Really?..... Ik zeg niet verbannen maar dat hij een gepaste straf verdiend is duidelijk, AP is niet zo wholesome als ze willen doen gelovenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef Moonlighter het volgende:
Nee, Peterson verbannen van de NFL is in de best interest van het kind.![]()
Kind zal zijn leven lang het gevoel hebben dat zijn vader hem haat, omdat hij zo lastig was, waardoor papa fysiek geweld moest gebruiken en daardoor geen records meer kon najagen.
Maar het is bij meerdere kinderen gebeurd.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef Moonlighter het volgende:
Kind zal zijn leven lang het gevoel hebben dat zijn vader hem haat, omdat hij zo lastig was, waardoor papa fysiek geweld moest gebruiken en daardoor geen records meer kon najagen.
All Dayquote:Op woensdag 17 september 2014 14:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar het is bij meerdere kinderen gebeurd.
Door niks te doen keur je het niet af, dat is geen goed voorbeeld voor de jeugd die opkijkt naar AP. Niemand zegt dat hij moet worden verbannen. Jouw voorspelling is wel erg ver gezocht, alsof een kind van 4 in deze situatie verantwoordelijk is en daar een complex aan over zal houden.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef Moonlighter het volgende:
Johnathan Dwyer van de Cardinals. Meteen deactivated door de Cards.twitter:MikeGarafolo twitterde op donderdag 18-09-2014 om 01:47:34Release from Phoenix PD lists 2 victims - a 27-yo female and an 18-mo old child. One of the counts is aggravated assault involving a minor. reageer retweet
quote:Florida State quarterback Jameis Winston has been suspended for the first half of FSU's game versus Clemson this weekend for screaming "Fuck her right in the pussy" right in the middle of campus yesterday.
Several students tweeted about the incident Tuesday -- saying the Heisman Trophy winner stood up on a table and screamed it from the top of his lungs ... while people around him cracked up.
Terwijl je nog geen jaar geleden onderzocht werd voor verkrachting, iets wat nog steeds niet weg is trouwens... wat een eikelquote:Op donderdag 18 september 2014 16:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]![]()
.
Character issues, would not draft in top 3![]()
Plus nog 2 aanklachten voor winkeldiefstal (blikje frisquote:Op donderdag 18 september 2014 16:32 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Terwijl je nog geen jaar geleden onderzocht werd voor verkrachting, iets wat nog steeds niet weg is trouwens... wat een eikel
Geen wonder dat ze het Clown College noemen
Kreeft toch? Was in Florida toen het gebeurde. Iedereen lachte om de dommigheid van die gozer.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:15 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Plus nog 2 aanklachten voor winkeldiefstal (blikje frisen wat anders)
quote:The Falcons (2-1) led 35-0 before the Buccaneers (0-3) picked up a first down.
Worden de Falcons nu deactivated voor het verkrachten van de Bucs?quote:Atlanta built a stunning 56-0 lead.
Beetje laat ook, als het nu een half jaar eerder was, was het nog wel grappigquote:Op donderdag 18 september 2014 16:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]![]()
.
Character issues, would not draft in top 3![]()
Het zegt natuurlijk nog niks (0-3 opzicht) maar als je idd kijkt wat er loopt en hoe ze het doen, ongelofelijk zwaar seizoen voor buc fans.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:22 schreef jde_kok het volgende:
Dit wordt een lang seizoen op deze manier. Wat een vreselijk slechte offensive line hebben we. Een QB die werkelijk geen fatsoenlijke beslissing maakt en veel blessures. Defense lijkt ook alle power te hebben verloren.
0-3 op naar volgend seizoen...
twitter:AdamSchefter twitterde op zondag 21-09-2014 om 12:11:22Such sad news: former Titans K Rob Bironas, who married Terry Bradshaw's daughter in June, was killed in a car crash Saturday. He was 36. reageer retweet
Hoezo jammer? kun je toch mee verdienen...quote:Op zondag 21 september 2014 18:55 schreef PirE het volgende:
Beetje jammer dat ik al weet wie DEN@SEA wint.
Precies, dus vertel eens....quote:Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoezo jammer? kun je toch mee verdienen...
Vorige week vond ik het niet heel erg dat de Chargers wonnen, bij Denver ligt dat anders. Kutteamquote:Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoezo jammer? kun je toch mee verdienen...
Amerikaanse reclame'squote:Op zondag 21 september 2014 19:13 schreef Guard het volgende:
Ik was even vergeten hoeveel commercials je voor plaat krijgt bij een game...
Die worden net zo snel saai als Nederlandse, had bij blokje 2 al genoeg van de ford reclamequote:
Ik vind het wel handig, vooral de reminder dat Sleepy Hollow weer begint en morgen premiere van Gothamquote:Op zondag 21 september 2014 19:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Die worden net zo snel saai als Nederlandse, had bij blokje 2 al genoeg van de ford reclame
ipv borstkanker kunnen ze beter prostaatkanker doen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:34 schreef rgras het volgende:
Toch bijzonder..
- Breast cancer awareness month, terwijl er geen vrouwen meedoen (nee, de manboobs van Rex Ryan tellen niet).
- Hispanic heritage month, terwijl er maar een handvol hispanics meespelen.
Maar dat trekt geen extra vrouwen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:44 schreef PirE het volgende:
[..]
ipv borstkanker kunnen ze beter prostaatkanker doen.
goh raar zeg, bij het oud vuil gezet en uitgejouwd door de "fans"...quote:
ligt het aan mij of kunnen die Redskins niet vangenquote:Op zondag 21 september 2014 21:37 schreef maerk het volgende:
Eagles defense is behoorlijk zwak vandaag. DeSean Jackson met een 81yd TD waarna hij provocerend juicht. McCoy is tot nu toe nergens te bekennen, run defense van de Redskins is top.
Door die actie waarbi Foles geblesseerd raakte? Zag het net even op de redzone langskomen.quote:Op zondag 21 september 2014 21:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
massale vechtpartij nu bij Eagles - Redskins
Ja eagles player pakten nummer 92 terug, whashington heeft twee ejected spelers nu.quote:Op zondag 21 september 2014 21:56 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Door die actie waarbi Foles geblesseerd raakte? Zag het net even op de redzone langskomen.
zal wel met die vechtpartij te maken hebbenquote:Op zondag 21 september 2014 22:00 schreef PirE het volgende:
71 van Washington is offense, waarom is dan ejected?
Kijkt dat lekker?quote:Op zondag 21 september 2014 22:11 schreef Guard het volgende:
Ik ga de SB rematch maar lekker in mijn nest kijken, tablet mee
goed te doen, al is een huge ass tv fijner om naar te kijken maar ben moe, benieuwd of ik halftime haalquote:
Klinkt fijn, wat voor formaat tablet heb je?quote:Op zondag 21 september 2014 22:27 schreef Guard het volgende:
[..]
goed te doen, al is een huge ass tv fijner om naar te kijken maar ben moe, benieuwd of ik halftime haal
quote:
Hij komt terug.twitter:AdamSchefter twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 01:48:55LB James Harrison scheduled to meet Tuesday with Steelers coaches. Assuming it goes well, he signs with PITT. reageer retweet
Ik gun het de Bengals, maar ik ben bang dat het een bekend verhaal gaat worden: fizzle in the play-offs.quote:Op maandag 22 september 2014 11:26 schreef maerk het volgende:
En de Bengals gaan dit seizoen nog een hoop potten breken denk ik.
Lol deze komt ook al in mijn FB feed terug, van mensen die nog nooit van American Football gehoord hebbenquote:
Kan je de volgende keer iets voor de wedstrijd posten? Dan weet ik gelijk waar ik mijn geld op moet zetten. Maandag Steelers, en afgelopen nacht de Giantsquote:Op vrijdag 26 september 2014 02:34 schreef Seam het volgende:
Die rush van Kirk
Zoveel beter dan RG3 he.
Ik haat Eli niet (Giants als franchise wel overigens), ik snap alleen niet om welke reden(en) mensen fan/aanhanger worden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:21 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer iets voor de wedstrijd posten? Dan weet ik gelijk waar ik mijn geld op moet zetten. Maandag Steelers, en afgelopen nacht de Giants.
En wil je niks posten over de Seahawks
on-topic. Eli haters
Ik ben geen Giants-fan, maar Eli is een baas omdat hij 2-0 is tegen Brady in Super Bowls. En Eli is ook gewoon de troll van de Manning familie. Zijn broer heeft meer talent maar Eli heeft meer ringen en daar gaat het toch om, tenzij je Drew Brees heet dan gaat het om stats.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:59 schreef maerk het volgende:
[..]
Ik haat Eli niet (Giants als franchise wel overigens), ik snap alleen niet om welke reden(en) mensen fan/aanhanger worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
Daar kan ik nou juist heel slecht tegen...quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En Eli is ook gewoon de troll van de Manning familie. Zijn broer heeft meer talent maar Eli heeft meer ringen en daar gaat het toch om,
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:55 schreef SteveBudin het volgende:
http://www.gfycat.com/MistyCooperativeCod
Puur objectief gezien, dus niet kijkend naar het resultaat (receiver KO) is dit wel of geen defenseless receiver? Tevens legal of illegal?Hij braced zichzelf dus geen defenseless receiver. Of het legal is.. geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adrian Peterson, die kent u niet mensen, maar dat is de superster in Minnesota.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef PirE het volgende:
De Martosaurus komt straks bij Pauw uitleggen waarom alle NFL-spelers hun vrouwen en kinderen slaan.
Haha ik zei niet dat de Redskins zouden winnen weer. Ik vond Cousins (op die INT na) best goed spelen, ze hebben gewoon een aantal matige receivers zeg mijn god.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:21 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Kan je de volgende keer iets voor de wedstrijd posten? Dan weet ik gelijk waar ik mijn geld op moet zetten. Maandag Steelers, en afgelopen nacht de Giants.
En wil je niks posten over de Seahawks
on-topic. Eli haters
Baas!quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:39 schreef popolon het volgende:
Zijn er nog London-gangers dit jaar? Ik zie op m'n FB feed dat een vriend van me een noodpaspoort heeft weten te regelen voor de wedstrijd.
Nee hoor, gewoon 19:00 uurquote:Op zondag 28 september 2014 11:53 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb een ander reisje gepland. Lions - Falcons had me anders wel wat geleken om heen te gaan.
Ik zie trouwens dat deze wedstrijd al om half 3 's middags (Nederlandse tijd) begint. Leuk om eens overdag Am Football te kijken
De betaalde of onbetaalde?quote:Op zondag 28 september 2014 18:31 schreef Dos37 het volgende:
Ik ook want die is op Nederlandse Fox, geen Gamepass hier
late reactie maar betaaldequote:
historisch zelfs tweede keer dat geen van de teams hebben ge-puntquote:
Secondary zag er niet goed uit in die drive.quote:
Media blackout!quote:Op zondag 28 september 2014 22:31 schreef Guard het volgende:
Zit op hotel wifi, crappy as hell, niet eens een poging tot gamepass gewaagd.
kijk deze week thuis wel weer wat terug.
quote:
Werkte bij mij afgelopen week nog redelijk, later op de avond werkte het prima (toen de meeste van wifi af waren).quote:Op zondag 28 september 2014 22:31 schreef Guard het volgende:
Zit op hotel wifi, crappy as hell, niet eens een poging tot gamepass gewaagd.
kijk deze week thuis wel weer wat terug.
Two first downs, three touchdownsquote:Op zondag 28 september 2014 23:33 schreef remi1986 het volgende:
Sproles![]()
![]()
haha Foles mag weer gaan zitten
Ze willen nu winnen. AL East ligt wel open, maar zelfs halen ze de playoffs dan brengt Kyle Orton ze ook niet verder. Ze hebben een goeie running game. Dat moet de basis zijn voor hun succes.quote:
En dan die O-line....quote:Op dinsdag 30 september 2014 05:23 schreef The_Playmaker het volgende:
De Pats offense is dit seizoen gewoon pijnlijk om te zien spelen. Al die deep passes naar de kleine Edelman.....dan houd het toch gewoon op?
Ze zijn aan beide kanten van de bal sloom, weinig explosieve atleten daar zit al een groot probleem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 05:23 schreef The_Playmaker het volgende:
De Pats offense is dit seizoen gewoon pijnlijk om te zien spelen. Al die deep passes naar de kleine Edelman.....dan houd het toch gewoon op?
Succes dat zou ik nooit halen hahaquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:01 schreef rgras het volgende:
Gameplan:
17.30 - 19.00 NFL Network
19.00 - 02.00 Redzone
02.30 - 05.30 Bengals @ Pats
05.30 - 06.45 Slapen
08.00 - 16.30 Werken
Weer eens een old school allnighter
Panthers making 'em look goodquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:13 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Bears defense wel stukken scherper dan vorige week tegen de Packers..
Ik zou het op prijs stellen als ze de Bears even in de hoek zetten.quote:
Gaat vandaag niet gebeuren...quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als ze de Bears even in de hoek zetten.
Forte was vorige week ook erg sterk. Totdat Cutler in het derde kwart met interceptions ging strooien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Gaat vandaag niet gebeuren...
Als je zelfs Forte zijn beste dag van het seizoen schenkt
De Bucs worden zo langzamerhand ook een factor om rekening mee te houden in de NFC Southquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef Guard het volgende:
Het wordt een lang seizoen voor de Panthers...![]()
Tis dat de rest van de NFC south ook bagger is anders was het van first to worst.....
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:05 schreef popolon het volgende:
Lions doen er alles aan om het weer uit handen te geven.
Ja die ook.quote:
Saints speelt dan ook tegen een ijzersterk spelende Lavonte david. Jammer dat de bucs het weer uit handen geven, beetje hetzelfde verhaal als vorig seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:05 schreef BobW het volgende:
Saints 11 punten achter thuis tegen de Bucs
Geweldig met NFL Redzone weerquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:13 schreef rgras het volgende:
De dag begint goed.. een shitload aan close games!
Matt Prater zoekt nog werk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:21 schreef zjroentje het volgende:
Nieuwe kicker in Detroit volgende week.
of Beckhamquote:
Opdonderen!quote:
Dat lag al redelijk in lijn der verwachtingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:33 schreef rgras het volgende:
Het record van Favre zal niet langer meer bestaan..
Thanks. Heb nu een andere functie waar ik niets merk van de kwartaal- en jaarafsluiting, toch een stuk relaxter.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:53 schreef Downtime het volgende:
[..]
Dat lag al redelijk in lijn der verwachtingen.
Jij alvast heel veel succes met je allnighter.
Geen periode afsluiting aankomende week (jij was januari toch druk met de jaarafsluiting?)?
Andy Dalton verslaan op prime-time is niet echt bijzonder, gebeurd ook elk jaar in de play-offsquote:Op maandag 6 oktober 2014 05:44 schreef rgras het volgende:
Uitstekende win van de Pats, ben benieuwd wat 'ze' nu te zeggen hebben over Brady.
Heujquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:39 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Andy Dalton verslaan op prime-time is niet echt bijzonder, gebeurd ook elk jaar in de play-offs.
En Brady was het probleem niet, het was de O-line.
Wat headlines voor overreaction Monday:
- Brady strikes back, Super Bowl confirmed
- Dallas 4-1, Super Bowl confirmed
- Eagles 4-1, Super Bowl confirmed
- Geno Smiths the bed, Tebow confirmed
- Bills lead AFC East, 0-11 streak to end the season confirmed
- Jaguars 0-5, London Jaguars confirmed
- Rams lose, move to LA confirmed
- Chargers impress, nobody cares
- Manning throws 500th TD pass and Denver is now 4-, did I say 500+ TD PASSES for Manning.
- Brees will use OT more often to gain additional passing yards.
- Simms: "you gotta play conservative"
- Browns lose, Manziel to start soon.
- Browns win, Manziel happy to learn behind Hoyer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |