Ja dat vind ik goed. Wat denkt die gore klootzak wel niet. Van mij mogen ze zulke mensen gewoon kapotslaan. Geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 15 september 2014 00:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
maar vinden jullie het goed als iemand het hef in handen neemt en de dierenmishandelaar tot bloedens toe slaat?
Denk niet dat hij het hondje nog in bezit heeft.quote:Op maandag 15 september 2014 00:16 schreef lovely_sunset het volgende:
ik vind je filosofie erachter prachtig, maar die vent zal zich voortaan nog wel een keer bedenken wat die zijn hondje aandoet
Mooiquote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het hondje nog in bezit heeft.
Landverraderquote:Op maandag 15 september 2014 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat dat betreft mag de sharia ingevoerd worden, oog om oog tand om tand
Inderdaad, is natuurlijk 10 x erger dan een mens wqnt het is schattigquote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef quinoahipster het volgende:
Dieren mishandelen is (hoewel inderdaad niet oké natuurlijk) een erg effectieve manier om simpele zielen zo kwaad te krijgen dat je acuut gevaar loopt
Trolololololquote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het is maar een hond, en een bezitting is nooit zo belangrijk als een mens.
Gewoon dezelfde straffen als bij mensen!quote:Op maandag 15 september 2014 07:59 schreef Holy_Goat het volgende:
Er zou in Nederland normale wetgeving moeten komen tegen dieren mishandeling
Dat zal wel niet mogelijk zijn maar als er een wetswijziging moet komen voor een downloadverbod dan is dat in een dag geregeld.quote:Op maandag 15 september 2014 07:59 schreef Holy_Goat het volgende:
Er zou in Nederland normale wetgeving moeten komen tegen dieren mishandeling
U heeft een slak vermoord met voorbedachte rade; twintig jaar celstraf inclusief TBS.quote:Op maandag 15 september 2014 08:14 schreef Unites het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde straffen als bij mensen!
Neen, dat vind ik echt.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat dat betreft mag de sharia ingevoerd worden, oog om oog tand om tand
Als ieder mens....?quote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het is maar een hond, en een bezitting is nooit zo belangrijk als een mens.
Inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |