SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja, op dat laatste stuk na.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:59 schreef Harvest89 het volgende:
Nog 2 uur werken en dan naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!! dan eten, gamen. fappen, slapen.
Jij slaapt niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit ja, op dat laatste stuk na.
quote:
Werkquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werk
Was 't een beetje vol te houden?
* BBQSausage doet hier nog steeds heel hard alsof 'ie hard aan het werk is, en iedereen gelooft 't blijkbaar.
Ik wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik kan helaas niet FOK!ken op het werk, zou misschien wat schelen als ik thuis kom. Of niet..
ik zit met de rug richting de baasquote:Op woensdag 17 september 2014 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wel.Ik heb ook de meest ideale plek.
Rug naar de muur, in een hoekje.
Overzicht over de hele werkruimte.
Ik vind het altijd lastig, aan de ene kant ben ik voor een losse werksfeer/plek.. dat mensen ook gewoon een keer kunnen bellen of op whatsapp kijken of facebook.. maar aan de andere kant moeten mensen wel hun werk blijven doen en dat is voor sommige lastig.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:23 schreef BBQSausage het volgende:
Vorige week had ik het ook gewoon gigantisch druk, en ik werk al de hele week twee uur te lang. Dus ik vind dat dit wel mag.
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werk
Was 't een beetje vol te houden?
* BBQSausage doet hier nog steeds heel hard alsof 'ie hard aan het werk is, en iedereen gelooft 't blijkbaar.
Kom maar, ik heb er 2quote:
Ik ben wel voor flexwerken ja, ideaal.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lastig, aan de ene kant ben ik voor een losse werksfeer/plek.. dat mensen ook gewoon een keer kunnen bellen of op whatsapp kijken of facebook.. maar aan de andere kant moeten mensen wel hun werk blijven doen en dat is voor sommige lastig.
Bijvoorbeeld bij Google hebben ze gewoon pooltafels etc
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf een chocomoment
Ofja, wel een lang moment dan.
Nicequote:Op woensdag 17 september 2014 15:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, was rustig. En nu heb ik donuts
Omg omgquote:
Omg omg omgquote:
Smoesjesquote:Op woensdag 17 september 2014 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje te ver, denk dat ik straks zelf wel even naar de ijssalon gaecht lekker ijs. Heb ik al heel wat euro's aan besteed
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice
Omg
[..]
Omg omg![]()
[..]
Omg omg omg![]()
![]()
Nee niet flexwerken.. maar gewoon ruimte voor ontspanning..quote:Op woensdag 17 september 2014 15:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben wel voor flexwerken ja, ideaal.Werken als je er zin in hebt.
heb je jezelf gemixt?quote:
quote:
quote:
Hoi Gianniquote:
Dat merken we jaquote:
Mja, dat hebben we hier opzich wel. Drie pauzes, en kan je doen wat je zelf wil. Of je gaat even een rondje lopen, of je gaat keihard op je mobiel zitten gamen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee niet flexwerken.. maar gewoon ruimte voor ontspanning..zeker als je creatief werk doet, dan moet je niet constant op de hielen gezeten worden met een hijgende baas in je nek.
Ik ga sowieso om 15.00 buiten een rondje lopen van 10minuten.even frisse neus
Ik ben trots opquote:Op woensdag 17 september 2014 15:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Heb wel 8 punten opgelost van de 16. Dus ik ben al op de helft.
Nicequote:Op woensdag 17 september 2014 15:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op dit moment niks.
Maar als ik wel iets doe, typ ik code. Websites in elkaar flansen.
Wat moet je nu doen dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, als het project een beetje leuk is wel. Dit is gewoon waardeloos.
Website in elkaar flansenquote:
Een of andere kutwebsite vol kutkoppelingen met hun kutERPsysteem, wil een eigen platform voor vaste klanten.quote:
Dat dus ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Website in elkaar flansen![]()
![]()
Hoop dat je brainfreeze krijgt jij vlerkquote:Op woensdag 17 september 2014 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Website in elkaar flansen![]()
![]()
Jouw baasquote:Op woensdag 17 september 2014 16:05 schreef BBQSausage het volgende:
M'n baas kwam net langs. "Ben je nou nog met dat pop-upje bezig?"
Eh, ja?
Je bent lievquote:Op woensdag 17 september 2014 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop dat je brainfreeze krijgt jij vlerk
Niet wetende dat jij doelde op die DMquote:Op woensdag 17 september 2014 16:05 schreef BBQSausage het volgende:
M'n baas kwam net langs. "Ben je nou nog met dat pop-upje bezig?"
Eh, ja?
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
Gelukkig heb ik me er uit weten lullen.
Ik: "Ja, de data werd niet goed opgehaald, en daardoor werd dit en dat niet zichtbaar, waardoor zus en zo niet gepost kon worden, en ik niet de juiste output kreeg."
Hij: "Oh, oké. Kijk dan nog maar even verder."
Hij zit gewoon met remote admin mee te kijken, dit ga je terug zien in je evaluatiequote:Op woensdag 17 september 2014 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
Gelukkig heb ik me er uit weten lullen.
Ik: "Ja, de data werd niet goed opgehaald, en daardoor werd dit en dat niet zichtbaar, waardoor zus en zo niet gepost kon worden, en ik niet de juiste output kreeg."
Hij: "Oh, oké. Kijk dan nog maar even verder."
Heb m'n pc zelf geïnstalleerd, eigen wachtwoordje op zitten etc, en ik heb zelf toegang tot de router, dus als hij zoiets zou doen, had ik het wel gemerkt.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij zit gewoon met remote admin mee te kijken, dit ga je terug zien in je evaluatie
Dat ik vanavond kan zeggen dat ik genoten heb van deze dag?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Denk aan de consequenties BBQ.
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat ik vanavond kan zeggen dat ik genoten heb van deze dag?
Daar kan ik wel mee leven.
Gelukkig valt het allemaal nog wel mee.quote:
Nee, in de bonusquote:
Natuurkunde dusquote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
Zolang het maar geen wiskunde topic wordt..
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)43725&type=2&theater
heb amoeba even een whatsappje gestuurdquote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
Zolang het maar geen wiskunde topic wordt..
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)43725&type=2&theater
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb amoeba even een whatsappje gestuurd
Dit las ik heel raarquote:
Nou als die komt ben ik snel wegquote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb amoeba even een whatsappje gestuurd
Watquote:
schijtluisquote:Op woensdag 17 september 2014 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou als die komt ben ik snel weg
Alsof het niet de chocola was die in de bonus wasquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof het niet de chocola was die in de bonus was
Zou niet heel gek zijn dat 't in de bonus is dan, zoiets krijg je anders nooit verkocht.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof het niet de chocola was die in de bonus was
wat beter? was nooit echt ziek ofzo?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit spul moet je halen
Helden uit gouda!!!!quote:Op woensdag 17 september 2014 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit spul moet je halen
weet ik. maar is echt achterlijk. die ouwe slavendrijver is nog 2 maanden niet in het landquote:Op woensdag 17 september 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het staat serieus al in de supermarkt. Ik vind het wel verleidend.
Eigenlijk kan jij sowieso wel op je reserves leven xdquote:Op woensdag 17 september 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
Eten![]()
mensen die zich niet 1x per week volstouwen en de rest van de week op reserves leven
Ohquote:Op woensdag 17 september 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat beter? was nooit echt ziek ofzo?
Is je wederhelft al beter?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat beter? was nooit echt ziek ofzo?
hahaha leukquote:Op woensdag 17 september 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk kan jij sowieso wel op je reserves leven xd
ik heb haar wel al ooit gezien hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is je wederhelft al beter?
Ook al heb je haar nog niet ontmoet.
Die ergernis heb ik ook nooit begrepen. Als iets lekker is/verkoopt dat plaats je het toch in het assortiment. Van mij mogen ze het een jaar lang verkopenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet ik. maar is echt achterlijk. die ouwe slavendrijver is nog 2 maanden niet in het land
Ik heb je op tinychat gezien domme oen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha leuk
zeg je dit omdat je wel eens een foto gezien hebt van mij of praat je anderen na?
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je op tinychat gezien domme oen.
ohquote:Op woensdag 17 september 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je op tinychat gezien domme oen.
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
maar ik ben geen juicyhill dus ik snap het nooit zo goed
Tussen rol 2 en 3?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb mijn aansteker weer gevonden
my milkshake brings all the boys to the yardquote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie drinkt milkshake
Helaasquote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
my milkshake brings all the boys to the yard
hohoho.quote:
Your milkshake brings all the boys to the middelburg?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie drinkt milkshake
quote:
ik ben heel goed in dat soort 'goede' grappenquote:
Razorlight all over again?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
oke, de fuck buttons trek ik niet. Wat een zenuwslopende zeikmuziek zeg..
het is wel wat heftiger dan datquote:
Zit wel een verschil tussen.quote:
Die bak ik in het weekendquote:
quote:
En dan stoned Tenacious D and the pick of destiny kijken?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die bak ik in het weekend
Bezorg je ook?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die bak ik in het weekend
Je mag het halenquote:
Je mag het ook bezorgenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag het ook bezorgen
Als je zaterdag bezorgt krijg je taart
Hebben die ook taart?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Helaas, ik ga naar m'n ouders
Yishquote:
Ik ben niet christelijkquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laatst hebben ze een heerlijke taart gemaakt voor mijn verjaardag.
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte cheesecake?quote:
Met verse ingrediënten mag ik hopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Getinte huidskleur, niet christelijk. Jullie doen wel je best om het buitenbeentje van Zeeland te zijn.quote:
Red velvetcakequote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Getinte huidskleur, niet christelijk. Jullie doen wel je best om het buitenbeentje van Zeeland te zijn.
Dierenmishandeling is natuurlijk zeer ernstig en moet bestraft worden, maar vinden jullie het goed als iemand het hef in handen neemt en de dierenmishandelaar tot bloedens toe slaat?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
GC / Baas die zijn hond mishandelde is zelf mishandeld
LR wat vind je hiervan
Een mens is niet weerloosquote:Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dierenmishandeling is natuurlijk zeer ernstig en moet bestraft worden, maar vinden jullie het goed als iemand het hef in handen neemt en de dierenmishandelaar tot bloedens toe slaat?
Ik heb geen medelijden met de dierenmishandelaar, maar ben jij beter dan de dierenmishandelaar als jij zelf een mens mishandeld? Ongeacht wat de mens gedaan heeft.
Het is een beetje hetzelfde als doodstraf. Is diegene die de laatste zet moet geven bij de doodstraf niet zelf een moordenaar?
Schud ik zo even uit mijn mouw.
heb die docu 3x gezien ofzoquote:
Dan komt de crimineel/mishandelaar er altijd af met een celstraf/voorwaardelijk/werkstraf.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dierenmishandeling is natuurlijk zeer ernstig en moet bestraft worden, maar vinden jullie het goed als iemand het hef in handen neemt en de dierenmishandelaar tot bloedens toe slaat?
Ik heb geen medelijden met de dierenmishandelaar, maar ben jij beter dan de dierenmishandelaar als jij zelf een mens mishandeld? Ongeacht wat de mens gedaan heeft.
Het is een beetje hetzelfde als doodstraf. Is diegene die de laatste zet moet geven bij de doodstraf niet zelf een moordenaar?
Daarom 10 jaar wachten en dan met 2 man maskertje op en in elkaar slaan en dan voor de vorm portomonnee en telefoon meenemen. Denken ze dat het een overval was.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan komt de crimineel/mishandelaar er altijd af met een celstraf/voorwaardelijk/werkstraf.
Ik weet dat eigen rechter spelen nooit legaal moet zijn, maar toch sommige mensen verdienen het...
Deze teksten klinken goed voor de bühne, ooit een carrière als politicus overwogen?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kopieerde gewoon de OP van het topic hequote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan komt de crimineel/mishandelaar er altijd af met een celstraf/voorwaardelijk/werkstraf.
Ik weet dat eigen rechter spelen nooit legaal moet zijn, maar toch sommige mensen verdienen het...
Maar om je serieus antwoord te geven. Ik heb de video net bekeken en dit valt op geen enkele manier goed te praten en dat zeg ik als een dierenvriend nummer 1.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een mens is niet weerloos
een dier wel. en vooral zo'n klein hondje.
en je mouw ja
nee maar zou dat niet pikken als ik weet dat iemand zijn hond/kat zou mishandelen (en het nog filmen ook)
nee maar dat was nu niet het geval. weet niet of je het filmpje hebt gezien maar het is gewoon diep triest zo'n ventquote:Op woensdag 17 september 2014 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn ook genoeg beesten die niet weerloos zijn hoor, kijk maar naar die agent die laatst die hond dood schoot
owquote:Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kopieerde gewoon de OP van het topic he
Nee niet gezien.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar dat was nu niet het geval. weet niet of je het filmpje hebt gezien maar het is gewoon diep triest zo'n vent
Natuurlijk niet. en het zal wel overdreven zijn, maar toch heb ik 0,0 medelijden met die gozer.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kopieerde gewoon de OP van het topic he
[..]
Maar om je serieus antwoord te geven. Ik heb de video net bekeken en dit valt op geen enkele manier goed te praten en dat zeg ik als een dierenvriend nummer 1.
Of ik medelijden met hem heb is weer een tweede daarentegen.
Het valt goed samen te vatten in het nummer wat ik vandaag al posttequote:Op woensdag 17 september 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. en het zal wel overdreven zijn, maar toch heb ik 0,0 medelijden met die gozer.
iets met karma
Met katten, honden en andere huisdieren heb je meestal een band. een relatie om het zo maar te zeggen. met vissen en niet exotische insecten niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Toch apart hoe wij onderscheid maken he.. een vlieg dood trappen prima, spin vermoorden prima, vis een haak door zijn lip meppen redelijk oke, kat schoppen of hond dood trappen nee dat is zielig en oh dierenbeul
Zou er nooit ver voor reizen nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het valt goed samen te vatten in het nummer wat ik vandaag al postte
Overigens zou ik wellicht ook wel tot zoiets instaat zijn als het mijn eigen huisdieren betrof. Doe je dit bij elke willekeurige dierenmishandelaar dan ben je ook wel erg uit op geweld.
Dus als jij in marokko zou wonen is het wel oke om een hond te doden?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Met katten en huisdieren heb je meestal een band. een relatie om het zo maar te zeggen. met vissen en niet exotische insecten niet.
Daar ging mijn zin om mij überhaupt in deze discussie te mengenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus als jij in marokko zou wonen is het wel oke om een hond te doden?
Wat?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus als jij in marokko zou wonen is het wel oke om een hond te doden?
Mensen in marokko zijn bang voor zwerfhonden en honden in het algemeen, daar zijn het geen huisdieren en hebbe nzij dus geen emotionele band met die dieren. Mag je ze dan wel afmaken?quote:
Neequote:Op woensdag 17 september 2014 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mensen in marokko zijn bang voor zwerfhonden en honden in het algemeen, daar zijn het geen huisdieren en hebbe nzij dus geen emotionele band met die dieren. Mag je ze dan wel afmaken?
nee baardaap.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
doetje?
Wil je mij doen?hommo
Verkapt kijk mij even geo op de app hebbenquote:
Zoiets soortgelijks oke. Maar ik denk dat je het wel zou staan.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij even geo op de app hebbenaandachtshoertje
Al gezien, ik ben toch geen marokkaanse justin bieber
Weet niet, kan mij dat altijd moeilijk voorstellenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zoiets soortgelijks oke. Maar ik denk dat je het wel zou staan.
Doe dan gemillimeterd zoals je eens had. Goede combi met getrimde baard,quote:Op woensdag 17 september 2014 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet, kan mij dat altijd moeilijk voorstellenheb in mijn leven ongeveer 3 kapsels gehad, wat ik nu heb, stom kuifje/golfje en gemilimetert
Is wel lekker cheapquote:Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doe dan gemillimeterd zoals je eens had. Goede combi met getrimde baard,
Veul geld ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is wel lekker cheap![]()
Had nu een kapster die voor 14euro deed knippen maar al weken gedoe, is ze op vakantie of zit ze vol etc..dus moest ik naar iemand anders die 23 euro is
Nicequote:Op woensdag 17 september 2014 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kapster van broertje knipt voor 10 euro.
Vrouwenwerk ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
toppen knippen is kutwerkje
ja xdxdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.auwRED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 17 september 2014 18:09 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn rijinstructeur.
"We gaan hier rechts."
"Ok" *knipperlicht aan doet*
"Rechts"
"Rechts"
"Rechts"
"Ja?"
"Ooh, sorry links, toe maar snel naar links."
"Links!"
Ook die mensen maken wel eens menselijke fouten.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:09 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn rijinstructeur.
"We gaan hier rechts."
"Rechts"
"Rechts"
"Rechts"
"Ja?"
"Links!"
Is dat erg dan? Is toch mooi man. Net als paar keer per jaar probleemwijken kijkenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
gofferdomme geo zit dankzij jou nu alweer een half uur foute vrienden te kijken
Dit is nogal lastig te volgen, graag bij 1 de aanhalings tekensweg laten en bijvoorbeeld kiezen voor een streepje.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:09 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn rijinstructeur.
"We gaan hier rechts."
"Rechts"
"Rechts"
"Rechts"
"Ja?"
"Links!"
Ga je heen?quote:
nee, maar toch. gaat mijn tijd weerquote:Op woensdag 17 september 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat erg dan? Is toch mooi man. Net als paar keer per jaar probleemwijken kijkentopvermaak.
Ja die kostbare tijd die je dan toch op FOK! had doorgebrachtquote:Op woensdag 17 september 2014 18:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, maar toch. gaat mijn tijd weer
maar gewoon 1x per jaar die docu kijken
57 minuten vandaagquote:Op woensdag 17 september 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja die kostbare tijd die je dan toch op FOK! had doorgebracht
Is nuquote:Op woensdag 17 september 2014 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je heen?
Ergens in September is nu ook weer een AV beurs in de RAI, heb gratis kaarten maar kan goed al geweest zijndus ga wss ook niet.
Oh, oke.. dan ga ik dus nietquote:
Hmm ja dan moet ik FOK! elke keer sluiten wil je een realistisch beeld krijgen. Ik laat soms de PC aan en dan ook alle browser tabs open voor als ik wakker word, of als ik boodschappen doe sluit ik niet alles afquote:
hij rekent alleen de tab mee die open staat tho.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm ja dan moet ik FOK! elke keer sluiten wil je een realistisch beeld krijgen. Ik laat soms de PC aan en dan ook alle browser tabs open voor als ik wakker word, of als ik boodschappen doe sluit ik niet alles af
En als je al je browser windows minimaliseert? Telt die dan nog 1 tab?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij rekent alleen de tab mee die open staat tho.
maar als ik 's nachts fok open laat staan tikt het lekker aan ja
nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als je al je browser windows minimaliseert? Telt die dan nog 1 tab?
Dan ram je toch gewoon windowskey + M voordat je weg gaat.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee.
je moet de tab wel gebruiken zeg maar
Doorgeslagen users niet. Ik weet het, het is niet eerlijk. Het erge is WP is waarschijnlijk normaal in zijn hoofd in tegenstelling tot ons, geen credits of niks voor ons downsyndroomersquote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hiervoor heb ik ooit 48 uur ban gehad.
voor een site die het niet doet?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh ik postte toen wel de correcte linkquote:Op woensdag 17 september 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voor een site die het niet doet?
Dan ben je in de kont geneukt. Lemonparty.com bestaat niet. Het is .org.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan ben je in de kont geneukt. Lemonparty.com bestaat niet. Het is .org.
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh ik postte toen wel de correcte link
Nou, vooruit. Twee streepjes erbij.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is nogal lastig te volgen, graag bij 1 de aanhalings tekensweg laten en bijvoorbeeld kiezen voor een streepje.
"We gaan hier rechts"
- Oke
"Rechts"
- Ooh sorry
B.v.d
Bij deze, terechte klacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Twee streepjes erbij.
"We gaan hier rechts."
- Ok *knipperlicht aan doet*
"Rechts"
"Rechts"
"Rechts"
- Ja?
"Links!"
Hmm wilde een plaatje posten van blowjob beweging met je mond en tong maar kon niet de juiste keywords vinden dus heb ik een stijfjequote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
Je denkt dat ik werkelijk achterlijk ben FL?
heb er ook ooit last mee gehad
mono weet
Neuh ik schat je nog niet zo laag in wp.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
Je denkt dat ik werkelijk achterlijk ben FL?
heb er ook ooit last mee gehad
mono weet
euhquote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm wilde een plaatje posten van blowjob beweging met je mond en tong maar kon niet de juiste keywords vinden dus heb ik een stijfje
Nee die bagger dat jij produceert met je tobo is boeiend wou je zeggenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar of het heel interessant is is een tweede
jaquote:Op woensdag 17 september 2014 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee die bagger dat jij produceert met je tobo is boeiend wou je zeggen
hamerhaaiquote:Op woensdag 17 september 2014 19:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wat een bagger
geo heeft gelijk
nee ik moest stoppen met baggerenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is een goeie man, is tof? Of wat wil je nu zeggen? Graag verduidelijken.
https://play.spotify.com/track/3i3GeK0qLQybu4ah42YmCYquote:
ik wist niet dat ze vrijwilligers werk deedquote:Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
https://play.spotify.com/track/3i3GeK0qLQybu4ah42YmCY
Net wanneer ik deze luister he, inspiratie alles. Mag ook al langskomen en een ijsje van haar eten
Maatje's initiatiefquote:Op woensdag 17 september 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wist niet dat ze vrijwilligers werk deed
als dat geen neuken wordtquote:Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
https://play.spotify.com/track/3i3GeK0qLQybu4ah42YmCY
Net wanneer ik deze luister he, inspiratie alles. Mag ook al langskomen en een ijsje van haar eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |