ongelofelijke dreigingquote:Op woensdag 17 september 2014 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo kortzichtig.
Waarom niet vol inzetten op energie uit wind, zon en water? Dat lijkt me toch veel duurzamer.
Thorium centrale vind ik nog wel interessantquote:Op woensdag 17 september 2014 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo kortzichtig.
Waarom niet vol inzetten op energie uit wind, zon en water? Dat lijkt me toch veel duurzamer.
haha thieme komt hier ook meequote:Op woensdag 17 september 2014 16:10 schreef borisz het volgende:
Overigens moet het Uranium uit Kazachstan komen. Dus lood om oud-ijzer.
Namibiëquote:Op woensdag 17 september 2014 16:10 schreef borisz het volgende:
Overigens moet het Uranium uit Kazachstan komen. Dus lood om oud-ijzer.
waarom haalt Borselle en 34% van de wereld het uit Kazachstan?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef Smoofie het volgende:
Die kuthoer, Grootse reservers liggen in Australie en Canada, erg instabiel.
Liever het geld naar die onderzoeken jaquote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Smoofie het volgende:
We moeten de kern niet splitsen, maar fuseren.
Stop er 100 miljard in en over 10 jaar hebben we unlimited power.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Liever het geld naar die onderzoeken ja
En dan knalt die kapot en is heel Nederland tientallen jaren onbewoonbaar. Dat is echt fantastisch.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stop er 100 miljard in en over 10 jaar hebben we unlimited power.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |