bij ons toekijken.
Dat is dan wel weer waar. Die heeft nog nooit een vrouw horen schreeuwen en weet dus niet hoe dat klinkt.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij zo'n egoïst is het vast goed te faken, die is toch vooral met zichzelf bezig.
quote:
Perfect revenge. Terecht als zoiets gebeurd. Van seks hoor je beide te genieten, en niet slechts een van de tweequote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Jurist he?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hier heb ik natuurlijk niks aan he.
I object!quote:
Nee, mag niet van Feer.quote:
Preuts hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar relatie ditdat zuszo
Ik ook als het om egoïsme gaat.quote:
Feer doe eens niet zo egoïstisch...quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mag niet van Feer.
[..]
Preuts hoor.
Hep weet wel beter.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mag niet van Feer.
[..]
Preuts hoor.
Alsof jullie allemaal je partner zouden delen met Jan en Alleman.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Feer doe eens niet zo egoïstisch...
Dat hangt van de situatie en persoon af denk ikquote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof jullie allemaal je partner zouden delen met Jan en Alleman.
Ik wist niet dat je zo over me dacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij lust er wel pap van ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt van de situatie en persoon af denk ik
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo over me dacht.
Heul niet...quote:
Ik wil mijn rechterhand best uitlenen aan een vrouw in nood.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:02 schreef Fascination het volgende:
Ik zie yats wel als een hitsige hond willekeurige vrouwenbenen berijden in de plaatselijke kroeg.
Badum tss.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil mijn rechterhand best uitlenen aan een vrouw in nood.
Dit is grappig maar toch treurig.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil mijn rechterhand best uitlenen aan een vrouw in nood.
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:02 schreef Fascination het volgende:
Ik zie yats wel als een hitsige hond willekeurige vrouwenbenen berijden in de plaatselijke kroeg.
Dronken op een bar dansende.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef yats het volgende:
[..]Ik kan met recht zeggen dat dat nog nooit gebeurd is. Ik begin me steeds meer af te vragen wat het beeld van mensen hier over mij is.
Neehoor, dat zit allemaal wel goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit toch wel weet.Anders vind ik het zielig voor Y.
Ok, dat kan ik me dan wel weer voorstellenquote:
Dacht ik ook niet. Ben je veel te lief voor.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor, dat zit allemaal wel goed.
Alsof ik een egoistische szak kan zijn
Romantische wigger.quote:
Half neger uit de hood, half highlander met bierbuik.quote:
Mijn bierbuik is slinkende Kaneel.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Half neger uit de hood, half highlander met bierbuik.
Dat ben je stiekem ook, ik vraag je niet voor niets om adviesquote:Op woensdag 17 september 2014 17:07 schreef artelligence het volgende:
Ik word hier als een hosselbaas gezien, yats. Assumption is the mother of...
Stuur me eens een dm met jouw oordeel over mijquote:
Waarom in DM?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ben je stiekem ook, ik vraag je niet voor niets om advies
[..]
Stuur me eens een dm met jouw oordeel over mij
Daar kan ik helemaal los gaan.quote:
Bring it onquote:Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kan ik helemaal los gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |