abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 september 2014 @ 12:29:28 #1
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_144619585
Na 7 jaar gaat het 'droompaar' scheiden.
Nu gaan er geruchten dat de scheiding mede komt doordat Tom Cruise Katie vanaf het begin geindoctrineerd heeft met zijn scientology-obsessie en dat ze het zat is.
Wat denken jullie, zou scientology een grote rol spelen tijdens de afwikkeling van de scheiding en nog belangrijker: wie krijgt de voogdij over hun kind Suri? Want zij is de enige echte nakomeling van Tom Cruise, met Nicole Kidman heeft hij kinderen geadopteerd.
Zal zij een pion worden in deze strijd?

http://www.google.nl/url?(...)a8ZzZHk-ET3nqZDCWCMg

het is al begonnen:
Katie Holmes heeft sinds haar scheiding met Tom Cruise er een vijand bij: de Scientology kerk. Volgens entertainmentnieuwssite TMZ merkt de actrice dat ze sinds de breuk vorige week voortdurend wordt gevolgd door twee autos met daarin agenten van de enge sekte. Ook meldden bronnen dat er verschillende mysterieuze mannen en voertuigen zijn gesignaleerd bij Holmes appartement in New York. De derde echtgenote van Cruise heeft een scheiding aangevraagd om hun dochter te beschermen tegen het Scientology-geloof van haar man. Ze zou bij de rechter volledige zeggenschap hebben gevraagd over de 6-jarige Suri.
Bron http://www.tmz.com/2012/0(...)divorce-scientology/

Hier even een verzameling van alle info/douc's over scientology.

John Sweeney zijn documentaires.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Programma, De vijfde dag van de EO heeft er ooit ook een item over gemaakt.
En dan meer richting de OSA, Geheime dienst van Scientology.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scientology: The EX-Files
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier spreekt een vrouw over het welk bekende schip van de Scientology, 12 jaar lang vast gezeten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine verzameling van ex leden die een boekje open doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 17 september 2014 @ 12:29:42 #2
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_144619601
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:06 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ah, toch nog wel, laatste keer dat ik wat aan het rondneuzen ben geweest, kwam ik
al door op het zelfde en oude berichten.
Die top 15 is wel even 'boeiend' om weer ff te bekijken.
Al met al heb ik toch wel het idee dat het rond om deze sekte rustiger is geworden met voorvallen, of het is het geval dat scientology gewoon weer rechters en advocaten actief op het web heeft, die nieuws berichten de kop in drukken.

Zelfs hier op FOK! waren er ooit toch bijna problemen.
hoezo bijna problemen?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_144620659
Die Lavenderr. :D

I saw what you did there. _O-
pi_144622828
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:04 schreef Treinhomo het volgende:
Die Lavenderr. :D

I saw what you did there. _O-
:D
pi_144625426
Deze nog maar even want toch wel interessant:

http://www.examiner.com/a(...)-scientology?cid=rss
pi_144636847
Ach zo lang er geen doden vallen..
  woensdag 17 september 2014 @ 21:04:10 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_144637394
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:52 schreef quirina het volgende:
Ach zo lang er geen doden vallen..
quote:
quote:
Lisa McPherson (February 10, 1959 – December 5, 1995) was a member of the Church of Scientology who died of a pulmonary embolism while under the care of the Flag Service Organization (FSO), a branch of the Church of Scientology. Following the report of the state of Florida's medical examiner that indicated that Lisa was a victim of negligent homicide,[1] the Church of Scientology was indicted on two felony charges, "abuse and/or neglect of a disabled adult" and "practicing medicine without a license."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_144646190
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]


[..]


[..]

1 dode?
Ik ken religies waar er meer mensen t leven laten.
  donderdag 18 september 2014 @ 11:43:19 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_144653851
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef quirina het volgende:

[..]

1 dode?
Ik ken religies waar er meer mensen t leven laten.
Ik denk dat er 16.863 mensen door Scientology vermoord zijn. Helaas zijn er wat problemen met de bewijslast. Dat was in dit geval niet het geval. Wellicht hadden ze vergeten de rechter om te kopen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_144657744
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:29 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

hoezo bijna problemen?
Ik kan het niet meer teug vinden, maar het is ooit al eens geplaatst hier.
Danny Roodbol kreeg volgens mij mail berichten van scientology met de het bericht dat hier onjuistheden werden geschreven over scientology, volgens mij dreigde ze toen ook al met een zaak.

Weet het niet 100% zeker meer, maar er is vast wel iemand die hier nog meer van weet.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_144657767
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef quirina het volgende:

[..]

1 dode?
Ik ken religies waar er meer mensen t leven laten.
Zo zeg, en dan?
Dan is het rechtvaardig dat het elders ook gebeurd?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_144658050
Blijkbaar gebruikt atotaalglas scientology-testen voor het aannemen van nieuwe medewerkers...
http://www.bouwjeteam.nl/index.php?page=referenties

Ook drie andere bedrijven waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik vraag me af of die bedrijven weten dat het om pseudowetenschappelijke testen gaat die niet alleen nergens op slaan maar waarvan de persoonlijke informatie ook in scientology bestanden terecht zou kunnen komen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_144658161
Ze doen overigens wel heel erg hard hun best om te verstoppen dat het om een scientology test gaat...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_144700581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:15 schreef oompaloompa het volgende:
Blijkbaar gebruikt atotaalglas scientology-testen voor het aannemen van nieuwe medewerkers...
http://www.bouwjeteam.nl/index.php?page=referenties

Ook drie andere bedrijven waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik vraag me af of die bedrijven weten dat het om pseudowetenschappelijke testen gaat die niet alleen nergens op slaan maar waarvan de persoonlijke informatie ook in scientology bestanden terecht zou kunnen komen.
Wat is er raar aan psychologische testen/ persoonlijkheidstesten om te onderzoeken of je geschikt bent ?
Waar staat er dat ze banden hebben met scientology?
pi_144710133
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:32 schreef quirina het volgende:

Waar staat er dat ze banden hebben met scientology?
Testen zijn van Jobperformia en die zijn al vaker gelinked aan scientology
http://www.scamofscientology.nl/pagina35.html

ik reageer op een scientologist neem ik aan
  vrijdag 19 september 2014 @ 22:27:03 #17
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144710754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:15 schreef oompaloompa het volgende:
Blijkbaar gebruikt atotaalglas scientology-testen voor het aannemen van nieuwe medewerkers...
http://www.bouwjeteam.nl/index.php?page=referenties

Ook drie andere bedrijven waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik vraag me af of die bedrijven weten dat het om pseudowetenschappelijke testen gaat die niet alleen nergens op slaan maar waarvan de persoonlijke informatie ook in scientology bestanden terecht zou kunnen komen.
Zouden ze het zelf weten? Misschien wel leuk om een mailtje aan te besteden :P
pi_144711022
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Testen zijn van Jobperformia en die zijn al vaker gelinked aan scientology
http://www.scamofscientology.nl/pagina35.html

ik reageer op een scientologist neem ik aan
Nee
pi_144715284
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:32 schreef quirina het volgende:

[..]

Wat is er raar aan psychologische testen/ persoonlijkheidstesten om te onderzoeken of je geschikt bent ?
Waar staat er dat ze banden hebben met scientology?
Dat is het punt juist, het staat nergens, maar de test die ze gebruiken is de onwetenschappelijke test van scientology, en het is een franchise van het internationale bureau die wel aangeeft volgens de scientology methode te werken.

Dus ja, het gebruiken va testen die onderzoeken of je geschikt bent is niet vreemd, het gebruiken van testen die daar niet geschikt voor zijn aan de andere kant is in mijn visie wel een probleem.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_144724424
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 04:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is het punt juist, het staat nergens, maar de test die ze gebruiken is de onwetenschappelijke test van scientology, en het is een franchise van het internationale bureau die wel aangeeft volgens de scientology methode te werken.

Dus ja, het gebruiken va testen die onderzoeken of je geschikt bent is niet vreemd, het gebruiken van testen die daar niet geschikt voor zijn aan de andere kant is in mijn visie wel een probleem.
Ik vind het ook wel wat zeggen, dat ze de naam scientology weglaten.
Dat zegt eigenlijk toch al genoeg, tenminste, voor mij wel.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_144806653
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:44 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel wat zeggen, dat ze de naam scientology weglaten.
Dat zegt eigenlijk toch al genoeg, tenminste, voor mij wel.
Yeap, gelukkig zijn die afkickklinieken van hen wel aangepakt een paar jaar geleden ondanks dat daar de link ook niet echt duidelijk uitgedragen werd.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_144808624
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Yeap, gelukkig zijn die afkickklinieken van hen wel aangepakt een paar jaar geleden ondanks dat daar de link ook niet echt duidelijk uitgedragen werd.
Hoeft ook niet
Scientology is een algemeen nut beogende instelling.
pi_144809257
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 23:18 schreef quirina het volgende:

[..]

Hoeft ook niet
Scientology is een algemeen nut beogende instelling.
In het geval van psychologiscyhe en psychiatrische dienstverlening is er bij Scientology wel degelijk een risico voor vermeninging van ideologie/geloof met behandelmethode. Als mensen dat zouden weten zouden ze misschien een andere behandelmethode kiezen, dus in deze situatie lijkt openheid mij de beste manier om mensen in staat te stellen zelf een bewuste keuze te kunnen maken over hun behandeling.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_144809574
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:33 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

In het geval van psychologiscyhe en psychiatrische dienstverlening is er bij Scientology wel degelijk een risico voor vermeninging van ideologie/geloof met behandelmethode. Als mensen dat zouden weten zouden ze misschien een andere behandelmethode kiezen, dus in deze situatie lijkt openheid mij de beste manier om mensen in staat te stellen zelf een bewuste keuze te kunnen maken over hun behandeling.
Dat lijkt mij zelfs van groot belang.
pi_144809788
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 23:18 schreef quirina het volgende:

[..]

Hoeft ook niet
Scientology is een algemeen nut beogende instelling.
Wat is dan het algemene nut van scientology?

Ik zou scientology ook eerder een sekte noemen dan een instelling

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2014 23:51:35 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 06:41:24 #26
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_144812779
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 23:18 schreef quirina het volgende:

[..]

Hoeft ook niet
Scientology is een algemeen nut beogende instelling.
Onzin. Scientology is een religieus hedgefund.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_144814895
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 06:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Onzin. Scientology is een religieus hedgefund.
Een sektarisch religieus hedgefund?
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:33:12 #28
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_144819039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een sektarisch religieus hedgefund?
Ja, dat lijkt me wel met al dat geld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_146428795
Zou scientology er een nieuw lid bij krijgen?

Spotted! After Us Weekly exclusively revealed that Tom Cruise is crushing on his Mission: Impossible 5 set assistant, pictures surfaced of the 22-year-old brunette.


As previously reported Cruise, 54, is crushing "hard" on his on-set assistant Emily. "He's always flirting with her," a source told Us. "Most people on the film have noticed how into her he is."

In photos from September, Emily is spotted helping Cruise on set in London. In one snap, the possible soon-to-be couple are smiling at one another while Cruise exits a car.

http://www.usmagazine.com(...)her-picture--2014711
pi_146466277
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zou scientology er een nieuw lid bij krijgen?

Spotted! After Us Weekly exclusively revealed that Tom Cruise is crushing on his Mission: Impossible 5 set assistant, pictures surfaced of the 22-year-old brunette.


As previously reported Cruise, 54, is crushing "hard" on his on-set assistant Emily. "He's always flirting with her," a source told Us. "Most people on the film have noticed how into her he is."

In photos from September, Emily is spotted helping Cruise on set in London. In one snap, the possible soon-to-be couple are smiling at one another while Cruise exits a car.

http://www.usmagazine.com(...)her-picture--2014711
Ik snap niet wat vrouwen zien in zo'n lelijke klootzak.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 16:32:43 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_146466840
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 16:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik snap niet wat vrouwen zien in zo'n lelijke klootzak.
Heeft niets met mooi of lelijk te maken. Eerder met roem en rijkdom. Ik hoop dat dit meisje zich niet laat strikken voor scientology.
pi_146468729
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 16:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heeft niets met mooi of lelijk te maken. Eerder met roem en rijkdom. Ik hoop dat dit meisje zich niet laat strikken voor scientology.
Twas ook 'n beetje grappig bedoelt hoor,zo interesseerd in Toms z'n wensen ben ik ook niet...maar als jij zelf had 'n kans om 'n leuke beurt met Tom te doen...zou je dat nemen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 17:50:41 #35
249559 crew  Lavenderr
pi_146469990
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Twas ook 'n beetje grappig bedoelt hoor,zo interesseerd in Toms z'n wensen ben ik ook niet...maar als jij zelf had 'n kans om 'n leuke beurt met Tom te doen...zou je dat nemen?
Wat een ongepaste vraag. Maar goed: nee.
En zullen we nu weer on topic gaan?
pi_146471195
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een ongepaste vraag. Maar goed: nee.
En zullen we nu weer on topic gaan?
Twas 'n grapje en bedankt voor de eerlijk antwoord.
Wat is nou verkeerd met Tom dan? Te oud? Korte benen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 18:42:52 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_146471915
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Twas 'n grapje en bedankt voor de eerlijk antwoord.
Wat is nou verkeerd met Tom dan? Te oud? Korte benen?
Lees anders de diverse topics over scientology eens door. Of google op Tom Cruise en scientology.
  woensdag 26 november 2014 @ 11:47:17 #38
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_147016626
quote:
HBO huurt 160 advocaten in voor documentaire over Scientologykerk

HBO gaat een documentaire over de Scientologykerk produceren, zo meldt The Hollywood Reporter. De documentaire wordt gebaseerd op het boek Going Clear van Lawrence Wright, dat gaat over L. Ron Hubbard, de oprichter van de kerk, en de invloed die de kerk heeft.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_149074315
Er is blijkbaar een nieuwe documantaire uit, degene waar papierversnipperaar over postte:
http://www.theguardian.co(...)lex-gibney?CMP=fb_gu

Volgens de Guardian zit er vrijwel niets nieuws in behalve wat gossip over Tom Cruise.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_151259273
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:08 schreef oompaloompa het volgende:
Er is blijkbaar een nieuwe documantaire uit, degene waar papierversnipperaar over postte:
http://www.theguardian.co(...)lex-gibney?CMP=fb_gu

Volgens de Guardian zit er vrijwel niets nieuws in behalve wat gossip over Tom Cruise.
Going Clear is de naam van die documentaire.

Ik kijk hem zelf wel even, Guardian spreek niet voor iedereen.
De documentaire is gisteren/eergisteren pas uitgezonden op HBO.
Veel mensen hadden wel een idee over Scientology, maar blijkbaar dat deze documentaire nog meer mensen heeft laten zien hoe het er daar aan toe kan gaan.
De tweets richting Scientology zijn ook niet mis eigenlijk, mooi!

Misschien dat dit eindelijk het einde van Scientology zal beteken.
Het is namelijk een geruime tijd stil geweest rondom Scientology, dat het nu wel weer tijd is voor een oproer en alle vuile was naar buiten wordt gesmeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 13:01:08 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_151259352
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:58 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Going Clear is de naam van die documentaire.

Ik kijk hem zelf wel even, Guardian spreek niet voor iedereen.
De documentaire is gisteren/eergisteren pas uitgezonden op HBO.
Veel mensen hadden wel een idee over Scientology, maar blijkbaar dat deze documentaire nog meer mensen heeft laten zien hoe het er daar aan toe kan gaan.
De tweets richting Scientology zijn ook niet mis eigenlijk, mooi!

Misschien dat dit eindelijk het einde van Scientology zal beteken.
Het is namelijk een geruime tijd stil geweest rondom Scientology, dat het nu wel weer tijd is voor een oproer en alle vuile was naar buiten wordt gesmeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah top. Ga zo snel mogelijk kijken Schommel.
pi_151259539
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah top. Ga zo snel mogelijk kijken Schommel.
Ben benieuwd hoe druk de advocaten het van Scientology het nu hebben.
Gezien de disclaimer hier, gelden die nog altijd?
Danny heeft ooit namelijk toch 'dreig' mails ontvangen?

Laat ik er voor de zekerheid maar bij zeggen dat het mijn mening is dat het dreigmails zijn/waren
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 13:08:53 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_151259590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe druk de advocaten het van Scientology het nu hebben.
Gezien de disclaimer hier, gelden die nog altijd?
Danny heeft ooit namelijk toch 'dreig' mails ontvangen?

Laat ik er voor de zekerheid maar bij zeggen dat het mijn mening is dat het dreigmails zijn/waren
Ze hebben de beste advocaten die er zijn. Geld zat he?
pi_151259699
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze hebben de beste advocaten die er zijn. Geld zat he?
Ja dat klopt, eigenlijk al een teken dat er iets niet zuiver is.
Hoe zei Hans Teeuwen dat ook al weer: Een belediging is voor sommigen een waarheid die ze niet willen horen.

Ook het handelen van HBO, gelijk 160 advocaten aan het werk zetten.
Soms moet je vuur met vuur bestrijden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151259926
Ook NRC schreef er een stuk over natuurlijk.
Dit is hoe Scientology er volgens insiders uitziet

En onder de meeste nieuwsberichten over dit onderwerp staan mooie tweets.
John Travolta toch :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151261646
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:58 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Going Clear is de naam van die documentaire.

Ik kijk hem zelf wel even, Guardian spreek niet voor iedereen.
De documentaire is gisteren/eergisteren pas uitgezonden op HBO.
Veel mensen hadden wel een idee over Scientology, maar blijkbaar dat deze documentaire nog meer mensen heeft laten zien hoe het er daar aan toe kan gaan.
De tweets richting Scientology zijn ook niet mis eigenlijk, mooi!

Misschien dat dit eindelijk het einde van Scientology zal beteken.
Het is namelijk een geruime tijd stil geweest rondom Scientology, dat het nu wel weer tijd is voor een oproer en alle vuile was naar buiten wordt gesmeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ik heb een eergisteren gezein (HBO gratis bij internetprovider +O). Weinig nieuws maar dat je het ziet, ipv leest, maakte het wel een stuk intenser. Nieuwste voor mij was volgens mij de verhalen vanHubbards ex-vrouw.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_151262289
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Klopt ik heb een eergisteren gezein (HBO gratis bij internetprovider +O). Weinig nieuws maar dat je het ziet, ipv leest, maakte het wel een stuk intenser. Nieuwste voor mij was volgens mij de verhalen vanHubbards ex-vrouw.
Heb je de film 'The Master' ook gezien?
Daar had de vrouw van Hubbard ook een 'aparte' rol.

Alhoewel de film niet gebracht werd als een film over L Ron Hubbard, (welbekende acteurs waren daar op tegen) is het toch wel in grote lijnen het verhaal over Hubbard.

Ik vraag mij alleen wel af wie Joaquin Phoenix moest voorstellen, David Miscavige?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_151262395
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:22 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Heb je de film 'The Master' ook gezien?
Daar had de vrouw van Hubbard ook een 'aparte' rol.

Alhoewel de film niet gebracht werd als een film over L Ron Hubbard, (welbekende acteurs waren daar op tegen) is het toch wel in grote lijnen het verhaal over Hubbard.

Ik vraag mij alleen wel af wie Joaquin Phoenix moest voorstellen, David Miscavige?
Goed punt! Die wilde ik kijken toen ik er over hoorde maar daarna helemaal vergeten dat ook echt te doen :P

Zal eens kijken of ik hem vanavond ergens gratis kan zien :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 14 april 2015 @ 11:37:29 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_151673839
quote:
quote:
De NPO heeft de rechten verworven van de HBO-documentaire Going Clear, over de Scientology Church. De VPRO zal de film op 19 mei uitzenden, zo maakte de omroep dinsdag bekend.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator dinsdag 14 april 2015 @ 11:47:36 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_151674098
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Dat wordt kijken. Thanks PV ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')